Jump to content

Probleme un Golf G60-turbo


raduku988
 Share

Postare recomandată

Am si eu o mare problema cu golful ... am refacut un pic partea de conversie turbo adica galerie turbina downpipe etc.Am schimbat injectoarele stock cu altele de saab 2.0t de 360 cc si dupa ce am montat totul la loc masina a inceput sa se tureze singura cand o pornesc .. porneste greut si dupa ce "o ia" se tureaza singura peste 4 mii si daca o las cred ca ar ajunge in limitare... aer fals nu are pe unde sa traga ca am schimbat toate garniturile leam pus noi toate vacumurile leam verificat si totusi nu reusesc sai dau de cap .. ma gandesc ca o fi o problema electrica ... daca e careva care a mai patit asa ceva cu vreun g60 poate imi da si mie o idee ce ar putea avea ca dupa 3 zile de plecat din service la 5 dimineata nu mai reusesc sa pornesc neuronii sa gandesc ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa cate se pare, injectoarele iti dau gaz la maxim....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au legatura injectoarele pentru ca de la injectoare mai mari merge inecat nu se tureaza nui da nimeni aer teoretic sa aiba de unde se tura ..am mers cu injectoare mari .. mari de curgea benzina pe evacuare si pana in 1500 de ture cand facea boost maxim mergea ca locomotiva cu abur.. deci nu injectoarele nu au ... in teorie cum sa tureze motoru la relanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simpaticule :)))merg la mecanic .. de tren :)))o las pe linie si o rezolva el ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai mai reusit ceva cu relanti-ul ?

Se stabilizeaza relanti-ul dupa ce se incalzeste putin motorul ? sau nu l-ai lasat atata ?

Ai incercat sa scoti mufa de la ISV sa vezi daca nu influenteaza cu ceva ?

Verifica si contactul de pe clapeta de acceleratie sa functioneze corect..

Dar in primul rand verifica toate furtunele de vacuum.. sa fi sigur ca nu trage aer fals pe undeva..

Doar ramane turata ? sau fluctueaza turatia ?

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vine : ti-a mapat cineva digifant-ul pentru modificarile aduse?

injectoarele ce tip sunt ? impedanta mare sau mica?

daca se tureaza pana in limitare, verifica clapeta de acceleratie, apoi verifica sa fie admisia prinsa calumea de chiulasa sa nu traga aer fals, verifica isv-ul sa fie inchis.

senzorul albastru daca ii scoti mufa cum merge motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!