Jump to content

Probleme si intrebari A6 3.0 TDI


oakyz
 Share

Postare recomandată

Am cateva probleme si intrebari legate de 2 A6 3.0 TDI quattro (ambele din 2005), unul este al cumnatului iar celalat al unui prieten.

1. La una dintre masini apare aleator semnalizarea de la injectoare cred (cea galbena), am auzit diverse pareri ca este de la motorina, desi a fost bagata numai motorina buna si am mai vazut aceelasi lucru pe un Q7 nou...

2. Pe usa din stanga la una dintre masini are 2 butoane care habar nu am ce fac, se vad cand este deschisa usa (in lateral) si arata o masina si niste linii. (daca nu stie nimeni o sa incerc sa fac niste poze).

3. Problema cea mai grava, la una dintre masini cumparata recent navigatia, inclusiv radio si celalate functii nu se aprinde decat dupa 1-2-4 minute si de multe ori ramane blocata cu sigla MMI. Am fost la Audi si cei de acolo au vazut pe tester o eroare cum ca softul masini nu este cel original si probabil a fost incercat un "tuning", iar problema se rezolva cu o resoftare de la ei care costa .... 2000 Euro ! Nu sunt sigur ca probleme de la MMI au legatura cu resoftarea dar ma gandesc ca este si asta o posibilitate.

Ma intereseaza daca stie cineva sau daca se poate rescrie softul masinii fara sa fie nevoie sa apeleze la Audi, pana la urma nici un tuning nu ar strica dar nu ma deranjeaza nici daca poate cineva pune softul original.

Modificat de oakyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

1. exista martor de injectoare? Poate pui un link

2. poze?3. cred ca necesita o rescriere a softului MMi-ului (Mihnea la Q7 patea ceva in genul si a fost sfatuit sa faca un update la MMI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna "motorina buna"?

ala e check engine! e martorul ca ceva la motor nu merge cum trebuie. trebuie scanata de erori si citite/interpretate.

nu are niciuna dintre masini cartea tehnica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cartea tehnica niciuna, iar martorul ala apare si dispare cand are chef. Motorina buna inseamna cea mai scumpa de la Omv iar la cealalta masina baga Euro5 de la Rompetrol deci nu se poate sa fie o coincidenta (am mai vazut aceelasi lucru si la Q7 si un A5).

L.E. Pana la urma m`am lamurit cu butoanele din usa... unul dezactiveaza alarma din habitaclu iar celalt alarma pentru tractare, ramane in continuare problema cu MMI.

Modificat de oakyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Martorul acela cel mai probabil ţi se aprinde pentru că nu mai funcţionează o clapetă situată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta aflasem si eu de la cineva si speram sa vorbeasca aiurea... mai ales ca aflasem ca costa in jude 1800 Ron o clapeta. Intrebarea este ce se intampla daca merge cu acea clapeta stricata sau care merge intermitent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic rau... am avut si eu problema asta. In plus se poate demonta si curata cu un spray de curatat rugina.. De obicei se colmateaza de calamina

si ai sanse sa se curete foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu acea clapeta are si un motoras si daca se arde motorasul nu se mai deschide clapeta si nu mai porneste masina.Intr-adevar clapeta se poate curata cu spray.In cazul in care nu mai porneste masina ai nevoie de un prieten care sa-ti deschida clapeta manual(tine apasat cu mana) si tu dai la cheie si porneste.Asa am auzit de la diferiti mecanici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

http://imageshack.us...escasac6pe.jpg/

Asta este martorul... iar pentru butoanele de pe usi... o sa mai dureze ceva pana ajung sa fac pozele. Cine poate face rescrierea de MMI ?

Rescrierea de MMI este de fapt, in acest caz, un update de soft de MMI la ultima versiune de soft a producatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare , imi cer scz daca scriu aici dar nu pot incepe un nou topic. Problemele mele sunt urmatoarele:ambele clapete acceleratie k.o., plus acuma recent am constatat ca aveam foarte putina apa la radiator. Completez apa cu antigel, ma plimb vreo 30 min apa la 90, ajung in fata casei apa la 100 si aburi de sub capota. Nu pierd apa .Acuma eu ma intreb ,sa presupun ca garnitura este dusa , plus 2 clapete  daca nu ar fi mai bine sa schimb tot motoru. Motorul meu este un 3.0 tdi quattro 224 cai cod motor BMK, iar cel ce l am gasit este cu cod ASB. Intrebarea mea este daca potriveste ? Ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut si sper sa reinvie thread-ul :) Am un coleg cu Audi A6 3.0 cu niste erori aflate din greseala (facand o diagnoza pentru a vedea versiunea MMI).

Ma poate ajuta cineva cu interpretareea erorilor (pe romaneste)? 

Logul este atasat, iar dupa stergere, raman erorile de la motor.

Cu respect.

Log-226390km-140672mi-Miguel3.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii arse + posibil parghia ce face legatura intre motorasul si flapsurile de la admisia de pe partea pasagerului ( sper sa nu gresesc partea) sarita - problema foarte des intalnita, exista kit reparatie. Se da capacul jos si se verifica cele doua parghii sa nu fie sarite de la locul lor

Problema de turbo posibil sa fie falsa tot de la prima eroare, sau o problema de cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamurire! Masina porneste destul de urat...e adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am un Audi A6 3.0TDI Quattro 224 PS/165 KW din decembrie 2005. masina nu trage. aproximativ 1 min maxim de la pornire trage, schimba bine, apoi lesina...nu mai are forta deloc, in bord nu se aprinde nimic, pe tester nu da nimic. masina am cumparat-o fara filtru particule, i am facut o resoftare si s a anulat din nou filtru de particule. poate a mai patit cineva asa ceva si are vreun sfat. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua

Am de ceva vreme (cam 1 luna) probleme la AUDI A6 C6 4F 3.0 TDI QUATTRO CDYA cu urmatoarele erori date de VCDS si anume:

2 Faults Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) 
P242F - 000 - Restricted/Clogged
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 160068 km
Time Indication: 0
Date: 2018.08.28
Time: 06:56:49

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 1.0
(no units): 4.0
Mileage: 0 km
Time: 0.00 s
(no units): 1.0

001025 - EGR System 
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 160070 km
Time Indication: 0
Date: 2018.08.28
Time: 07:00:49

Freeze Frame:
RPM: 1827 /min
Speed: 49.3 km/h
(no units): -27.0
(no units): 180.0
Inj. Quantity: 12.0 mg/str
Absolute Pres.: 1275.0 mbar
Temperature: 31.5°C

Am schimbat EGR cu unul nou si dupa 1 zi de la schimbare tot erorile de mai sus apar, inainte de schimbarea EGR-ului tot aceleasi erori le-am avut si am facut 2 regenerari fortate din VCDS care au fost cu success si valoarea a ajuns pe ZERO, asa mi-a spus mecanicul.

Problema este ca nu stiu de la ce poate fi si nu prea mai am chef sa dau cu banii in stanga si in dreapta incercand diverse piese scumpe ca sa vad ca tot persista erorile.

Masina trage bine, nu am martori aprinsi in bord ......

Sa fie de la soft sa trebuiasca un soft mai nou? 

Va multumesc si astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spune chiar eroarea ce problema ai, filtrul de particule. Verifica incarcarea, mai mult ca sigur ii trebuie o regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba EGR-ul am facut o regenerare din computer, a durat 40 minute si incarcarea a ajuns pe ZERO; am plecat cu masina si am mers cam 1-2 saptamini si iar au aparut erorile; am schimbar EGR-ul si am facut iar o regenerare din computer cu valorile iar aduse pe ZERO si dupa 2 zile de mers de la schimbarea EGR-ului iar am erorile de mai sus ..... acestea sunt valorile pe DPF actuale

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 01: Motor  (4F9 910 402 A)

17:35:23 Grup 104: Filtru particule
  0.35  CenuºãUlei [Ltr]
  9.5  MasãCenuºã Calculat
  4.5  MasãCenuºã mãsurat
  60 km  Parcurs DeLa ultim Regen.

17:35:23 Grup 107: Filtru particule
  48.5  limitaSaturare 4 [g]
  30.0  limitaSaturare 3 [g]
  22.5  limitaSaturare 1 [g]
  65.8  volumGazeEºap Filtru particule

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adresa 01: Motor  (4F9 910 402 A)

17:37:38
  6 mbar   DiferenþãPres. Filtru particule
  00000001   RegenÎnMers Stare 1
  00010000   RegenÎnMers Stare 2
       000   RegenÎnMers iniþiativã
  0.35   CenuºãUlei [Ltr]
  9.5   MasãCenuºã Calculat
  4.5   MasãCenuºã mãsurat
  60 km   Parcurs DeLa ultim Regen.
 

Nu imi apare nimic pe bord ci doar vad cand pun calculatorul pe masina din cand in cand sa verific.

Trebuie dat jos DPF-ul si curatat sau inlocuit?

Modificat de Teo-Costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, băieți! Nu vă supărați am o simpla întrebare. La un Audi a6 c6 2006 3.0 tdi bmk se poate da o singura chiulasa jos cu motorul pe mașină? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Andrei1234567

Salut, am și eu o problema, am un Audi a6 c6, an fabricație 2006, și mi s a aprins martorul bujii incandescente, nu se mai tureaza cum trebuie i a scăzut puterea, menționez, este motor de 3.0,va rog ajutați ma  cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!