Jump to content

my dreamcar - golf 4 sau 5?


mAku5000
 Share

Postare recomandată

salut tuturor,

am gasit masina pe care am vrut-o de cand eram in liceu :)

golf 4 din 2002, benzina 1.6 la 5500E. merita sa iau o masina care e deja veche de 10 ani sau sa mai strang bani pentru un golf 5? am vazut-o si in stare destul de buna, are cam 110.000 km si totul se prezinta in regula, desi se pare ca intra cam ciudat in viteze. un amic mi-a povestit ca golf 4 au avut probleme cu cutiile de viteze prin 2002, 2003. merita sa ma mai gandesc la ea?

multam

Modificat de mAku5000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aproximativ in aceeasi situatie ma aflam si eu acum cateva luni cand imi cautam masina (prima masina de altfel), ma uitasem la mai multe modele insa hatchback'ul m-a atras cel mai mult....mai ales golful 5, insa bugetul nu mi-a permis. Asadar in final am ales masina care se afla si in semnatura, de care sunt foarte multumit. E o masina foarte ok, la anii pe care-i are, nu are un motor sport, insa pentru nevoile mele e suficient.

In semnatura ai scris la motorizare: 1.4, iar in mesaj 1.6 ...care e varianta corecta ? Intreb, nu de alta dar cred ca pentru un VW golf, o masina destul de grea, ar fi indicat un motor mai mare, in cazul asta cel putin 1.6.

Cat despre cutia de viteze, asa mi s-a parut si mie in prima saptamana, dar acum n-am niciun fel de problema in schimbatul vitezelor, intra foarte usor in fiecare treapa.

Multa bafta, oricare ar fi decizia ta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai astepti vreo 3-4 ani si apoi si Golf V o sa fie batranica...

Depinde ce vrei si cat esti dispus sa dai, masini sunt cu gramada si daca se mai scumpeste combustibilul o sa fie pietele si parcurile pline de oferte din ce in ce mai bune.

Decizia este a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de acei ~ 5500 euro pentru achizitie, o sa mai ai de platit si impozit, RCA, poate Casco, ROvienieta, revizii, consumabile si binenteles la final combustibil sa te poti plimba cu ea la munte si la mare

calculeaza in cifre toate astea si iti vei da seama care este solutia

bafta la cumparaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un golf 4 benzinar la pretul de 5500 e scump avand in vedere situatia actuala. Iti spun sigur 100% ca si eu stau geana cu ochii pe anunturi. Mai mult decat atat sunt membri noi care doar ce si-au cumparat masini identine cu ceea ce cauti tu in jurul sumei de 4000-4500, modele dotate si bine intretinute, intr-o stare mai mult decat decenta. In 5500 gasesti un diesel decent, dar ca si pt o benzinara ceva mai ieftina, trebuie sa cauti. Nu te arunca la ce pica in prima, oricat de impecabila ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti sugerez sa studiezi piata auto din Cluj, asta daca nu ai facut-o inca...nu doar ca e mare, dar au cele mai bune preturi la masini second. Unii spun ca ar fi cea mai ieftina piata de masini din Romania, eu nu ma pronunt doar pentru ca locuiesc in Cj, dar iti pot spune ca am studiat mai multe piete auto din tara, insa tot de aici mi-am cumparat masina.

Intradevar cum a spus VWladone, pretul pt acel golf 4 pe benzina din 2002 este cam piperat (indiferent cum arata si ce are pe el), in piata din cj, am vazut mai multe golf 4 1.6 16v (ca deh,e plina piata de ele), cu jante aliaj, cauciucuri bune, intr-o stare foate buna din punct de vedere estetic, iar pretul pana in 4000 euro.

De 3 saptamani am inmatriculat masina, iti spun din start, ca m-a costat 25mil (lei vechi) :) iar in euro, aprox 600 euro. Aici intra R.A.R = 400 lei, Taxa de prima inmatriculare, sau Taxa de poluare cum i se mai spune = 1600 lei, astea doua din start 2000 lei, la care s-a mai adaugat RCA pe minim 6luni, pe mine m-a costat 198lei, fiind primul RCA la masina inmatriculata in RO. Apoi taxele alea pe la primarie, CEC, traducerile pentru Brief mare, brief mic, benzina, am tras linie si am iesit cu totul la 2500 lei.

Nu mai adaug, schimbul de filtre, ulei, un modul de confort si multe alte lucrusoare pt masina... :)

Deci, gandeste-te bine care iti e bugetul si ia in calcul pe langa pretul masinii si cele de mai sus .

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mAku5000 totul depinde de doua mari "axe" super conectate intre ele: ceea ce iti place si care este suma de bani de care dispui!

(cu 5500 iti iei golf 4 diesel nu benzina).

Daca ne rezumam la titlul topicului , un versus intre golf 4 si golf 5, eu as alege golf 5 pentru ca:

-golf 4 este un fel de facelift pentru golf 3 ( model destul de vechi)

-golf 5 este un model mai nou

-golf 5 arata mult mai bine ca "design" interior si exterior

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maKu 5000, cu 5500E gasesti un G4 diesel fff.bun,pentru benzinar e cam mult,am avut 5 ani G4 TDI,FFF.multumit( vandut 4200E in februarie 2010,varsta 8 ani),eventual la banii astia gasesti un B5.5,cumnatul meu a luat un B5.5 diesel din 2002 inmatriculat RO acu 2 luni cu 5200E, IMPORTANT E SA NU TE GRABESTI. NOROC

offtopic.gifAsta-i tare, ionutzz13,,( golf 4 este un fel de facelift pentru golf 3 ( model destul de vechi))laugh.gif,eu stiu ca"Golf 7 este facelift pentru golf 3". icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Golf 7 este facelift pentru golf 3" asta da e tare poanta! :Driver:

Dar ce am zis eu nu mi se pare o asa chestie total lipsita de adevar.

1. Golf 3 este un model vechi de masina. ( ani- 90) Esti de acord?

2. Care sunt acele mari diferente intre un golf 4 si golf3? Diferente mari din orice punct de vedere?

Din punctul meu de vedere golf 4 este face lift pentru golf 3 , iar golf 6 un face lift pentru golf 5.

P.S Am incheiat cu offtopic.

O zi buna!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzz e o diferenta mare ca sa afirmi ca la un G3 ii aranjezi fata (cosmetizezi ) si gata ,este G4, cand intre G3 si G4 e diferenta e de la cer la pamant, nu sari asa pentru ca pe mine m-a amuzat afirmatia TA,parerea mea,daca te-am deranjat ,SORRY,apropo G3 este facelft la G2 dar nu sa reusit impactul pe piata auto ca la lansarea lui G2.Parerea mea .Nu vreau polemica cu nimemi. INIMA BUNA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 nu foloseste platforma de Golf 3, ca atare nu este facelift. Exceptie face doar MK4-Cabrio care nu a fost derivat din MK4, ci era un facelift al lui MK3-Cabrio (in principiu, a primit botul de Golf 4, restul ramanand cam la fel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, Golf 3 avea multe piese comune cu Golf 2 in timp ce cu Golf 4 nu am observat nici una..

Ex: motoarele 1.8 pe benzina (am avut in familie si golf 2 si vento ambele cu 1.8 90 cai pe injectie mecanica la 2 si monopunt la vento) erau cu exceptia injectiei identice cu cele de pe Golf 2.

Puntea spate de Golf 2 se potrivea si la Vento fara modificari (aratau aproape la fel).

jantele erau interschimbabile intre golf 2 si 3 (aveau aceleasi prezoane) in timp ce de la Golf 4 s-a trecut la 5...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine in legatura cu o dilema la achizitionarea unei masini second hand.Stiu ca acesta este un forum dedicat celor posesori de VW dar am considerat ca de la voi este cel mai bine sa cer informatii. M-am hotarat sa imi achizitionez o masina second hand pe timp de criza si m-am oprit la 2 modele intre care exista o concurenta mare Opel si Volkswagen.

Modelele la care sunt in impas sunt :

Opel Astra 2003:

- 80 CP ( 59 KW)

- 154.840 KM rulati (masina este din Germania)

- motor 1.7 CDTI / diesel / euro 4

- 3800 de euro model Njoy

Volkswagen Golf 4 2003:

- 105 CP 77 KW

- 138.000 km rulati ( masina este din Germania)

- motor 1595 cm cubi / benzina / euro 4

- 4500 de euro

Sincer nu stiu ce sa aleg, din cauza ca nu sunt lamurit cu performantele motorului CDTI,stiu doar ca este o tehnologie noua ceva mai buna decat TDI dar in comparatie cu un motor pe benzina nu stiu nimic. Precizez ca este prima mea masina tocmai din acest motiv va cer ajutorul. Cei care aveti deja golf 4 va cer ajutorul in legatura cu tinuta de drum la 1.6 pe benzina, costuri de intretinere, consum sau ce considerati ca este cel mai important sau cu ce as iesi in avantaj la golf fata de astra cdti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,mergi pe Opel cu motorizarea diesel are consumul la jumatate si pentru asa motor km sunt putini, plus ce au mai dat ei inapoi pe cand la benzina e cam multicel.vezi si ce dotari au fiecare,motorul 1,7cdi a confirmat precum 1,9 la vw.Mai este si diferenta de pret care face cat taxa de mediu, pe total este mai avantajos.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASTRA G fabricatie 97-09,ultimele serii s-au asamblat numai in Europa de est din 2005-2009.Motorul 1.7 CDTI 80CP,sa montat pe G incepand din 04-2003 pana la 01-2005.Ulterior au aparut pe astra H variante de 100,110,125cp.Este un motor destul de fiabil,foarte econom dar putin cam zgomotos si puturos doar 80cp.Astra G varianta aleasa de tine Njoy are in plus fata de standart cateva elemente distinctive incepand cu faruri si stopuri spate cu tenta de negru si terminand cu dotarile confort.Defecte majore;1 rulmentii fata care au senzorul de abs atasat si datorita defectarii senzorului se schimba cu totul chiar daca rulmentul propriuzis este bun.2 incepe sa simta rugina si coroziunea mult mai repede decat o masina din grupul VAG.3 cu trecerea vremii isi pierde foarte mult din pret.3 confortul si tinuta de drum este net inferioara fata de o masina a grupului VAG.3 Bord si calitatea materialelor de interior care aduce a masina din anii 90.LUCRURI BUNE..foarte ieftina la intretinere,foarte economica,o masina foarte simpla,pretul foarte scazut de achizitie,distributia de face la 150.000km sau 10 ani(am pus si informatia asta sa stii,vad ca masina are 154.000km).DESPRE G4 GASESTI SINGUR INFORMATII PE FORUM :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de raspunsurile de pana acum, faptul ca este economa la consum si intretinere e un plus f mare,dar destul de puturoasa ca si viteza,apoi rugina, tot nu sunt decis si tot inclin spre golf 4 chiar daca dau mai mult pe benzina. Trebuie sa ma gandesc, e destul de greu sa iau o decizie, poate mai vine cineva cu o completare la postul meu. La Opel trebuie sa dau vreo 800 de euro la taxa de mediu(inmatriculare) iar la golf doar 500 de euro.

Modificat de n4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te chinui putin iti iei si un astra H..bruto-neto.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal am platit 200E poate 300E fata pe tretul pietei pe o masina care nu a necesitat nici o reparatie majora !. Poate ca la aceeasi bani gaseam un disel mai alergat. Dar cautarile erau pentru un benzinar. NU regret alegerea facuta chiar daca am dat ceva bani in plus fata de pretul pietei.

Referitor la alegerea ta, la banii detinuti te poti indrepta catre un Vw Passat b5,5 care este net calitativ peste Golf 4. Materialele sunt mai bune( dupa 8 9 10 ani) decat pe passatul nou, si tot ce se produce azi, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!