Jump to content

Turometru la G1 diesel


mielu80
 Share

Postare recomandată

Salutare !!!

Are cineva vreo idee despre cum se poate monta turometru la un golf1 diesel,in primul rand daca se poate monta... :D

Al meu are un ceas care indica ora.Sunt de parere ca un turometru este foarte util...

Astept idei,daca cineva a reusit sa faca modificarea asta :D

Aaa...si inca ceva,daca stie cineva de unde pot face rost de o carte tehnica pt G1 diesel,preferabil in engleza(in romana sigur nu cred ca exista,am gasit in rusa si germana :D :D :D )

Va multumesc !

inca un pasionat de golf :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie alte ceasuri si un fir care se leaga pe alternator in dreptul initialei W dar nu cred ca ai asa alternator asa ca trebuie sa cositoresti in el un fir pe una din cele 3 alternante si merge sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am inteles idea,stiu exact despre ce spui,dar crezi ca indicatia va fi corecta ?

La alternator tensiunea este alternativa,de forma sinusoidala,iar tensiunea pentru intrarea turometrului este de forma dreptunghiulara(curent continuu pulsatoriu),cel putin la motoarele cu aprindere prin scanteie,pe alimentarea bobinei de inductie.

Corecteaza-ma daca gresesc,te rog...

Eu ma gandeam ca la diesel este ceva de genul:

-un senzor montat undeva pe carcasa ambreiajului

-pe volant montat un mic magnet sau un miez de fier,ceva de genul asta...

Inca odata,corecteaza-ma daca am zis ceva aiurea...

E primul diesel pe care-l am,si mai este si vechi,asa ca nu prea stiu cam cum e treaba la ele,legat de partea electrica.

Am sa incerc asa cum ai zis tu sa vad daca iese ceva...

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-un senzor montat undeva pe carcasa ambreiajului

-pe volant montat un mic magnet sau un miez de fier,ceva de genul asta...

-------------------------------------------

da ai dreptate in ceea ce priveste la aprinderea prin scanteie unde lucreaza intre 18000 si 27000 v si in ceea ce ai spus mai sus asa este dar la o seama de masini ex bmw (cutie sau volant magnetica) in schimb la golf ia semnal din curent alternativ de pe una din cele 3 alternante si lucreaza intre 0 si 36 de volti alternativ si este exact cu conditia sa nu patineze cureaua de alternator :D.de aia la golfuri trebuie bord de diesel sau benzinar dupa caz ,in bord se poate sa ai chiar tras firul de turometru si are culoare rosu cu o *** neagra, daca nu pui un fir si gata

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!