Jump to content

GOLF V GTI DSG


Sunpall

Postare recomandată

A2 spre bucuresti sau spre constanta? la dus eram atent mai mult la ceas si viteza ca pierdeam avionul, iar la intors nu tin minte sa fi vazut avarii la vreun b6 :| imi pare rau next time promit ca iti intorc avariile

mersi si drumuri bune si tie

A2 spre bucuresti sau spre constanta? la dus eram atent mai mult la ceas si viteza ca pierdeam avionul, iar la intors nu tin minte sa fi vazut avarii la vreun b6 :| imi pare rau next time promit ca iti intorc avariile

mersi si drumuri bune si tie

Link către comentariu
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sunpall

    71

  • Cristian Tanase

    18

  • Radu Marcel

    9

  • cristi_407

    8

Nici o problema, spre Constanta mergeam... Mi-a atras atentia dimensiunea numarului spate, apoi ca era de SB si mi-am adus aminte ca e de pe forum.

Link către comentariu

Acuma am vazut ca am postat de 2 ori acelasi lucru, din cauza site-ului pentru mobil care mi-a dat eroare cand am postat :|

@circoloco am mers destul de linistit si atent la intors ma mir ca nu am vazut avariile , cum am zis next time o sa ma uit mai atent

@PCR mersi mult, poate facem o intalnire ca am osbervat ca nu s-au mai facut de mult si o vezi live :)

Azi am fost la service sa rezolv cu zgomotul de pe dedesubt am schimbat 2 suruburi, (am gasit intr-un thread pe forum ce trebuie facut), dar dupa 2-3 curbe si accelerari mai bruste zgomotul a revenit.

Numai bine si drumuri bune:)

post-7034-0-63738900-1312810948_thumb.jp

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos, vad ca te-ai hotarat la DSG pana la urma...

:Driver:

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, dotata si potenta. :lol: Ma bucura mai mult faptul ca ai trecut de la limuzina la compacta si de la diesel la benzina. Mai rar asa ceva, insa foarte de apreciat in opinia mea. :)

Poti sa mergi o perioada cu masina pe modul 1 si dupa ce te-ai obisnuit complet cu ea, sa treci pe modul 2. Eu cred ca o sa-ti placa trecerea si o sa te bucuri mai mult de schimbare in acest fel. Modul 2 de tuning este foarte sigur atatat timp cat folosesti combustibil de calitate si masina este ingrijita corespunzator (consumabile schimbate la timp), deci nu ai de ce sa-ti faci griji din acest punct de vedere.

Un singur lucru nu-mi place extraordinar de mult la ea (este pe wishlist si la mine), evacuarea finala. Parca o evacuare quad (2 tips-uri stanga/dreapta) si o alta fusta spate ar face masina mult mai aratoasa.

Have fun.

Link către comentariu

mersi livyu, da dsg merita toti banii

mersi volvol, masina momentan este pe modul 2 si minim benzina 99+ de la petrom cat despre evacuare si mie imi place cum arata quad dar parca n-as vrea sa stric zgomotul original al masinii, imi place prea mult

Link către comentariu

frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos!

pana la urma, consumul cum este?

Link către comentariu

acum scriu din reprezentanta PBN, in drum spre bucuresti pe centura am avut un fuel cut-off, la 1 min dupa inca unul si check engine, am oprit am sunat si am ajuns la pbn adica la vreo 8 km distanta, rezultatul eroare pompa de injectie posibila uzura axa cu came ..... am ramas mut

revin cu informatii

Link către comentariu

Este o problema cunoscuta la motoarele astea. Posibil sa se fi spart fundul tachetului (cam-follower), caz in care pistonul pompei de benzina a batut direct in axa cu came si a deteriorat-o si pe aceasta. Un tachet nou costa cam 200RON iar o axa cu came noua cam 900RON. Daca e in garantie masina si nu are soft detectabil, ar trebui sa intre pe garantie fara discutie !

Link către comentariu

Mersi fuscobal pentru sfat, masina nu mai este in garantie, softul este nedetectabil dar am impresia ca tocmai el a fost de vina impreuna cu benzina 99+ de la Petrom.

Cei de la PBN mi-au zis ca pot sa merg cu ea pana la Constanta ceea ce am si facut, mers incet fara sa trec de 2500 ture, in parcare la PBN am trecut-o pe 200 cai stock si am alimentat cu ALTO 101 si pana acasa nu sa mai aprins nici check engine si nu am mai avut nici fuel cut-out, oricum maine dimineata ma duc la reprezentanta sa vedem ce s-a intamplat exact si uzura la cam-follower ca acum am citit si eu ca la codul meu de motor daca masina este stock si i se face soft follower-ul se duce in maxim 20 mii km. Revin maine dupa vizita la "doctor"

Link către comentariu

salut

frumoasa masina si cu f multe dotari, iar pretul ff bun.

imi pare rau ca ai acum ceva probleme cu ea, sper sa la rezolvi si sa te bucuri de jucarie...ideea este ca intr-o masina ca asta tot timpul o sa ai de bagat bani in ea si nu din cauze de fiabilitate :) exista multe upgrade-uri pe care le poti face...

am si eu una asemanatoare de US, dar cu mai putine dotari si am dat pe ea anul trecut vreo 15.000 eur, dar avea 18000 de km.

ce tip de motor ai? eu am BPY si stiu ca toate de US au tipul asta de motor...

multa bafta

Link către comentariu

eu cred ca tu ti inca prea mult la ea si mergi mai cu mila de aia auzi nu stiu ce pacanituri si ai cut off, iar du-o cat mai des spre limita superioara sa vezi ca este bun si carburantul si nici nu mai auzi nimic pe sub ea.

:)

bafta multa si sa te bucuri de ea.

Link către comentariu

@radu mersi, chiar admiram gti-ul tau inainte sa o cumpar pe asta, momentan sunt fericit cu ea asa cum e si nu ma apuc de modificari poate pe viitor, cei drept nu sunt nici mare cunoscator in modificari si pana nu invat nu vreau sa fac nimic la ea.. motorul este BPY

@ondin intr-adevar tin mult de tot la ea, am disperato pe logodnica mea cu stilul de condus precaut, parcari doar unde nu sunt borduri, santuri mai adanci de 2cm trecute cu 2km/h etc. cat despre motor nu l-am menajat deloc, m-am dat la ea ca doar nu degeaba am luat gti. ieri cand s-a intamplat bucuria in drum spre bucuresti mergeam incet ca era trafic pe centura, dar pana la centura masina vazuse redline-ul de muuulte ori(bine ca n-am patit in vreo depasire cut-off).

azi am fost la autogrup dealer vw si mi s-a zis ca totul e ok, ar trebui sa schimb senzorul g410 de pe pompa ca sa fie totul perfect, acum caut senzor :)

problema mea de ieri clar a fost cauzata de softul de 252cai cu benzina mai proasta de 98 cat e cerinta minima a softului, desi era 99+ de la petrom,, asta e nu mai pun decat min 100 si momentan merg cu softul stock!!

numai bine, multa bafta

Link către comentariu

o masina nu trebuie sa se strice pentru ca mergi cu mila, incet sau schimbi doar la zona rosie....poti sa mergi cum vrei.....trebuie sa functioneze...

combustibilul putea sa faca rau..doar daca era de proasta calitate....dar ma indoiesc ca cei de la Petrom sa faca "smecherii", fiind acelasi combustibil cu cel de la OMV (care e importat din Austria din cate stiu...eu alimentez doar cu benzina premium 95 (carrera 95-actuala maxx motion 95) si pana acum nu am avut nici o problema)...(sa ne spui exact ce a avut masina...si daca a contribuit softul la defectarea ei, in fine...inca un motiv ca sa nu umbli la ECU)

insanatosire grabnica!

scuze...am postat exact dupa ce ai postat tu si n-am apucat sa citesc..:P :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

stai linistit corado, cauza sigura a cut-off-ului de ieri nu o stie nimeni, momentan merg pe softul stock, asa mi s-a si recomandat de la Autogrup, ramane sa schimb senzorul de presiune de pe pompa si o sa trec iar pe 252hp si numai cu benzina de 100. btw great cars corado, iubesc porsche cayenne turbo si sper sa fie next car :)

uite ce scrie in manualul softului:

MODE 1 - Stock Program

MODE 2 - 93 Octane ((R+M)/2) Chipped Program - 252 hp

MODE 3 - 100 Octane ((R+M)/2) Race Program - 270 hp (FSI fuel pump recomended)

nu am gasit conversia exacta de la 93 octane in sua la europa dar fostul proprietar mi-a spus ca ar fi min. 98 la noi in romania, si mi-e greu sa cred ca benzina noastra de la pompa chiar are minim cat scrie acolo de aici am tras eu concluzia ca poate a fost de la benzina.

@just quattro despre consum nu pot sa ma pronunt inca ca sincer nu prea ma interesat la inceput acum, tot ce pot sa zic este ca un drum constanta - otopeni - constanta am avut 11.4 in conditiile in care la dus am depasit tot ce am putut iar pe autostrada nu am scazut sub 140 cu multiple redline-uri(la dus consumul a fost 13.4) iar la intors mers regulamentar, 140 in bord pe autostrada , 110 pe europene si 70 localitati(unde se aplica)

in oras consumul cred ca e undeva la 15 mers mixt si cu clima pornita non stop si multe stationari.

LE: 2 x CL63 AMG unul dupa altul, aveam 12.1 pana sa dau de ele :))

post-7034-0-12710100-1312995586_thumb.jp

post-7034-0-97339200-1312995593_thumb.jp

Modificat de Sunpall
Link către comentariu

@corado intr-adevar super reusite masinile arata impecabil estetic nu mai vorbim de perfomante cand scrie AMG pe spate ca nu are rost... oricum mi se pare extrem de scumpa masina

@cogdao mersi mult

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos si fara evenimente e foarte frumoasa si cu multe dotari

Link către comentariu

Frumoasa achizitie sa o stapanesti cu placere , dar nu mai asculta tot ce se vb pe site, pentr ca aceiasi prostie am facut si eu si a trebuit sa schimb motorul, si costa chiar bine.

85% din personele care posteaza habar nu am despre ce vb pe site-ul astaCu toate ca sunt mebru din 2009 e singurul meu post, pentru ca nu vrea sa traga si altcineva ce am tras eu, si cat am umblat din service din cauza la un tachet de la pompa de benzina care mi-a facut motorul un ambalaj frumos si gol pe interior.

Parerea mea chiar si minora sa fie problema vezi pe cineva de specialitate. Mai sunt oameni care sunt doxa despre motorul asta cum ar fi :Fuscobal , Nadir ,Bogdan Vrc,ar mai fi si altii dar au raspunsuri evazive sumare, personal nu cunosc pe nici unul dintre ei, chiar as fi curios sa vb cu cineva de la care sa invat ceva , care sa imi arate drumul cel bun, celu putin pentru un upgrade. Asa gandeste-te de 2 ori inainte sa faci ceva din ce zice un user, daca e unul din cei mentionati mai sus merita pt ca vorbesc in cunostiinta de cauza ii urmaresc inca de prin 2007-2008 si chiar stiu despre ce e vorba, pentru restul gandeste-te de 2 ori inainte sa faci o prostie care poate sa te coste.

Oricum multa bafta si sa o stapanesti sanatos, frumoasa foc.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

@alex mersi mult

@bogdan mersi pentru link-uri e exact cum banuiam eu, momentan ma gandesc sa trec la revo stage 1 sa nu-mi mai bat capul cu APR

@catu mersi si imi pare rau pentru ce ai patit cu masina, nu inteleg ce sfat ai putut sa urmezi de ai stricat motorul...

@blordc mersi, si poate ne vedem la toamna la intalniri

Masina doar ce a facut un drum de Nessebar unde a poposit un weekend, acolo totul a fost ok, am stat cu mici emotii din cauza zvonurile cu furturile auto chiar daca masina a stat numai in parcari supravegheate. In cautarea unei astfel de parcari am dat si spaga 40 leva la aia cu ridicatul ca vai domne' am intrat cu masina pe o strada privata , nu m-am certat cu ei ca e greu sa dialoghezi cu 3 maimute care nu stiu engleza, am platit si am plecat. Aveti mare grija la parcari in Sunny Beach.

Numai bine

Link către comentariu

frumoasa masina , pt ea o pusesem la vanzare pe a mea ... dar nu am dat-o in timpu necesar sa o iau inaintea ta :) , oricum ma bucur ca a ajuns pe mainile cuiva care are grija de ea ... tu ai un led verde sub volan ? masina mea apare modificata odata la soft pe tester si sincer m-ai pus pe ganduri cu programele astea selectabile de la apr :) poate am si eu si nu stiu :P sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!