Jump to content

Nu mai trage...scoate fum


Bosty80
 Share

Postare recomandată

Salut

@rastafari

Sterge erorile si vezi care mai apar. Eu as studia mai mult de ce a aparut eroarea

17971 - Quantity adjuster (N146): lower limit reached

P1563- -35-10 - - - intermittent

Verifica apoi si senzorul de presiune de pe circuitul de turbo.

Un log in mers ar fi binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o astfel de problema. passatul mergea f bine pana acum doua zile am inceput sa vad fumul negru prin oglinda. masina nu consuma mai mult decat inaiente si parca aceasi putere are. vag com-ul e schimbat toate furtunele s noi, filtrele s noi si uleiul . ce sa fac in afara sa curat EGR UL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate curatarea EGR-ului nu te va ajuta. Fa un log in mers si o scanare, sa vedem ce apare. Poate fi de la debitmetru, injector, pompa, vreun furtun deranjat....etc. Scoate doar fum la accelerare sau mai are si alte simptome - mai puturoasa la demaraj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, ieri am desfacut furtunul de la EGR si am gasit ca e rupt pe undeva si l am schimbat deja simt ca trage motorul mai bine si scoate mai putin fum dar nu de tot. cred ca mai trebuie cateva zile sa se curate. sau ce ziceti voi? credeti ca mai este vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

@cuiuba

ms de sfaturi. o sa incerc sa sterg erorile si un log in mers apoi le iau pe rand toate. o sa revin cu rezultatele si solutia. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat un furtun de la RGR si masina merge foarte bine trage ca un avion

dar tot scoate fum, oare tr sa merg cu ea cateva zile ca sa se curate sau mai trebuie facut ceva? fumul e foarte negru numai cand accelerez si mai mult cand e pornit aercon.

ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers. Poate fi de la debitmetru, injector, pompa, vreun furtun deranjat....etc.

EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Florin, la testul cu vagcom-ul debitmetrul a iesit bine...proprietarul masinii mi-a spus ca ar trebui reglata geometria variabila a turbinei insa la test si turbina a iesit in parametrii...nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu iti poate da log-ul facut, sa ne uitam peste el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand deschid geamul in timpul mersuli simt miros de fum de la toba in masina. si cand il inchid nu mai intra mirosul , ce inseamna asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ca nu ai nasul infundat.... :lol:

in timpul mersului sau cand stai pe loc ? Miros de fum e normal, daca e mai intepator, e posibil sa fie semn de injectoare cu ceva probleme....dar e greu de precizat...miros normal de gaze rezultate in urma arderii, ardere incompleta, ulei, etc......

ai ceva tips-uri puse la toba?

daca ai geamul inchis si pornesti ventilatia ...si se simte, verifica racordul flexibil, de la evacuare - in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!