Jump to content

clipire bec bord


SERBANNN
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema , cand pun contactu si dau sa pornesc , imi apare becul de la ulei ( care este in cerc ) imi clipeste in bord si este galben , se aprinde si se stinge de cateva ori :vaidecapulmeu: care este motivul :huh:

post-63139-0-75355300-1311584051_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ai presiunea uleiului prea scazuta. verifica un pic uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am verificat , e la nivel :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU presiune ci nivel scazut, Dac nivelul e OK atunci e dus senzorul sau firele pana la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel zic si eu, de vina e senzorul, apropo o diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n`am facut diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema asta ( la pornirea motorului clipea de 4 ori martorul de ulei colorat in galben ) din cauza ca aveam arsa siguranta de la aerul conditionat(bineinteles ca nici acesta nu functiona ). Dup[ ce am inlocuit siguranta in cauza , AC -ul a inceput sa functioneze normal si martorul nu s-a mai aprins . Este cam ciudat ,dar asta a fost ! Respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic ciudat, atat AC, cat CCS si senzorul de ulei sunt pe siguranya S5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la senzorul de ulei. Si al meu e dus la un Golf. Am gasit unul din intamplate la dezmembrari si cand schimb uleiul o sa-l schimb si pe el.

Totusi la o scanare ar trebui sa apara pe VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se poate verifica senzorul daca e bun sau nu?

Am aceeasi problema, clipeste galben la punerea contactului. La scanare da o eroare de genul "open or short to +".

Am schimbat uleiul acum o luna, i-am cerut mecanicului sa scoata mufa si sa o dea cu spray de contact. Mi-a scos borna de la baterie pentru a se sterge eroarea si cand am plecat de acolo nu mai clipea. La cateva zile dupa aceea a inceput iar.

Stie cineva principiul de functionare sau daca se poate masura ceva la el pentru a vedea daca e bun sau nu? Acelasi lucru ar fi util si pentru cei ce gasesc unul sh la dezmembrari - parca nu ar fi frumos sa dai uleiul afara, sa schimbi senzorul si dupa ce pui uleiul la loc sa vezi ca face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti masura decat daca ai plus, masa, si sa fie intreg firul care duce in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!