Jump to content

Tractorul meu Skoda Favorit 135L


ionut_sim

Postare recomandată

Salutari tuturor!

Bine v-am gasit!

Sunt nou pe acest forum.

Ma numesc Ionut locuiesc in Bucuresti, am 26 de ani.

Am de aproape 3 ani o Skoda Favorit 135L, 1991, 1.3, carburatie 58CP.

Am achizitionat-o cu 3500lei(1000Euro).

Am atasat cateva poze cu "Tractorul" meu, asa o alint.

De cand e pe mana mea am schimbat: garnitura de chiulasa, garnitura de admisie-evacuare, rectificat chiulasa, baia de ulei(second), pompa de apa, capete de bara, rulmentii de la rotile din fata, radiatorul, ventilatorul de racire(am pus unul mai puternic, cel vechi mai functiona), tampoane caseta directie, bucsele mari de bascula, tamponul de sub motor, saxofonul, toba intermediara, placute frana, saboti frana, termostat, termocupla, sonda masarier(de 2 ori), cureaua de la alternator, cilindru frana de pe stanga spate, furtune frana de pe fata, garnituri pompa de frana, becuri faza lunga-scurta(Os..m Silverstar H4), leduri la lumina plafoniera, robinetul si furtunele de la caloriferul din aeroterma, rulmentii si carbunii din alternator, separatorul de vapori, filtrul din pompa de benzina, rotorul si capacul de la delcou, fisele de la bujii, bujii NGK, capete de bara, pivoti, flansa carburetor.

Tractorul are alarma si inchdere centralizata.

Cam atat deocamdata, mai revin cu noutati.

post-93435-0-62425000-1309877231_thumb.j

post-93435-0-03646400-1309877238_thumb.j

post-93435-0-20924800-1309877246_thumb.j

post-93435-0-68738900-1309877255_thumb.j

Modificat de ionut_sim
Link către comentariu

Cred ca este prima pe forum . Sa o stapanesti sanatos sute de mii de km ! icon_thumright.gificon_thumright.gificon_thumright.gif

Link către comentariu

o masinuta aparte,frumoasa si ingrijita. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de ea.

Link către comentariu

Va multumesc!

Pot sa zic ca e singura avand in vedere ca Andreiu nu a mai postat de ~10luni.

Am ingrijit-o ce-i drept cat am putut si o ingrijesc in continuare.

Saptamana trecuta i-am facut un polish, am dat-o cu o pasta abraziva si am incheiat cu o ceruire(totul manual).

Am vopsit plafonul la interior si ornamentele de la stalpii din spate.

Link către comentariu
carceacristian

Salutare,

Foarte rar exemplar,in Constanta n-am mai vazut nici una.Mama mia...zici ca e noua...foarte foarte ingrijita!.Sa ai grija de ea...

Link către comentariu

O culoare mai militara :blah:

Sa iti mearga cat mai bine si fara probleme.

PS. Ma gandesc ca in functie de ce motor ai, poti sa ii pui injectie de pe Felicia, in definitiv Felicia e bazata pe Favorit si cred ca variantele de 1,3 l au motor foarte asemanator judecand dupa aspect. Gasesti ieftine cu rugina multa aduse din Cehia si Germania pentru dezmembrari.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si ne tii la curent cu "evolutia" ei. :icon_thumright:

O masina deosebita intr-adevar. :)

Link către comentariu

Va multumesc!

O sa revin cu poze cu siguranta.

A luat-o rugina prin cateva locuri. Am reparat cat am putut insa a reaparut rugina, nu peste tot.

A incasat si lovituri cu usa prin parcari pe unde am fost, de aceea are si multe pete.

Culoarea o avantajeaza cand e murdara.

Am schimbat destule la ea si am inlaturat multe sarme, fostul proprietar a mai carpit una alta la ea. A ingrijit-o mult si fostul proprietar, numai el stie cum a luat-o(lipseau de pe ea: un far, buson rezervor, roata de rezerva parca, geamul mic de la o usa din spate, nu mai stiu ce...).

Eu sunt al 3-lea proprietar.

Privind starea motorului nu stiu ce sa zic, cateva persoane mi-au spus ca e "bolnavior"(in momentul de fata se aude aproape ca un diesel si are trepidatii din cauza tachetilor zic eu), fostul proprietar(e o cunostinta de a mea)mi-a zis ca e de la tacheti. Nu stiu ce sa zic.

Trebuie sa-i schimb supotrul de etrier+compensatorii de pe partea stanga(pentru ca joaca etrierul, iar cand pun frana la viteze mai mari de 50km/h se simte ca si cum as avea discurile ovalizate), arcurile de pe spate si amortizoarele cred, tripoda cu totul si alte maruntisuri.

Va salut!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am schimbat amortizoarele, flansele si protectiile la amortizoare pe spate si flansele pe fata.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Va salut!

Am rezolvat si problema cu jocul etrierului, am schimbat compensatorii(suruburile pe care se plimba etrierul)si protectiile antipraf.

De-o saptamana mi-am dotat si eu in sfarsit masina cu un mp3 player(sh).

In curand vreau sa-mi schimb termocupla de iarna cu una de vara(marti intru in posesia ei) si garniturile de la pistonul de frana de la etrierul din stanga care mi-a facut figuri acum cateva luni.

Am revenit cu poze.

Kilometrajul s-a blocat, din cate am inteles e specific Favoritului.

In viitor vreau sa-mi schimb husele la scaune.

Cam atat deocamdata.

post-93435-0-09586000-1312132055_thumb.j

post-93435-0-07955600-1312132062_thumb.j

post-93435-0-21782800-1312132071_thumb.j

post-93435-0-50047300-1312132077_thumb.j

post-93435-0-93812500-1312132083_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am fost alaltaieri pe la Remat Buc Sud sa iau cateva maruntaie si am gasit un Favorit 135L, o Felicia Combi, un S100 si o Broasca.

S-ul 100 din cate mi-a spus cel care face nota de plata nu crede c-o sa-l dezmembreze. Arata superb S-ul 100, mare prost cel care a dus masina la remat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cu toate ca am zis ca nu mai calc pe acolo, azi am fost si m-am mai ales cu cateva maruntaie. Am facut cateva poze la Broasca. Mai era o oglinda in portbagaj. A mai aparut o Skoda Felicia Combi, pe injectie si foarte curata la interior.

Poate are cineva nevoie de ceva.

post-93435-0-99069400-1314615325_thumb.j

post-93435-0-19232500-1314615333_thumb.j

post-93435-0-52187700-1314615338_thumb.j

post-93435-0-75368900-1314615345_thumb.j

post-93435-0-49118600-1314615351_thumb.j

Link către comentariu
  • 6 months later...

Va salut!

Azi am curatat cateva contacte electrice, am sters de praf motorul si celelalte piese si ce-i mai important am lipit si sticker-ul cu vw forum.ro. Imi place foarte mult cum se vede sticker-ul si ma bucur ca am si eu .

Multumesc inca odata colegului care mi l-a dat.

Drumuri bune!

post-93435-0-04642300-1330952139_thumb.j

Modificat de ionut_sim
Link către comentariu

Buna seara tuturor!

In seara asta am dat intr-un "transeu" de aproape 25-30cm care se intinde pe aproape toata latimea strazii si mi-am gatuit teava prin care circula antigelul spre motor, rupt scutul si lovit cutia de viteze, se blocheaza in viteza a 2-a si a4-a si ma chinui putin s-o scot din vitezele respective. Aste sunt daunele observate in mers si la lumina lanternei, sper sa nu mai apara si altceva.

Am vazut-o aproape la timp si am franat cat am putut de mult si am venit usor in groapa, dar daca aveam viteza praf o faceam.

Maine sunt pornit sa dau telefon la Politia Rutiera si sa cer amendarea celui care a facut groapa ca nu a semnalizat-o si nu a pus ceva sa poti sa treci peste groapa, am martor.

Nu sunt decis(mai mult din cauza programului de la servici) daca sa-l dau in judecata pe cel care a facut "transeul".

Stie cineva cam ce trebuie sa fac daca ma hotarasc sa-l dau in judecata pe cel care a facut groapa?

Va salut!

Drumuri bune!

Modificat de ionut_sim
Link către comentariu

Spor la reparat/restaurat. Felicitari ca tii asemenea masina pe sosele.

Sent from my HTC using Tapatalk.

Link către comentariu

Frumoasa masina, felicitari! Cu siguranta te voi recunoaste daca ne vedem prin trafic.

Daca vrei sa dai omu' ala in judecata, primul pas este, cred eu, sa suni la politie ca sa vina ei si sa constate groapa si tu sa ai ceva la mana cum ca ai facut acest lucru. Si apoi te poti consulta cu un avocat si vezi ce parere are si el. Daca e paine de mancat, ar trebui sa se bage.

Link către comentariu

Azi am sunat la Politia Rutiera si ... nu a raspuns nimeni, am sunat si la CNADNR la fel.

Am facut cateva poze si o sa le trimit pe mail la Politia Rutiera.

Ce este cel mai important este ca la cat de tare s-a auzit cand am dat in groapa am zis ca mi-a ramas baia de ulei jos, azi m-am uitat mai bine si am constatat ca nu curge nimic sub masina. Rezistent Tractorul meu.

Dupa ce iau salariul ma duc la un mecanic sa vad ce fac cu schimbatul vitezelor(iese mai greu din a 2-a si a 4-a, nu caraie) cred ca este de la bucsa de sub schimbator.

Va salut!

Drumuri bune!

Modificat de ionut_sim
Link către comentariu

Motorul tau e posibil sa aiba baia de ulei dintr-un aliaj cu ceva mai mult fier in compozitie. Si cred ca ai avut si putin noroc si n-ai lovit-o la vreun colt si asta te-a salvat mai mult. Ca la colturi cedeaza repede...

Felicitari pentru masina inca o data! Sa ai grija de ea, orice-ar fi ca e o masina de suflet.

Link către comentariu

@ alexanderdj: Multumesc!

Baia de ulei nu a fost atinsa multumita cutiei de viteze, a scutului si a tevii prin care circula antigelul spre motor.

Cum baniuam la prima vedere problema cu scosul din viteze vine de la o bucsa.

post-93435-0-83954700-1331466091_thumb.j

post-93435-0-07365500-1331466098_thumb.j

post-93435-0-79566100-1331466102_thumb.j

Link către comentariu

Salut!

In seara asta am dat pe acolo si "transeul" a disparut, au asfaltat nici nu zici ca a fost ceva acolo > :(. Din cate se poate vedea in poza Imagine585 au mai fost cativa ca mine.

Daca mai era "transeul" stateam acolo si o ora sa vina Politia.

Trec eu si peste asta.

Atentie!

Care sint pasii pe care trebuie sa-i urmeze un sofer care si-a avariat masina in gropi? "Dupa producerea avariei, trebuie sa faca poze la fata locului si sa aiba o constatare de la Politie. De asemenea, in timpul procesului, proprietarul va avea nevoie si de eventuali martori care au asistat la avarierea automobilului.

Orice sofer care isi strica masina in gaurile de pe strazile din municipiu sau din judet poate pretinde despagubiri de la Primarie, de la SPADJ, daca drumul este judetean, sau de la Agentia Drumurilor Nationale, daca este vorba de un drum national. Chiar daca soferul nu are asigurare Casco pentru masina, are aceleasi drepturi de a cere despagubiri ca si compania de asigurari care actioneaza in numele unui client care are CASCO.

Daca exista posibilitati, soferul ar trebui sa faca o expertiza autoturismului. Soferul pagubit trebuie sa faca si o notificare la Primarie prin care cetateanul sa solicite plata daunelor fara proces. In caz ca Primaria nu plateste reparatiile, proprietarul masinii trebuie sa actioneze in instanta autoritatile responsabile.

Am o nedumerire, la Politia Rutiera nu ar trebui sa raspunda la telefon cineva in permanenta? Am sunat sambata la tel. 021.323.30.30(daca da Cel de sus sa raspunda cineva ceri interior 21328) si nu a raspuns nimeni, am lasat sa sune mult si nimic. Voi la ce numar ati suna?

post-93435-0-49775500-1331580487_thumb.j

post-93435-0-33406800-1331580496_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 months later...

Va salut!

Mai sterg si eu praful care s-a pus pe topicul masinii mele.

Am fost la mecanic si a constatat ca tamponul de sub motor s-a indoit, ca trebuie sa schimb capetele de bara si toba finala (care incepuse sa bata in punte). Nu am reusit sa scap de problema cu scosul din vitezele 2 si 4 mai greu, e ceva mai complicat si nu merita sa-i dau f mare atentie, poate cand o sa vina vremea sa schimb ambreiajul.

Am schimbat capetele de bara, mi-am pus cauciucurile de vara pe fata si am facut si geometria.

Mi-am reparat si inchiderea centralizata, aveam un fir intrerupt.

Alaltaieri am schimbat uleiul, filtrul si am curatat cateva contacte electrice pentru ca imi licarea foarte slab martorul de la baterie in mers cand acceleram, acum sa vad daca am rezolvat problema.

Trebuie sa-mi vopsesc bara fata pentru ca saptamana trecuta mi-a sters-o de la un capat la altul un coleg de la servici, a doua zi s-a prezentat cu un tub de vopsea. Am facut schimb de vopsea, el a iesit mai sifonat decat mine.

Acum astept sa treaca ploile si ma apuc de treaba.

In viitor trebuie sa schimb tripoda, capul de planetara si burduful.

Cam astea sunt noutatile.

Va salut!

Drumuri bune!

Link către comentariu
  • 5 months later...

Salutari!

Noutati:

De cateva luni Tractorul are toba finala noua si tampon pentru toba, nu curea de alternator. Am schimbat si capul de planetara cu tripoda si burduful de protectie.

Am vopsit suportii de etrier, etrierii, tamburii si jantele.

Am reparat si semnalul de pe aripa stanga, nu mai functiona de aproape 2 luni.

In urmatoarele zile vreau sa mai fac putina curatenie sub capota, s-a pus praful de 2 degete, sa verific densitatea antigelului si s-o incalt cu, cauciucurile de iarna.

I-am schimbat filtrul de aer.

Salut!

Drumuri bune!

post-93435-0-49298900-1352159133_thumb.j

post-93435-0-17797800-1352159141_thumb.j

post-93435-0-74046200-1352159150_thumb.j

Link către comentariu

Poze cu, compartimentul motorului dupa ce l-am sters de praf.

Am spalat-o si i-am dat cu glicerina boraxata pe chedere.

Drumuri bune!

post-93435-0-49411000-1352318329_thumb.j

post-93435-0-18180100-1352318336_thumb.j

post-93435-0-46291200-1352318342_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!