Jump to content

GOLF V GTI DSG


Sunpall

Postare recomandată

am scris de pe tel nici nu mi-am dat seama unde postam, rog stergerea posturilor inutile :|

cristian da-mi add pe mess vb acolo

Link către comentariu
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    71

  • Cristian Tanase

    18

  • Radu Marcel

    9

  • cristi_407

    8

Ma bucur! Vezi cand mai umbli la semipunte ca uneori se mai slabesc suruburile si nu mai tin cum trebuie la cuplul specificat si trebuie schimbate. In rest ar trebui sa fie ok.

Bafta!

Link către comentariu

a trecut o saptamana si nici o pocnitura inca :) in schimb cred ca tre sa ii fac unghiul de fuga , am impresia ca trage putin dreapta si ca volanul nu mai sta perfect drept ...

Link către comentariu

Salut, imi poti trimite si mie pe PM codul de la acea pozitie portocalie de pe bara fata? Multumesc.

Link către comentariu

Salut, imi poti trimite si mie pe PM codul de la acea pozitie portocalie de pe bara fata? Multumesc.

daca te referi la side marker, am eu doua galbene originale dc te intereseaza :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Trimite-mi 2-3 poze cu ele pe adresa mea de mail sa le vad si eu si cat costa. vrsnfsu@yahoo.com

Link către comentariu

salutare.in legatura cu pompa iti recomand cu incredere Autotechul.Si cu restul de bani faci altceva:DSucces

Link către comentariu

casco ... CHECK

downpipe atp 3".... CHECK

stage 2 APR ... FAILED

stage 2 REVO ... CHECK

pompa din rezervor de joase ... ALMOST DEAD

curse tulcea ... BIG FAIL ... fuel cut-off => 14.7 :)))

ca asta e rezumatul weekendului

Link către comentariu

Pune logurile cu pompa de joase, sunt curios cum arata.

Esti sigur ca e pe moarte? In general de la mijlocul plajei de turatie scade pana pe la 3 bar in partea de sus.

Link către comentariu

o sa atasez logurile diseara cand ajung acasa, sunt sigur ca e pompa ca am checkul aprins (low fuel pressure regulation - outside specification)

intr-adevar in loguri scade de la 5 la 3.3 dupa 4-5000 de ture dar cerinta e tot de 5 bari

Link către comentariu

Da, intr-adevar se pare ca sunt momente in care nu mai ai benzina, dar de unde stii ca nu e cea de inalte? Te intreb ca si la mine pare ca e cam la limita.

Cat te-a costat pompa de joase si ce ai luat?

Link către comentariu

deci ... am luat pompa de joase dupa cod de original - 700 ron , nu am luat si modulul electronic ca ala venea in 5 zile pret 415 ron

am schimbato sa stins check engineul am plecat in teste, dupa 10 minute sa aprins iar cu aceeasi eroare low fuel pressure regulation bla bla bla ...

toti mecanicii care au vazut eroarea asta au zis ca e pompa de joase , numai cei de la reprezentanta au zis ca e senzorul de pe pompa de inalte pe care l-am schimbat aprox 350 ron si degeaba ... o sa comand si modulul electronic sa vedem ce iese :|

Link către comentariu

Ce aiurea... Sunt mai multi useri care au pompa de inalta OEM data jos de pe masina, au pus APR, etc., nu gasesti pe nimeni sa te ajute imprumut cu o pompa de proba? :(

Link către comentariu

am facut alt log acum cu pompa noua, tot 3.3 bari presiune ...

nu am de ce sa schimb pompa de inalte pana nu rezolv cu presiunea cu care ajunge benzina din rezervor in hpfp

Link către comentariu

Ma gandesc ca filtru de benzina e schimbat, ai varianta revizuita de 6.6 bari? Oare nu exista vreo posibilitate sa fie ceva bai cu regulatorul din filtru? Scuza-ma daca am aberat.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

flitrul de benzina este schimbat de la revizie acum 2000km , pompa sincer nu stiu daca este de 6.6 bari , cred ca este de 4 bari ... ai cumva vreun cod de la pompa aia de 6.6 ?

Link către comentariu

Nu pompa..

Filtru de benzina, are in el un regulator de presiune.. Mai demult erau de 6.4 bari si filtrele mai noi, dupa o revizie, vin cu regulator de presiune de 6.6 Bari. In filtru are loc reglarea presiunii ce vine spre HPFP.

Link către comentariu

am inteles nu stiu nimic de filtru , l-am comandat dupa seria de sasiu,

nu stiu in schimb daca am comandat pompa buna ... eu am luat 1K0 919 051 AP si am vazut ca acum sunt DB sau CL revizuite :|

Link către comentariu

Dc are filtru cu problema aveai eroare cu presiune mare pe circuitul de joasa presiune(pompa din rezervorr) - adica pompa facea presiune dar nu ajungea la hpfp. Treaba asta am patit-o eu si era filtrul infundat (avea cam 5000-6000km)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!