Jump to content

Anomalii x2


Cato
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Am deschis acest topic pt. ca nu am gasit probleme similare in alt loc.

Nu stiu sigur daca sunt anomalii, dar va cer parerea/sfatul in legatura cu cele descrise mai jos:

1. Am constatat de la o vreme ca in momentul in care schimb vitezele (pe la 2200-2600 turatii) se aude pe moment un fel de suierat/fluierat estompat (ca si cum si-ar da ultima suflare un animal) Comparatia nu e cea mai fericita, dar cred ca e cea mai sugestiva. Sper totusi sa nu fie "ultimele suflari" ale.........turbinei!!!!

Acest simptom dureaza o fractiune de sec., cat schimb viteza. Daca scot din viteza in 2 timpi, adica punct "mort" si dupa aceea introduc in cealalta viteza nu aud acel suierat. La fel parca atunci cand motorul e cald nu se aude nimic. Sunt ingrijorat la gandul ca ar putea avea ceva turbina. :rolleyes:

Simptomul 2.

Uneori cand scot masina din viteza si nu apuca sa se opreasca introduc direct in vit. a 2-a si in momentul in care eliberez ambreiajul masina merge fara sa apas pedala (am mers odata - cand am avut loc - mai bine de un km fara sa apas acceleratia si poate ar mai fi mers daca nu trebuia sa opresc). In tot acest timp indicatorul de la turometru sta fix la turatia de relanti cca. 900 t/m.

La fel daca sunt in coloana dupa o frana scurta, in momentul cand eliberez frana si ambreiajul masina "prinde viteza" fara sa apas acceleratia. Ce inseamna asta? Oare cati bani trebuie sa pregatesc?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de aer ( daca e murdar ) si mergi in continuare cu masina. Cati km are ? A fost curatata vreodata turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul sigur e de la turbina. Acum depinde cand si cum se aude, cat de tare... A mea acum 4-5luni cand am adus-o nu se auzea suieratul, acum il aud, desi am mers cu ea respectand toate regulile de condus pt protejat turbina. Unii spun ca e normal sa se auda, altii ca "e pe moarte"... Nu stiu sigur, cert e ca nici nu vreau sa aflu... As baga-o la o verificare cu demontare si curatare, dar nu tiu cat de indicat e, unde si cam cat m-ar costa...

Problema 2. nu e deloc problema, e comportamentul normal la diesel.

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtrul de aer ( daca e murdar ) si mergi in continuare cu masina. Cati km are ? A fost curatata vreodata turbina?

<{POST_SNAPBACK}>

Filtrul de aer l-am cutatat acum vreo luna.(are un an de cand e pe masina).

Masina are 110 kkm si mira-m-as sa fi curatat vreodata cineva turbina.

Oricum maine voi mai face ceva investigatii pe la filtru de aer/turbina/furtune.

Mersi pt. raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Am constatat de la o vreme ca in momentul in care schimb vitezele (pe la 2200-2600 turatii) se aude pe moment un fel de suierat/fluierat estompat (ca si cum si-ar da ultima suflare un animal) Comparatia nu e cea mai fericita, dar cred ca e cea mai sugestiva. Sper totusi sa nu fie "ultimele suflari" ale.........turbinei!!!!

Acest simptom dureaza o fractiune de sec., cat schimb viteza. Daca scot din viteza in 2 timpi, adica punct "mort" si dupa aceea introduc in cealalta viteza nu aud acel suierat. La fel parca atunci cand motorul e cald nu se aude nimic. Sunt ingrijorat la gandul ca ar putea avea ceva turbina. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Daca te incalzeste cu ceva, la fel face si a mea in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie si turbina iese brusc din sarcina ("ofteaza" :P )... si ma tem ca sunt semne ca turbina are joc in lagare. Mai mergi cu ea asa, nu cred ca o curatare va schimba ceva.

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 110 kkm si mira-m-as sa fi curatat vreodata cineva turbina.

Exact cum ai mai spus tu intr-un alt post: cred ca niciodata cineva cu masina SH nu poate fi 100% sigur de km masinii.

Observ din semnatura ca masina e fabricatie 99 (model 2000) si am inteles ca a fost adusa la sf anului trecut.

E f putin. Ca sa nu desfaci turbina cu totul, am inteles ca poti sa tragi cu ochiul la tubulatura de admisie aer. Cred ca poti trage o concluzie despre necesitatea curatarii turbinei de aici.

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine apare un suierat la debreiere, insa doar in anumite conditii care par a fi: acceleratie viguroasa insa schimbare pe undeva pe la 3000. Intr-o prima banuiala am zis ca e de la cutie, ca parca face mai ales la rece. Dar e mult mai probabil suierat de la turbina. Si as zice ca a facut inca de la inceput asa. Eu am rugat la schimbul de ulei sa se faca si o diagnoza, mai ales ca eu am semnalat si o usoara sincopa pe la 1900 rpm, insa fie au dat cu flit, fie nu au gasit nimic in neregula.

Masina a trecut de 15500 km si a fost exploatata in toate regimurile posibile (de la mers batranesc, la forjat in disperare pana la vreo 190 km/h unde s-a taiat injectia...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forjat in disperare pana la vreo 190 km/h unde s-a taiat injectia...)

what?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!