Jump to content

Vibratii 1000-1500 rpm


Thheo
 Share

Postare recomandată

Salut,

Din prima zi in care am luat masina am observat ca motorul genereaza vibratii in caroserie ( le simt cel mai neplacut ca o rezonanta

in ureche ) intre 1000 si 1500 rpm, indiferent daca este in sarcina de accelerare, sau daca merg doar constant la aceasta turatie

( eu de fapt nu as vrea sa merg la o astfel de turatie, dar DSGul asta are program de economisit motorina si ma tot tine pe aici in oras

la viteza constanta ). Mentionez ca aceste vibratii sunt acolo chiar daca sunt in neutral sau parking... asa ca nu e legat de DSG.

Acum intrebarea este daca aveti ati mai auzit de astfel de probleme.. ( eu am motorul 2.0TDI CR de 170CP ) si de la ce ar putea fi?

Masina este in garantie si evident ca o sa fac si o reclamatie, dar avand experienta destul de mare cu masini in garantie stiu deja

ca pentru astfel de reclamatii o sa am nevoie de multa rabdare si nervi..

Teo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e legat de combinatia DSG+TDI. Eu am manuala cu tdi/170 de cai si merge foarte lin. Am facut drive test si cu dsg+170 cai tdi si exact acest lucru nu mi-a placut la el: vibratiile in oras la 1000-1500 rpm.

Dpmdv DSG se preteaza la o benzinara

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am spus ca am vibratiile astea chiar si un parking sau neutral.. unde nu cred ca mai se misca ceva in cutia de viteze.

Eu cred ca este ceva legat de tampoanele motorului sau chiar o problema de echilibrare.. desi cum trec de 1500rpm e liniste si

sunetul motorului este chiar placut.

LE: Parerea mea este ca DSG nu se preteaza la nimic, dar in fine :) ( ca de altfel orice cutie automata.. )

Modificat de Thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DSG, pe 140 tdi e drept, insa nu vibreaza nimic, sau sunt eu mai nesimtit.

E prima mea automata si dupa 10k km am intr-adevar ceva reprosuri. Daca DSG e rapida, nici nu vreau sa ma gandesc cum sunt celelalte.

Per ansamblu insa, as alege tot asa, e teribil de comoda :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"asa face toate!" cu dsg sau fara!

Cand cautam masina, era in curte la Avia una de 170 care vibra intre 1000 si 1700 de ma durea capul!

Actuala idem..asa ca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe A4 nu face asa.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ferm convins ca nici pe Outlander sau Lancer!

Din pacate aici e vorba despre SKODA SUPERB!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 140 nu vibreaza :blah_:

Ce m-a surprins in mod neplacut e chilotul de carpa in care e pusa bateria... La octavia era o cutie de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi exceptand DSG-ul,nu prea avem ce cauta sub 1500.

In plus, probabil ca sunt eu mai nesimtit, dar eu n-am prea simtit vibratiile alea. Nu spun ca nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ferm convins ca nici pe Outlander sau Lancer!

Din pacate aici e vorba despre SKODA SUPERB!

Care e legatura cu ce discutam noi? Outlander sau Lancer au 2.0TDI CR de la VW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand intreaba-te tu ce legatura are cu ce discutam raspunsul tau ref Audi A4.

Si 2, da, au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vorba de CR, ma tem ca e vechiul PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legatura cu A4 este ca se regaseste acest motor pe A4 si chiar am un coleg cu un astfel de model si nu am sesizat astfel de probleme.

Si nu, nu am cerut comfort de A4, ma deranjau niste vibratii pe care nici logan dci nu le are..

Si legat de celelalte modele te dai in barci aiurea si ar fi trebuit sa te opresti din aceste replici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu'

departe de mine gandul de a ma da in barci, ca sa citez din mataluta!

Pentru stiinta lu' matale, motorul de 140 cp CR a fost montat pe mai multe masini decat va puteti imagina:

Mitsu Outlander si Lancer, precum si Dodge Caliber (zaaaaaaau!)

Nu are nicio dar nicio relevanta comportamentul acestui motor pe modelele enumerate mai sus sau pe A4, Passat, Golf, Leon sau dracu mai stie ce!

Aceasta deoarece solutiile constructive SEAMANA dar nu sunt chiar identice!

Cum nu am nici cel mai mic chef de a pierde timpul cu discutii sterile, sa revenim:

Am calarit o S2 4x4 de 170 cp. Intre 1300 si 1700 vibra de te luau dracii.

Cum avea 21k km si fusese facuta gang-bang si reparata..cam pe naspa, am zis ca de la table neprinse.

In principiu vibratiile vin de la tampoane care fie sunt prea rigide, caz in care ne lamurim la iarna, fie sunt nealiniate perfect.

Caz in care iar ne lamurim la iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAma omidee: pe acele masini s-au pus motoarele PD si nu CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vorba de CR, ma tem ca e vechiul PD.

nunu, e chiar vorba despre CR.

MAma omidee: pe acele masini s-au pus motoarele PD si nu CR.

la fel ca si pe vag-uri, au pus intai pd si apoi CR pentru ffff putin timp.

gurile rele zic ca au fost platforma de "test"

In realitate EU am fost platforma de test

Apropo..a aparut o informare prin care injectoarele de la BKP se schimba acu moka!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sorry, inseamna ca am inteles/interpretat gresit replicile tale. O sa mai ales intr-adevar analiza acestor vibratii sa mai treaca niste km.. si eu am impresia ca are legatura cu tampoanele de la motor

( am avut un caz similar la o Bora de 110 CP ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Am avut placerea sa merg cu 2.0 140Cp DSG. Intradevar, vibratiile sunt deranjante. DSG tine motorul la 1500 rpm, iar cand ridici piciorul de pe pedala, coboara chiar si sub, moment in care vibreaza foarte deranjant. Incep sa-mi mai dispara din regretele ca nu am luat DGS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 2.0 TDI 140 cu DSG. dupa postul tau m-am dus sa verific. nu am simtit nimic.

ori sunt eu nesimtit (se poate), ori a mea chiar nu vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa 5000km persista aceasta vibratie.. m-am invatat doar sa evit turatia asta din pedala.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e "normal" sa mergi sub 1500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-i spuna cineva si lu' dsg atunci chestia asta :DD:

ieri seara am luat si consoarta cu urechea ei muzicala, intr-un studiu dublu orb cum scrie la carte. verdictul: nu se aude nimic ciudat in intervalul de turatii mentionat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e "normal" sa mergi sub 1500 rpm.

Exact asta zic si eu.. si pe bune daca vreau sa merg.. ma dispera. Am intrebat pe topicul de dsg daca exista solutii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ascultat cu atentie si nu se aude nimic deosebit sub 1500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost la primul schimb de ulei si le-am reclamat problema asta cu vibratiile + o chestie cu geamurile fata care cand sunt coborate parca dau peste cap chederul interior.

La ambele probleme, dupa ce am asteptat ca prostul 1 ora sa imi dea masina ( adica am fost chemat la ora 15 si mi s-a zis ca este super acoperitor ca sa nu imi fac griji ca va fi gata, dar mi s-a dat masina pe la 16.15 ), mi s-a spus ca s-a gasit rezolvare si ca totul este ok. Si il intreb ok si cum s-a rezolvat? S-a dus sa intrebe pe seful de atelier si a venit cu 2 raspunsuri beton:

1. Vibratiile de la motor au fost rezolvate prin o resetare de baza a cutiei DSG. I-am spus ca vibratiile sunt de la motor nu de la cutie, dar el nu si nu ca stie seful mai bine si ca a fost intr-o proba si totul e ok acum. Evident ca nu e nimic diferit, sunt aceleasi vibratii.. si nu sunt de ignorat, dar or fi devenit

oamenii aia mai insensibili.

2. Zgomotele la coborarea geamurilor sunt normale, asa fac toate!! S-au dus si au verificat alte 4 masini Superb.. no shit? In primul rand nu a facut asa de la inceput si in al doilea rand daca la masini mai ieftine nu face asa, totusi e normal sa am pretentia sa nu faca nici asta..

Ca si concluzie nu am mai avut timp sa ma cert cu ei si am sa mai fac o singura incercare la Autogrup in Constanta de unde am luat masina.. dupa care incep sa fac scrisori la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!