Jump to content

Passat B7 vs. concurenta


kosmy
 Share

Postare recomandată

In schimb passat-ul mi se pare scump pentru ce ofera.

tocmai de aceea exista skoda superb. passatul e o masina corecta in clasa medie si nimic mai mult. in afara de spatiu nu exceleaza la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kosmy

    18

  • PTDA

    11

  • Davidutz

    10

  • Passat 2.5 TDI

    9

are spatiu mare in portbagaj passatul.

Dar pe locurile din spate , spatiul este normal pentru clasa ei, mai mare ca la acord sau opel insignia.

E adevarat ca la spatiu pe departe, cel mai bine sta superb-ul, dar superb-ul.

Si asta e subiectiv, superb-ul arata mai bine la interior decat passat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

508-ul de la francezi este o masina buna ,caut de ceva vreme sa cumpar un automobil nou si la 22000 euro primesti foarte multe la el. (recunosc mi s-a oferit o reducere,dar chiar si fara tot e ok)

La passat nu magindesc ,cere prea mult pentru ce ofera.

Apropo de motoare ,1.6 de pe 508 ,este facut in colaborare cu BMW si este un motor foarte reusit ,a fost impins pina la 200cp si poate scoate consumuri bune in raport cu performanta.

Citi ati condus ultimul passat sau un 508 la ceeasi bani ,macar un test drivre?

508-ul este foarte silentios chiar si atunci cind motorul ajunge la 4500-5000rpm in comparatie cu alte masini ,este antifonat mult mai bine ca passtaul ,am vazut asta pe autostrada si passatul este mult mai zgomotos dupa 130 km/h.

Degeaba are un pret bun la revinzare b7 daca pe durata de viata a lui acesta maninca bani pe paine.

B6 nu a facut exceptie la papat euro si s-a vazut asta aici pe forum.

Am fost fan VAG ,am iubit passatul ,dar sa fim sinceri,nu este ce a fost ,sunt din ce in ce mai proaste ,mai urite si mai putin fiabile.

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lauzi cam mult 508. are un design care nu e pe placul multora, preturi mari si service mult mai scump ca masinile din grupul vag. ok, nu mai ramai la vag, dar sa cobori atat pana la peugeot...poate un audi, honda, bmw. de obicei omul o ia un sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am peugeot , modelul 407 , diesel , masina luata de noua , intretinere la reprezentanta. Banueisc ca 508 este mult imbunanatit.

Preturi mari la revizii , piese de schimb. Ca si motor , foarte economic , rafinat , silentios , masina filtreza foarte elegant denivelari etc.

In schimb probleme mari la asamblare , scartaie geamurile , oglinzile se misca la viteza mare , la plastice se curata vopseaua , pe partea de audio varza , suspensia ca fiabilitate- foarte proasta , pe partea de frana discuri care se ovalizeaza foarte repede (toata gama Peugeot) , per total senzatie de masina neinchegata.

Am detinut de-a lungul anilor mai multe modele de masini frantuzesti , Citroenul mi-a lasat o parere buna in schimb Peugeot nu mai cumpar.

Orice din gama VAG e peste , parerea mea evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu laud peugeot doar am facut comparatie cu vw passat b7 care e prea laudat ...

E logic doar e vw forum ,dar nu e masina facuta de Dumnezeu si are destule parti negative....

Nu cred ca e singura masina diponibila la acei bani si nici nu este cea mai fiabila...ia bataie de la japoneze in ultimul hal...

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

508 e o masina decenta, chiar e copiata dupa Passat pe la interior:)

Motorul 1.6T facut in colaborare cu BMW are mari probleme cu garnitura de chiulasa.

Noua Mazda 6 este un Passat killer.

Arata si se conduce mult, mult mai bine. E o masina mult mai dinamica, insa e pentru oameni care vad dincolo de ''mitul'' Passat. Din pacate putini romani vor aprecia aceasta masina pentru ca sunt lipsiti de imaginatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Este, din punct de vedere al unui tanar dar si deprecierea valorii de revanzare in primii 3 ani este pocket killer comparativ cu orice model omolog al VAG. 2. "Mitul" Passat nu a fost creat de cei ce au cumparat masinile de noi, ci de cei ce le-au cumparat SH si a fost creat strict in concordanta cu acel motor TDI (pe care il luau la 200k km dati inapoi de la 400k km si mai mergeau 10 ani ca oricum nu faceau peste 15k pe an, motor care nu stiu in ce proportie se regaseste in cel de astazi). 3. Passat e o masina decenta, Mazda 6 e la fel, nu am citit sa aibe valente de S/RS.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Polter - de acord ca Passat B7 e scump... Dar e o masina produsa de aproape 10 ani pe aceeasi platforma, care nu mai are boli ale copilariei... Toate componentele de pe Passat au fost produse deja in milioane de exemplare.

Nu acelasi lucru pot sa spun despre 508 care e cam tinerel, iar compania care il produce nu are un istoric stralucit legat de fiabilitate.

Cand cumperi o masina e ca la job interview ptr mine: ma uit la marca respectiva sa vad ce a facut pana acum. Daca majoritatea modelelor au fost esecuri, atunci ma uit la alta... Din anii 80 (Peugeot 205), Peugeot nu a mai produs o masina cu adevarat reusita, care sa se impuna pe piata cu atuuri evidente. Cifrele de vanzari vorbesc de la sine.

Oricum Grupul PSA e cu un picior in groapa (sapata de VAG prin utilizarea platformelor comune)

Personal, daca Passatul avea haion ca in anii 80, il alegeam fara probleme in fata Superbului (cu pretul renuntarii la niste optionale si putere)...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Polter - de acord ca Passat B7 e scump... Dar e o masina produsa de aproape 10 ani pe aceeasi platforma, care nu mai are boli ale copilariei... Toate componentele de pe Passat au fost produse deja in milioane de exemplare.

 

Ai fi surprins: problemele cu butonul de frana de mana, problemele cu imobilizatorul datorita cheii "press and drive", problemele cu greierasii de la fetele de usi si plansa de bord, problemele cu tapiteria plafonului care la >-10grade pocneste datorita clemelor de plastic ce se rigidizeaza in tecile metalice.

Astea sunt probleme tipice Passat.

 

Am fost dezamagit de B6-le meu. De asta am optat pentru Superb si nu pentru Passat B7. Plus diferenta de 6-7000E la achizitie  

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la al2-lea B6, primul berlina acum variant, iar din aceste probleme nu am avut probleme pana acum decat cu butonul de frana care nu a vrut la prima apasare(asta de vreo 2-3 ori)! Sper sa nu fie nici pe viitor!

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie generalizat! Cum am spus: sunt la al 2lea b6, am si prieteni cu b6 da nu am auzit faza cu plafonul/cheia, greieri! Si aici mai intervine ceva: masina sh cu acei ,,128k km,, !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca unii aveti si asteptari prea mari..la orice masina se mai strica una alta,e imposibil sa-ti mearga totul perfect ani de zile,in fiecare zi.. Spre exemplu,eu,nu am avut nicio problema cu Passat-ul B6,am schimbat o singura data pe garantie un buton de frana de mana..atat,chiar nu am ce sa ii reprosez.. Iar referitor la 508..e frumusel pe afara dar cand m-am urcat in el mi-a trecut orice urma de simpatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!

Am si eu o sugestie pt colegul nostru.

Ai vazut cumva si noua KIA OPTIMA. Daca nu merita sa arunci un ochi,parerea mea este ca masina asta ofera destul de mult pt pretul pe care il are,si in plus are un design destul de atractiv,iar ca dimensiuni este foarte aproape de passat.MULTA BAFTA LA CAUTARI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fi surprins: problemele cu butonul de frana de mana, problemele cu imobilizatorul datorita cheii "press and drive", problemele cu greierasii de la fetele de usi si plansa de bord, problemele cu tapiteria plafonului care la >-10grade pocneste datorita clemelor de plastic ce se rigidizeaza in tecile metalice.

Astea sunt probleme tipice Passat.

Sincer, la B6 după 2009 eu n-am auzit de astfel de probleme, cu excepția ta și a altor 1-2 colegi care ați reclamat zgomotele alea din plafon. De probleme la buton sau imobilizator e prima dată când aud. Iar a mea are cam de 2-3 ori mai mulți km decât a ta. Dacă zici că ai fost dezamăgit de ea cred că ai fost ghinionist. Eu, în afară de capsula aia vacumatica, n-am schimbat nimic. Mă deranjează doar exfolierea aia oribilă de la cheie. Țineți cont ca am 180.000 km.

LE: Am uitat de o altă problemă, probabil doar pentru că nu e așa de deranjantă: păcăniturile de la climatronic.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valentin: ma cunosti, stii ca nu bat campii. Sunt pretentios, dar asta e altceva :)

Nu am cerut perfectiune, ma asteptam la normalitate.

Nu neg ca poate, am tras un loz prost - un loz e orice masina second, al meu a fost prost - dar masina am luat-o la 60k km certificati si garantati.

Aia cu imobilizatorul e cea "clasica" cu erorile din coloana de directie...

 

De exfolieferea de la cheie si pacaniturile de la climatronic, chiar nu mai zic nimic, in comparatie cu cele ale plafonului. Imi pare rau ca nu am facut un filmulet cu masina pe timp de ger...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am detinut de-a lungul anilor mai multe modele de masini frantuzesti , Citroenul mi-a lasat o parere buna in schimb Peugeot nu mai cumpar...

am avut in familie 308 hdi si pe firma c4 coupe benzina, amandoua erau doua carute motorizate, dieselul macar consuma putin si era ceva mai inchegat ca citro, dar amandoua erau praf la calitate asamblare, la c4 se desfaceau sistematic trimurile exterioare, cloncanea ca naiba, si consuma enorma pentru 1.6 benzina.

Noua Mazda 6 este un Passat killer.

Arata si se conduce mult, mult mai bine. E o masina mult mai dinamica, insa e pentru oameni care vad dincolo de ''mitul'' Passat. Din pacate putini romani vor aprecia aceasta masina pentru ca sunt lipsiti de imaginatie.

valeu, ai avut amice o mazda 6 ? eu am avut, tocmai de prea multa imaginatie, arata mai bine, nu as zice ca se conduce mai bine insa, dar cam atat, costa mai putin, dar fiecare euroi platit in minus il regasesti in calitatea fabricatiei, intretinerea e fabuloasa, costau cam cat costa la x3 placutele de frana, fiabilitatea ? depinde de asteptarile fiecaruia, stiu ca vagurile au avut problemele lor cu dpf-urile, dar comparat cu a mazdelor au fost mici, la vag s-au rezolvat insa astia inca au, greierasi ??? inainte de mazda am avut o vectra c, la 5k km facea ca vectra la 20k, la 20k facea mai urat ca vectra la 100k cand qm dat-o, cu toate astea la 75k parea foarte legata comparat cu c4 la 25k de exemplu. Inca ceva, a mea avea bose cu subwoofer de fabrica, misto instalatia, dar rezultatul final era praf si asta pentru ca daca dadeai putin mai tare intra tot interiorul in rezonanta de bine ce era facut si antifonat, care antifonare la usi era formata din fetele de portiera si atat.

mazda 6 luata in sept 2007 denoua cu an fabricatiein talon 2008.

multa bafta, dar eu la frantuzesti nu ma mai uit cate zile am, iar din japoneze mazda pentru mine nu mai exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am condus Mazda 6 2.3 TopLine cu subwoofer Bose ...

Desi masina se vroia de top, cu piele, Bose, evacuare dubla, jante pe 17, ii lipseau detalii importante existente pe Logan... de exmplu - butoanele de deschidere a geamurilor nu erau luminate...

Fata de Skoda/Passat, nu are lumina ambientala, gurile de ventilatie nu sunt luminate si trebuie sa pipai pe intuneric, plasticul de pe bord e slab, paleta de mototrizari disponibila e limitata... (nu exista V6 sau benzinare de mic litraj turbo).

Cred ca mai degraba Mazda 6 e Laguna killer nu Passat killer...

Acum am vazut pozele cu interiorul noii MAzda 6 si mi se pare oribil... Mai putin reusit si decat prima generatie. Nu stiu de ce angajeaza asa designeri retarzi japonezii astia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrat in noua mazda 6 si perceptia e cu totul alta fata de ceea ce vezi in poza. E adevarat ca era in varianta de Top Revolution dar m-am simtit bine la interior de unde nici nu pare atat de.. mare. Trebuie sa isi dovedeasca fiabilitatea e f. adevarat dar la capitolul asamblare cel putin.. nu am reprosuri venind cu perceptii din gama vw.

Eu o consider frumoasa..mai accesibila si superioara B7-lui.. varianta de jos fiind 145CP benzina la 6000rpm cu 210nm la 4000rpm daca nu ma insel.

Combi-ul e la acelasi pret cu sedan-ul si culmea.. e mai scurt :)

mazda6.jpg

Mazda+6+%282013%29+Dashboard.jpg

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarile la Mazda 6 sunt hilare... ptr europa - 2.5 benzina cu taxele de rigoare care abia atince 250 Nm la 3250 cu 192 cai ... ABERANT... La VAG asta ai de la 1.8 unde cuplul de 250 incepe la 1250 rpm...

Sau 2.0 cu 145/162 cai... Scuze dar doar americanii mai pun botul la asa ceva...

Diesel: ai acelasi motor de 2.2 l , numai bun sa platesti impozit mare din care obtin doar 150/175 de cai... la pretul de 29890 EUR... Pai la 30 k EUR pare o oferta buna? Un Superb cu aceasta putere e 24500 EUR... Un Passat costa cel mult la fel...

Adica cat are vag de 8 ani incoace de la 2.0...

Portbagajul este mic mic de tot 438 l la o masina de 4.865 m e ridicol. La Superb este de 580 la o marime asemanatoare iar la Passat nu stiu dar cred ca e peste 500 l

Apoi navigatia arata de parca este montata after-market, cu totul inghesuit sa incapa pe dimensiunea standard de 2 DIN...

Sunt curios daca butoanele geamurilor sunt macar luminate si daca sunt toate auto... Pe americani nu ii intereseaza aceste fineturi oricum...

DSG nici nu se pune problema...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e vorba de Lancer Evolution. E singurul care-si merita banii.

 

Lancerul normal are un interior ieftin si costuri foarte mari de intretinere - a fost depunctat serios de Autobild pe tema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o consider frumoasa..mai accesibila si superioara B7-lui..

 

Si eu o consider frumoasa dar superioara din ce punct de vedere consideri ca este ?

 

 

Mitsubishi Lancer nu e o solutie ?? Sper sa nu vorbesc prostii

 

Solutie pentru ce anume ?

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic passat b7 nu are rival ,nu  se poate compara cu nimic din gama ei ,este superioara ,poate cu un C sau E class ,poate un seria 3 de la BMW... asta ca sa fiu in ton cu forumul.

 

zic doar asa :

-nu vorbesc din auzite si din poze sau ce am citit.

-am urcat pina acum pe urmatoarete din grupul VAG (vb de masini avute acasa in familie) Touareg - 2 passat b6-audi A4. destui km in fiecare.

-stiu cum se comporta in timp si cum se comporta la capitolul fiablitate avind peste 100 mii km fiecare.

Am ajuns la concluzia ca prea laudati passatul.

Nu zic ca nu are si plusuri si minusuri ,dar voi prea laudati ,am mai intrat si pe alte forumuri ale diverselor marci dar ca aici nu am vazut asa dedicatie spre o marca 

Mai fanboy VAG ca aici nu am vazut ,in asa hal incit nu poti obine o parere reala daca vrei sa cumperi si tu ca omul ceva.

 

 

Ce rost are un versus daca pe toata piata nu se gaseste un rival destul de bun ca sa faca alegerea grea si sa fie echilibrata comparatia?

Aici am vazut mult noroi ,ma da mult... in alte marci si passatul perfect ,iar micile defecte "rezolvate"

 

Ce deduci "?---e perfect---

Modificat de polter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!