Jump to content

Probleme claxon


nelro
 Share

Postare recomandată

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sarpee

    11

  • Al Bundy

    9

  • F l o r i n

    9

  • Inginerul

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

aveam si eu un claxon ....pe care nu il auzea nimeni...cred ca inrase apa la el fiind destul de jos

ideea este ca nu are rost sa cautati exact sa fie original ..sau sa luati de la dezmembrari...mergeti la orice magazin de piese...eu mi-am luat unul in jur de 50 ron care avea si nite trompede...goarna...alea se dau joc...sunt mai mult de fitza...la-am montat si se aude f tare...ma refer si la tonalitate si la volum exact imi doream

deci nu va mai chiniti da cautati original ca nu e nicio diferenta...repet nu am avut probleme pana acum..

deci 50 +10 la electrician si am rez problema

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu claxonul si mi-am luat unul de la Temeco cu 65 ron. De montat l-am montat eu cu taicamiu, a mers destul de usor. Claxonul ii din ala fara goarna de la Bosh. Eu sunt f multumit de el, am fost si la o nunta unde am claxonat destul de mult si nu am avut probleme cu el. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa clacsonul, da cu el de asfalt si monteaza-l inapoi.

ai avut dreptate,nu l-am dat jos dar am batut cu patentul in el tare, am miscat pe'acolo firele, cred ca nu facea masa undeva, a mers umpic (am claxonat de vreo doua ori) si s-a oprit, iar am umblat am batut, si acum merge brici. merci :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu aceasi problema ca si justintm numai ca la mine am incercat tot ce se putea. Adica am dat jos toata caseta aceea de dupa volan si am legat claxonul pe direct, direct din mufa, am incercat releul cu un altul de pe o masina la care mergea, si ii ramane acelasi tacanit, iar intr-o ultima speranta am incercat si claxoanele la o batrie asa direct iar ele mergeau. Va rog frumos sunt exasperat chiar nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a intamplat sa nu imi mai mearga cel pentru bass.si l-am schimbat ca alta modalitate nu era nu aveam ce sa desfac de el era ruginit tot;)). @polloG3 posibil sa fie scurt undeva nu stiu...nu vreau sa ma precizez aiurea.poate e cineva pe aici care poate sa te ajute :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polloG3, stai sa le luam pe rand.

Din ce spui tu, releul tacane cand apesi pe volan, da? Asta inseamna ca releul functioneaza. Primeste comanda dar nu are tensiune pentru alimentarea claxoanelor.

Claxoanele spui ca le-ai incercat si functioneaza. Nu cumva ti s-a ars siguranta de lor? Daca e buna, scoate releul afara, si vezi ca ai 4 papuci-mama ramasi in soclul lui. Cei 2 paraleli sunt pentru alimentarea releului. Cei 2 perpendiculari unul pe altul sunt pentru circuitul de putere al claxonului. Pe unul din cei 2 papuci ai circuitului de putere ar trebui sa ai tensiune cand pui contactul. Verifica si asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun am uitat sa amintesc faptul ca am verificat siguranta si nu e arsa iar am incercat lucru cu releul casi cand ar fi calxonat si cu claxonul neactionat, iar in ambele cazuri nu este curent acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun..atunci in care din papucii in care intra releul ai verificat daca e sau nu tensiune? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca nu ai tensiune pentru alimentarea claxoanelor. Sigur e buna siguranta? Ca nu poate fi buna din moment ce acolo nu ai tensiune. Pune alta in locul ei ca sa fii sigur ca e intreaga. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu o problema am cautat discutii pe aceasta tema dar nu am gasit, asa ca incep sa va spun ce ma doare:

golful meu a inceput sa claxoneze din senin (acest lucru se intampla dupa ce parcat masina si am armat-o dupa un timp incepe sa clacsoneze sigura, asta la interval de 15min dupa prima serie ) nu am unde sa ma duc acum e carciunul ma puteti ajuta cu un sfat ... nu de altceva dar inebunesc vecinii

ca si solutie am decuplat bateria.. nu am stiut ce sa ii fac altceva :(

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxonul de pe alarma se-aude sau cel al masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am claxon bitonal pe masina, dar se pare ca am pierdut plasticul in forma de melc (sau goarna) de la unul din cele doua claxoane si acuma suna ragusit.

ce pot sa fac?

se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca s-a pierdut.... asta e problema clasica a claxoanelor la VAG. Se strica de la mizerie. da-l jos, bubuie-ş un pic si s-ar putea sa-si revina. Cat timp....nimeni nu stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta se intampla...apa, praf, etc....si se strica. Trebuie bubuit si vazut daca-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat de pamant cu unul din ele cam un an pana si-a dat obstescul sfarsit.in cele din urma tot la magazin vei ajunge:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat eu si nu mai e la locul lui (un mic incident in partea din fata).

asa ca, se mai poate face ceva? sau trebuie sa il cumpar complet, doar ca nu stiu cum sa-mi dau seama care trebuie cumparat, sa nu cumpar la fel ca cel care e intreg (ma refer ca cele bitonale sunt de 2 tipuri, unul mai bas si unul mai inalt)

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai poate face nimic, din pacate.....

Da codul de pe cel care a ramas pe masina..... a ramas cel de sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele claxoane sunt pe masina, doar ca unul din ele nu are melcul, trompeta aceea de plastic, partea metalica este acolo inca, si chiar functioneaza, doar ca nu suna ca inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...atunci reformulez, de la care a cazut melcul....locatia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

florin, multumesc de raspunsurile de pana acum.

m-am uitat acum in amanunt, am luat bara jos si am studiat.

melcul e cazut de la claxonul de sus. am dat mufele pe rand jos de la fiecare claxon, si cel fara melc suna aiurea rau de tot, asta e probabil cauza.

cel de jos este in regula suna bine, pe melcul lui scrie grave-low-basso, iar codul de pe tija lui de suport este

1j0 951 227 B

claxonul de sus, cel fara melc, are codul (scris pe platbanda de suport): 1j0 951 182 A.

ce pot sa fac? cred ca trebuie sa cumpar claxonul de inalte, dar oare o sa gasesc separat?

multumesc

Modificat de johny77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se gaseste separat. Orice piesa pe care gasesti cod de VAG o gasesti separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

gata. am rezolvat.

am cumparat de la un coleg de pe forum un claxon de inalte de pe passat, nu coincidea codul.

sunt tare bucuros acum ca claxonul meu suna la fel ca la inceput, puternic, barbatesc.

si pe opel astra g suna la fel.

multumesc tuturor de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!