Jump to content

temperatura apa in bord


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

la cat este normal sa stea acul de la temp apa din bord atunci cand motorul se incalzeste? este vorba de 1.8 benzina

post-12834-0-22773200-1310709826_thumb.j

Modificat de bankaru g3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact pe mijoc din cate stiu eu, adica linia nr. 3 din desenul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe caldurile astea la mine sta in dreptul liniei 3 dar acul este un pic inclinat spre dr.

sta drept (linia 2 in desenul tau)cand este mai rece afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

linia 3 e trecut de jumate. linia 2 e jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varu'la mine e diesel,in oras pe vremea asta sta trecut de jumatatea indicatorului din bord.sa te sperii cand trece de penultima linie alba,atunci e de belea,spun din patania mea,ba cu termostatul,ba cu un fir de imi facea scurt si nu pornea electroventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim cu putin dupa cifra 3 din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pacala pm

la mine(tot diesel) nu iese de la rombul acela alb din stinga lui 1 desi termometrul suplimentar(senzor pe chiulasa)imi arata cam intre 90 si 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic,dar ca sa fie treaba buna verifica si tu termostatul.daca nu la-i schimbat,e posibil sa fie tot ala original adica''made in west germany''cum l-am avut eu.cei nasol la alae ca in interior mai are pe cercul acela de alama sau din ce e facut el o garnitura de cauciuc care acopera acel cerc de se inchide deschide,si cercul ala are gauricele acoperite cu cauciuc.daca se duce cauciucul ala in timp va fi un circuit semideschis sa ma exprim asa.tot circuitul apei trece mai mult prin gauri decat in ciclu normal deschis-inchis.la mine de 2 ori sa oprit motorul cand apa a crescut rau de tot in oras.am impresia ca ia taiat alimentarea de motorina.si daca nu sa oprit e bine pana acum.dar verifica termostatul cel mai bine sa fii sigur.mai bine previi decat sa repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in oras se duce la penultima linie din dreapta. apa ramane in vas, nu fierbe. cred ca si sonda de temp e de vina . dar nici termostatul nu e cum trebuie, pt ca am facut 2 km si m-am oprit si am controlst furtunu de jos de la termostat si era cald, deci termostatul e pe deschis , dar din contra atunci trebuia ca temp sa ajunga foarte greu la 90 de grade .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine urca tot asa mult, pana anul trecut la plecarea de la camping cand stii ce am patit :vaidecapulmeu: La mine termostatul era cel original de fabrica si a cedat....adica nu a mai deschis. Dupa, am schimbat termostatul si pompa de apa si acum in oras, sta f putin peste nivelul 2 din poza pusa de tine, uneori ceva mai mult...asta doar vara cand e f cald. In exterior, sta fix pe 2, dar nu mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici sa nu mai fac topic. cam aceeasi problema am si eu. in dreptu ledului ar trebuii sa fie 90 de grade. dupa el cum e in poza sunt deja 100 cred. nu cred ca e tocmai normal sa am temperatura aia.

P.s. difera pompa de apa la motor de 1.3 la 1.6,1.8 ?

post-52495-0-37849000-1311554818_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la Richiteanu trebuie sa stea la un gti ...de fabrica au fost mai multe variante de termostate/termocuple ...de unde rezulta temperaturi de mentinere diferite, de la caz la caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf la mine e sonda cred aftermarket si nu trece acu de prima linie aia groasa si mare niciodata .. rareori cand incing rau motoru trece de aia da nu mai mult de prima linie ... si crywolf are aceasi buba cu sonda oem statea acu pe mijloc a schimbat sonda ca aia se stricase acu sta ca la mine ...nu stiu daca o fi bine o fi rau da cert motoru nu fierbe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu cat cresc in viteza fierbe motoru. nu pot merge constant cu 150km/h ca imi fierbe... trebuie maxim 130 sa am o temperatura ok.

imi repet intrebarea. difera pompa de apa de la 1.3 la 1.6 1.8 ? ma gandesc ca nu face transferu de apa destul de rapid, apa cu temperatura scazuta in bloc motor si apa cu temp ridicata in radiator.

Modificat de richiteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si fa-i o proba la termostat in ibric e posibil sa nu deschida de ajuns asa am patit si eu in primavara si pana la urma am mers fara termostat cam 2 luni si rar de tot ajungea apa la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am termostat nou behr. temp deschidere 87 daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel, sta pe mijloc mijloc cand e cald motorul, si cand e mai rece afara sau e iarna, putin sub mijloc. Rar ajunge sa porneasca ventilatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi creste peste jumatate. vezi poza mai sus. calitate slaba dar se intelege. nu cred ca e ok sa circul cu temp apei de 100/+ grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi sta mai mereu asa sau chiar putin mai spre dreapta, imi porneste ventilatoru totu ok si nu am avut deloc probleme

p.s nu aveti incredere in termostatele noi. fratemiu a patit si-a cumparat nou si nici la 100 grade nu s-a deschis. inainte sa il montati sa ii faceti o proba

post-40497-0-81748800-1312239231_thumb.j

Modificat de spike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la mine s-a rezolvat cu apa . termostat nou si sonda de temp a apei la fel si acum asa imi sta in aglomeratie . iar la drum intins sta sub jumate.

post-12834-0-71661700-1314118922_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eheee lasa-l in colo de termostat dar ia uite cum sta acu ala de la benzina cred ca ai o problema cu plutitorul oare sa lipit de tavan? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

a fost prima data pe anu asta cand am facut plinu ( si singura data) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, am si eu o problema cu temperatura apei (G2 GTI 1.8 8v CIS), de fapt apa sta bine, termocupla noua, termostat nou, electroventilatorul merge - dar in bord apa imi sta la maxim cum pornesc motorul, si ledul rosu de la apa aprins.

Idei de unde e ? Bord / sonda ?

Tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema la ceasul de apa am si eu. functioneaza doar cand vrea el. daca pun firu direct pe bloc se duce la maxim. sa fie sonda defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!