Jump to content

Polo 6R vs. Golf 5K


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere faptul ca noul Polo este o masina care a ajuns la dimensiunile Golfului (ce-i drept, MK2) si ca are +/- tot ce are si Golful, insa la un pret substantial mai redus, intrebarea e Polo sau Golf? Merita Polo-ul, care are de partea lui pretul mai redus, o agilitate sporita si un aer mai tineresc, sau e de preferat Golf-ul, care e mai inchegat, are mai multe optionale si in spatiu interior mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no doubt i vote for golf :D cu toate ca imi place un singur lucru enorm la polo-ul nou si anume stopurile :D dar tinand seama ca imi place ca in curbe sa mai am inca 10 cm de asfalt sub mine , aleg golful !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ales Golf, avand dilema ta anul trecut. E mai solid, iar finisajele sunt superioare. Asta am simtit cand m-am urcat la reprezentanta intr-un Polo TL si apoi intr-un Golf TL. Mi-au placut mult ceasurile de bord si in general designul bordul la Golf, ca sa nu mai zic ca HL vine cu volan ca pe Passat CC. Golful are traditie serioasa, polo-ul a aparut mai tarziu si mereu a stat in umbra. Ca si agilitate, diferenta intre ele este de 150kg,dar se observa la demaraj, 10,6 secunde si respectiv 9,5 (pt 1.2 TSI)dar golful castiga la stabilitate. Astea sunt detalii mai mult sau mai putin importante.

Ca design exterior, Golful nu este urat, dar pentru ca urmeaza aceeasi linie trasata de Golf 5, nu e spectaculoas. Evolutia Polo-ului este, iar exteriorul este mai tineresc.

Depinde de cat vrei sa cheltuiesti si ce conteaza pt tine.

P.S.: Golful e cea mai vanduta masina in Europa in 2009 si 2010

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo a aparut in 1975, iar Golf a aparut in 1974, n-as putea spune ca un an in plus inseamna traditie in plus. Avand in vedere ca sunt clase diferite si ca Golf a existat de la inceput in versiunea GTI e oarecum normal sa fie mai cunoscut.

Strict intre Golf 5K si Polo 6R as alege Golful, pentru o diferenta de 2-3000 EURO in plus primesti destul de multe dotari si spatiu in plus. Daca totusi esti un student/tanar fara familie care nu are nevoie de spatiu sau o domnisoara, merge si un Polo ceva mai bine dotat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut Golf si A3 sportback, un timp umblai cu un Yaris parca, deci ar trebui sa stii daca este ok si cu mai putin spatiu. Dupa cum vad eu, in final este e o masina mai mica pentru mai putini bani sau o masina mai maricica pentru mai multi bani. Tu stii daca merita spatiul din Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a inteles gresit: nu vreau sfaturi de achizitie, inca nu se pune problema :) Ma interesa parerea generala a colegilor de forum, fiindca mi se pare ca, odata cu noul model, Polo a devenit "mai Golf" decat a fost vreodata: materiale de interior surprinzator de bune, unele puncte la care sta mai bine decat Golful, etc. Era la un moment dat o intrebare in ceva sondaj: preferati o masina mai mica dar mai bine dotata, sau una dintr-o clasa superioara, cu dotari spartane?

Ideea e ca la dotari similare, orice Golf e cu aprox. 3.000 euro mai scump decat Polo si ma intrebam daca se justifica au ba diferenta (12.500 lei sunt, totusi, carburant gratuit pentru cca. 35.000 km...) :)

@George Mihail: o fi cea mai vanduta, nu contest, insa nu Golful e Masina Anului 2010 ;) In plus, Golf 5K e un face-lift pentru Golf 1K, in timp ce Polo 9N/9N3 e o mancare de peste, iar 6R e complet alta (poate pentru unii e un aspect important; nu ma numar printre ei, insa mi se parea important de mentionat)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu (sper sa nu gresesc), titlul "masina anului" i se da unei masini care a aparut pe piata in respectivul an. Deci Golf nici nu avea cum sa participe.

Noul Polo e mai reusit ca niciodata, dar prefer Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis de cea mai vanduta pentru ca atesta fiabilitate si un raport calitate/pret bun. Adevarat ca Polo este masina anului 2010smile.gif si in plus a avut si el vanzari foarte bune, nu mai stiu exact daca nu a fost chiar pe locul doiwink.gif. Golful de acum este din 2008, ceva mai old school, tare curious sunt cum va arata cel din 2012.

Ca idee de diferenta de pret, cu aproape 20.000euro (cam cat costat golful meu) poti sa iei un Polo GTi aproape chel. GTi will always be a GTiicon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca masina o iei dupa gusturi(in cazul masinilor noi), dar si dupa necesitatea folosirii! daca va fi o masina de oras day by day ... eu as merge pe noul polo ... in rest as merge pe golf ... motivele sunt mai sus mentionate de colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia golf. iti ofera mai multe. gandeste ca neamtul, nu ca latinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Golf.Arata bine la exterior noul Polo,dar mi se pare mai mic la interior decat competitia( Corsa,Fiesta etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Golf si Polo noi am ales Polo 6R 1.2 tsi CL ptr sotia mea.

Motive:

- are acceleratii excelente (0-100 mai bune ca un Passat tdi 2.0/140 CP - se vede la semafor :blah_: )

- consumul extraurban este de 4.5-5.5 l/100 si urban de 9 l/100

- finisajele pe Comfort Line sunt la nivel de Golf

- masina absolut noua care nu se va uza moral peste 2 ani ca in cazul Golfului (Golf 7 bate la usa in 2013)

- design elaborat si foarte reusit

- dotari foarte bune ptr clasa ei: rcd 510, tempomat, senzori parcare, climatronic, ESP etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru oras Polo, daca mergi mai mult pe afara sau/si vrei o siguranta mai mare (cel putin Golful pare mai masiv , EURONCAP-ul este si nu foarte relevant avand in vedere ca sunt clase diferite, si in acelasi timp Polo este un model mai nou cu 5 ani astfel in anumite directii apar noutati).

Eu am preferat Golf ;) pentru cai/cuplu, siguranta si confort (atat la sofer cat si la pasageri).

Fiecare este liber sa faca ce vrea sa-si cumpere cea vrea, inclusiv alte marci (fi ele germane, japoneze si restul :slap: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@janos

Ce vrei sa spui ca ai ales golf ptr cai/cuplu? :blink: 1.2 tsi are tot 105 cai si pe polo si pe golf si tot acelasi cuplu?

:offtopic:

Ptr comfort pasageri si spatiu, am ales Superb 2 care vine mai ieftin ca Golful 6 :blink:

Ex: Golf GTD Edition 170 cai (oferta speciala) este 23,902 EUR

Superb Ambition 2.0 tdi 170 cai este 23,012 EUR

(Superbul are mai multe dotari standard inclusiv scaun electric cu 3 memorii)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: al meu BMM are 140 Cp si 320 Nm. La vremea cand l-am cumparat abia a aparut TSI-ul la G V si Polo 6R era inca proiect.

Alegerea spatiului in cazul de fata este limitat la versusul Golf V si Polo 6R, caz in care Golf-ul are de castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea spatiului in cazul de fata este limitat la versusul Golf V si Polo 6R, caz in care Golf-ul are de castigat.

Gresit. Versus-ul de fata este intre Golf 6 (sau Golf VI sau Golf 5K <--codul seriei) si Polo 5 (sau New Polo sau Polo 6R).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,ok, nu am fost atent (aici in FL - US sunt cu -7 ore fata de RO astfel inca mai sunt cateodata slow :) ) insa ceea ce am scris ramane valabil. Golf-ul castiga in fata Polo-ului la comfort si siguranta. Doar la child occupant (EURONCAP) are 2% in minus fata de Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

...gandeste ca neamtul, nu ca latinii.

Initiatorul topicului nu a precizat conditiile in care vor fi utilizate cele 2 masini comparate. Ca asa putem compara Polo cu Tuaregul.

Daca stie ca va utiliza masina in oras, la cumparaturi, neamtul sigur va cumpara Polo.

Daca preponderent masina va circula cu mai mult de 2 persoane, extraurban, cred ca Golful e mai bun.

Dpdv al pretului cred ca nimeni nu pune la saltea 3000 de euro pentru combustibil, e doar o suma economisita.

Cred eu, un alt atu al Polo-ului va fi si la revanzare, care fiind mai ieftin va avea un segment mai mare de potentiali cumparatori. Polo este un model foarte cautat(nu ca Golful nu ar fi) pe piata Sh si are o devalorizare acceptabila pe termen mediu.

Acestea fiind explicatii care sa ascunda slabiciunea mea pentru Polo, pe care-l consider o masina reusita dpdv al designului.

Am facut drive test cu Golf Variant 1.2 TSI. In afara motorului nu m-a impresionat nimic la acea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De ce Polo si nu Golf? Simplu. Fiindca...

...Polo ofera spatiu in fata perfect comparabil cu Golf, or la mine, masina merge cu una, max. 2 persoane la bord.

...Polo e mai sexy si mai sportiv decat Golful (in special spatele si stopurile).

...Polo e mai ieftin, respectiv pentru aceiasi bani, ai mai multe optionale.

...Polo e pur si simplu Polo. :)

...Golful pare un Polo mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti zice ca Polo e un Golf mai mic :))

Spatele la golf, cu stopuri led arata f bine.

Oricum sunt clase diferite de masini, la pret va fi mereu mai rentabila clasa mai mica. Polo castiga la trafic urban, golful in exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa ne gandim si la siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de siguranta cred ca sunt relativ la fel. Polo are ESP standard pe toate versiunile.. Golf 5 nu avea... (avea ASR)

Polo e de conceptie mai noua (cu 6 ani) deci ar trebui sa fie cel putin la fel de safe.

Rotile atat la Golf cat si la Polo sunt pe 15", si au discuri fata+spate (cel putin Polo-ul nevestei mele asa are la 1.2 tsi/105 CP)

Singurele avantaje notabile ale Golfului raman: climatronicul bizona, puntea spate multilink si ampatamentul mai mare.

In rest Polo il bate cam la tot (la motoare similare): performante (acceleratie, vmax, consum), pret, design, conceptie mai noua.

Daca e sa fie Golf atunci sa fie motorizat cu

benzina - 1.4 tsi de 122/160 (pe VI) sau 140/170 pe V

diesel - 2.0 TDI de 110/140 pe VI sau 140 pe V

Daca e sa fie orice alt motor mai slab, nu merita luat Golf ci Polo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar un 1.9 TDI ce are? E un motor mult mai fiabil decat 2.0 TDI, si fara eforturi si cu costuri minore ajunge la 135-140 cp lejer, si consum de 4.5 in afara. :icon_thumright:

Cu siguranta lasa-ma te rog, hai sa nu ne amagim aici. Mi s-a intamplat de 2 ori cu polo meu sa abordez o denivelare maricica in diagonala si sa ma lovesc cu capul destul de tare de stalpul masinii si nu te gandi ca ca ma bate vantul de strada, ca am 1.87m si 87 kg. Mie imi ajunge atat ca sa ma lamuresc cat e de sigura. Tinuta de drum a unui polo nu se compara cu cea a unui golf, cand depasesc TIR-uri parca ma dezechilibreaza, confortul este mult mult inferior fata de golf, se simt toate imperfectiunile din asfalt si gropile mult mai tare decat in golf, insonorizarea e mai proasta, sonorizarea e mai proasta, spatiul e mai mic, prestanta masinii e inferioara fata de golf, imaginea soferului in polo lasa de dorit fata de imaginea din golf. Golful nu e cea mai frumoasa masina, dar hai sa fim seriosi, cate VW-uri te lasa fara cuvinte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu Paul Todea, nu poti compara niciodata un Polo cu un Golf. In primul rand ele fac parte din clase diferite, iar diferentele intre ele sunt imense. Chiar daca poate la optiuni un Polo poate ajunge un Golf, niciodata nu va putea fi comparat cu acesta la spatiul interior, la stabilitate, la siguranta, la insonorizare si nu in ultimul rand la revanzare.

Modificat de b 50 ppx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.todea: fiecare Polo e perfect comparabil cu versiunea echivalenta de la Golf si categoric, cap la cap, noul

Polo e mai bun decat noul Golf (am precizat noul, fiindca vad ca unii, prin "Golf 5K" inteleg "Golf V", ceea ce ar trebui sa le dea un indiciu aspura faptului ca, poate, se afla in eroare :) ) Sa vedem:

- pret: versiunea entry level: Polo 1.2 Trendline 60PS, 2 usi, 10.766 Euro; Golf 1.4 Trendline 80PS, 2 usi, 14.111 Euro. Diferenta: 3.345 Euro. Polo 1, Golf 0.

- TPI: Polo 74 Euro; Golf 149 Euro. Diferenta: 75 Euro. Polo 2, Golf 0.

- consum mediu, comunicat de producator: Polo 5,5%; Golf 6,4%. @15.000 km./an, cu 1.3 Euro/litru, Diferenta: 175,5 Euro. Polo 3, Golf 0.

- acceleratie: Polo 16,1 s., Golf 13,9 s. Diferenta: 2.2 s. Polo 3, Golf 1.

- capacitate portbagaj: Polo 280-952 l., Golf 350-1.305 l. Polo 3, Golf 2.

- inaltime sezut scaun sofer-plafon (mm.): Polo 974 mm.; Golf 987 Diferenta: 13mm. (asta va surprinde putin, nu? ;) ) Polo 3, Golf 3.

Deci: scor egal. --> Intrebare: merita o masina care accelereaza mai repede cu 2.2 secunde de la 0-100, cu plafonul mai inalt cu 13 mm., si cu un portbagaj mai mare, un pret initial cu 3.420 Euro mai mult, in conditiile in care dau in plus pe benzina minimum 175 Euro/an? Categoric, NU.

Singurul dezavantaj sensibil al lui Polo fata de Golf e faptul ca nu are la fel de multe variante de caroserie si de motorizare. In rest, versiunile comparabile echivalente sunt mult mai bune in curtea lui Polo decat pe Golf. Sorry...

@b 50 ppx: aproape ca ai dreptate, atata doar ca gresesti :) Hai sa nu discutam truisme ("fac parte din clase diferite"), ci chestiuni concrete. "Nu va putea fi comparat niciodata ca stabilitate?" :biggrin: Sa nu uitam ca un Polo GTI are cauciucuri de 215/40 R17, iar un Golf GTI, 225/40 R18. Oare diferenta e atat de mare, incat un sofer "mediu" ca abilitati, sa simta perceptibil diferenta dintre cele doua masini la acceleratie 0-100 si calitatea calatoriei? Poate, cu un minus pentru duritatea suspensiei si a jantelor cu diametru mai mare la Golf. Merita diferenta de mai bine de 10.000 Euro intre un Polo "full spec" si un Polo "full spec"? Cine zice DA, ar trebui sa se intrebe intai pe sine insusi daca e cinstit (era sa zic "normal la cap" :) )

Ca o concluzie: Golful 5K, in variantele comparabile, din pacate nu are ce justifica drept diferenta de pret fata de Polo 6R. Evident, daca discutam despre "Plus", variant, cabrio si R, e alta mancare de peste. Si in niciun caz nu vorbim de motoare tunate.

LE: era sa uit valoarea de revanzare. Hai sa analizam putintel:

- Polo 1.2 TSI 105PS DSG Highline, pana in 10.000 km., max. 1 an vechime, pe autoscout24.de este 16.450 Euro. Fata de pretul nou din Germania, de 20.675 Euro, o scadere de 20,43%

- Golf 1.4 TSI 122PS DSG Highline, pana in 10.000 km., max. 1 an vechime, tot pe autoscout24.de, este 18.990 Euro. Fata de pretul nou din Germania, de 26.280 Euro, o scadere de... 27.74%. Ups! Se pare ca totusi, o masina mai mare se depreciaza mai rapid decat una mai mica. Hmmm, cine ar fi banuit, oare?

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!