Jump to content

Polo 6R vs. Golf 5K


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Aparent cele doua masini au multe lucruri in comun, dar daca asculti si parerile specialistilor in domeniu o sa afli ca intre ele nu este asa mica distanta pe cat pare. Citeste parerea lui Clarkson de exemplu, si despre Polo, si despre Golf, vazuta din toate punctele de vedere si o sa vorbim dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire pentru mine, eu n-am nevoie de "parerile" altora ca sa mi-o formez pe a mea. Apropo (si asta s-ar putea sa te socheze putin :) ), Clarkson, in ciuda aparentelor, e OM, deci greseste. Opinia unui englez pentru care masinile incep sa fie interesante de la 450PS in sus ma lasa rece, sincer, si nu pentru ca n-ar fi condus aproape tot ceea ce misca pe patru roti in lumea asta, ci fiindca omul e un nazist nihilist egocentrist sociopat. Unul nostim, ce-i drept :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce Polo si nu Golf? Simplu. Fiindca...

...Polo ofera spatiu in fata perfect comparabil cu Golf, or la mine, masina merge cu una, max. 2 persoane la bord.

...Polo e mai sexy si mai sportiv decat Golful (in special spatele si stopurile).

...Polo e mai ieftin, respectiv pentru aceiasi bani, ai mai multe optionale.

...Polo e pur si simplu Polo. :)

...Golful pare un Polo mai mare.

Vad ca intrebi si iti raspunzi singur man...nu vad rostul topicului tau...si ca sa o luam punctual..:

....Polo merge perfect cu 2 persoane in fata da vei mai lua ocazional si 1 sau 2 persoane in spate...si le vei auzi dintii de genunchi...darmite sa mai aiba macar 1.80 m fiecare din ei.

... Ce preferi? Una slaba sau una cu forme un pic mai bine definite? Ce e mai sexy? Alege....

...Polo e mai ieftin...si cam atat

....Golful PARE un Polo mai mare/ Polo PARE un Golf mai mic...depinde de unde te uiti.....

Cele bune iti doresc in alegerea ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine observi diferentele live, conduci o perioada un Golf si dupa treci pe Polo. Concluzia va fii ca o sa iti doresti instantaneu sa te intorci la Golf, diferentele sunt enorme la spatiu si la finisaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare o disputa ce nu prea duce nicaieri.

@Bwwlan : Ai facut test-drive si cu Golf6? Intreb pentru ca desi platforma nu e schimbata fata de V sunt schimbari multe.

offtopic.gifAi avut si Golf si A3 din cate scrie la ex-masini (masini pe cinsteicon_thumright.gif), a meritat mai mult A3 decat Golf? Diferentele intre cele 2 sunt realmente mari ca pret, noi ma refer, diferenta chiar prohibitiva pana la un anumit punct. Daca e sa o iei strict pe pret, la dimensiuni cam egale, ar castiga Golful. Golf HL Edition 1.4 TSI/122 CP DSG 7 19.629Euro, Audi A3 Sportback 1.4TFSI Ambiente 125CP S-tronic 29.420Euro. Audi are doar in plus in configuratia de baza oglinda interioara antiorbire.

Cred ca este no comment diferenta asta, intre masini de aceeasi clasa, doar pentru marca si finisaje mai aratoase, o diferenta de aproape 10.000Euro?

Concluzia mea este ca cine vrea Golf in loc de Polo il ia. Cine vrea A3 in loc de Golf il ia. Cine vrea Polo in loc de Golf, la fel. Nu poti spune ca e mai bun Polo decat Golf si nici invers, nu sunt din aceeasi clasa. Apropo incearca o comparatie Highline vs Highline sa vezi cu cate vine Goful in plus fata de Polo.Daca te uiti la vanzari Golf a fost mereu peste Polo, mereu. Oare toti s-au parlit si putea sa ia un Polo la bani mai putini? uite-te My link . Dar conteaza doar 2009 si 2010 pentru ca Polo 6R atunci s-a lansat.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.todea: fiecare Polo e perfect comparabil cu versiunea echivalenta de la Golf si categoric, cap la cap, noul

Polo e mai bun decat noul Golf (am precizat noul, fiindca vad ca unii, prin "Golf 5K" inteleg "Golf V", ceea ce ar trebui sa le dea un indiciu aspura faptului ca, poate, se afla in eroare :) ) Sa vedem:

- pret: versiunea entry level: Polo 1.2 Trendline 60PS, 2 usi, 10.766 Euro; Golf 1.4 Trendline 80PS, 2 usi, 14.111 Euro. Diferenta: 3.345 Euro. Polo 1, Golf 0.

- TPI: Polo 74 Euro; Golf 149 Euro. Diferenta: 75 Euro. Polo 2, Golf 0.

- consum mediu, comunicat de producator: Polo 5,5%; Golf 6,4%. @15.000 km./an, cu 1.3 Euro/litru, Diferenta: 175,5 Euro. Polo 3, Golf 0.

- acceleratie: Polo 16,1 s., Golf 13,9 s. Diferenta: 2.2 s. Polo 3, Golf 1.

- capacitate portbagaj: Polo 280-952 l., Golf 350-1.305 l. Polo 3, Golf 2.

- inaltime sezut scaun sofer-plafon (mm.): Polo 974 mm.; Golf 987 Diferenta: 13mm. (asta va surprinde putin, nu? ;) ) Polo 3, Golf 3.

Deci: scor egal. --> Intrebare: merita o masina care accelereaza mai repede cu 2.2 secunde de la 0-100, cu plafonul mai inalt cu 13 mm., si cu un portbagaj mai mare, un pret initial cu 3.420 Euro mai mult, in conditiile in care dau in plus pe benzina minimum 175 Euro/an? Categoric, NU.

Imi permit sa continui comparatia ta, ca vad ca ai comparat doar ce ai vrut, dar intrucat e destul de tarziu nu ma mai uit pe cifre (dimensiuni), dar daca ma verifici o sa vezi ca nu gresesc

-spatiu pasageri spate: Polo - Golf=3-4

-spatiu in fata: polo 3 - golf 5

- spatii de depozitare: polo 3 - golf 6

- insonorizare: polo 3- golf 7

- sistem audio: polo 3- golf 8

- siguranta (aici ma refer la esp, nr de airbaguri mai mare la golf in standard, sau cel putin la un pret mai mic, lumini de ceata, spatiu mai mare in habitaclu, etc...) polo 3- golf 9

- calitatea materialelor si a finisajelor: polo 3- golf 10

- tinuta de drum, care, apropo nu e data doar de dimensiunea cauciucurilor, ci si de trenul de rulare: polo 3- golf 11

- vizibilitate. Aici polo castiga in ciuda faptului ca are un parbriz mai mic, dar are in schimb stalpii fata mai subtiri: polo 4 - golf 11

- senzatia de masina mai inchegata, mai rigida, placerea de a conduce, prestanta, etc... : polo 4 - golf 12

- confort: polo 4 - golf 13

Comparatia poate continua, dar nu cred ca mai are rost. Sper ca te-ai lamurit. Din punctul meu de vedere, diferenta de bani merita, atata timp cat dispui de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: era sa uit valoarea de revanzare. Hai sa analizam putintel:

- Polo..... o scadere de 20,43%

- Golf ....27.74%. Ups! Se pare ca totusi, o masina mai mare se depreciaza mai rapid decat una mai mica. Hmmm, cine ar fi banuit, oare?

Eu cu siguranta NU, avand in vedere ca numarul de masini de pe piata dicteaza pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire pentru mine, eu n-am nevoie de "parerile" altora ca sa mi-o formez pe a mea. Apropo (si asta s-ar putea sa te socheze putin ), Clarkson, in ciuda aparentelor, e OM, deci greseste. Opinia unui englez pentru care masinile incep sa fie interesante de la 450PS in sus ma lasa rece, sincer, si nu pentru ca n-ar fi condus aproape tot ceea ce misca pe patru roti in lumea asta, ci fiindca omul e un nazist nihilist egocentrist sociopat. Unul nostim, ce-i drept

Asta e un raspuns obiectiv si dezinteresat, in genul unui "ziarist" de la antenne(valabil doar pe perioada estivala, atata timp cat forumul lancezeste):

Nazistul ala e OM, deci greseste...tu fiind marti(p)an, nu esti supus greselii...Plus ca n-ai nevoie de parerile altora, o ai pe a ta si asta e suficient(a).

Daca tu te consideri ca fiind un sofer "mediu", care nu percepe diferente la trecerea de la o dimensiune la alta a unor cauciucuri, eventual clase de masini(care apropo, n-au fost diferentiate doar prin prisma pretului) te-as trimite la un dealer Dacia unde economia de bani e chiar substantiala. Ai putea circula vreo doi ani gratuit.

In privinta deprecierii, n-are legatura "volumul" unei masini cu scaderea pretului.Si nu neaparat dupa un an, ar trebui comparate preturile preturile pe termen mediu/lung(vezi ca "lung" nu e portar de fotbal).

In rest, la momentul initierii topicului nasina ta era deja comandata, probabil ai vrut sa-ti linistesti ego-ul propriu si personal in privinta excelentei alegeri pe care ai facut-o fara ajutorul vreunui intrus.

Serios vorbind, cred ca ai facut o alegere foarte buna(pentru nevoile tale), dar lasand la o parte factorul financiar, Golful 5K(denumire pompoasa menita sa genereze mici confuzii) ofera "mai multa masina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.todea - Tu ai vorbit de Polo 2008 deci generatia veche care e muuuult sub cea noua 6R. Fa un test cu 1.2 tsi Comfortline sau HighLine si compara cu Golful... O sa fii surprins...

Am avut Octavia 2 1.9 TDI. Acum am 2.0 TDI CR/170.

Legat de 1.9 - NU mai vreau sa AUD motorul ala de tractor, care smucea caroseria intre 2000 si 2500 rpm si care la 140 pe autostrada nu mai auzeam radioul. Un 2.0 TDI CR e peste din toate punctele de vedere inclusiv consum.

De acord cu problemele de fiabilitate a 2.0 tdi PD. Acum sunt istorie deoarece exista CR de cativa ani buni...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... un test de comparatie intre polo din 2007 si g5 pot sa iti zic si eu pt. ca le am pe amandoua ... intr-adevar nu se aplica la un polo fabricatie 2011 si un golf dar ma gandesc asa comparativ intre cele 2. Polo-ul in oras te misti fooaarte usor cu el ... se conduce usor fata de golf ... golful este mai comfortabil,finisaje mult mai bune si calitate mai ridica dar se conduce un pic mai greoi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tilu: am ras unpic :) chiar m-a binedispus postul tau. Ego-ul meu nu se cerea linistit, mai ales ca am depasit varsta la care aveam nevoie de validarea alegerilor facute din partea cunoscutilor; in plus, dupa cum foarte corect ai observat, masina era deja comandata. Oricum, ideea topicului era sa vad de ce au ales oamenii ceea ce au ales, insa a degenerat (in mod total nesurprinzator). Lumea a inteles ca aveam nevoie de sfaturi de cumparare, desi chiar din primul post (si dealtfel, din toate posturile mele) lipseste ideea: "vreau sa-mi iau Polo sau Golf, sunt nehotarat, voi ce sfaturi imi dati, etc."

Legat de Clarkson, serios acum, chiar nu i se pare nimanui ca omul ala abereaza 95% din timp doar de dragul spectacolului? Nu zic ca-i rau ce face, insa, pe bune acum: "the old Pagani Zonda is, compared to the new one, like an old, tedious grandmother?" Pe bune? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motanul lenes

Daca stie ca va utiliza masina in oras, la cumparaturi, neamtul sigur va cumpara Polo.

Si ca o completare,in doua zile, cat am stat vara asta prin Viena, am vazut in trafic vreo 20 de Polo 6R, si absolut toate erau cu motor 1,2 MPI, Comfortline. Nu am vazut nicio alta motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vrei motor puternic, nu ti-l pui pe Polo. Numai romanul viseaza la motoare minuscule supraalimentate si puternice pt care sa plateasca bani putini si taxe mici si apoi plange pe forumuri ca-i bate lantul...de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se compara merele cu perele.Daca era Jetta vs Golf poate mai mergea dar Polo cu Golf e alta mincare de peste...parerea mea.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!