Jump to content

Accelerari intrerupte


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Asta noapte, dau sa fac o accelerare. Prima mea *** cu masina aceasta. Evident nu stiu cum sa dau in ea. Dar... am observat urmatorul lucru... care la clio nu exista (era nou).

Accelerez si parca pe la 2000 sau 3000rpm, nu e o regula, imi taia injectia pentru 1 secunda si dupa aia iar o lua. In a 2-a si a 3-a predominant.

Deci plec sa ma trag, schimb a 2-a, ma baga in scaun dupa care nu mai accelereaza 1 secunda sau o fractiune de secunda si dupa aia iar ma baga in scaun. la a 3-a mai putin dar se simte cum are un moment cand nu trage deloc, parca nu primeste motorina constant si progresiv in functie de pedala.

Acu 2 saptamani am bagat un lichior de curatat injectoarele dar vad ca nu e de la ele... cred eu.

Voi ati dat peste asa ceva? Cum s-a remediat? Si cati bani?

Va multumesc mult de tot.

Ce sa fac, e noua masina si descopar problemele saptamana cu saptamana pana le remediez... sper sa fiti ingaduitori.

Cu respect

Cristi

andREI: Daca mai vad referiri la ilegalitati gen liniutze am sa dau warning si sterg si topic-ul in cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e debitmetrul. Asta nu face intreruperi.

Cel mai probabil in acele momente tragi aer pe turul de motorina. Am avut si eu o problema similara. Vezi pe furtunul de motorina clar daca tragi aer sau nu. Cel mai probabil tragi aer pe la T-ul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Multumesc andrei, nu stiam ca *** e o ilegalitate asa de drastic sanctionata pe un astfel de forum, oricum... OK np.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e foarte drastica dar daca te vei uita in codul rutier vei vedea ceva gen "competitii ilegale" si ca e un pic cam nasol pedepsita. Incercam sa pastram un cadru legal aici chiar daca de obicei cam trebuie aplicata ideea "Fa ce zice popa nu ce face popa". Cum scrie in regulament "Nu luati asta ca ceva impotriva voastra". Deci nu te simti ofensat sau ceva... doar sa stim ca nu e .. bine.

Cat despre problema in cauza, ca asta e mai importanta, ai furunashe transparente de motorina (macar pe tur?) ca daca nu ai va fi mai greu sa stabilim daca e de la prea mult aer pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine apare fenomenul de intrerupere a acceleratiei in tr 3,in sarcina,drum in panta dar nu f.mare, la cca. 3000-3100 si nu mai accelereaza mai mult, pe drum drept nu mai apare, pot sa o duc si in 4000 ture fara sa faca figuri

ce ar trebui sa verific, curat,schimb sa nu apara o problema mai grava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te baga in scaun si la 3000 o simti cum da un pic in nas? daca da, exact asta pateam si eu inainte de a schimba debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul tau @radu_cracu, schimba debitmetrul ( MAF-ul) :(. Poti da un search pe forum si afli de bosch, pierburg..

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inainte de a schimba debitmetrul as face un test cu un om binevoitor de pe forum (nu stiu care eu oricum nu as putea avand alt tip de debitmetru) si as vedea daca se rezolva problema. "Datul in nas", cum spun unii, poate fi violent (dezamorsare pompa de exemplu) sau mai subtil (posibil si debitmetru aici). Cum e la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

azi dau sa depasesc cateva masini, la modul normal, si am simtit cum o fractiune de secunde se opreste din tras, dupa care o ia iar. pot dezamorsa pompa singur? sau trebuie vreun specialist? daca nu e de la asta si e de la debitmetru...? cat ma costa unu nou? stiu ca la bmw seria 3 din 2000 e 13 milioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi poate ar trebui sa vedem pe viu faza asta. O poti reproduce? Daca da ne intalnim dupa program (i.e. dupa 18:00 dpdv meu si vedem concret cum se manifesta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca il schimbi degeaba ai pierdut 3,5 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai o plafonare dupa o anumita turatie ( care ar fi de la MAF), la mine am intalnit asta cand am avut niste apa in motorina. Probabil era inghetata in filtru ca era iarna, si se tot intrerupea asa, cand tragea, cand nu tragea , pana la urma a murit de tot motoru`....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei "datul in nas" nu este violent, este ca si cum ai lua piciorul de pe acceleratie dar nu de tot

daca e debitmetru o sa-mi iau pierburg am inteles ca este mai bun

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: aseara am avut si eu o problema asemanatoare... pornesc motorul, sta la relanti, dau sa plec (pleaca destul de greu). o dau pe a 2-a si apare o intrerupere; asa si in a 3-a... situatia se schimba daca o duci in turatie sau o iei batraneste. masina e cea din semnatura.

am mai luat-o si in freza (in intersectie) cand mi s-a oprit motorul (o lasasem pe liber si m-am trezit cu el oprit). n-a mai stat la relanti vreo 5 min, dupa care i-am dat inca o cheie si a luat-o.. mergea dar cu aceleasi intreruperi.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ca noi vorbim de TDIuri aici ... :unsure: ca sa iti spunem sa iti verifici debitmetru, turbina si alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ca noi vorbim de TDIuri aici ... :unsure: ca sa iti spunem sa iti verifici debitmetru, turbina si alte chestii

<{POST_SNAPBACK}>

stiu, dar n-am vrut sa mai deschid si eu acelasi subiect cu diferentierea TD/benzina

;)

mercik oricum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. masina userului premiumfaraplumb e pd. nu poate sa vada bule pe tur pt ca oricum furtunele nu sunt transparente.

2. @premiumfaraplumb: fa un log si dupa o sa ne mai dumirim asupra problemei, trebuie sa faci log cu turatia motorului, cantitatea de motorina injectata, debitul de aer, presiunea pe care o furnizeaza turbina. e de preferat sa nu le pui pe toate pe un log pt ca creste rata de esantionare si nu o sa mai vezi cand ai caderile respective care se produc foarte rapid. daca nu te ajuta nimeni da-mi un pm si iti fac eu logurile.

doar ca o curiozitate: cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei "datul in nas" nu este violent, este ca si cum ai lua piciorul de pe acceleratie dar nu de tot

daca e debitmetru o sa-mi iau pierburg am inteles ca este mai bun

merci

nu e mai bun, e mai ieftin :banghead: dar e ok, mie imi merge f bine. din ce povestesti sunt 95% sigur ca e debitmetrul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

cred ca am ratat si intalnirea de joia asta nu?

Ramane pe joia viitoare

Va dau masina la toti sa o conduceti sa va dati cu parerile :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul offtopic! N-am dat pana acum nici un warning dar mai greu e doar prima oara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
premiumfaraplumb

continuam subiectul inceput.

Azi am venit de la chisinau. Aveam pedala aproape de fund, eram la 160 si in loc sa accelereze normal, avea momente de boost, si sarea in 162 se oprea... boost sarea in 165, in acest timp nu miscam absolut deloc pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Eu am o porblema cu EGR nu se inchide si nu dirijeaza aerul spre turbo corect, poate de la asta sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o porblema cu EGR nu se inchide si nu dirijeaza aerul spre turbo corect, poate de la asta sa fie...

<{POST_SNAPBACK}>

Sincer, ERG-ul este dupa turbina si nu dirijeaza nici un aer spre turbo. El doar reintroduce in galeria de admisie gazele nearse care sunt in carter ( baia de ulei ).Daca ai probleme cu el , poate sa dea simptomele pe care le-ai descris ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!