Jump to content

A4 B5 - Negresa mea


gaby1773

Postare recomandată

Salutare colegi

Va prezint si eu noua mea achizitie veche, un A4 B5 din ultimile serii, pe acte 2001, pe care il am de duminica. Desi din grupul VAG am avut inainte un B6 1.8T, si imi propusesem sa ajung in finat tot la B6 dar diesel, m-am ales pana la urma cu B5 1.8T. Insa pot spune ca nu imi pare rau, iar B5-ul se ridica 90% la asteptarile mele, fiind o masina care nu te face de rusine.

Mai jos pun cateva poze asa pentru inceput, deoarece urmeaza un sir lung de piese schimbate, atat pe partea tehnica dar mai ales cele ce tin de estetica. Are si masina o varsta, si nu mai e chiar cum a iesit pe poarta fabricii, timpul si cei 230.000 km si-au lasat amprenta.

Bani sa avem...ca rabdare mai cumparam si toate se rezolva, incet incet

Enjoy

Sa vedem si alte pareri decat a mea...

PS: Numerele le-am ascuns pentru ca inca nu am numerele personale pe masina

PS2: Am o mica gaurica in scaunul soferului (nu prea se vede ca e aproape intre cusaturi, dar eu sunt mai tipicar), ceva gen tigara dar mai mica, si am auzit ca ar fi in Bucuresti persoane care se ocupa cu restauratul pielii si ca ar fi facut treaba buna chiar si in cazul problemelor mult mai mari. Imi puteti recomanda ceva in acest sens? Eventual daca ar fi mai aproape e si mai bine, daca nu...macar sa faca treaba buna.

IMG_0002.jpg IMG_0003.jpg IMG_0006.jpg IMG_0010.jpg IMG_0015.jpg IMG_0025.jpg IMG_0023.jpg IMG_0019.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

foarte frumoasa masina sa te poarte la cat mai multi km..arata incredibil cu jantele astea :D

Link către comentariu

E superba! Cat mai multi km fara probleme. Si eu am vrut sa iau un B5 1.8T din 99 in loc de GTI. Asa a fost sa fie si m-am ales cu GTI-ul. Interiorul e super!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

E superba,interiorul face toti banii ca sa nu mai zic de jante. E un motor pretabil la tuning mai ales ca e si 4x4. Sunt tare curios legat de pretul de achizitie si de un consum tinand cont ca as vrea in viitor sa imi iau si eu una tot 1.8t...dar deocamdata e la stadiul de vis :)

Sa o stapanesti sanatos muuuulti km :)

Link către comentariu

interiorul este :vaidecapulmeu: !!! incredibil ! chiar, se poate spune pretul de achizitie ? (macar pe pm) :)

Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte muuuuulti km fara probleme !!!

Link către comentariu

Masina nu e quattro, nu cred ca am precizat asta pe undeva. Daca ma gandesc bine, era frumos sa fie quattro, dar nu stiu daca era un real avantaj deoarece nu am de gand sa ajung la o asemenea putere incat sa nu mai faca fata FWD-ul, iar la cat de joasa e masina nu prea se pune problema de off-road sau zapezi mari pentru ca m-ar durea inima si oricum ar ramane suspendata pe burta.

Am cochetat si eu cu ideea de Mk4 GTI, insa am gasit putine (unul) in tara care sa nu fie "tuningarit" si ma ajungea destul de scump, doar la achizitie era cam cat imi propun sa ies cu totul cu B5-ul. Si sunt convins ca urma sa "investesc" si in ala. In plus, mi se pare putin mai elegant sedanul, mai potrivit pentru nevoile mele.

Consumul pe ultimii 150 km prin oras si 250 km exterior este la 9.5% pe BC. Atat am apucat sa fac cu ea, mai am de schimbat bujiile, filtre si alte consumabile plus cateva piese importante.

Pretul de achizitie nu cred ca este relevant, in masina mai trebuie investit ca sa fie asa pentru sufletul meu. Dar ca sa nu dau PMuri la fiecare in parte, va spun aici ca nu e nimic de ascuns, am platit pe masina 4.ooo euro si daca ies la 5.5oo cu partea tehnica ireprosabila si la 6.ooo si cu estetica ma declar multumit. Desi stiu ca o sa fie mai mult :)

Am luat-o in special pentru motorizare, pentru faptul ca e sedan, pentru culoare dar mai ales pentru ca are vopseaua originala de fabrica (bineinteles, cu zgarieturile de rigoare, inevitabile).

Ca sa tin si un mic jurnal aici, azi mi-au ajuns pompa de apa Hepu, bujiile NGK Iridium si am cumparat filtru de ulei BIG Mann si 4l ulei Castrol EDGE 5W40 cu norma 502.00. Maine am programare in service, unde ma asteapta si curea distributie Conti, role INA, tampoane motor si cutie OEM, 4 brate (deocamdata) Lemfoerder, burdufurile la planetare inspre roata GKN, termostat Wahler, etc etc...

Eu zic ca am ales piese destul de bune (ca producatori), nu m-am putut baga pe OEM pentru ca sunt niste preturi chiar aberante...desi as fi vrut mult OEM :)

La partea estetica urmeaza niste folii deschise, uniform pe toate geamurile (trebuie sa gasesc undeva sa le montez fara sa demontez geamurile ca am oroare de asta, si sa le puna si bine), vreau sa vopsesc etrierii cu rosu si sa schimb bandourile de jos de pe usi care isi arata varsta si spoilerul de la bara fata agatat prin borduri (suspensia isi cere tributul) :)

Multumesc pentru urari

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Foarte tare masina si cu multe posibilitati. :rolleyes: Multi km fara probleme! :Driver:

Link către comentariu

Foarte misto masina, jantele de B6 ii vin super! Singura nedumerire este, de ce-ai facut trecerea de la B6 la B5? :)

Link către comentariu

Superba!! Foarte bine ca ai trecut de la B6 la B5 facelift... Mi se pare mult mai reusit designul fata de B6. Abia B7-ele imi place ca design.

Nu stiu ce e cu designerii de la Audi dar parca facelifturile lor sunt de fiecare data muult mai reusite decat originalul (spre deosebire de VW si Skoda ).

Sfatul meu e sa ii pastrezi lookul OEM si isi sigur isi va pastra valoarea. Peste inca ceva vreme o sa-i creasca avand in vedere ca e cam al doilea model de Audi (dupa A8-ul din 1994) dupa marea revenire daca pot sa-i zic asa.

Link către comentariu

Nu stiu ce e cu designerii de la Audi dar parca facelifturile lor sunt de fiecare data muult mai reusite decat originalul

Cam asta e scopul facelift-urilor, nu? :P

Link către comentariu

Am trecut de la B6 la B5 facelift din intamplare as putea spune, asa s-a nimerit. Am dat initial B6-le pentru ca ma plictisisem de el si l-am gasit putin infundat la o aripa in parcare (bineinteles, a trebuit reparat cu chit, ciocanit & shit...iar eu sunt putin mai nebun la faze de astea daca pot spune asa si nu prea vreau masina revopsita). Gasisem sa iau tot un B6, tot 1.8T, dar quattro si S-Line in plus fata de ce aveam, plus ca schimbam si culoarea si treceam pe negru...si nu puneam decat in jur de 1 mie si ceva peste ce luam eu pe cea argintie. Parea o 'afacere' buna, insa socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului, si daca as fi luat-o, dadeam o masina cu o aripa infundata (fostul meu B6) pe alta trasa pe jumatate in chit :) Deci am zis pas... A urmat un sir lung de telefoane, cateva luni de stand by, multe masini vazute (declarate impecabile la telefon si pline de chit la fata locului), un B6 TDi cu care nu prea m-am impacat si nu a stat prea mult la mine, si tot asa. Timpul trecea si eu nu gaseam masina cum vroiam. Bineinteles, nu eram dispus sa cheltui 13-14 mii, bani de-un B7 bun, asa ca, impins de situatie si sfatuit de cunoscuti, am inceput sa ma uit si dupa B5 ca masina "ieftina cu care sa iti faci treaba". Am vazut cateva din '97-'98 si am zis ca asta nu e masina pentru mine, pur si simplu nu ma simteam ok in ele, stateau aiurea elementele de caroserie, etc. insa cand am descoperit si varianta cu faceliftul, care e mult mai inchegat, am zis ca nu e chiar atat de rau :). Si uite asa am gasit B5-ul asta, destul de dotat si cu un motor ok, in regula si la tabla, si am din nou cerculete. Plus ca e destul de dotat(xenon OEM, piele, scaune incalzite, senzori parcare, pachet lumini, cotiera, Symphony cu magazie CD, BC maxidot), spre deosebire de B6-urile existente pe piata si are un motor decent.

Nu pot sa zic ca e FOARTE bine ca am trecut de la B6 la B5, dar nici rau nu e. Daca gaseam un B6 asa cum vroiam eu, cu siguranta alegeam B6 la momentul respectiv. Acum, daca as avea de ales, probabil m-as gandit de 2 ori, dar tot B6 as lua :).

Ice, daca imi permiteam si eu B8 fara sa imi vand un rinichi, cu siguranta nu mai luam B5, desi dupa cativa ani de bibileala cu B6-le pot sa spun cu mana pe inima ca nu prea merita masina scumpa (si implicit in stare aproape noua) in Romania, pentru ca mentalitatea e de cacao, iti mai scapa unul o usa in parcare, iti mai face unul un tuning cu cheia, mai incasezi un pietroi in parbriz, o lasi intreaga in parcare si o gasesti lovita si nu iti lasa nici macar bilet in geam, etc. si iti faci doar sange rau. Dupa aia trebuie bagata in service, vopsit, chituit, indreptat, alea alea...si imi mananc nervii pentru nimic, ca nu pot altfel :P

Cu siguranta masina va ramane cat mai OEM.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

E superba - o gramada de optiuni, pt o masina de varsta ei. Sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si eu am ales b5 in loc de b6 imi place mai mult si e mult mai bina facuta desi e mai veche.Jantele si interiorul sunt de mare efect.

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!