Jump to content

Vibratii 1000-1500 rpm


Thheo
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

Pt 1 - am observat si eu la o prietena cu DSG vibratii destul de mari, mai ales la semafor, dar si in mers. Motorul era cald, se mersese cu masina prin oras, iar la rece facea si mai tare. Se simte ca un "huruit" in caroserie.

2. - uneori si mie imi scartaie geamul cand coboara/urca. Din cate am inteles, se poate da cu WD40 undeva in interiorul usii (fara a desface usa) si se lubrifiaza mecanismul macaralei.

La mine face altceva. Opresc si vreau sa ridic geamurile, tragand simultan de cele 2 butoane pt fata si cele 2 pt spate. geamul de la sofer urca pana aproape de inchidere, apoi coboara, ca si cum ar simti ca se prinde ceva in geam si coboara preventiv, Nu face tot timpul, si aleator.

Cat despre service-uri - mi-au reglat usile stanga (fata/spate) de 2 ori. Tot scartaie. Asa ca le dau periodic cu spray de lant (cu vaselina) si se opresc. Tratamentul ma tine 3-4 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu geamul care se deschide in timp ce se inchide in paralel cu actiunea la alte geamuri am patit-o si eu la toyota avensis.

Eu cred ca e vb de tehnologie . ceva cu curent cu inpuls nu stiu exact adica nu ai ce sa ii faci :D , dar precum zic eu asa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La DSg exista o anumita "recalibrare" a cutiei de viteze. presupune o anumita procedura, se face cu vag-com-ul.

mentionez k am facut procedura de vreo 7 ori si i-am cam prins spilul: tre sa faci calibrarea, sa mergi cu ea si iar sa o faci dakk nu esti multumit. Calibrarea nu se "nimenreste" din prima. Nu stu de ce, nu ma intrebati...

Si eu aveam aceste probleme si de la asta a fost....

La ora actuala masina merge la fel de "smooth" cum mergea cind era noua....ma refer la schimbul de viteze... si are 220k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 sfaturi pentru cei cu aceasta problema:

1-Verificati acea cutie a filtrului de aer,nu cea in care se afla filtrul,ci pe cea de dinaintea acestuia,fix langa radiator.Aceasta este cea care produce rezonantele la 1500 rpm.Eu am desfacut capacul,am pus putina banza izolatoare la imbinari si am pus capacul inapoi.De atunci nu am mai avut nici o vibratie.Este o problema mai mult decat cunoscuta printre superbe,am intalnit-o la peste 20 de posesori de pe diferite forumuri

2-Chiar saptamana trecuta am avut masina in service,iar cand am fost sa o iau mi-au spus ca au facut si o actiune de service la ea.Mai exact au fixat niste piese mai bine la rampa comuna(Common-Rail),undeva in partea stanga a acesteia cum te uiti la motor.Au spus ca era un defect de fabricatie ce producea rezonante/vibratii,si intradevar acum masina este putin mai silentioasa(nu mai suna ca un PD la 3000 rpm).

Insa pentru problema intre 1200-1800 mai mult ca sigur trebuie sa fie acea cutie pe unde intra aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am avut un passat 2.0TDI 170CP DSG inchiriat in germania ( avea 9km, am fost primul practic care a condus-o ) si din pacate la fel facea, doar ca la o intensitate mai mica. Stiu ce spui cu carcasa filtrului de aer, dar am verificat si nu pare sa fie asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!