Jump to content

Grila A4 B8


Vlad LUL
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o problema cu un S4 B8.

In urma unui "mic" accident, mi-am reparat toata partea din fata a masinii la Porsche Bucuresti Nord.

Reparatia a fost foarte ok, iar colaborarea cu cei de la PBN a fost mai mult decat ok.

Unica problema e ca un urma reparatiei imi lipseste o parte din grila din fata (vezi poza) - defapt mai degraba o mini grila sau capac.

post-14394-0-05414600-1298744376_thumb.j

Cei de la PBN au studiat problema si sustin ca asa e ok. Ba chiar au mai comandat inca o data piesa (grila din fata) - pt ca softul nu le permite sa comande piesa respectiva separat, si au vazut ca a venit tot fara bucata respectiva.

Mai grav e ca si cei de la Porsche Romania (la care am ajuns postand pe audi.de) sustin si ei ca totul e ok, ca piesele au fost comandate cum trebuie, si ca sa stau linistit.

Mai mult, am mai apelat la un prieten care lucreaza la un service in Craiova care a identificat o posibila problema in soft-ul de piese vizavi de aceasta piesa, dar sunt convins ca nu ma va crede nimeni.

Acum... Va dati seama eu n-am cum sa stau linistit. In mod evident nu asa ar trebui sa arate (am atasat si o poza cu cum arata masina pozata de noua).

post-14394-0-33761400-1298744385_thumb.j

Stiti cum as putea rezolva? Eventual cum as putea sa vorbesc direct cu cineva din Germania?

Merci mult,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ai grila veche, s-a spart? lor le-ai arata poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acolo cu siguranta trebuie sa vina o protectie

Modificat de Alex@Audi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E incredibil.

Da le-am aratat poza, au zis ca inteleg, ca isi dau seama ca e o problema, dar ca nu pot face nimic. Nu pot comanda nimic altceva pt ca nu ii lasa soft-ul.

Sustin ca e o problema a producatorului.

Stiti de vreo modalitate de a vorbi direct cu cineva de la Audi din afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca avem o mica problema si nu este din cauza softului cu care lucreaza ei...

Nu a fost introdus codul piesei in ETKA. Este din vina producatorului.

Vezi poza atasata

post-14767-0-59125700-1300145832_thumb.j

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am reusit pana la urma. Norocul meu, ghinionul altuia, dar inca un S4 a ajuns avariat la PBN si Ionel Sandu a avut inspiratia sa se duca sa noteze codul piesei sa o comande si acum e deja montanta.

Ce e interesant e ca intre timp reusisem sa iau legatura cu cei din Germania care "investigheaza" problema. Sunt curios ce-or sa-mi zica.

Piesa era din alta sectiune, putea fi comandata dar aparea in alt loc. Ce e interesant e ca un tip foarte pasionat de la Serpico din Craiova mi-a zis de la inceput sa incerc cu piesa asta, dar cei de la PBN mi-au spus ca n-are treaba. Se pare ca avea. De retinut! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa caut ca mi-am notat...

... Cautam... Cautam...

... Gasit!

8K0121333A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se numeste ghidaj aer... se afla si pe A5 si pe A4 3.0 TFSI cod motor CAKA

la mine la TDI arata putin diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... E bine ca s-a rezolvat pana la urma.

Aviz celor care vor mai avea probleme. Copy paste codul piesei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o nelamurire referitor la grila stock de pe A4. La absolut toate masinile pe care le-am vazut, grila fata este din plastic negru normal, mai putin la masina mea la care este plastic negru lucios (ca si cum ar fi vopsita) si arata semnificativ mai bine. Problema e ca nu mi-e clar ce-i cu grila asta. Am vazut chiar si modele S-Line ce au tot grila normala din plastic negru, asa ca nu mi-e clar de unde vine grila mea :) Fostul proprietar (care-a cumparat masina de noua) mi-a spus zilele trecute ca el n-a modificat nimic la grila, asa a luat-o.

Stie careva detalii? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acel plastic lucios vine doar pe modelele V6. Se gaseste si pe 3.2 quattro.

La A4 S-line 2.0T pe care il are tata e gri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la cel din poza pusa de tine ma refeream cand am zis "plastic negru", nu stiam ca e grila diferita pentru V6. Good to know, mersi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

salut,

se da una bucata audi a4, cumparat de o luna.

de 2 saptamani nu porneste mereu, aleator.

cand actioneaza cheia, nu face nimic, nici nu invarte.

cand e sa porneasca, porneste din prima, fara sa se balbaie.

Ajutati-ma cu cateva piste inainte sa pic de gasca la service

Multumesc!

1_02.08.2017-256290km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea la ecu. Din cate pare nu ai alimentare pe module-nu pot fi accesate. Verifica sigurantele si bateria totodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi posibil sa fie de la starter (uzura la perii sau bucse). M-am lovit in trecut de asa ceva (erau acelesi simptome). Daca-i asta, se repara usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria cumpland in paralel alta baterie.

Nu este de la baterie.

Acum am dus-o la un service sa vedem ce raspuns primim, masina este a unui coleg de servici,

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit o treaba similara si am stat cu masina in service 1 saptamana pana au descoperit (intamplator) care era problema.

Era un releu de la ECU care facea contact intermitent. L-am schimbat si a pornit motorul instantaneu.

Verifica releele si sigurantele cum zicea si @pronet.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

masina este la un atelier electric, electricianul a spus ca este defect ECU, ca ar fi dezlipit fie procesorul, fie eepromul.

A zis ca trebuie schimbat ecu. :|

Acum caut ecu, pentru cod motor CAHA

Sunt sanse sa se potriveasca si alt ECU, de pe alt cod motor?

Cel de la service nu stie :banghead:

Sau cel mai indicat ar fi sa schimb service-ul cu unul mai competent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La mine tot asa invarteai cheia si nimic, s-a dovedit a fi partea electrica de la contact. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca punea pe direct fir de la baterie la electromotor pornea instant, din cheie nu.

Am luat toate firele si releele la verificat pana a demontat si contactul si a vazut ca starterul in care se inavartea cheia era mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Revin cu noutati, problema era ECU.

A comandat un alt ecu, a clonat ecu vechi si acum masina functioneaza normal.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!