Jump to content

AC/Climatronic - probleme


vla_dutzu
 Share

Postare recomandată

Ziua buna domnilor!

Am achizitionat o Skoda O2 , an fabricatie 2011 climatronic, motor 1986cp..

Cand pornesc AC-ul merge o perioada scurta de timp apoi baga aer cald, apoi din nou rece si tot asa. La drum intins, dupa vreo cativa zeci de KM se raceste in masina. Nu am verificat daca este introdus aer cald doar pe stanga sau este si pe dreapta. Verific astazi. Am completat cu freon ieri si baiatul de la service mi-a recomandat sa schimb compresorul deoarece nu este rece conducta de la motor si ca trebuia sa se raceasca foarte repede in masina.Aveam putin freon in instalatie. Dupa spusele lui, acea conducta trebuia sa fie " brumata " si ca de vina este compresorul. Mi-a spus ca are o oferta de 1500Ron pentru un compresor HELLA si ca daca il iau de pe situri de piese, sunt chinezarii ieftine.

Din acest topic am inteles ca la aceste simptome este posibil sa fie de vina si doar electrovalva.

Aceasta electrovalva se poate schimba fara sa demontez compresorul? Trebuie sa completez din nou cu freon dupa ce schimb electrovalva?

 

Multumesc.

Modificat de cotet80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog sa citesti macar ultimele 5 pagini ale acestui topic, vezi gasi raspunsurile la intrebarile tale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul acesta,  cele 5 pagini, înainte  sa descriu problema mea! Nu m-au lamurit informațiile  citite asa ca am descris situatia si am pus cateva intrebari. Multam de raspuns. O sa mai caut informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te innvit sa mai citesti si acest topic, in aproape 80 de pagini s-a scris extrem de multa informatie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.06.2017 at 12:50, cotet80 a scris:

Aceasta electrovalva se poate schimba fara sa demontez compresorul?

Quote pag 62-da, se scoate siguranta si se extrage cu atentie valva.  trebuie curatata bine zona in jurul valvei. Nu curge nimic din compresor. (freonul se goleste in prealabil).

Se curata bine locasul valvei, se unge valva noua si se introduce cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,

de curand am cumparat un compresor ac nou, pentru masina din semnatura, ce am constatat dupa montarea acestuia este ca functioneaza tot timpul adica nu se opreste cand apas butonul `ECON`,  precizez ca in urma scanarii cu VCDS nu apar erori, iar cand intru sa masor valorile acesta imi indica ca se decupleaza respectiv cupleaza la activarea butonului.

Modificat de m@d@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva blocata pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat cureaua ce antreneaza compresorul si am invartit respectiva fulie cu mana dar surpriza aceasta depune forta ca si cand ambreiajul nu decupleaza, nu ruleaza in `gol` ca la compresorul vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu nu ai ambreiaj, ai electrovalva. Asa cum ti s-a spus mai sus, aceasta e blocata si compresorul merge mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si electrovalava, a functionat vreo 3 zile, iar acum nu mai functioneaza , tin sa precizez faptul ca dupa schimbarea electrovalvei  "" Coolant Pressure"" urca pana la 28-30 bari

Untitled 2.png

Untitled.png

Modificat de m@d@
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva in neregula cu electrovalva.... posibil sa fie in scurt. clima cere 0.820, dar se atinge abia 0.330

ce electrovalva ai pus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva am luat-o de pe un compresor "SANDEN" ce avea probleme la fulie, functiona normal doar acel tampon din cauciuc era uzat, dar acea presiune de 29-30 bari era normala?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normala, dar ventilatoarele din fata mergeau cand s-a atins acea presiune ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergeau la turatie maxima, iar pe radiatorul ac nu puteai tine mana, asa tare ardea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. radiator extrem de murdar... exclud ca ar fi cam imposibil

2. acea supapa nu e buna... ori e gaurita, ori altceva se intampla cu ea si se face presiune prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu localizarea lui V158 la Octavia 2 din 2005?

Am urmatoarea eroare pe climatronic:

01809 - Actuating motor for temperature flap; Left (V158)

               000 - - - Intermittent

Pe output tests se vede ca nu reuseste sa urce pana la valoarea maxima ceruta de climatronic. La minim coboara aproape de valoarea ceruta.

In practica l-am simtit acum cand s-a racit afara, ca nu imi mai baga aer cald pe partea stanga. Pe dreapta baga. Acest lucru se petrece, exact cum zice si eroarea, intermitent.

De aceea as vrea sa vad daca se poate resuscita. Daca nu se poate atunci, macar inlocui. Dar nu reusesc sa gasesc pozitionarea lui.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga consolei, sub bord, mai sus de pedala de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2017 at 10:28 PM, mario75 said:

Salut!

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu localizarea lui V158 la Octavia 2 din 2005?

Am urmatoarea eroare pe climatronic:


01809 - Actuating motor for temperature flap; Left (V158)

               000 - - - Intermittent

 

De aceea as vrea sa vad daca se poate resuscita. Daca nu se poate atunci, macar inlocui.

schimba-l.... nu e o solutie de durata, reparatia acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos! L-am găsit. Speram sa fie blocată clapeta cu ceva, însă a fost motorașul cel care nu mergea până la capătul cursei. L-am demontat, însă nu am reușit să identific ce îl împiedica. L-am uns, că vaselina din el era cam tare și l-am montat la loc. Pare să funcționeze acum. Până când, voi vedea. Atunci îl voi înlocui. Mai ales că i-am rupt o ureche încercând să ajung la șurubul din spate, care apropos, nu stiu cum să ajung la el. Automat voi avea probleme și cu cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus, si asa este si in elsa, serubul din spate se desface doar maxim 1 tura, se scoate motorasul vechi prin ruperea urechii, apoi se scoate restul de ureche de pe surub. LA motorasul nou se face o crestatura prin care intra surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare

Am o Octavia 2 si am probleme cu caldura (adica nu da caldura..deloc :( ). Am un servomotor stricat si nu imi da caldura la picioare dar acum nu imi mai da deloc.

In prima faza a inceput sa nu mai dea caldura cand statea la relanti, dar in mers mergea caldura. Mentionez ca am foarte multa mizerie pe furtune, am si spalat instalatia de cateva ori (cred ca de 6-7 ori) dar nu am scapat de depunerile alea de rugina si mizerie.

1.Sa fie caloriferul de caldura infundat?...eu asa banuiesc. Pot sa imi dau seama daca scanez cu VCDS?

2.Cum scap de mizeria aia de pe instalatie? Se depune undeva? in radiator, in caloriferu de caldura?  Cand am spalat instalatia banuiesc ca mizeria depusa pe furtune a iesit afara, deci numai daca se depune undeva..cred.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu apare nicio eroare, daca scanezi - in cazul in care ai caloriferul infundat - cel mai probabil, in cazul tau.

Cu VCDS-ul, poti vedea daca servomotoarele lucreaza sau nu, valorile senzorilor de temperatura, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

de aproximativ o saptamana a venit iarna in partea dreapta a habitacluclui.

Pe gurile de aerisire centrale baga aer "caliu spre rece", pe jos in dreapta baga rece, in rest cald/fierbinte.

Daca dau turatia maxima si apoi apas lung pe AC sa egalizez temperaturile, indiferent de ce temp aveam setata, in dreapta imi apare 22°C (cam asa de rece este si aerul introdus).

Ce draci au apucat-o???

PLS help, costul pt tratamentul de anexita este costisitor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori servomotor defect...ori calorifer partial infundat.

Cu VCDS-ul, se verifica cum lucreaza servomotoarele, senzori temperatura, etc

altfel, daca ii dai pe Auto, e normal sa se duca la 22.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/30/2018 at 11:33 AM, blackatu said:

Buna ziua,

de aproximativ o saptamana a venit iarna in partea dreapta a habitacluclui.

Pe gurile de aerisire centrale baga aer "caliu spre rece", pe jos in dreapta baga rece, in rest cald/fierbinte.

Daca dau turatia maxima si apoi apas lung pe AC sa egalizez temperaturile, indiferent de ce temp aveam setata, in dreapta imi apare 22°C (cam asa de rece este si aerul introdus).

Ce draci au apucat-o???

PLS help, costul pt tratamentul de anexita este costisitor!!!

PAre calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!