Jump to content

Probleme inchidere centralizata


dadu221
 Share

Postare recomandată

Salutare

Revin cu broasca blocată. Am reușit sa deschid usa pana la urma. Am desfăcut cele doua șuruburi care țin broasca. Nu reușesc sa o scot din cauza mânerului exterior. Se demontează cumva mânerul din afară? Nu îmi dau seama Cum se scoate broasca. Acum merge doar mecanic și am scos mufa de alimentare. Se poate reconditiona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 369
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    80

  • Al Bundy

    42

  • andrei_221

    28

  • kelu

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe manerul de afara e prins cu o sufa cu dinti pt reglaj ,dar inainte dai jos incuietoarea broasca unde bagi cheia] slabind suruburile din lateral mai sus de broasca ,ai dop de plastic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. Pe cantul usii ai un dop mic de plastic pe care il scoti si desfaci cateva ture un surub cu cap Torx. Pe urma scoti bucatica mica unde ar veni butucul de cheie si pe acolo desfaci cablul de legatura intre manerul exterior  si broasca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima foto ai ce trebuie sa iti iasa dupa desurubare si in a doua ai ilustrata fixarea cabului broastei pe manerul exterior

post-11532-0-54110500-1448991781_thumb.j

post-11532-0-61528600-1448991802_thumb.j

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! De ceva vreme actuatorul de la usa dreapta fata parca nu are destula putere sa deschida ,nu tot timpul si dupa ce pornesc motorul se deschide. Oare nu-i ajunge curentul s-au am contacte oxidate undeva...Mentionez ca masina e folosita rar deci e statuta c-am mult in ultimii doi ani.V-ati confruntat cu asa ceva?MS!Masina e cea din semnatura.

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m am gandit si eu ca ar fi oxidat colectorul,si probabil sa verific si restul de contacte in mufe,s-au la usa dreapta nu corodeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a oxidat ci s-a uzat, s-a murdarit - vezi care dintre variantele astea este, cand il desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sanse am sa raman cu usa blocata daca-l las pana la primavara? S-ar putea sa fie murdar si cand nu deschide se aude totusi motorasul dar parca n-are putere..Cand am motorul pornit deschide sigur..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mari sanse sa nu mai poti deschide usa daca o lasi asa si mai vine si frigul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sanse am sa raman cu usa blocata daca-l las pana la primavara? S-ar putea sa fie murdar si cand nu deschide se aude totusi motorasul dar parca n-are putere..Cand am motorul pornit deschide sigur..

 

mari - dupa care o sa fie bucurie mare sa o desfaci, daca nu o sa mai vrea deloc, poti ajunge sa strici fata de usa, ca sa o poti debloca - avand in vedere ca tu ai suruburi pe lateralul fetei de usa... si nu le poti accesa cu usa inchisa/blocata.

 

deci, hai la treaba... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Ms! cum prind o zi mai calda ma apuc.

Nu a incercat nimeni cu un cleste sa traga de acel tamburus de pe usa s-au daca intra in safe e blocat si acela?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine nu stie cum functioneza, probabil ca a incercat si NU a reusit.... nu merge, daca s-a blocat in safe, tragi degeaba de tamburus - nu va debloca, nu vei putea descuia, tragand de tamburus sau manere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua si un an nou plin de impliniri! de 4 zile sunt posesorul unei octavia 1, 1.8t in care intru prin spate (geam fix spart) apoi deschid cu butonul de pe manerul usei de la sofer. inchiderea se face prin dreapta la fel cu apasarea butonului de pe usa sofer. am avut ieri o tentativa sa scot butucul (toti is blocati, fostul proprietar a folosit doar centralizata, care acum nu mai functioneaza) si m-am lovit de 2 gaurele. la golful unui prieten cand am facut acest lucru era doar o singura gaura. am desfacut surubul de sus cu t20 si bine inteles ca a cazut in portiera dar nu e o problema lucrul asta, se scoate, iar in gaura de jos nu vad nici un surub. mai este unul acolo??

 

ca idee becul de control de langa pargia de inchidere nu se aprinde,,,la fel si becul din portiera nu se mai aprinde,,,in schimb geamul si oglinzile functioneaza. masina asa am cumparat-o rezultant un pret de achizitie mai scazut. lucrul asta cu centralizata s-a intamplat cand fostul proprietar a plecat din tara jumatate de an si bateria s-a descarcat,,,la revenire nu mai functiona centralizata si a fost nevoit sa sparga geamul..a schimbat bateria si de atunci nu mai merge inchis deschis din telecomanda. imi puteti da va rog niste sfaturi referitor la problema cu butucul si inchiderea...va multumesc!

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si in gaura de jos ,il desfaci pana cand iasa butucul de la manerul exterior.De pe usa soferului functioneaza?Ledul clipeste cand totul e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc emilvef! In ciuda temperaturii de afara am rezolvat astazi cu butucul, este vorba de butucul de la usa stanga fata. Am reusit sa il scot afara dar acum nu inteleg cum de functioneaza inchiderea/deschiderea din telecomanda. Butucul in sine este plin de mizerie si depuneri. Becul de langa parghia de blocare nu am apucat sa vad daca clipeste ca eram sloi de gheata. Iar becul de portiera deschisa de la prag tot nu se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai multe de verificat : switch-ul de pe broasca ( care se ocupa cu semnalul deusa deschisa si aprindere de bec in usa si plafoniera) , mufa din calculatorul de pe usa si firele in mansonul flexibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in primul rand o reconditionare a yalei - curatat colector motoras, refacut lipituri placa electrica yala, inlocuit switch - lucruri discutate de f. multe ori, pe forum - vezi si in aria Golf 4, Passat B5, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulumesc pentru sfaturi. Deocamdata sunt nou pe forum nu am avut timp sa citesc tot ce ma intereseaza despre problemele care le mai are masina. Stie cineva ce fel de surub (lungime,diametru,pas) e surubul care intra in siguranta broastei acel t20 din gaurica de sus care l-am desfiletat complet si a cazut in portiera? :) va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa gasesti neaparat surub identic. Important sa fie la fel ca pas si sa aiba floarea mica sa intre pe gaura. De masurat nu cred ca l-a masurat cineva. Surubul acela blocheaza butucul in suportul sau, pe langa coroana de pe mecanism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surub pierdut in portiera se poate inlocui cu surub cap imbus de 4 cu imbus magnetic ca sa nu repeti greseala anterioara. Acum imi cers scuze fata de moderatorii acestui forum..dar mai am unele probleme legate de functionarea masinii.si cautand cuvinte cheie la fct search am gasit niste erori comunr care la mine parca sunt altfel.

Astfel am pom de craciun legat de abs si esp...ba se aprinde abs, ba esp, de cele mai multe ori ambele combinate si ca urmare am frane de dacie. Epc ramane aprins si dupa pornire, iar swichul frana functioneaza perfect..in urma unei diagnoze sumare efectuate inaintea achizitionarii cazanului, a iesit ceva de genul(nu am log)...sonda lambda(clasic cu check engine), abs si esp (senzor roata spate dreapta) si ceva eroare clapeta(epc cred) ori contact imprfect pe undeva/curatare.Astazi am condus 12h din 24 si am avut senzatia ca motorasul uneori se plafona pana in 2000rpm cred tot din cauza la clapeta..urmeaza sa refac diagnoza peste o luna cand revine in tara amicul care a facut diagnoza si inainte. Tot mesajul este offtopic si daca incurca cu ceva se poate sterge ori muta in alta sectiune....va multumesc.
Iar timp sa stau sa urmaresc fiecare topic gasit la search cu defectele mele, nu am pentru ca in zona moldovei daca esti angajat automat esti si sclav :))
 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!