Jump to content

AC/Climatronic - probleme


vla_dutzu
 Share

Postare recomandată

sunt ceva frunze in aeroterma...trebuie data jos si curatata (asta a fost cauza la mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Display-ul de pe partea soferului de la climatronic nu mai afiseaza nimic. Probabil a intrat un pic de solutie de sters bordul cand am fost la spalatorie ,ca de atunci a inceput sa faca fite. Am fost la dezmembrari ,dar acolo nu am gasit decat modulul cu totul. Ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur, modulul se vinde complet... 

 

da-l jos, desfa-l si curata cu alcool izopropilic, elastomerul, afisajul si placa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... acum, trebuie vazut ce e in el. Daca nu se mai salveaza/sau nu merita, costurile componentelor fiind prea mari, atunci unul SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut pe cineva care se pricepe. Daca nu se poate repara display-ul,probabil va ramane asa. Pentru atata lucru nu vreau sa schimb tot modulul   :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un modul SH este in jurul la 200 lei.... e pacat sa stai cu el asa , pt o suma nu prea mare, zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vad ce rezolv si ma voi hotari pe urma. Multumesc de sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari,

 

Am si eu un octavia 2 din 2005 2.0 cu climatronic. La inceput am avut motorul aerotermei blocat. L-am desfacut, curatat, gresat si schimbat siguranta din panou si mergea. Acuma cateva zile iara nu porneste aeroterma. L-am desfacut si cand pun cheia de la contact porneste aeroterma 1 secunda apoi se opreste.

Am masurat la bornele motorului am doar 10,48V fara sarcina pe ea (am scos mufa din ventilator) Daca dau climatronicul pe manual la maxim voltajul ramane la fel, nu creste. Am masurat firele groase de la  intrarea in electronica aerotermei si am 12 V, pe celalalte doua fire subtiri nu stiu ce sa masor. Aeroterma se misca usor si de cate ori iau si pun contactul ea proneste pentru o secunda.

 

Ati mai intalnit asa ceva? Electronica are ceva protectie? Am observat ca ventilatorul aerotermei, mai exact colectorul motorului e destul de uzat.

 

Va multumesc pentru raspuns,

 

Cu repect,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in modulul de pe ventilator a 12 V pe firele groase si pe cele subtiri vine comanda pentru viteza de la climatronic.

MOdulul da mai departe tensiune variabila la ventilator, in functie de ce viteza se cere ( 3-4-5 etc 12 V)

 

fa proba cu alt modul+ventilator. La dezmembrari nu le desperecheaza de regula.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei,

 

Mersi pentru raspunsul prompt. Cumva i-am dat de capat. Cum, nu stiu. Ceva avea electronica (modulul) de pe ventilator, ca era la maxim ca era la minim pe iesire intotdeauna aveam 10,48V (fara sarcina, adica ventilatorul deculplat de la electronica). si culmea ca de cate ori punam contactul ventilatorul pornea cam o secunda.

Am dezfacut tot, am uns bucsele motorului, intre timp electronica a ramas deconectata de la masina cam 20 de minute. apoi montat tot la loc si merge. Am masurat iesirea la electronica (la mufa neagra cu doua fire care alimenteaza motorul) si am intre 3V la treapta minim si 9,8V la treapta maxim sub sarcina, depinde la cat dau ventilatorul de la climatronic. Am observat ca niciodata nu-i da 12V.

Am legat ventilatorul direct la baterie, are o turatie zici ca vrea sa-si ia zborul, cu bateria undeva la 13.1V. Am deconectat motorul de la electronica cand i-am facut proba, am vrut sa fiu sigur ca motorul inca merge. De aici trag si concluzia (poate gresita) ca modulul nu da niciodata 12V.

 

Cuma vedem cat mai merge, tin pumnii sa moara ventilatorul si nu modulul, ca aia o mai pot comanda separat dupa codul valeo fara modul si costa numa 330RON.

 

Respecte

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ventilatorului neconectat la modul mergea, am legat-o la baterie pe direct. Doar cu modulul nu mergea, si modulul parca era "blocat", oricat invarteam de potentiometrul climatronicului modulul tot aprox 10,5V dadea catre motor.

 

Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se mai duc tranzistorii de putere din modul. o sa cedeze de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei,

Ai mai desfacut asa ceva? e turnat in ceara sau se poate "dezasambla?" Sincer nu as pune omul sa plateasca 500 de lei pentru un modul cand se poate rezolva cu 2 tranzistori de 35 de lei.

 

Respecte,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !

de cateva zile am probleme cu climatronicul masini din semnatura.

compresorul cupleaza la fel si ventilatorul aferent dar nu ''baga'' frig

in urma unei scanari a rezultat urmatoarea eroare :

 

1 Fault Found:

00898 - Control Circuit A/C compressor
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

care o fii problema?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghost_rider

Fuse(s) faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Compressor Regulating Valve (N280) faulty

Compressor Regulating Valve (N280) faulty

Heating/Climate Control Module (J301) faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari din nou,

Un update la problema mea cu aeroterma, am schimbat aeroterma dar am comandat modelul fara climatronic, valeo cod 698809. Am prelungit cele doua fire si gata. Aeroterma nou cu cost total 400 RON.

 

Acuma are alt bai saraca masina. (a fost neglijata, mai ca nu pica lucrurile de pe ea)

Acuma cand ii dau drumul la masina baga frig cam 3 minute apoi nu mai sufla pe niciunde aer. Nici cald, nici rece, nici jos, nici sus. Daca opresc climatronicul (punandu-l pe OFF) si pornind din nou iara merge cateva minute.

Rece baga, de aici ma gandesc ca are freon in circuit. Ventilatorul sufla in continuare, chiar si la maxim, dar aer nu intra pe niciunde.

Am verificat si filtrul de polen, e nou.

 

Ati putea sa-mi dati idei care dintre motorasele alea ar putea face treaba asta, si de ce dupa 3 minute?

Se mai aude un pacanit cand pun contactul, nu cred ca ar fi de la aeroterma deoarece l-am desfacut si am curatat tot locasul unde e asa ca nu are mizerie.

 

Va multumesc anticipat pentru raspuns si o zi faina va doresc.

 

Cu respect,

B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fA o diagnoza si vezi starea motoraselor de la clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași problema o am si eu, cu clima pornita se aud zgomote in spatele cd-playerului, am pus testerul de la reprezentanta si nu a dat nici o eroare de la clima, mi a spus electricianul ca ar putea fi motorasul stanga, doar ca trebuie dat bordul jos pentru a putea vedea ce e.:( alte păreri?

Cine îmi poate spune cum setez ora, ce face butonul (set !) si de ce se resetează consumul la fiecare pornire?

Modificat de rTT2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. servomotoarele de la clima mai fac zgomot - cu VCDS-ul se pot verifica in blocurile de masura, se poate face o setare de baza si e posibil sa dispara zgomotul - daca nu, atata timp cat lucreaza ok, nu schimba.

 

2. BC-ul se reseteaza ca e pe BC1 - sunt informatiile de la pornire.... pe BC2 gasesti info pe termen lung - pt toate acestea plus potrivirea ceasului - exista manualul utilizatorului, youtube, google.... gasesto tone de informatii....doar sa cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decât sa scrii unde sa caut mai bine spuneai cumbpot face...am crezut ca forumul asta e diferit dar...

In manual nu am găsit...

Modificat de rTT2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decât sa scrii unde sa caut mai bine spuneai cumbpot face...am crezut ca forumul asta e diferit dar...

In manual nu am găsit...

 

Forumul este diferit, va dam informatii care in unele cazuri nici pe bani nu le primesti... doar ca in momentul in care esti nou venit in casa, trebuie sa respecti cateva reguli - prima - sa folosesti functia search - deoarece noi am postat de mii de ori aceste informatii... ca tine - nou venit - sunt foarte multi... 

 

ti-am zis si ce sa faca meseriasul tau.... care nu stie ce are de facut - din pacate.... si ti-am explicat si ce e cu BC-ul.

 

in rest, cauta si tu - sa incercam si noi sa ii ajutam pe cei care au cu adevarat nevoie de timpul nostru... nu le porneste masina, etc.

 

iti multumesc ca ai inteles despre ce e vb si speram sa respecti aceasta comunitate si regulile ei si pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa e, am găsit pe youtube răspunsuri la mai multe întrebări, chiar uitasem sa caut acolo, mulțumesc si sigur o sa mai revin cu alte întrebări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!