Jump to content

SCRISOARE SKODA 1.2 tsi


bogdanpiatra
 Share

Postare recomandată

acelasi raspuns, sa ne pierdem in detalii :

Mi-a placut MAXIM aceasta afirmatie :

Intrucat pentru seriile de caroserie aduse in atentia noastra nu sunt valide astfel de actiunii, putem considera ca problemele semnalate nu sunt generale

Mediatizam ? are cineva cunostinte la ceva televiziuni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdanpiatra

    32

  • nifelheim

    16

  • holo

    10

  • mariusss_g

    10

@holo:

Deci fratilor in suferinta chibzuiti si hotarati-va eu va aduc accesul pe un post de televiziune tare.-care isi freaca mainile deja. Acestea fiind zise eu va salut si va doresc la cat mai putine zdranganituri ,suierituri,picuraturi,tremuraturi--si temperaturi nu peste 20 de grade ca sa poata trage motorasul !

Haiducu nu a mai intrat pe forum de ceva vreme, incerc totusi sa mai dau de el.

@holo: Evident, toti am primit raspunsul asta. Azi ma pregatesc sa ii scriu si eu din nou lui Vladutz (Vladimir)...in rest, nu stiu ce sa zic...baza legala nu prea avem sa facem ceva...cei cu turbinele crapate ->le-au fost schimbate...iar restu, care nu am patit-o (inca), nu prea avem ce zice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusss

Legat de turbina, daca ar fi fost domni ar fi zis: da, intr-adevar am avut probleme la actuatoare din cauza unui lot defectuos, dar am schimbat modul de fabricatie/producatorul si de acuma incolo nu vor mai pica decat pe la 100k km. Dar ei nu... la ei totul e roz. Roz o p.la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat un mail la ProTV :) sa vad daca merge un reportaj ceva !

+mesaj lui George Buhnici care-i si el pasionat de masini, si lucreaza la ProTV, poate are bunavointa sa ne dea o mana de ajutor !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mariusss gresesti cand zici ca au schimbat turbinele, eu inca astept sa produna una si pentru masina mea, cica e serie cu G,

@ nifelheim sti cumva ce serie e turbo nou la tine? Este cu F sau cu G?

Eu azi am trimis mail la PoRo, sa vad ce raspuns primesc, am dat azi vreo 10(ZECE) telefoane la Porsche sa aflu o persoana cu care sa iau legatura, sa-mi dea un raspuns exact vis a vis de masina si problemele mele. Intr-un final cand am ajuns(telefonic) la departamentul care trebuia mi s-a spus ca nu poate sa-mi dea un nume de contact sau nr. telefon pentru ca ei "NU AU PROGRAM CU PUBLICUL". PUNCT. Probabil era Elena33.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mariusss gresesti cand zici ca au schimbat turbinele, eu inca astept sa produna una si pentru masina mea, cica e serie cu G,

@ nifelheim sti cumva ce serie e turbo nou la tine? Este cu F sau cu G?

Eu azi am trimis mail la PoRo, sa vad ce raspuns primesc, am dat azi vreo 10(ZECE) telefoane la Porsche sa aflu o persoana cu care sa iau legatura, sa-mi dea un raspuns exact vis a vis de masina si problemele mele. Intr-un final cand am ajuns(telefonic) la departamentul care trebuia mi s-a spus ca nu poate sa-mi dea un nume de contact sau nr. telefon pentru ca ei "NU AU PROGRAM CU PUBLICUL". PUNCT. Probabil era Elena33.

Vai prietene, vezi ca o jignesti pe elenita!!!!!!

Am trimis o scrisorica domnului Radu Petrica, sa n-o mai dea in balarii:

"Draga Domnule Radu Petrica,

Multumim foarte mult pentru raspunsul rapid pe care l-ati transmis, dar va aducem la cunostinta ca politetea de care dati dovada nu rezolva problemele motoarelor 1,2 tsi.

Desi faceti anumite mentiuni si anume ca "producatorul lanseaza operatiuni de rechemare" stiti foarte bine ca in cazul motorului 1.2 tsi acest lucru nu s-a facut. Inca de la sosirea anotimpului rece in toamna anului 2010 motorul s-a confruntat cu balbaieli dupa pornire si chiar oprire la relanti, lucru "rezolvat" tacit de catre Skoda prin acele update-uri de soft. Deci Skoda a recunoscut ca este o problema, scotand un soft nou, DAR NU A FACUT NICI O RECHEMARE IN SERVICE PENTRU ACEASTA PROBLEMA. Update-urile de soft s-au facut de cele mai multe ori la initiativa utilizatorilor, foarte multi dintre dealerii dumneavostra necunoscand acest lucru. Update-urile scoase de catre Skoda au rezolvat problema comportarii motorului dupa pornirea la rece, dar au prezentat pierderi de putere, abur abundent pe teava de esapament, pornire greoaie a motorului la rece, fiind necesar a se tine cheia mai mult timp. Neperformanta acestor update-uri este data si de numarul lor: 3 update-uri in mai putin de un an, si anume 7425, 8620, 9163.Nici macar ultimul update nu aduce o satisfactie in utilizarea motorului, motorul pornind in continuare greu la rece si fiind foarte zgomotos intre turatiile de 2400-2800 rot/min. In conditiile in care s-au scos trei versiuni de soft in mai putin de un an considerati ca totul e perfect?? Sau ne veti spune ca Skoda are o echipa de ingineri care lucreaza in mod continuu si sustinut pentru acest motor 1.2 tsi???

Personal, la masina pe care o detin, incepand de la 10000 de km, a aparut un zornait a lantului de distributie, aleatoriu, la cald sau la rece in conditii pe care sincer nu le pot generaliza. Daca tot ne trimiteti la dealerii locali, aflati de la mine ca , in data de 01.04.2011 la efectuarea primei revizii la Uniservice Graitaru Piatra Neamt am sesizat in fisa de revizie acest zgomot. Fiind de fata la schimbarea uleiului, imediat dupa pornire masina a scos zgomotul respectiv, iar consilierul de service si mecanicul dupa priviri intrebatoare intre ei au declarat ca este un zgomot normal.Cum oare sunt zgomotele normale care apar la o masina noua dar dupa 10000 de km.??? In aceste conditii eu ce sa mai caut la dealerul local????

In data de azi sunt posesorul a trei cupoane "rabla" dorind achizitionarea in urmatoarea luna a unui autoturism mic nou pentru sotie, Skoda Fabia 1.2 tsi 86 CP fiin preferata sotiei. Dar , probabil...sigur nu va mai fi Skoda.Si, in conditiile in care nu se va acorda o garantie suplimentara pentru motor si cutie sunt FOARTE HOTARAT SA VAND MASINA.

Avand in vedere faptul ca sunteti asa de amabil, avand o grija deosebita pentru clienti va rog respectuos sa imi raspundeti PUNCTUAL la urmatoarele intrebari:

1.Daca functionarea motorului este ireprosabila, de ce a beneficiat deja de 4 softuri(cel initial cu care a venit masina si softurile 7425, 8620, 9163)???

2. De ce zgomotul lantului de distributie care apare dupa cca 10000 de km la aproape toti utilizatorii este considerat un zgomot normal, atata timp cat masina nu il are de noua??? Nu este simptomul unui defect care urmeaza sa isi faca aparitia SI CARE SA IMI PROVOACE O GAURA IN BUGET DE CCA 1000 euro, imediat dupa iesirea din garantie(apropo, pana si Dacia acorda 4 ani garantie)???

3.Cum va explicati caderea tot mai frecventa a turbinelor si care ar fi probabilitatea ca noi cei care inca nu avem aceste probleme nici sa nu le avem????

Cu deosebita stima,

ing.Biciusca Bogdan -Skoda 1.2 TSI, dealer Uniservice Piatra Neamt Graitaru 10/24/2010, VIN TMBCM61Z0A8043533, Telefon 0721289086."

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce cod are turbina mea pt ca inca nu mi-au schimbat`o.revim cum am noutati insa am inteles ca nu au piesa pe stock si poate sa mai dureze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nifelheim - inseamna ca cel mai probabil e cu G codul de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad exista 2 probleme certe: functionare defectuoasa la rece & etc a motorului si zgomot al lantului de distributie;

Si una, pe care unii dintre voi, credeti ca o sa vi se intample: turbina, more or less...;

Acum, am citit topicul vostru si problema este abordarea total gresita a situatiei;

1. Mail la Skoda Cehia -> era de asteptat sa se duca catre Porsche Romania...ce credeati ca o sa se intample??

Este normal ca tot ce tine de grupul VAG in Romania sa se intample prin Porsche Romania; chiar si masinile voastre au fost importate prin PORO...

2. Reply-ul de la Porsche Romania este perfect normal...este un template de bun simt, ca doar nu o sa va raspunda cu injuraturi;

3. OPC...luati-va gandul...

4. Televiziuni...nu cred! Trebuie sa existe mai mult decat o stire spusa in prime time pentru a fi luata in seama...

Ceea ce incercati voi sa induceti ca nu mai cumparati masini din grupul VAG, iar este fix apa rece...customeri nemultumiti sunt in toata lumea si de aia nu vinde VAG masini...sa fim seriosi;

Acum, ca discutam de calitatea mai mult sau mai putin indoielnica a Skoda, VW, Audi....mergem muuult subiectiv;

So, problema trebuie abordata altfel si anume: apelati la o expertiza independenta prin care sa se demonstreze spusele voastre certe gen -> zgomot lant distributie, functionare defectuoasa motor si eventual distrugere turbina; Apoi luati legatura cu avocati si -> judecata; numai asa puteti sa ii "sensibilizati" pe domnii importatori si apoi sa aveti certitudinea de plata a unor eventule daune;

Adica sa existe negru pe alb scris ca ceea ce voi spuneti chiar exista....

Si cred ca daca voi aveti o astfel de expertiza, nici nu mai ajungeti la judecata...o dau direct la conciliere...

Prin prezenta abordare nu faceti altceva decat sa strigati la niste pereti perfect albi...ba mai mult, sa va ia si la misto!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiusnc- ai dreptate si nu prea ; cei cu probleme cu 1.2 tsi au procedat corect , dupa umila mea parere : au inceput de undeva ( mail catre Skoda CZ , mail catre PoRo , ... ) si merg catre undeva ; dpdv al procedurilor trebuie sa incepi cu inceputul , chiar daca primii pasi pe care-i faci nu sant cei mai plini de rezultate

baieti : succes in continuare si nu va lasati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai au procedat cum au crezut de cuvinta;

Nu este vorba ca am dreptate sau nu..ideea este ca abordeaza gresit problema in sensul ca vor sa faca valuri...insa cu marile firme nu trebuie procedat asa;

Eu nu as fi procedat asa ci as fi fost mai subtil in amenintari, invocand lucruri certe demonstrabile;

Apoi, modul in care ei "negociaza", din pozitii pe care ei le cred de forta, iarasi nu este ok pentru ca vor aparea in viziunea celor de la Porsche Romania (cu ei trebuie sa te iei de gat) ca reclamangii...adica lasa-i domne`, ca sunt mai dificili si nu ca niste clienti de "luat in seama"!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti ce mi se pare ciudat mie??? Ca inca nu am observat pe acest forum pe cineva cu un Golf VI 1.2TSI sa aiba probleme la turbina!!!! Sau daca au, mai bine tac miseleste si schimba in taina turbina, numai sa nu se duca vestea rea a supergolfuletului lor asa de mult laudat inainte???? Poate sunt si oameni din acestia dar totusi greu imi vine a crede. Mie personal incepe sa-mi fie ciudat ca in majoritate problemele de turbo se intampla pe Octavii . Ciudat. Habar nu am daca este o pura coincidenta sau nu am observat eu bine. Va astept parerile, poate ca ma insel total, nu stiu.....De fapt as fi curios daca nu cumva Skoda face ceva altfel decat VW in legatura cu aceste motorizari (stiu eu, folosesc alt soft sau ceva de genul, sau chiar procura ansamblele turbo de altundeva decat VW)????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este o diferenta intre motoarele VW 1.2 si Skoda 1.2...

Si daca ar fi, tot cu Porsche Romania se vor certa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, pentru claudiu: s-a apelat la skoda cehia intrucat problemele ce apar sunt pe plan european.Iar cecea ce cerem noi, garantie suplimentara, doar cehii pot acorda.daca ei citi raspunsurile date de catre cehi si porsche vei vedea ca sunt generalitati, absolut nici un fel de referire la soft si turbina. Problema noastra este destul de complexa, e greu de rezolat, dar vom vedea. Ceea ce spui tu, vizavi de expertiza e greu,,dece??Ar insemna ca la prima turbina stricata sa nu mai mergem in service skoda(caci ei vor spune ca este o simpla intamplare stricarea turbinei), mergem intr-un service autorizat, desfacem turbina(deci se va pierde garantia), se analizeaza, se emite un buletin de expertiza privind cauza defectarii turbinei. DAR, nici un serice nu a putrea pune ca si cauza a defectarii proasta calitate. Ar trebui examinat intregul lot, etc, etc, deci e foarte greu sa se stabileasca cauzele caderii turbinei. La fel si daca acesta pica din cauza softului, doar firme meseriase cu ingineri adevarati, cu masurare de parametri si etc or putea stabili asta. Unde sa faci in Romania aceste teste si daca exista vreun laborator cat costa??

Cred ca doar publcitatea negativa poate influienta. Eventual un grup de posesori 1.2 tsi in fata la Porsche, cu masinile colantate "NU CUMPARATI SKODA 1.2 TSI" cred ca ar fi cea mai utila RECLAMA.

La VW cred ca s-au vandut mult mai putine 1.2 tsi. In general vw se cumpara de un posesor de portofel putin mai umflat, care nu sta asa des pe forum. In general veti vedea ca vw vinde in Romania passat-uri si autoutilitare, majoritate diesel. Multi care si-au luat Golf VI au luat cu motor 1.4(de altfel veti vedea si acolo ca sunt probleme de soft). Personal am vrut vw golf vi 1.2 tsi break si era cam cu 1200 de euro mai scump.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie demonstrat tehnic ca sunt pb. Ajunge ca ai dat banul si esti nemultumit si nu e nevoie sa demonstrezi cat in luna si in stele. De fapt cu cat aduci mai multe argumente cu atat pierzi mai mult intr-o disputa de genul asta. Cea mai buna atitudine este ca tu ai dat banul si sa te multumeasca producatorul. ATAT!

Succes baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mitul masinii germane este distrus.

Am citit pe toate forum-urile de prin alte tari si se pare ca exista probleme pe absolut toate masinile pe care a fost pus acest motor ( 1.2TSI ), adika : Skoda Yeti, Fabia, Octavia, WV Golf, Seat. Inca nu am vazut nimik de noul Audi cu motor de 1.2 TSI !

Singurele explicatii: ori dealerii nu comunica la Fabrica problemele, ori cei care au astfel de probleme nu trimit mail cu plangeri la fel ca noi, ori ii doare fix in pix de noi, oricum banii au fost dati !

Din ce am inteles se pare ca VW intentioneaza sa scada calitatea Skodei, deoarece vanzarile Skoda sunt cu mult mai mari decat cele VW. Ca dovada ( pt. ca eu nu credeam acest lucru ) o chestie minora dar aiurea, fetele de ushi la portierele spate sunt din plastic incepand cu masinile fab. 2010. Cele fab. pana in 2010 au fetele de usi pe spate cu material soft touch ca pe ushile din fata. Nu as fi observat acest lucru daca in showroom nu se afla o octavie fab 2009 cu motor de 1.6 102CP (ramasa pe stoc)

Nu cred ca trebuie demonstrat tehnic ca sunt pb. Ajunge ca ai dat banul si esti nemultumit si nu e nevoie sa demonstrezi cat in luna si in stele. De fapt cu cat aduci mai multe argumente cu atat pierzi mai mult intr-o disputa de genul asta. Cea mai buna atitudine este ca tu ai dat banul si sa te multumeasca producatorul. ATAT!

Succes baieti!

Corect ! asa ar fi frumos, dar ei au impresia ca noi din lipsa de ocupatie suntem masochisti si stam in service-uri sa ne tocam timpul si nervii cu probleme.

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doar publcitatea negativa poate influienta. Eventual un grup de posesori 1.2 tsi in fata la Porsche, cu masinile colantate "NU CUMPARATI SKODA 1.2 TSI" cred ca ar fi cea mai utila RECLAMA.

Ai dreptate, tocmai ce mi-am amintit de un caz similar de care imi povestea cumnatul meu.

Allianz (da, ati citit bine, se poate si la case mai mari, nu doar la cei mici) nu vroia sa plateasca reparatiile pentru un Audi de vreo 50-60.000 euro care avea CASCO la ei si ghiciti ce a facut proprietarul: a parcat-o prin centru in fata unei filiale (sau ce era) Allianz si a scris cu vopsea pe masina cu litere de o schioapa "Allianz nu plateste!".

Ghiciti voi ce s-a intamplat mai departe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Este benefica si publicitatea negativa despre care vorbiti, insa aceasta nu va rezolva problemele cu care va confruntati;

2. Nu cred totusi sa nu existe in Romania un expert auto priceput...Este drept, costa ceva, insa ulterior poti altfel sa discuti;

3. Problema asta cu faptul ca este o situatie europeana este egala cu zero;

De ce? Pentru ca voi ati cumparat masinile din Romania, iar PORO este cel responsabil de masinile voastre;

Apoi ganditi-va altfel, problema voastra este fix nimic pe langa problema injectoarelor de pe motoarele 2.0 PD..BKP...etc;

Era o problema care afecta nu numai in Romania ci si in EU;

VW ce a facut? A inlocuit in tarile civilizate pe moca injectoarele cazute, iar la noi a dat vina pe carburant;

Cu tot scandalul si cu toata publicitatea negativa care s-a iscat aici pe forum si pe langa forum, nu s-a intamplat nimic;

A fost vreun recall pt aceasta problema?? NU!

Porsche a decis ulterior, tarziu, dupa ce a aparut CR pe Passat & etc, sa le schimbe gratis...too late mate!

Cate VW Passat s-au vandut mai putine? Cu cat a contat publicitatea negativa???

Eu citeam vanzarile de la APIA din Auto Bild si vedeam VW Passat ca statea destul de bine...

So, din experienta mea cu Porsche cat si din statistici, daca vrei sa te certi cu ei, numai pe fapte..ca pe publicitate negativa...hmm...

Va doresc succes in demers si as vrea ca VAG prin reprezentantul lor din Romania, Porsche, sa isi recunoasca problemele!

Macar un mea culpa...sa sa ofere ceva in schimb pentru ceea ce va cauzeaza!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bogdanpiatra am trimis si eu aceluiasi domn Petrica un mail cu problemele care le am cu masina, am vorbit azi la telefon cu respectivul. Acum astept raspuns din partea lui cat trebuie sa mai astept dupa turbo si sincroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata deja primit raspunsul la scrisorica mea lu' don Radu Petrica.VARUIALA!!!!!!!!!!!!!

Buna ziua Stimate Domn,

Am primit mesajul dumneavoastra si am luat la cunostinta de solicitarea inaintata.

Din analiza textului inscris intelegem ca nemultumirea dumneavoastra este cauza de perceptia unui zgomot, in anumite conditii de functionare.

Va intelegem punctul de vedere exprimat si in acest sens, va informam ca anumite zgomote in functionare sunt considerate a fi normale si nu afecteaza buna functionare a produsului.

Bineinteles ca poate exista si posibilitatea de a fi prezente si zgomote diferite si de aceea este inaintata recomandarea ca fiecare caz in parte sa fie analizat de catre un dealer autorizat Skoda, acesta din urma avand pregatirea profesionala in a disocia astfel de cazuri.

Up-date-urile de soft motor sunt implementate pentru a imbunatii anumiti parametri functionali care tin seama printre altele de:

- calitatea carburantului, normele de poluare, viteza medie de deplasare, etc.

In ceea ce priveste probabilitatea aparitiei unei defectiuni va aduc la cunostinta ca nu putem sa analizam situatii, bazandu-ne pe scenarii.

In speranta ca am putut sa raspund obiectiv solicitarii dumneavoastra va doresc o zi placuta.

Cu stima,

Radu Petrica

Customer Care - technical adviser

Departament Tehnic

PORSCHE Romania S.R.L.

Tel.: +40 21 208 37 58

Fax.: +40 21 203 29 22

e-mail: Radu.Petrica@porsche.ro

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta scrisorica catre domnul Radu Petrica, probabil ultima din partea mea. Cred ca trebuie sa trecem la alte masuri!!

Stimate domnule Radu Petrica,

Sunt inginer in transporturi, am terminat UPB, Facultatea de Transporturi in anul 1996.Daca imi veti spune ca "Up-date-urile de soft motor sunt implementate pentru a imbunatii anumiti parametri functionali care tin seama printre altele de: calitatea carburantului, normele de poluare, viteza medie de deplasare, etc" " eu va raspund respectuos ca din 2010 si pana in prezent (cca 13 luni) in Romania calitatea carburantului nu s-a modificat(sau nu a facut Skoda studii pe acesta tema), prin softare masina 1.2 tsi nu a trecut la alta norma de poluare(a ramas E5) iar despre softul motorului care imbunatateste viteza medie de deplasare inca nu am auzit sau probabil in necunostinta mea de inginer prezinta O LACUNA. EU AM INVATAT CA IN SPECIAL UN SOFT SE MODIFICA PENTRU IMBUNATATIREA PERFORMANTELOR MOTORULUI, lucru pe care Skoda ar fi trebuit sa-l faca inca de la vanzarea masinii pe piata romaneasca.

Am mentionat de altfel ca zgomotul lantului de distributie de care tot vorbesc nu a aparut imediat dupa cumpararea masinii ci dupa cca 10000 de KM, deci nu poate fi zgomot normal, desi reprezentantii dumneavoastra din service sustin acest lucru.Alt service a facut urmatoarea remarca, inscrisa de altfel in fisa de revizie:"ZGOMOT DE LANT LA PORNIRE DATORITA INTINZATORULUI HIDRAULIC CARE NU INTINDE PANA LA O ANUMITA PRESIUNE A A ULEIULUI.DACA SE ACCENTUEAZA, RUGAM REVENIRE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POvesti, Povesti, Povesti si iarasi Povesti....this the begining off a neverending story. Pana cand firma mama nu da voie sa-si asume si sa recunoasca aceste grave probleme ale acestor piese de pe respectiva motorizare, o sa nege existenta lor in vesnicie!!!!!!

Eu zic ca singura optiune ramane sa faceti cumva pe dealeri sau firma Skoda sau Porche Romania sa-si dea promisiunea ( in scris si legal bineinteles) sa schimbe gratis acele ansamble turbo care se strica din cauze care nu tin de utilizarea lor. Asta bineinteles si dupa iesirea lor din garantie....ca asa dupa 4 ani sau 2)cine ce garantie are, aceste masini o sa fie foarte greu de vandut(desi cati analfabeti tehnici sunt in tara asta care habar nu au de masini - vorba fie intre noi - exact pe asta se bazeaza si VW/Skoda si stiu foarte bine ca mult mai putini sunt aia care stau pe forumuri decat aia care nu si care cumpara produsele lor din cauza renumelui si nu se documenteaza deloc inainte)

Din cate stiu asta s-a intamplat cu BKD-urile(2.0TDI PD) care aveau probleme atotstiute cu injectoarele. Asta adica firma VW a schimbat gratis acele injectoare dupa un timp si daca masinile respective erau iesite din garantie numai sa fi fost servisate la dealeri.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!