Jump to content

Probleme claxon


nelro
 Share

Postare recomandată

Da,e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sarpee

    11

  • Al Bundy

    9

  • F l o r i n

    9

  • Inginerul

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Servus.

Am o intrebare legata de claxon: daca siguranta de pe claxon este de 40A este o problema undeva?

Daca pun una de valoare mai mica se arde.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune exact valoare care trebuie. Ce scrie acolo aia pui. Doar un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac pui o siguranata mai maredecit trebuie risti sa ti se topeasca firul si sa mai iei si foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea sa fie un claxon care are un consum foarte mare?

fiind bitonal, sa aiba o anumita parte defecta?

aveti idee cum pot verifica asta?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Salutare. Am si eu o problema cu claxonul - nu mai suna deloc, dupa un incident din care a rezultat si pocnirea airbagului. Tipul care a schimbat airbagul a verificat de 3 ori mufele in volan .. la un alt service mi-au verificat releul de claxon si au zis ca functioneaza ok, dar nu primeste curent si deci problema ar fi in volan sau intre volan si releu. Nu s-au bagat insa sa umble la volan .. mi-au zis sa merg la un service echipat pt. o astfel de interventie. Nu stiu deocamdata la ce service sa merg, dar pana atunci poate stie cineva care ar putea fi problema. Am citit undeva pe aici pe forum ca ar fi un arculet de reglaj pentru claxon aflat in volan ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu mai imi merge claxonul, please help!! a facut ceva figuri o perioada (trebuia sa apesi mai tare sau mai intr-o parte ca sa claxoneze) si de odata nu a mai claxonat deloc. care sa fie cauza?? contactele din volan sau de la claxon din bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pt inceput verifica siguranta si releul.

Probabil nu mai fac contact arculetuletele de la claxon, dar mare atentie daca desfaci capacul volanului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic sa nu va mai chinuiti cu claxoanele OEM de pe golf IV. Ascultati aici la baiatu. Mergeti pe la dezmembrari. De obicei au cate o cutie mare plina cu claxoane, de unde va alegeti 2 bitonale adevarate, atentie totusi sa aiba mufe, dupa care cumparati cca. 1 m de cablu cu 2 fire litat, cam de 1 - 1,5 si schimbati firele din mufe. Cumparati papuci izolati daca nu gasiti claxoanele cu mufe cu tot. N-ar fi rau sa cautati si ceva bride metalice rezistente, asta daca nu sunt deja montate pe o brida.

Dati spoilerul fata jos ca sa nu va chinuiti, oricum altfel nu prea se poate.

Eu am gasit 2 hella bitonale la dezmembrari cu doar 10 ron bucata si se aud perfect.

Si inca ceva. Claxoanele vibreaza foarte mult in timpul functionarii, de aceea este bine ca bridele de prindere sa fie din tabla de 2-3 mm grosime, iar in cazul montajului spate in spate, ca in cazul meu sa incercati sa le distantati totusi putin.

Testati bine inainte de a monta spoilerul la loc :))

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca pana la urma o sa il schimb si eu, nu imi dau seama de ce nu mai merge. am gasit un kit claxon pe la vreo 80 ron sper sa fie bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu claxonul....scotea un sunet ca de matiz(nu mai suportam)

m-am dus la un magazin de piese auto unde avea 2 tipuri unele mai scumpe(90ron) de care isi luau baietii pt fitze cica pe BMW-uri Mertane si unele mai ieftine la vreo(25ron) de care mi-am si luat eu

am mers la un service specializat pe electronica unde mi-a schimbat calaxonul cu cel nou care avea 2 goarne(2 tonuri) ca sa zic asa si nu una ca cel de pe masina

bara fata nu trebuie data jos....claxonul fiind amplasat in bara fata jos la aerisisea din stanga(pe partea soferului)

problema des intalinita la golf 4 cica este jos, intra apa si ....se strica in timp

toata operatiunea a durat 10 min si m-a costat 35 ron

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta am inteles si eu, ca cica s-ar oxida contactele alea. cand o duc in service pt sondele lambda o sa ii fac si amaratu ala de claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu. De aceea intra apa acolo pentru ca nu ti-au dat bara jos. Si nu ti-au dat-o nu pentru ca nu trebuie data ci pentru ca le-a fost lene. Pentru un montaj corect si eficient trebuie data jos bara ca sa le poti orienta in asa fel incat sa fie protejate si sa nu intre apa in ele :Driver:

Asa ca montajul la serice-ul "by myself" e cel mai bun si mai ieftin :) Imi pare rau ca n-am facut si poze sa fi facut un DIY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un sfat va cer si eu. La masina din semnatura am claxon bitonal din cate mi-am dat seama si am citit pe cateva topic-uri. Claxonul are 2 "trompete" in acelasi corp. Am si alarma de fabrica pe masina. Imi place tare mult cum suna claxonul, puternic, serios. Am activat de curand cu vag-com bip-urile atunci cand incui/descui masina insa sunetul de la alarma e dezastruos, grav, mi-aduce aminte de vechea dacie.

Intrebarea mea e urmatoarea: cum as putea inlocui doar goarna de alarma? m-am gandit sa scot mufa ce merge la ea, si sa trag fir de acolo de jos pana in compartimentul motor unde sa montez o sirena de aceea cum au alarmele aftermarket, astfel claxonu sa-mi ramana cel original doar cand porneste alarma sau incui/descui usile sa bipaie sirena noua. Se poate asa ceva?

Atasez mai jos o poza cu ceea ce vreau sa pun in loc.

post-22655-1230997966_thumb.jpg

Modificat de h3llboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o intrebare

sper sa nu fiu off topic

am dat bara fata jos pt a prinde scutul de sub motor si am descoperit ca la claxon am doua mufe. Una in claxon si una intr-o mufa de plastic care nu pare a fi senzor sau altceva

oare de ce?

atasez o foto cu ea

post-9400-1240162808_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca, claxonul bitonal era optional si costa destul de mult, astfel ca majoritatea golfurilor au fost echipate cu acea rata castrata (a se citi ratza) :icon_thumright:

In cazul in care iti montezi unul bitonal, te poti folosi si de cealalta mufa. Bafta !

LE. In cazul in care cineva doreste claxonul original (ratza castrata) il donez.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
chiuzan emeric

Cine poate sa-mi dea si mie o informatie? Unde se afla releul de la claxon eventual ce numar are inscriptionat? Siguranta este buna dar ,nu vine curent la claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe placa de relee, nu pe cea de 13 relee, este primul din stanga, si are numarul 53.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
chiuzan emeric

Multumesc Al Bandy. am localizat releul dar vad ca placa cu contacte de sub volan este facut terci. Trebuie sa-mi fac rost de alta , eventual un sfat de unde as putea procura asa ceva. Multumesc ina odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea! :icon_cool:

Am si eu o problema cu claxonul, care mi se trage de la o nunta (n-am stiut ca nunta este moartea claxonului la Golf IV :D )

Pe masina din semnatura am claxon bitonal. Zilele trecute am fost la o nunta unde am claxonat cam mult.

La un moment dat sunetul inalt al claxonului a disparut, si am ramas doar cu cel jos. Cel jos a mai mers cateva zeci de secunde dupa care a disparut si el, eu ramanand fara claxon.

M-am gandit imediat la sigurante, le-am verificat si am constatat ca siguranta claxonului e arsa. Am cumparat un pachet de sigurante si am inlocuit-o pe cea arsa (pozitia 40 in panoul de sigurante). Acum am claxon, dar din pacate e doar sunetul jos (cel cu care ramasesem inainte sa pice de tot claxonul).

Acum, intrebarile mele sunt urmatoarele:

1. Claxoanele bitonale au cumva doua sigurante, cate una pentru fiecare sunet? Daca da, puteti sa ma ajutati, va rog, cu pozitia celei de-a doua sigurante (cea pentru tonul inalt) in panoul cu sigurante?

2. Daca nu exista o a doua siguranta si problema nu e de la sigurante, imi puteti spune daca un claxon bitonal se poate repara, sau trebuie inlocuit?

3. Daca trebuie inlocuit, spuneti-mi, va rog, cam cat ar costa un claxon bitonal pentru Golf IV?

Multumesc anticipat pentru pareri si/sau sfaturi si pentru orice idei care m-ar putea ajuta la rezolvarea problemei! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU

2. NU se repara, se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea 3 raspunsul este 10 lei bucata la dezmembrari :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am si eu o problema la claxon, imi face figuri, mi s-a intamplat de doua ori sa nu mearga si isi revenea singur dupa o zi maxim doua,iar acum s-a oprit si nu mai vrea sa isi revina,tin sa precizez ca atunci cand apas pe volan(claxon) se aude un clantzanit undeva in bord in dreapta dupa cutia de sigurante,deci nu in cutie, am verificat sigurantele am observat ca nr 40 claxon e umpic inegrit si l-am schimbat dar degeaba,tot asa face se aude clantzanitul acela, ce poate fi ? so fi ars sau nu face ceva contact? sau mai trebuie sa inlocuiesc vreo siguranta ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa clacsonul, da cu el de asfalt si monteaza-l inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!