Jump to content

Probleme grave la directie - brat rupt !


cta
 Share

Postare recomandată

Concurenta este mare si preturile spre fericirea noastra au scazut, site merge bine o sa va tin ca curent cum se prezinta, daca mai este cineva interesat de achizitionare al pot ajuta firma se gaseste in bucuresti trimit si in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Buna. Mult prea ieftin kit-ul cumparat ca sa fie bun. Eu unul am facut experimente din acestea si m-am lacuit. Acum folosesc la directie/suspensie numai Lemforder. Sunt cei mai buni. Despre TRW am auzit ca se fabrica si prin alte parti, asa ca daca nu sunt fabricate in Germania tot Lemforder este tata lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu nevoie de un raspuns urgent va rog.Sunt la 300 de km de casa cu passat-ul si vad ca mi se aude o scartiala puternica pe dreapta fata cand virez volanul usor pe loc stanga-dreapta!In mers se aude un fel de rontanit infundat la aceeasi roata! Mi-e teama sa plec la drum,sa nu imi sara roata cum am mai vazut pe aici pe forum mai sus.

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagate sub masina si misca de brate cele de jos sunt cele mai importante mai ales cel in care vine amortizorul, este un risc mare gandestete ca daca eu avem viteza era nasoala treaba, orcum din ce am remarcat bratele la mine sunt cele originale masina fiind fabricatie 97 deci pana in 2011 au rezistat eroic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Posibil sa fie de la burduful de la capatul de planetara. Vezi daca nu este rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu nevoie de un raspuns urgent va rog.Sunt la 300 de km de casa cu passat-ul si vad ca mi se aude o scartiala puternica pe dreapta fata cand virez volanul usor pe loc stanga-dreapta!In mers se aude un fel de rontanit infundat la aceeasi roata! Mi-e teama sa plec la drum,sa nu imi sara roata cum am mai vazut pe aici pe forum mai sus.

din pacate acum am citit mesajul tau. Scartaitul poate sa fie de la pivotul bratului inferior, spre fata - cel mare, pe care vine fixat amortizorul.

Rontaitul ... acum depinde cum se aude. Cam greu de zis din spatele tastaturii - poate sa fie ceva la planetara, ai luat vreo sarma ceva....sau de la rulment.

Cel mai sigur, in astfel de cazuri - se ridica masina (pe cric) si se verifica jocurile (stanga-dreapta si sus-jos). Dupa aia se scoate roata si se verifica si vizual, ce e pe acolo. Daca se constata ca nu sunt defecte majore, se poate pleca la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa o ridic pe un cric sa vad despre ce este vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am la fel o scartaiala la roata din dreapta. E de la caparul de bara . Zi la cineva sa iti miste volanu si tu du-te si te uita la brate si o sa iti dai seama. Bafta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.ar fi bine sa fie doar atat.as scapa ieftin

Modificat de wolksmanT4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ce arati tu in poza este bratul superior in care se prinde amortizorul costa cam 500 de lei ,lemforder

Brat inferior fata plus arc rupt .

Intradevar pana sa mi se intample necazul am luat o super groapa exact pe partea cu pricina cu 2 zile in urma, arcul are un rol important in sistemul de amortizare?, preluare socuri? Deci ce trebuie sa cer eu la magazinul de piese cum se numeste acest brat merita sa il iau din dezmembrari?Am pus si poze cu bratul rupt inca nu lam dat jos ce marca sa cumpar sa nu mai am surprize, stiam ca pe fata e bucsaraea la pamant dar nu ma asteptam la asta.

Lemforder,TRW-daca te tine buzunarul

Febi,Delphi,Mapco -mediu

Alte firme de pe ebay.de

Un audi trimis de mine la ITP de curand are vreo 3 brate dastea de schimbat si reparatia ca sa treaca ITP-ul costa vreo 17 milioane. Asa ca daca e unu rupt mai ai bube si la altele foarte posibi asta daca nu ai lovit bratu ala serios. Vei gasi si mai ieftine dar nu stiu cat vor tine.

...ei nici nici chiar atat.

Bratele inferioare sunt 100 e bucata pe original.Lemfoerder&TRW.

Bratele inferior -spate (bratul tirant) -60-70 e.

Bratele superioare 30-40 e.

Arcul rupt a fortat bratul chiar de sub amortizor,cel pe care este prins ansamblul amortizor&arc.

A sarit din pivot de langa disc in sus,in partea de jos nici nu era posibil este un pivot cu capat conic prins cu un surub in partea inferioara.

In cazul bratului inferior spate ar fi posibil sa iasa din pivot in partea inferioara;este proiectat sa intre invers .

Aviz amatorilor in momentul cand incepeti sa schimbati des cate un brat,ganditi-va sa schimbati amsamblul arc&amortizor sau macar amortizorul.

In caz contrar pivotul si bucsa din brate vor prelua rolul de amortizare a socurilor in locul ansamblului arc&amortizor .

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta daca nu cumva ai schimbat amortizorul,sau daca la un test de amortizoare acestea au iesit bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare!!!!!!!!am si eu o problema tot ca a ta,imi bate pe partea dreapta fata foarte tare,am fost la un amic deal meu si a zis k trebuie skimbate bratele sup si cele inferioare,akum nu sunt decis la ce firma sa ma opresc,TRW sunt bune??????ma poate ajuta cineva cu firma care importa si de unde sa le iau,pretul mar interesa ca stau cam prost cu banii,sunt decis sa dau pe tot kit-ul de brate cam 1300 ron.astept si eu indicii si propuneri.VA MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loemforder, TRW. Restul - cum ai noroc.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Despre firma Ocap? ce stiti? eu am auzit ca fabrica piese oem pentru grupul vag. Stiti ceva despre ei?

Modificat de cata_13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ocap e o firma italiana..... unde sunt produse bratele, cine stie.

B5-ul nu a avut niciodata elemente de directie produse de ei..... in echiparea originala fiind doar Loemforder sau TRW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare prieteni.Identica patanie si la mine.Spre norocul meu tot la viteza foarte mica.Verificare facuta cu o luna in urma si nu mi-au spus nimic.Practic pivotul a ros pe interior pina sa subtiat bratul si la trecerea peste un,,bump" de pe sosea a cedat.Mare mea intrebare este ca nu am auzit batai de pivot .Probabil datorita faptului ca greutatea masinii sta pe pivot,de aceea nu se aud bataile.Am schimbat bratul .Toate par ok la simpla verificare vizuala insa in mers imi fuleaza roata.Se simte si in volan putin.Sa fie ceva ceva cu caaeta de dieectie?Cand a cazut masina pe roata,obligatoriu roata ramane mai in urma.Ma gandesc ca a a impins in capatul de bara si s-a intamplat ceva cu caseta oribratul din caseta in care se infileteaza capatul de bara.Revin cu detalii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!