Jump to content

Sensor presiune ulei


GVP
 Share

Postare recomandată

am o nelamurire, sensorul ce se afla pe flansa de la suportul filtrului de ulei, are ca functie si presiunea, sau doar beculetul se aprinde de la aia? as dorii sa-mi montez un ceas care ar arata presiunea uleiului, si nu am habar, pe ceasuri am 4 locasuri pentru mufe, +,-, si S(de 2 ori) cum as putea rezolva sa le pun in functiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este doar pentru bec. pentru presiune trebuie o reductie facuta la strung, in care sa infiletezi sonda actuala si inca una pentru presiune. Pentru ceasul de presiune (depinde ce ceasuri ai), se ia un plus de la contact, se trece prin ceas (borna +) iar de la (-) se duce la sonda de presiune.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca nu poti folosi un ceas de audi de presiune SI bec si nu mai faci nimic la strung :)

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si informatia despre presiune de unde o ia ceasul? Senzorul pentru bec este un simplu intrerupator cu arc, care la 0.5 - 0.8 bari deschide circuitul si se stinge becul, indicand astfel prezenta presiunii in circuit.... Pentru presiune trebuie senzor special.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sensorul de la bec nu se poate inlocuii cu sensorul pentru presiune ulei? la mine ori cum e dezactivat, ca ceasul face figuri de la folia spate, si bazaie dupa o vreme... si temperatura-mi urca pana in capat, si ledul palpaie in continuu, iar cand cuplez faza lunga dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba becurile care ilumineaza ceasurile...si mie urca apa si mai face niste figuri naspa dar dupa ce le-am schimbat totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus leduri, pe folie se vede ca a fost lucrat, iar curentul la leduri nu este de la ceasuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci hai sa lamurim cateva lucruri.

Presiunea de la filtru/jos este diferita de cea de pe chiulasa...de asemnea se citesc diferit.

Daca vrei sa-ti pui ceas il pui jos in locul sondei(ADICA MONTEZI SONDA CEASULUI), pentru ca nu mai ai nevoie sa-ti avertizeze bordul...o data ce pui ceas, citesti presiunea de acolo.

Sonda de pe motor are functie doar pentru ceas...adica bazaie bordu si becul se aprinde la sub 1,8b 80gr ulei la 2000 de rotatii.

Pui ceasul cu sonda lui si te uiti la 2000 de rotatii si 80 gr ulei cat ai presiunea ...trebuie sa ai peste 1,8.

Poti sa-ti faci si reductia, dar va fi oarecum inutila daca citesti cesul....firul sondei ce ramane in aer se pune pe minus.

Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult, eventual aveti un cod pentru sensor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sonda de citire trebuie sa fie a ceasului...adica facuta sa mearga pe firma ceasului...in caz ca nu gasesti la set.

Nu tot timpul merge o sonda ordinara.

Eu la VDO am incercat 3 sonde si pana la urma mi-am luat noua pentru ceasul VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exact chiar acum cateva zile a venit un mosulica la atelier unde lucrez si avea un golf 1 diesel la care ii pusese ceas de presiune de ulei de dacie si chiar ma facuse curios la ce sonda la legat si mi-a aratat el pusese in loc la sonda ce vine in suportul la filtru de ulei sonda de presiune de ulei de dacie si chiar ii functiona bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ca sa nu mai fac alt topic intreb si eu aici.de ceva timp a inceput sa imi palpaie si mie ledul de la ulei...cateaodata regulat,cateodata abea se aprinde,cateodata nu se aprinde deloc si cateodata imi bazaie bordul ori 2-3 secunde ori nu se opreste pana nu iau contactul(de cele mai multe ori la plecarea de pe loc sau cand o calc putin).am schimbat si uleiul....

Modificat de topy_nebunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!