Jump to content

Se aprinde becul de ulei...


19E
 Share

Postare recomandată

Golf 2, 1989, 1.8 benzina.

Masina a stat nepornita destul de mult (vreo 2 ani).

Acum vreo 5 zile cand am pornit-o a luat-o fara probleme. Aveam de gand sa fac peste cateva zile schimbul de ulei dar m-am gandit ca pana ajung sa schimb o sa ii fie bine daca completez cu un 15w40 semisintetic, si am pus aprox 1L. Peste cateva ore cand am repornit masina si am parcurs cu ea catziva km am observat ca o turez peste 2500rpm si se aprinde incet si subtil becul de ulei (motorul se incalzise putzin). Am alergat repede si am facut schimbul de ulei in urmatoarele 10 minute. Am scos uleiul vechi, ce e drept erau vreo 6 litri, era negru ca naiba dar nu avea spume si nici nu mirosea a benzina! Am reintrodus un 15w40 si numai 4 Litri si am omis sa schimb filtrul care e un Bosh!!! (saptamana viitoare o sa schimb din nou uleiul - vreau sa pun ceva de buna calitate si filtru la fel si o sa va rog sa imi recomandatzi ceva klumea) ....

Toate bune si frumoase 2 zile....cand ieri dimineatza pornind motorul...observ ca se aprinde si becul de ulei intermitent. Nu stiu daca e intamplare sau nu dar am pornit cam dupa 2 minute ventilatzia si becul rosu s-a stins. Am turat motorul de cateva ori peste 3000 si nu s-a mai aprins dar aud un inceput de bataie de tachet...

Ce imi recomandatzi sa fac? La service-uri astia dau fel de fel de prognoze cum ca ba segmetzii, ba vibrochenu', ba pompa de ulei, ba cuzinetzii.....ma cam sperie dar sunt convins ca dupa ei pot sa schimb tot!!!

Adevarul este ca masina merge "extrem" de bine, mototul trage in draci si nu face alte figuri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 2, 1989, 1.8 benzina.

Masina a stat nepornita destul de mult (vreo 2 ani).

<{POST_SNAPBACK}>

oare nu s-au sudat fiarele prin motor?! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. nu stiu daca si la tine la benzina se manifesta la fel ca la diesel .. am avut prob asta .. acum ceva timp.. la mine se aprindea becul si la modelul de bord care il am acum are un sis care face si un zgomot ciudat ( un fel de bazait) ... am schimbat pompa de ulei si nu mi-a mai aparut problema.

p.s. la mine sa il fac sa se opreasca acel sunet si sa se stinga becul trebuia sa opresc si sa repornesc motorul...

la tine poate nu se intelege cu tipul de ulei pe care i l-ai pus acum .. incearca sa ii pui uleiul care e dat de producator.... si la tine cred ca tot castrol este.

oricum colegii de forum sigur iti vor raspunde la intrebare si vei rezolva problema

numai bine;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi a mers perfect.....mici probleme cu pornirea la rece, probabil trebuie schimbate bujiile si reglata putzin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am pus un aditiv pt ulei Liqui Molly si bataia de tachet a incetat.. :confused:

Bucuria mare este si un sunet mult mai frumos al motorului.... :D

Iar pretzul - subtzire de tot, 160 000 lei la MOL :))

Maine schimb si bujiile si probabil voi avea si o pornire mult mai buna la rece....

Ce bujii imi recomandatzi?? Ar fi ceva de stiut in plus legat de schimbatul bujiilor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am pus un aditiv pt ulei Liqui Molly si bataia de tachet a incetat.. :confused:

Bucuria mare este si un sunet mult mai frumos al motorului.... :P

Iar pretzul - subtzire de tot, 160 000 lei la MOL :))

Maine schimb si bujiile si probabil voi avea si o pornire mult mai buna la rece....

Ce bujii imi recomandatzi?? Ar fi ceva de stiut in plus legat de schimbatul bujiilor??

<{POST_SNAPBACK}>

daca vrei sa scapi iar "subtire " ia un set romanesti 'sinterom super" (le da clasa celor bosch fii sigur) gasesti si cu filet scurt si cu filet lung(de oltcit) si daca ai aprindere cu platina le pui sus si gata iar daca ai aprindere electronica cum aproape sigur sunt (din delcou ies 3 fire in loc de 1) atunci trerbuie sa faci deschizatura la electrod cu o lera de la 0,6 la 0,8 deoarece aprinderea electronica scoate pana la 28000 de volti fata de cea cu platina unde sunt 18-20000v :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt golfu tau recomand bujii bosch in 3 electrozi, din astea am si eu si merg super!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt golfu tau recomand bujii bosch in 3 electrozi, din astea am si eu si merg super!!!

<{POST_SNAPBACK}>

da ai dreptate sunt de acord dar nu cu cele fabricate in spain sau turkey la primul frig serios se uda electrodul si face descarcarea nu in cele 3 sau 4 picioare(dupa caz) ci in fundul bujiei da nicidecum scanteie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!