Jump to content

GOLF V GTI DSG


Sunpall

Postare recomandată

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    71

  • Cristian Tanase

    18

  • Radu Marcel

    9

  • cristi_407

    8

mersi acidutzul cititsem mai demult topicul tau, o sa imi comand acum kitul ala, revin cu impresii

admisia a costat 1450 ron, se aude extraordinar, si se simte o diferenta, am facut si log in mers inainte si dupa si boostul a crescut cu 0.1 iar valoarea la maf cu 17 adica undeva peste 200

resoftarea, adica stage 2 o sa ii fac dupa ce ii schimb intercooler-ul si downpipe-ul fara cat :)

Link către comentariu

felicitari!!!

si eu sunt pe acelasi drum ...deocamdata astept piesele din state (buza fata, downpipe si evacuare r32). admisia tot evoms vreau, dar mai stau poate gasesc o ocazie ceva... :icon_cheesygrin: si dupa un revo stage 2 ma gandeam si eu...

si parca vad ca fac tipla masina asta si o vand dupa...asa fac mereu si nu stii ce scandal am acasa...dar na pasiunea :icon_bounce:

Link către comentariu

mersi la fel radu, si eu am scandal ca bag bani aiurea in masina dar deh usor usor le facem pe toate... eu momentan vreau sa comand downpipe-ul fara cat care e vreo 360 dolari, finala momentan o las pe asta nu umblu la ea, si dupa iarna schimb si intercoolerul si fac stage 2 si cred ca ma opresc, poate doar sa mai umblu la pompa si sa trec la un stage 2+

boostul inainte era de 1970mbar acum max a fost 2030mbar :)

Link către comentariu

Pe loguri se vede un 2370 mbar la 4720 ture. Nu e cam mare presiunea?

La mine, daca tin bine minte, maxim este 1500 mbar la 3500 ture, tot K03 si tot Stage 1.

Modificat de volvol
Link către comentariu

pai tocmai daca este masurata cu vagcomul 2370 cat zici tu la 4270 de ture inseamna boost 1,3:) e cam mic:) volvol tu ai turbina IHI ca si mine:)

Link către comentariu

Nu stiam ca sunt diferite K03-urile, e bine ca am aflat. :)

Deci 1000 mbar nu inseamna 1 bar ... si se calculeaza altfel. Sunt curios atunci ce overboost am eu. Daca tin bine minte se cerea 1500 mbar si se facea 1500 mbar pe o plaja mai mare de turatii (cand am vazut logurile). Trebuie sa am identic cu tine Cristian, cred ca am si vazut un dyno de la tine (daca nu confund) si era identic cu al meu. Deci cati bari avem in turbina acuma si cu ce presiune mergea stock?

PS: Scuze ca scriu pe topicul omului, un moderator poate muta mesajul daca doreste.

Link către comentariu

2070 = 1.07 bar

15 psi = 1.03 bar

1.37 bar (adica 2370mbar cum e la mine) = 20 psi, din ce am vazut sunt nebuni care merg si cu 25psi pe k03 deci nu e mult :)

Link către comentariu

eu fac overboost 1,53 bari. atat tre sa faci si tu volvol. noi nu avem k03 noi avem ihi. ihi rezista la presiune mai mare decat k03 si incarca mult mai rpd decat k03 sau k04. ia sa te dai cu a 2 a din mers de la 2500 de ture cu subaru asta nou sedan de 305 cp sa vezi ce il indoi:))

cat despre gti ul ala alb cu care te ai dat tu sunpall este stock:) suta la suta stock:)

Link către comentariu

depinde man! el are plecare mult mai buna cutie mai buna e mai usor cu 100 kg...conteaza! ce timp a scos el??

man, de unde esti?:)

Link către comentariu

da plecare mai buna corect

cutie mai buna ? in ce sens ?

nu stiam ca g6 are 1400kg

a scos 14.230 parca

din constanta vezi ca scrie sub nume :)

Link către comentariu

dsg de pe g6 e diferit fata de g5 schimba un pic mai sus si mai rpd:) 14.2 daca a scos e gti 6 stock:) asa fac toate:)

Link către comentariu

Am gasit undeva pe un forum in State, niste tipi care au scos 14.2 cu un GTI 6 DSG stock (era pozat si biletelul). Nu mai gasesc acuma link-ul. Dar asta cred ca asta este maximul ce se poate scoate din ea stock si cu o plecare perfecta.

Faza la 2.0 TSI-urile de pe GTI 6 este ca nu au doar 210 cai stock, asa cum declara producatorul. Eu am facut dyno si pe modul stock si mi-a iesit 211 cai la roata, asta insemnand undeva la 250-260 de cai la motor. Poate nu o fi chiar atatia, insa la mai multi si pe dyno-uri diferite le-a iesit peste 200 cai la roata, care inseamna clar peste 210 la motor.

Unii spun ca este o strategie VW pentru taxe mai mici si reclama, ca o masina VW cu 210 cai este la fel de rapida cu una X care are 240-250-260 de cai. Mie imi este indiferent care este realitatea, atata timp cat masina merge bine.

Link către comentariu

Linistiti-va, masinile au 211 cai asa cum declara producatorul. Nimeni in lumea asta nu ar pune pe piata o masina de 260 de cai si ar declara ca are doar 211 si asta v-o spun in cunostinta de cauza. Chestiile alea cu masurat pe dyno sunt foarte relative, pentru ca la noi in tara nu prea exista un dyno precis. Ca si exemplu concret, la fostul meu GTI cu stage 2 superchips admisie si evacuare au iesit 285 de cai pe dyno .... la gti-ul unui prieten cu stage 2+ revo, pompa, intercooler, admisie, evacuare a dat 280 de cai ... masuratorile fiind facute pe acelasi dyno in aproximativ aceleasi conditii ambientale.

Ca o paranteza, daca e cineva care e inca in dubiu cu ce am spus mai sus, sa se dea la volanul unei masini care sustine ca are 300 de cai si la volanul uneia care are din fabrica 300 de cai si va vedea o diferenta evidenta (in favoarea celei cu 300 de cai declarati de fabricant) ;)

In rest felicitari pentru masina, presupun ca o vom mai vedea pe la etapele DRE la Tulcea.

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic in privinta asta...

Cauta sa vezi cati posesori de Audi S4 B8, BMW 335 E90/91/92/93 sau Nissan GTR au avut "bafta" sa primeasca o masina cu puterea declarata.

Vei vedea ca la nivel mondial mai toti au primit circa 10% in plus, iar restul au oricum valori diferite de cele oferite initial pe hartie. Vorbim de multe dyno-uri, din parti diferite ale lumii, testate in conditii diferite.

Iar sa gasesti 2 masini cu ~aceeasi greutate, aceeasi cutie de viteze, ~aceeasi cilindree, dar cu puteri diferite, e cam greu. Ma cam indoiesc de faptul ca un Leon 2.0 TFSI de 185 cai cu soft nu e la acelasi nivel cu un GTI Edition 35.

Link către comentariu

Si eu am auzit de chestia cum ca gti urile are avea cu 5% mai multa putere... in fine..oricum nu conteaza ce da pe dyno...masina trebuie sa fie legata, sa traga constant sa fie totul legat.. Sunt masini de sute de cp dar care isi iau bataie de la masini mai slabe..Tot ce conteaza e sa fiti voi multumiti de cum trage masina.. Cursele de drag trebuie luate ca pe o relaxare nu o competitie.. :)

Link către comentariu

nissan-urile gtr ies toate din fabrica cu puteri diferite pentru ca motoarele sunt hand-made

cat despre golf 6 gti am observat ca toate vin cu ~200 whp

Modificat de Sunpall
Link către comentariu

Scuze ca ma bag si eu,dar tin minte ca am citit pe undeva ca depinde foarte mult si ce benzina ai cand faci acel Dyno.In special la masinile puternice.

Nu conteaza?

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!