Jump to content

Probleme claxon


nelro
 Share

Postare recomandată

Am fost plecat la munte si am mers pe un drum cu un pic de praf....nu stiu daca sa fie asta problema dar cand am incercat sa claxonez...nu mai imi merge claxonul....se aude foarte incet....oare ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sarpee

    11

  • Al Bundy

    9

  • F l o r i n

    9

  • alexanderdj

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Claxonul in sine are un surub de reglaj care permite vibratia mai puternica sau mai slaba a unei "membrane" metalice. Trebuie sa demontezi claxonul (incearca pe sub bara) si sa misti de respectivul surub in timp ce cineva claxoneaza sau sa cumperi dintr-un magazin de piese auto un claxon nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cumva cineva pe unde e situat claxonu? ma gandesc ca undeva sub bara din fatza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fata drepta jos si...cand tre sa reglezi din surubul ala poti sal arunci linistit,ai claxonat la nunta ?doar atunci se duce claxonul sau de intra apa si ingheata :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vioelectric se duce daca claxonezi mult? eu am fost la o inmormantare acum vreo 3 sapt si-am claxonat O GROAZA. Dar nu-s probleme deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la o nunta si am claxonat cam mult,a facut figuri in sensul ca mergea tare si dintr-o data a redus sonorul, dar a revenit la nivelul initial dupa o pauza si de atunci de cate ori claxonez mai mult scade volumul dupa care revine, cred ca nu mai are multe si se duce :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fost nici la nunta ...nici la inmormantare....si nici nu am claxonat mult.

am fost plecat la munte si am mers vreo 2 km pe un drum mai prafuit...cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vioelectric se duce daca claxonezi mult? eu am fost la o inmormantare acum vreo 3 sapt si-am claxonat O GROAZA. Dar nu-s probleme deocamdata...

<{POST_SNAPBACK}>

pai claxonul e de fapt un vibrator :D inauntru are un cilindru de metal prins de membrana si este introdus (cilindrul) intrun bobinaj care la randul lui este fixat pe un suport de plastic circular si in momentul in care se claxoneaza mult se topeste suportul de plastic al bobinajului si blocheaza cilindrul membranei ,exact asta a patit si radu cracu inca un pic sa mai insiste si se duce :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca am claxonat mult si inca merge ok, am scapat, nu? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca am claxonat mult si inca merge ok, am scapat, nu? :)

<{POST_SNAPBACK}>

pt moment :D si oricum nu va faceti griji ca nu e asa scump un claxon + ca merg si alea de dacie si inca bine :P si costa max 20 de lei(tre sa aiva 2 papuci) .originalele sunt franceze si aici la noi au fost 50 lei 2 bucati (inalt, jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mere si un singur papuc si restu' la masa? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mere si un singur papuc si restu' la masa? ;)

<{POST_SNAPBACK}>

alea care au airbag merge prin releu obligatoriu si merge si cu un papuc ca vine + (in cazul asta sunt 2 fire cafeniu care este masa si negru cu galben care e +) iar la alea care nu sunt cu releu vine un fir negru cu + dupa cheia de contact si masa vine la apasarea pe volan pe un fir cafeniu cu negru.dar daca aveti claxon cu un singur papuc e simplu in primul caz (se fixeaza pe caroserie si negru cu galben pe claxon) iar in al doilea caz (unde ar trebui obligatoriu claxon cu 2 papuci) se poate pune un releu de far cu scopul de a inversa comanda - din volan in + ;) in felul asta: firul cafeniu cu o *** neagra se pune pe releu (de far de dacia sau altul) la piciorul 85 iar firul negru care e + de fapt(fara intermitenta) se ramifica in 2 pe 86 si 30 si iesirea din releu care va fi + spre claxon va fi pe 87 ;) e simplu si ieftin.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Poate topic-ul asta s-a incheiat dar tot nu am aflat pe unde am acces la claxonul asta nenorocit :banghead: Din cat am dedus eu se poate ori scotzand bateria ori pe dedesubt. Am cautat si in manualul de service, am cautat si pe net si....NIMIK, poate ma ajuta careva? Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor e sa ridici masina pe elevator sau cric si sa scoti scutul. faza cu cricul e mai riscanta si nu prea o recomand. accesul la claxoan,-e (in cazul in care ai bitonal) prin metoda asta nu e chiar facil, dar oricum e mai usor si comod, decat sa dai spoilerul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se mai poate ajunge la el si demantand grila aceea micuta de plastic din partea dreapta jos (sub bara), opusa grilei in spatele careia se pune carligul. grila se desprinde usor, apasand pe niste elemente cu taieturi ce actioneaza pe post de cleme (stiu ca explicatia e criminala, dar alta nu am).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxonul se afla sub bara din fata pe partea soferului. Nu trebuie neaparat ridicata masina pe elevator, la mine claxoanele au fost schimbate fara sa ridic masina pe cric sau elevator. Se vireaza rotile dreapta total si ai acces la claxoane. Eu am cumparat din Vitan 2 claxoane frantuzesti, au trebuit putin adaptati papucii (distanta dintre papuci era mai mare decat la claxoanele originale, tot frantuzesti - probabil de-aia se strica asa repede). Operatiunea a durat aprox 15 minute, se poate face in fata blocului de catre oricine are un minim simt practic. Have fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multzam, cand ajung acasa o sa incerc macar sa-l vad si dupa aia cred ca o sa-l schimb eu - sper sa am un minim simt practic :) . O sa revin cu explicatii daca imi iasa faza. Daca nu.....service :o Cheers! :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat, l-am schimbat singur :P

Hai sa va zic pasii, poate o sa mai vrea cineva sa faca operatiunea:

1) Am identificat locul unde se afla inculpatul(claxonul): multzam silcos, am inteles la fata locului ce ai explicat :P

2) Am verificat cu un aparat de masura care e problema: era clar ca claxonul e dus

3) Am ridicat cu cricul masina astfel incat sa pot desface claxonul

4) Cumparat claxon dublu (H +L) de la MOL (~40RON)

5) Cu mici ajustari am montat la loc claxonul cel nou - atentie, cel putin la modelul pe care l-am cumparat eu in spatele claxonului este un surub - initial am crezut ca e conexiunea la masa, dar de fapt de acolo se regleaza tonalitatea si daca e strans la maxim claxonul nu functioneaza :P

Normal ca dupa montare am cinstit o bere cu colegul care m-a ajutat :P

Spor la treaba si multumesc inca o data pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

exista un anume tip de claxon care se potriveste la Golf sau merge orice model? ceva recomandari?

vreau sa-mi schimb claxonul si intreb ca sa nu mai cotrobai pe sub masina inainte. as vrea unul care sa mature totul in calea lui. eventual de tren sau vapor. :soothe[1]:

multumesc

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti mai place soacra ? :lol: sau ai ceva babe care te bat la cap zilnic ? :soothe[1]:

Lasa unul mai normal ca e de ajuns, zic eu.

scuze de OT ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu asta care-l am nu ma baga nimeni in seama si nu as vrea sa bag eu pe cineva dedesubt...

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

blackstar: Am si eu o intrebare: sunt cumva 2 claxoane pe golf IV?

problema e urmatoarea: dupa o functionare normala azi parca claxonul meu parca a ragusit(pur si simplu nu mai tipa la fel de tare..deabia il auzi), dar alarma din fabrica (daca las geamul jos, inci masina si trag capota) claxoneaza de nu poti sa stai langa masina...

aveti idei care ar fi solutia

Bine, citind si alt topic am inteles ca sunt 2...este vreo metoda de a repara claxonul busit sau singura solutie e sa-l schimb?

problema a aparut imediat dupa ce am schimbat placutele de frana...o fi atins cei de acolo claxonul din gresala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai verifica sa aiba mufa pusa sau sa nu aiba vreun fir rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vreo metoda de a repara claxonul busit sau singura solutie e sa-l schimb?

problema a aparut imediat dupa ce am schimbat placutele de frana...o fi atins cei de acolo claxonul din gresala?

Nu se poate desface. E capsat.

Dar e posibil sa atinga undeva si atunci merge ragusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare.

Pe masina din semnatura imi merge claxonul doar daca pun contactul. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!