Jump to content

AC/Climatronic - probleme


vla_dutzu
 Share

Postare recomandată

N-am rezolvat inca cu electrovalva aia dar comportamentul de mai sus tine de electrovalva ? 

P.S: N-am avut timp inca sa ajung la service sa vad ce e cu electrovalva aia.

DA, cam asa se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am cautat pe forum dar nu am gasit exact cum sa descriu problema unui climatronic de la O2 (de la punctul 2). Daca nu am cautat bine, imi cer scuze.

In momentul de fata, ma confrunt cu 2 probleme:

1. climatronicul baga aer rece doar pe partea dreapta, pe stanga este cald (din ce am citit pe aici ar fi vorba de acel servomotor de pe partea soferului). Intrebarea este cum as putea sa-mi dau seama daca este de acolo sau nu, pana ajung la cineva care sa-mi faca o diagnoza (vreun zgomot specific in partea stanga la care sa fiu atent?). Problema a aparut acum vreo cateva zile.

2. Cand pornesc climatronicul, si in timp ce functioneaza am un zgomot asemanator cu cel din filmuletul asta: https://www.youtube.com/watch?v=yeUCymbbFjU. Acum vreo 2 luni am fost la o verificare, mi-a fost completata instalatia de freon si a fost testata pentru scurgeri, totul era ok.

Multumesc.

Modificat de zastress
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu mai ai freon,il pierde instalatia pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La amandoua. Am avut si eu aceeasi problema. Era de la radiatorul de clima, pierdea pe la dopul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Voi incerca sa vad daca scapa pe la acel capac.

PS: la zgomotul din video te refereai cu acei negrii mititei care sufla? :-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Andrey Danyela

salut am o octavia 2 2004 2.0 tdi 140 cp si eu am probleme cu clima... 

pe partea stanga imi baga cald iar pe partea dreapta baga rece.. 

am verificat clapetele tot ok dar tot nu inteleg problema.

stie cineva care ar fi problema ???? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe stanga baga cald este de la clapete, daca baga caldut, adica aerul de afara, inseamna ca nu mai ai freon suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Andrei a scris ca pe dreapta ii baga rece - deci, presupunem ca ii functioneaza instalatia de AC.

In acest caz, pare ca problema ta este de la servomotorul de pe stanga - cu VCDS-ul.... sau demonteaza plasticele de sub bord si vezi cum functioneaza acesta. Daca nu lucreaza, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut.

O alta problema ce o am la sistemul de aer conditionat este ca se pierde lichidul de racire. De anul trecut tot incarc sistemul cu lichid de racire la maxim 2 luni pentru ca mecanicii nu au reusit sa gasesca pe unde se pierde, asta la 2 service-uri de vreo 3-4 ori.

Ceva sugestii????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la dopul de la condensor au verificat ?

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, dar ei au spus ca au verificat tot pe unde au avut acces fara sa demonteze ceva. Dopul asta este la vedere sau trebuie demontat ceva ca sa ajunga la el? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este atat de "la vedere" ca l-ai vazut de fiecare cand ai deschis capota.  vezi zona incercuita cu rosu din poza. Si vezi daca la tine este acel dop alb acolo.  Pe acolo nu se vede pierderea decat daca bagi presiune si dai cu spuma. 

 

dop.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, dopul este la locul lui si nu se vede substanta de contrast pe acolo.... Ultima data au pus mai multa substanta de contrast si tot nu au vazut urme pe undeva. Mai sunt locuri prin care ar putea sa iasa freonul si nu se afla la vedere? poate sa piarda prin compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intelegi ca pe la dopul asta nu iese substanta de contrast? pe acolo verifici cu clima pornita si pui niste spuma sa vezi daca face bule de aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica apa cu sapun, ca pe vremuri la instalatia de gaze. Eu sunt patit. Cu orice substanta de contrast ai incerca nu ai vreo sansa sa vezi ceva. Obligatoriu sa bagi presiune in instalatie si apoi sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ..... pui o banda izolatoare ca un cilindru in sus , torni apa si o sa vezi cum ies bulele pe langa dop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A mai avut cineva zgomotul asta de clapete 'dimineata pe racoare'? In film, primu click e de la pus contactul, apoi urmeaza zgomotul de clapete. Se manifesta doar dimineata cand intuiesc ca se efectueaza o cursa cap-coada a clapetelor si parca lovesc de ceva. Daca las masina si pun iar contactul peste 8 ore, nu mai face zgomotul. Nu sunt erori, baga aer OK peste tot. M-ar interesa daca pot desface/curata vreo ceva, preventiv.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bazait (alea sunt normale stiu), ci la zgomotul de "sertar deschis/inchis", dupa ce pun contactul (secunda 3+4)

Dupa ce am pus contactul, n-am mai atins nimic in masina, n-am facut nici o alta operatie de genul foit pe scaun sau lovit cu genunchiul vreo ceva..)

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat legat de climatronic la octavia 2 din 2006?Nu baga rece cum trebuie si dupa ce pornesc climatronicul abea dupa ceva timp se simte aer rece venind.....in mers la drum mai lung baga destul de binisor dar pe loc daca stau mult incepe sa bage aer cald.....nu am nici o eroare pe climatronic....cineva spunea ca poate este mizerie intre radiatoare si nu mai circula aerul printre celule.mentionez ca ambele ventilatoare pornesc in momentul cand pornesc clima,freon am bagat in instalatie la service.....pun si niste loguri daca sunt concludente cu ceva.....

Address 08: Auto HVAC  (1Z0 907 044 H)

16:57:54 Group 001: General
  7.0  Compressor Shut-Off Code
  800 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  00:01  Standing Time

16:57:54 Group 006
  12.0°C  Evaporator Temperature
  27.0°C  Interior Temperature
  150.0  Left Sunlight Intensity (G107)
  70.0  Right Sunlight Intensity (G134)

  Address 08: Auto HVAC  (1Z0 907 044 H)

16:53:45 Group 001: General
  0.0  Compressor Shut-Off Code
  800 /min  Engine Speed
  0.0 km/h  Vehicle Speed
  00:01  Standing Time

16:53:45 Group 002: Compressor
  0.820 A  Compressor Current (actual)
  0.820 A  Compressor Current (specified)
  1000 /min  Compressor Rotations
  3.3 Nm  Compressor Load

16:53:45 Group 004: Temperatures
  28.0°C  Outside Temp. Unfiltered
  17.5°C  Outside Temp. Regulation
  25.0°C  Fresh Air Intake Temperature
  72.0°C  Coolant Temperature

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi mult Al Bundy...o sa ma uit la compresor sa vad de care este sa comand electrovalva... Se poate demonta si monta fara sa dau compresorul jos?Ozi buna iti doresc

Modificat de djoso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!