Jump to content

Passat B7 vs. concurenta


kosmy
 Share

Postare recomandată

Oameni buni, fiti realisti.

Nu mai spuneti ca sunt in aceeasi clasa sau la pret asemanator.

niciodata honda nu s.a puut compara cu bmw la pret .

cand am luat accordul, facusem si un 318d ( nu 320) cu dotarile accordului si ajunsase la aprox 40000 eur.( 39.xxx) .Puteti spune ca.. la ce imi trebuie navigatie cu touch screen sau programele de franare de urgenta, mentinerea distantei fata de auto din fata si toate cele ( LKAS + ACC ), problema este ca le vreau si ca alte masini nu ma fac sa ma simt asa bine ca in honda. De asemenea suspensia f rigida si directia grea. Asta imi place la Honda, cum nu simti viteza, cum pe autostrazi sau drumuri bune, e o placere sa o conduci ( Ca Romania nu are drumuri bune... e altceva )

Sper ca nu am facut un discurs "politicianist" dar eu de asta am ( poate voi ) cumpara Honda.

Cu privire la buget,daca ajungem la 45000 eur, cumparam Legend, nu stiu daca a facut cineva drive test cu ea. dar dupa parerea mea( sper sa nu se simta cineva atacat iar si sa inceapa iar comparatii inutile) este peste 5-er ( - 2009 ) .

imi pare rau daca vor fi greseli de scriere, sunt pe telefon.

*sper sa nu se inteleaga gresit, sistemul LKAS +ACC a fost disponibil pe ultimul model(2007/8 - ), nu si pe al meu (-2007)

Modificat de Davidutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kosmy

    18

  • PTDA

    11

  • Davidutz

    10

  • Passat 2.5 TDI

    9

Oricat de mult ar vrea unii, Honda nu face parte din clasa premium. In primul si-n primul rand, cum ar putea o marca premium sa-ti ofere 3 (sau cate-or fi) nivele de echipare si gata? Sa nu mai poti alege alte dotari optionale, nimic? Iti dau ei pachetul de 15 dotari pe care le-au considerat ei si cu asta basta. In plus, raspunsul final vine de la pret: daca Honda ar fi considerat ca masinile lor fac parte din clasa premium, le-ar fi clasat ca atare. Insa un Accord 2.4 201cp costa ~35k in varianta de top iar un A4 echivalent (2.0T 211cp) incepe de la ~40k.

In orice caz, cel mai important lucru este ca topicul acesta este "Passat vs 508" asa ca despre Honda oricum vorbim degeaba. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ce cel care a facut topicul, a spus ca alege intre Honda si Passat, nu vad cum vorbim degeaba icon_thumright.gif

Asta spuneam si eu de diferenta de pret.

Vedem ce se hotaraste kosmy sa ia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masini premium BMW SI MERCEDES, audi e un vw mai stilizat din punctul meu de vedere nu e premium,acelasi motor,directie,suspensie, etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.5 TDI

Nu ca vreau sa spun .. dar zic... adica ... pe blocul meu motor sub capota pe care scrie cu mandrie VW, am stantat de toata frumusetea 4 cerculete ... si peste tot pe piesele din masina am cate doua sigle... Audi si VW... daca vrei sportivitate, nu ai decat o alegere, BMW, daca vrei comfort suprem, Mercedes,si daca vrei o masina care nu e cea mai buna in nimic, iti iei Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic eu, la masinile Audi le lipseste tractiunea spate pentru placerea de a conduce si cam atat. In rest se compara cu bmw si mercedes cam la toate capitolelel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Un topic cu discutii numai "la obiect" si plin de fanboys.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.5 TDI

Tot conceptul in jurul caruia e construit un Audi e gresit. Motoarele sunt toate plasate in fata puntii din fata, deci din start distributia maselor pe punti e gresita. Unei masini cu "nasul" greu va fi mai greu de schimbat directia rapid (poti sa ii pui 10 sisteme Quattro.. pana nu misti amplasamentul motorului tot o sa subvireze ). Aici legile fizicii isi spun cuvantul. Sasiul este comun, vezi Passat, A4, Skoda Octavia, Seat Exeo... suspensiile nu cred ca sunt exact la fel, cel putin intre Passat-ul meu si un A4 din aceeasi generatie simt o diferenta. Audi-ul are o limita dupa care subvireaza mai ridicata, incurajand un condus mai sportiv. Nu poti ambala acelasi produs intr-un ambalaj de alta culoare si sa ii spui Premium... nu poate fi premium atata vreme cat pe majoritatea componentelor masinii ai 2-3 embleme de la 2-3 marci diferite... mi se pare chiar ridicol.. Da sunt masini bune, da... sunt peste clasa medie ca si calitate a finisajelor, insa doar pentru ca are pielea intinsa nu inseamna ca nu e batrana... inseamna doar ca a avut un chirurg bun...

Modificat de Passat 2.5 TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ati pierdut :lol:

Oricum topicurile astea versus mi se par un pic cam inutile pt ca fiecare isi spune parerea mai mult decat subiectiva.Poate sunt eu defect dar din cate bmw-uri am condus de la seria 1 pana la seria 7 nici unu nu m-a impresionat mai tare decat orice alt Mercedes pe care l-am condus (in afara de ML care e si urat si slab)..Mi-ar placea sa punem toti niste argumente obiective si nu replici de genul : "oricum bmw rupe tot"..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masini premium BMW SI MERCEDES, audi e un vw mai stilizat din punctul meu de vedere nu e premium,acelasi motor,directie,suspensie, etc .

Aceeasi directie nu, aceeasi suspensie nu :)

:))

Un topic cu discutii numai "la obiect" si plin de fanboys.

Pacat ca n-avem buton de LIKE pe forum ca meritai unu :lol:

Tot conceptul in jurul caruia e construit un Audi e gresit. Motoarele sunt toate plasate in fata puntii din fata, deci din start distributia maselor pe punti e gresita.

La generatiile noi (incepand cu A4 B8), motorul nu mai e in fata puntii fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.5 TDI

Ice.. ridica capota la un 2.0 Tdi ( CHIAR SI LA un 2.0 tdi care e mic si relativ scurt ), pe platforma B8 si mai vorbim dupa-aia. E in fata puntii din fata la orice ora din zi si din noapte. Stiu pentru ca l-am vazut, condus, comparat, cu seria 3, la o sedinta de trainig comparativa intre cele 3 marci, BMW , Mercedes si Audi. Audi-ul e mai lung decat BMW si Mercedes, e mai mic la interior decat amandoua ( pe masurate ), iar motorul este amplasat cel mai avansat fata de puntea fata dintre toate cele 3 marci, dintr-un simplu si foarte elegant motiv. Platforma pe care e facut A4 e gandita pentru masini low cost, din grupul VAG, care logic, au toate tractiune fata. Amplasamentul motorului nu este inamplator, acesta fiind necesar pentru a lasa loc celorlalte componente necesare sa transmita puterea puntii fata ( care oricum este constructiv mult mai ieftina decat solutia tractiunii spate ). De-asta chiar si Audi-ul tau Ice, are TOTI CILINDRII in fata puntii din fata (pentru ca asa ii are si a mea... si daca vrei pot sa iti spun si cate rotatii pe minut iti clancane turbo-ul cand il turezi la relanti pentru ca e la fel si in privinta asta, chiar daca al tau e de 3 litrii.. ). Pentru ca sasiul nu e facut, gandit, sau proiectat in mod SPECIAL DE AUDI, pentru AUDI, pentru a fi echilibrat, pentru a asigura o distributie a maselor corecta si egala pe ambele punti, ci este pur si simplu xeroxat de la o masina ieftina ( de regula VW ), la care se adauga un sistem Quattro , si ii zicem " premium ". Sunt subiectiv... da... insa cu argumente cat se poate de obiective...

Modificat de Passat 2.5 TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de centrul de greutate al motorului care nu mai e in fata axei la platforma B8, n-am zis ca e tot motorul in spate. Cat despre marimea interioara, nu stiu cum e la e90, dar e46 era semnificativ mai inghesuit in spate fata de A4 B6. Iar despre clancanitul turbo, n-am inteles ce-ai vrut sa zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa nu transformam topicul asta intr-un versus bmw- audi. cred ca si cel mai neinformat sofer stie ce e audi si ce e bmw. oricum cred ca s-a scris cam tot ce se putea. am inpresia ca kosmy o sa ia passat sau honda, pt ca audi nu merita banii, la bmw nu-i place interiorul, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 860 RON dar nu cred ca ar trebuie sa fie argumentul decisiv.

Daca vorbim de cutie manuala, putem continua cu argumentele pentru Honda sau VW, daca omul vrea cutie automata, discutia s-a incheiat, VW castiga detasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur de A4 dar A5 deja are motorul plasat in spatele axei fata:

"The A5 is notable for its departure from Audi's trademark "overhung" engine mounting position over the front axle, in favour of the powertrain being located behind the front axle - in an effort to achieve a more even weight distribution (55/45) between the front and rear wheels."

Daca e nevoie de link, il voi da pe PM, ca sa nu se considere reclama

Si ca sa fiu on-topic: Peugeot a facut o treaba buna cu 508, clar este un progres fata de modelul anterior. Dar as alege Passat, desi e doar un simplu face-lift, pentru astpectul sau business(si nu e vorba doar de aspect, in domeniul vanzarilor de flote auto passat e chiar cea mai bine vanduta limuzina business, fiind depasita doar de A6 care e considerata limuzina executive). Mai ma atrag calitatea materialelor interioare, spatiul interior (mai exact ma atrage decenta spatiului interior...adica fara briz-brizuri, displayuri si leduri de zici ca e pom de craciun...gen Honda), cutiile de viteze exacte ale grupului VAG, motoarele (care pe partea de benzina rup norma, iar pe partea de diesel, desi nu mai stralucesc ca acum 10 ani, nici nu te faci de ras) etc

Comparatiile cu BMW, Audi, Mercedes mi se par total deplasate. Nu a sustinut nimeni ca VW e o marca premium. Passat e o limuzina mai mare...preferata ca masina de flota pentru executivii mai mici precum si de familiile cu un numar maricel de memebrii dar si cu buget maricel. In nici un caz VW nu a construit Passat pentru cei care vor sa se dea pe curbe sau sa scoata timpi foarte buni la demaraj. Pentru acest gen de oameni VW mai are si Porsche. Iar dc nu-ti permiti Porsche, exista alternativa mai saraca: BMW.

Cat despre comparatia dintre BMW si Audi...BMW e o marca care se vrea orientata spre sport, dar nu e... si uneori este considerata o alternativa ieftina la o alta marca sport din grupul VAG (vezi mai sus). Iar Audi nici macar nu incearca sa fie o marca sport. Pt ca grupul VAG are deja una (si nu ma refer la Lamborghini sau Bugatti...care,desi manageriate de Audi, nu sunt pentru muritori de rand :D)

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peugeot stiam ca este tare in motoare. Stiu sigur ca motoarele diesel de pe BMW erau de provenienta Peugeot. Nu stiu acum cum este. Fratele meu a avut un ford de 2,3 diesel si motorul era Peugeot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consider ca acest topic ar trebui inchis pt ca s-a zis tot si deja se dezinformeaza. ebi stie sigur ca motoarele de pe bmw sunt pejo =)) . Motoarele de care vorbesti tu, ebi, sunt psa-uri, dezvoltate in colaborare pt a reduce costurile de productie. foarte multe masini le folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, prin dezinformarile din cele 4-5 pagini ne putem da seama ca unii n-au nicio tangenta cu industria auto si sunt doar... soferi. Atat. :)

In rest, lucrurile sunt destul de simple. Cine intelege ideea din spatele grupului VAG si ce inseamna acest concern auto, isi cumpara un Passat, un Golf, un A4, etc. Cine nu si cui nu-i place nimic, se alatura celorlalti 30 de posesori de Accord sau alte Honda.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei briz-briz sau anime de la o masina atunci alege un Accord. Daca vrei zum-zum opteaza pt o Mazda, daca vrei exclusivitate la cumparare si anonimat la revanzare atunci alege un 508. Altfel, daca vrei ceva pe principiul "nu e prosti dom'le nemtii aia care l-a facut", cumpara un Passat B7 banal.

Cu un facelift urat, dupa unii, un interior anost dupa altii sau un model banal si al poporului de rand dupa majoritatea dar din multe puncte de vedere, o masina construita asa cum trebuie.

Modificat de robert03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG nu mai este ce a fost sunt tot mai proaste,am spus de accord ca o lauda multa lume si ca nu sunt toate serviceurile pline de honda cu este vw,si cei 30 care cumpara acord in RO,se remarca din multime.

robert ,vreau sa-ti spun ca stiu totul despre vw , am avut cateva sute de masini la viata mea si stiu totul si despre bmw,mercedes,audi,vw,skoda,etc ,eu asta fac vand masini si o fac cam de 18 ani,eu vreau o masina pentru familie care sa nu o vand o perioada si care sa nu se strice.si se pare ca ar fi honda ,dar astept modelul nou din toamna.

Modificat de kosmy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: :icon_thumright: ok...deci avem un castigator: Accord. felicitari pt alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG nu mai este ce a fost sunt tot mai proaste,am spus de accord ca o lauda multa lume si ca nu sunt toate serviceurile pline de honda cu este vw,si cei 30 care cumpara acord in RO,se remarca din multime.

robert ,vreau sa-ti spun ca stiu totul despre vw , am avut cateva sute de masini la viata mea si stiu totul si despre bmw,mercedes,audi,vw,skoda,etc ,eu asta fac vand masini si o fac cam de 18 ani,eu vreau o masina pentru familie care sa nu o vand o perioada si care sa nu se strice.si se pare ca ar fi honda ,dar astept modelul nou din toamna.

E pacat atunci, le-ai avut degeaba, pentru ca nu ai inteles mare lucru din ele.

Cum a spus si colegul de mai sus, se pare ca esti hotarat pe accord, aici nu pot sa zic decat felicitari, chiar e o masina foarte buna in categoria ei. Ca tu o vezi si peste alte masini din alte clase cu totul peste e problema ta, dar macar te va face sa te simti mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ocupi cu masini de 18 ani, inseamna ca ai vreo 36-40-45 ( Multi inainte! )... Daca as avea in jur de 40 de ani parca nu mi-as lua Accord.

Nu s-a adus in discutie C Klasse, nici Citroen C5. Poate e interesant de discutat si despre astea.

Desi topic-ul e Passat vs. 508 cu castigator Accord, pana acum :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cum e ..

masina se potriveste in functie de nevoile si bugetul fiecaruia.

Daca kosmy considera ca asta i se potriveste lui .. e clar ca asta e. Daca era nehotarat mai puteam discuta.

accord-ul e o masina frumoasa .. pacat ca nu e asa de spatioasa si nu are un portbagaj asa mare, iar spatiul la locurile din spate e destul de mic. Daca nu ma insel. Sta cel mai prost la acest capitol.

Alt dejavantaj pe care il vad e faptul ca nu are diesel la 2.0 sau mai mic. Motorul pe benzina e suficent de bun.

In schimb passat-ul mi se pare scump pentru ce ofera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!