Jump to content

GOLF V GTI DSG


Sunpall

Postare recomandată

nu cred ca filtrul e problema , dupa un scan complet modulul de la pompa a dat eroare Open/Short Circuit to Ground...

Link către comentariu
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    71

  • Cristian Tanase

    18

  • Radu Marcel

    9

  • cristi_407

    8

Sper sa rezolvi cat mai repede.. Eu zic ca e ceva ce tine de pompa din rezervor..

Link către comentariu

mersi mr vw :)

@cristi , pompa e noua am testat ieri si cu un modul bun si tot imi face 3.3 bari in loc de 5 ... nu stiu ce sa mai fac momentan

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update: am rezolvat problema, filtrul de benzina era de 3 bari in loc de 6.6 ........

bravo frate :)

Link către comentariu

Asta am patit si eu odata cand mi-am facut revizia la PBV2. Noroc ca cei de la PBN au descoperit repede problema.

Bine ca ai rezolvat si nu s-a intamplat nimic grav.

Link către comentariu

mersi mult, scopul meu este sa trec de 300 :P chiar daca am 301 la motor sunt fericit , dar pana la primavara nu voi mai face nici o modificare :)

Link către comentariu

cei 272 cp i-ai obtinut din : admisie, downpipe si soft ? ce soft?

merci :)

multa bafta surioara

Link către comentariu

La putere ai o pierdere de 12% de la motor la roata, rezultat foarte bun.

La mine a iesit o pierdere de 19% cu jante de 17". Oare care sunt motivele pentru care difera atat de mult pierderile? Tine exclusiv de tipul dinamometrului?

Link către comentariu

da 12% , stiu ca pentru FWD e intre 10-15% marja acceptabila

eu am facut dyno cu jantele pe 18" si chiar nu stiu de unde vin diferentele de pierdere :|

Link către comentariu

Daca ai anvelope de genul michelin energy saver o sa vezi ca ai pierderi mai mici, probabil ai avut anvelopele uzate.

Link către comentariu

Pierderile din transmisie sunt influentate de mai multe aspecte printre care marimea anvelope, presiune, uzura, temperatura uleiului din cutie/diferential, etc..

19% e cam mult.

Pana una alta, puterea la roata e ceea ce conteaza :)

Link către comentariu

da , e stock , am schimbat doar downpipe-ul momentan, vreau sa gasesc o evacuare care sa nu-mi sparga timpanele peste 100km/h

Link către comentariu
  • 7 months later...

revin cu un mic update, masina are 290 cp dyno facut la REVO Oradea, a primit un twintercooler Forge, o grila fara emblema si este la vanzare deoarece vreau sa trec la S3 :)

post-7034-0-84562800-1342268802_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!