Jump to content

GOLF V GTI DSG


Sunpall

Postare recomandată

la un motor stock nu conteaza benzina , degeaba pui benzina de 104 daca motorul nu are harta care sa foloseasca benzina respectiva...

softul meu de la apr are 3 harti in functie de benzina cu care vrei sa mergi , 200cp cu 95, 252cp cu 98 si 270 cu 104

Link către comentariu
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    71

  • Cristian Tanase

    18

  • Radu Marcel

    9

  • cristi_407

    8

testul cu G6 GTI pe dyno este in Australia....modelele pentru USA au 200 de cai...cele din Europa au 211 (marketing)

(@Cristian) nu stiu cum ar putea scoate pe dyno 229 de cai stock..masina nu are cum sa aibe mai multi cai decat cei specificati de producator...posibil sa nu fi masurat bine..

Benzina cu cifra octanica mai mare imbunatateste puterea unui motor turbo (pe dyno cel putin...in viata de zi cu zi cam nesemnificativ)

ex: golf 5 gti ...diferenta de 5 cai (in functie de benzina folosita)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Cel putin in cazul 2.0 TSI, masinile se misca mai bine de 200/210 cai. O fi foarte buna transmisia la VAG sau o fi alt motiv, dar GTI 6 sau FR FL se comporta mai degraba ca si masini din aceiasi clasa compacta care sunt declarate la 240-250-260 cai (in linie dreapta ma refer).

O fi dyno-urile subiective, insa luam un exemplu clar. Acelasi tuner face soft si pentru:

- Megane RS - il pune stock pe dyno si obtine 258 de cai

- Forcus RS -il pune stock pe dyno si obtine 300 de cai

- GTI 5 -il pune stock pe dyno si obtine 196 de cai

- GTI 6 - il pune stock pe dyno si obtine 249 de cai

Valori la motor toate si stiti cu totii cat declara producatorii puterea la motor pentru aceste masini luate ca si exemplu. Cam putin probabil sa fi gresit masuratoarea doar pentru GTI 6 cu motor 2.0 TSI si pentru restul masinilor sa o fi facut corect. Am luat ca si exemplu tunerul Superchips aici (cine este curios se poate uita pe site-ul lor,varianta din UK), dar mai sunt si alte exemple. Si aici vorbim despre oameni care se pricep mai bine la motoare decat majoritatea celor care ne dam cu parerea aici, stiu cum sa faca un dyno. Sau poate vor sa le faca reclama la VW. :)

Cert este ca am auzit de mai multe teste in care pe acelasi dyno si in aceiasi zi s-a masurat puterea/cuplul la roata pentru mai multe masini, printre care si GTI 6. In afara de GTI 6, nici una nu se apropia sa arate la roata caii declarati de producator la motor pentru masina respectiva, doar GTI 6 care arata la roata aproape de cat declara VW la motor. Acuma stie toata lumea ca pierderile de la motor la roata sunt de 15-20%.

Cu 2.0 TSI au facut treaba buna cei din VAG, sau poate este ceva la trasmiterea puterii la roata, insa este clar ceva diferit in bine la masinile cu aceste motoare.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Exact. Acolo cred si eu ca sunt destul de precise.. Sunt tare relative masuratorile pe dyno.. dar de la 211 la 250 cai de fabrica e cale foarte lunga :lol:

Link către comentariu

Pai ce vad eu acolo e exact ce spuneam mai sus.

GTI ED 30 are 222 de cai la roata, GTI mk VI are 216 sau 212. Asta inseamna 246 de cai la motor, respectiv 240 pentru GTI-ul normal, cu o pierdere de doar 10% a transmisiei, diferentialelor etc.

Asadar, conform acestor masuratori, puterea declarata e mult mai mica decat cea reala.

Link către comentariu

Fratilor

eu inteleg principiul ca masina mea este cea mai buna si are motorul meu este cel mai tare, dar nu cred ca un constructor ca Vw isi permite sa arunce pe piata niste cifre si ele in realitate (dupa cum spuneti voi) sunt mult mai mari...avand in vederea credibilitatea si concurenta in care piata auto se zbate zilele noastre. sunt foarte multe site-uri cu gti 6 in care este masurat 0-100 in 6,9 secunde exact cat da constructorul. Totusi vb de VW ce este cunoscut prin fiabilitate si credibilitate, iar nicio campanie de marketing nu ar face sa puna sub semnul incertitudinii ce au construit in zeci de ani....

si sa nu uitam un aspect, afara sunt f multi cumparatori de GTI, care NU le cumpara pt a le prepara si nici pt ca sunt cele mai puternice din segment...gti fiind compromisul ideal (asa scriu toti criticii auto)...

Link către comentariu

Ca idee, cat scrie in carte este teoretic valabil pentru acel motor si cutie, nu neaparat pentru model.

M-am uitat peste o carte de la Audi A4 2.0TFSI Quattro si da tot 6.9secunde 0-100kmh. Nu cred ca un A4 b8 si un GTi au aceeasi greutate :)).

Oricum motorul de 2.0TFSI, TSI ulterior ramane cel mai bun benzinar scos de VAG (in my humble opinion).

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Cristian Tanase

corad0,masina a scos 229 cp stock pe dyno de la exelixis:) iar cu soft...nu e nevoie sa zic:))

Link către comentariu
Cristian Tanase

sunpall vii si tu cu noi pe circuitul luminat la bucuresti sa vdem gti vs gti? 5vs6? apr vs revo?:)

Link către comentariu

sambata trec la stage 2 adica o sa fiu prin bucuresti in weekend, poate imi zici si mie unde e circuitul asta ca sunt curios, sau poate chiar ne vedem :)

Link către comentariu
Cristian Tanase

salut:) din pacate eu vin in bucuresti abia pe marti:) oricum de sambata va ploua si va fi urata vremea. din pacate eu imi iau masina luni de la vw brasov,am avut o mica dauna cu un caine:)) daca esti marti prin bucuresti ne vedem:) deci esti prin bucuresti marti? ce evacuare pui? admisie? stage 2 apr? intercooler?

Link către comentariu

eu o sa fiu sambata si duminica in bucuresti si mai vin miercuri sa iau pe cineva de la aeroport.

daune mari cu cainele?

admisia e de la Evolution Motorsport, downpipe ATP, finala va fi custom Magnaflow, iar intercooler de s3 , problema mai mare este pompa de inalte ca nu stiu daca sa o trimit la apr in america sau sa iau kitul de la autotech ( asta ptr stage 2+)

si da stage 2 apr :)

Link către comentariu
Cristian Tanase

daunele ce sa zic...5000 euro:)) n are rost sa zic cate s-au schimbat:)) multe foarte multe:)) suna bine ceea ce spui tu acolo:) abia astept sa vad cum iti trage masina:) miercuri daca vii in bucuresti sa poti sa vii sa ne dam pe circuitul minune?:D

Link către comentariu

5000 :| casco sper ...

o sa traga masina dar din mers ca de pe loc cu goddyear-urile care le am nu fac nimic.

aseara m-am alergat din mers cu gti stock, mazda rx-8 de 300cp(zicea el dar nu cred) si sciroco stage 2 revo, sciroco ma facut din mers el in a 3a eu in a2a :)))) amandoi in 2a m-am tinut langa el ca ii patinau rotile intr-una, cand schimba a3a se duceaaaaa :), rx8-ul se tinea in spatele meu iar cu gti stock n-are rost sa zic :P

Link către comentariu
Cristian Tanase

casco casco bineinteles:) nu stiam ca aveti si voi circuit legal la constanta parca;) super;) cand vii sa incerci si cu mine?:D

Link către comentariu

da avem cel mai legal circuit, vreo 2km drepti proaspat asfaltat :P

nu promit nimic miercuri ca vin in interes de servici, mai vorbim oricum

Link către comentariu
Cristian Tanase

vino ma de marti seara:)) te cazez la mine moca la apartament in buc:)) ce nu fac eu ptr o cursa:))

Link către comentariu

Vedeti ca o sa v-o luati... nush cum de s-a ajuns pana aici. Discutii de genul asta pe private sau altele de genul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!