Jump to content

SCRISOARE SKODA 1.2 tsi


bogdanpiatra
 Share

Postare recomandată

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdanpiatra

    32

  • nifelheim

    16

  • holo

    10

  • mariusss_g

    10

Trimis de ieri si eu

primit:

Message body

I am out of the office until 08/17/2011.

I will respond to your message when I return.

In this time I have no acces to my mail box. In urgent cases please contact

Adriana Miulescu

Note: This is an automated response to your message "problem skoda 1.2

tsi" sent on 11.8.11 18:16:27.

This is the only notification you will receive while this person is away.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este mesaj de OOO de la iuliu.kolozsvari..... poti sa faci fwd catre tipa din email.

sper sa primim niste raspunsuri astazi de la ANPC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform prevederilor legale reclamatia trebuie sa contina nume, prenume si adresa petentului(de domiciliu/corespondenta).

In sustinerea celor afirmate trebuie sa veniti in completare cu toate documentele probatorii care sa sustina cele afirmate.

Va rugam sa reveniti cu o noua reclamatie in limba romana care sa indeplineasca conditiile prezentate mai sus.

Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati pagina web a ANPC www.anpc.gov.ro

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ma asteptam la asta de la ANPC. Vor dovezi.Nu-i nimic, Porsche si Skoda nu stiu raspunsul lor, ci doar simplu fapt ca am trimis si acolo. Eu astept raspunsul de la Skoda Cehia si Porsche Romania. Acolo sa vedem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La OPC o depuneti la fata locului face to face. Trebuia intai sa primiti raspunsul de la Skoda si apoi la OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca reprezentanti de la PoRO si Skoda stiau ca urmeaza sa vina scrisoarea inainte sa o trimitem :D Cu siguranta mai citesc si ei forumurile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va doresc multa bafta, dar am senzatia ca OPC-ul e mana in mana cu ei.

Si eu am vrut sa le trimit pe cap OPC-ul celor de la service-ul PBV1, dar pur si simplu nu s-au dus. Ii intrebam de ce nu se duc si ziceau ca nu au suficiente dovezi, desi le trimisesem o carca de documente (aveam un dosar cu vreo 7 pagini). In final am trimis plangere la adresa generala a ANPC, dedicata celor nemultumiti de felul in care au fost tratati de inspectorii OPC si nici azi nu mi-au raspuns.

In mod normal, cam asta ar fi ordinea logica de abordare a problemei: mai intai OPC, pe urma mail la fabricant, eventual sa il anuntati ca il asteptati cu bere si mici la tribunal.

In tara asta de cacao insa, pierdere de timp se cheama sa bagi in seama cizmele de la OPC. Va sfatuiesc sa mizati pe intimidarea fabricantului si nu in ultimul rand, daca e cazul si tot sunteti atat de multi, sa ii dati in judecata, intrucat vad ca aveti sanse sa castigati.

Eu unul am renuntat, intrucat imi rezolvasem singur problema. PBV1 mi-au diagnosticat caseta de directie defecta pentru niste trosnituri si paraituri in viraje si vroiau sa ma stoarca de 70 mil. Din fericire, am rezolvat totul cu 2 mil, schimband toate suruburile puntii fata si lubrifiind bucsa de la coloana de directie.

Multa bafta domnilor! Chiar imi doresc sa le aratati ca nu suntem niste fraieri care stau cu portofelele cascate la soare ca sa reparam prostia din capul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trimis si eu aseara.

Am primit raspuns de la ANPC(acelasi cu al lui @Holo).

Sa aveti o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si la mine acelasi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit acelasi raspuns.asta nu inseamna ca nu avem dovezi sau ca nu le putem strange.cred ca ne asteptam la indolenta unor functionari ca cei de la anpc.continuam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul dvs. este adresat operatorului economic. In consecinta institutia noastra nu va inregistra mesajul ca pe o reclamatie. In cazul in care nu rezolvati pe cale amiabila aspecte sesizate/reclamate si doriti sa ne transmiteti o reclamatie va rugam sa consultati pagina web a ANPC www.anpc.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel, eu am facut ceea ce ti-au zis tie si tot degeaba. Asta e tragere de timp, ca sa va descurajeze = trebuie sa va jucati de-a Harry Potter si sa porniti in quest ca sa strangeti talismane de pe marginea drumului...

Oricum, pentru ca sa fiti luati in seama de OPC trebuie sa:

- incercati sa va intelegeti cu dealer-ul sau cine o fi cel care v-a suparat;

- in caz ca nu ati cazut la pace, ii adresati reclamatia in scris dealer-ului si ii solicitati raspuns in scris, stampilat, etc;

- cu dovada asta, ca ati incercat sa va intelegeti si nu ati reusit, mergeti mai departe si construiti dosarul catre OPC.

Daca voi ati dat mail catre skoda si ati pus OPC la carbon copy (cc) nu ati facut nici o branza.

OPC vrea sa ii adresati un dosar cu mai multe acte, printre care:

- o plangere (in care va adresati OPC-ului, nu dealer-ului) prin care spuneti cine si cum v-a suparat;

- dovada ca dealer-ul refuza sa va ajute (refuzul in scris din partea dealer-ului de care vorbeam mai sus);

- toate documentele prin care dovediti ca aveti o problema cu masina (o constatare, ceva in scris; chiar si faptul ca dealer-ul scrie negru pe alb ca aveti defecta o piesa, dar el nu e dispus sa v-o schimbe pe garantie);

- copie dupa factura cu care ati cumparat masina (parca doar titularul poate face plangere = daca nu scrie numele vostru pe talonul masinii in campul "detinator", se complica treaba, deoarece nu sunteti proprietari).

!!!--->>> Si inca un lucru cretin, valabil la noi in Romania (si care din pacate e lege): plangerea trebuie facuta impotriva vanzatorului. De exemplu, eu mi-am reparat masina la alt dealer (altul decat cel de unde o cumparasem) si cand am vrut sa le trimit OPC-ul am avut probleme, ca nu puteam sa ii urnesc sa treaca la treaba. Imi ziceau intr-una ca acel service nu mi-a vandut mie masina si ei sunt legati la maini prin lege.

Sfatul meu ar fi urmatorul:

1. OPC e o cizma. Nu merita nici sa suflati nasul pe ei. Sunt buni doar sa mearga la cules de spaga, precum politistii. Deci nu va mai pierdeti timpul cu ei.

2. Trimiteti mail direct la skoda si asteptati raspuns de la ei. Ar fi bine sa luati legatura cu un avocat care a mai facut mizerii de genul asta, ca sa stie cum sa puna punctul pe i. Adicatelea, trebuie sa ii zica negru pe alb lu' nenea ala care e la relatii cu clientii pe partea de garantie la "uzina skoda" ca daca nu binevoieste sa va ajute, aveti dovezi si ii veti da in judecata si nu le veti cere doar un motor, ci inca zece de caciula, asa ca sa va faceti generatoare de curent pe acasa fiecare.

3. Daca nici nenea asta nu e intelegator, sunteti cativa oameni si puteti imparti costurile --> dati-i in judecata.

4. Mediatizati intamplarea! Un dealer care apare la TV pe motiv ca refuza sa acorde garantie pentru masini de 25.000 Euro va mai vinde un c*r fript pana la sfarsitul anului. Publicitatea negativa are sanse sa scuture scaune; poate chiar al vreunui director de la reprezentanta, care pune in balanta pierderile inlocuirii a cateva motoare cu castigurile din alte sute de masini vandute, plus service-ul aferent.

Dealer-ii castiga din service mai mult decat din vanzari. Daca nea Nelu vede la TV ca dealer-ul X e marlan, nu se mai duce sa isi faca revizia/distributia la ei. Avantaj Nastase!

Imi cer scuze pentru aciditate, dar imi creste tensiunea cand vorbesc de dealeri nesimtiti...

Va doresc multa bafta! Chiar vreau sa reusiti ceea ce nu am reusit eu si voi incerca sa va ajut cu toate chichitele de care m-am lovit eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bon:

- apreciem sfaturile tale,le vom folosi

- asteptam in continuare raspuns de la skoda.cz

- am vb deja cu un avocat care a mai reprezentat clienti in fata corporatiilor

- saptamana urmatoare,daca nu primim niciun raspuns concret,trecem la ce spune colegul mai sus.dosar si avocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-au dat tuturor acelasi mail. S-au spalat pe maini si ne-au trimis la PoRo :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi raspuns il am si eu . e normal sa se increada in cei de la noi , entru ca ei sunt cei care au autoritate prin contract in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am putut abtine sa nu raspund. se pare ca pana la urma germanii nu sunt cu mult deosebiti de romani:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pasul urmator???? Ne-am lamurit cu grija fata de clienti a lui skoda(cu s mic).

Hai sa ne gandim la treaba cu avocatul, sa facem o intampinare la Porsche. Eu subscriu.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasul urmator :asteptam un raspuns oficial skoda romania si apoi media si avocat.masina mea e in service pt schimbare turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si hai sa mergem si la TV, dar cu stiinta Porsche Romania!! Nu mai este timp de pierdut!!!Ne-au aburit supertare de tot!!Nici macar un fel de interes, cat negru sub unghie macar!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca in adresa de email era cineva si de la skoda romania.sa vedem si raspunsul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca in adresa de email era cineva si de la skoda romania.sa vedem si raspunsul lor.

Nu prea vad pe nimeni!!

In alta ordine de idei nici un fel de referire la softurile neperformante, nici un fel de referire la inovatia de la lantul de distributie, nici un fel dereferire la turbine cazute sau la faptul ca sunt simple accidente. deci, 1,2 tsi este fara cusur!

Si se vede ca au trimis doar 14 oameni, din 16 inscrisi. Asta despre solidaritatea forumistilor!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am primit solicitarea inaintata de catre dumneavoastra si am luat la cunostinta de grija pe care o acordati produsului in cauza.

Avand in vedere cele inscrise, dorim sa va informam ca pentru oricare problema genarala a unui autoturism Skoda, Producatorul lanseaza actiuni de rechemare, care au scopul de a imbunatii anumiti parametrii functionali.

Intrucat pentru seriile de caroserie aduse in atentia noastra nu sunt valide astfel de actiunii, putem considera ca problemele semnalate nu sunt generale.

Totodata in cazul in care semanalati o problema in functionare a autoturismului dumneavoastra, aceasta va fi analizata individual de catre dealer-ul dumneavoastra Skoda, care va fi in masura sa adopte o masura reparatorie, comerciala sau informationala functie de fiecare caz in parte.

Astfel, va rugam ca pentru oricare problema de ordin tehnic sau comercial, sa va adresati cu incredere dealer-ului dumneavoastra Skoda care dispune de toate mijloacele in a va sprijini pentru solutionarea oricarei probleme.

Va multumim pentru mesaj si va asiguram de intreg suportul necesar prin reteaua de distributie autoturizata Skoda.

Cu deosebit respect,

Radu Petrica

Customer Care - technical adviser

Departament Tehnic

PORSCHE Romania S.R.L.

Tel.: +40 21 208 37 58

Fax.: +40 21 203 29 22

e-mail: Radu.Petrica@porsche.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!