Jump to content

Probleme grave la directie - brat rupt !


cta
 Share

Postare recomandată

Azi cand am plecat cu masina de pe loc am coborat o bordura dar nu f inalta sa auzit un cloncanit am simtit in volan o usurinta in a invarti volanul si in 5 metri sa auzit o pocnitura si am ramas intr-o roata pe fata, am oprit masina si cand ma uit se deplasase rota adica masina nu mai statea pe roata ci pe bucsaraea din fata, am ridicat masina cu cricul am scos roata si pe langa ca arcul era rupt mai sa rupt o piesa de care era prins amortizorul am pus o poza poate ma luminati si pe mine ce am patit si din ce cauza ca deja imi e frica sa mai circul cu ea, ma gandesc daca o pateam la viteza poate acum nu mai eram, ce e de facut in situatia de fata se poate cumpara arcul+piesa cu pricina de ce sa rupt? eu cred ca a iesit din locasul ei si daia sa rupt am sa fac si poze sa vedeti ce si cum.

post-16553-0-22813600-1309630894_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ce arati tu in poza este bratul superior in care se prinde amortizorul costa cam 500 de lei ,lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratul inferior anterior, incredibil sa se rupa chiar ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios de ce firma era produs. Nu aveai nicio bataie pe fata, inainte de problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La gropi cam clocanea destul de urat, cand am sa il scot ma voi uita sa vad caca e original sau ceva no name, orcum urata intamplare nu ma asteptam la vw sa patesc asa ceva, poate sa se fi intamplat din cauza ca am mers cu arcul rupt? are vreo legaura, am impresia ca el a iesit din nuca de langa discul de frana si a intrat pe la roata si sa rupt, el sa rupt in capat unde era prins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n are legatura cu vw!

ci cu intretinerea masinii,si felul in care i s a facut intretinerea.

daca avea bataie si/sau a fost un no name,...e clar!

aviz amatorilor de reconditionari!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii au un obicei prost de-a merge cu bataia pana cade roata.

Cum spune si doctorul, CONTEAZA intretinerea. Poate fi si Bentley, ca tot le-ar cadea roata.

Lectie de viitor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers si cu arcul rupt si te intrebi...banuiesc ca mai ai si alte secrete despre rezistenta materialelor testate pe vw..

Poate n-am inteles eu toata poveste dar oricum stai linistit ca masinile astea nu au fst proiectate pentru drumurile noastre asa ca sunt mari sanse sa fie proiectate pentru alti parametri de exploatare..

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar pana sa mi se intample necazul am luat o super groapa exact pe partea cu pricina cu 2 zile in urma, arcul are un rol important in sistemul de amortizare?, preluare socuri? Deci ce trebuie sa cer eu la magazinul de piese cum se numeste acest brat merita sa il iau din dezmembrari?Am pus si poze cu bratul rupt inca nu lam dat jos ce marca sa cumpar sa nu mai am surprize, stiam ca pe fata e bucsaraea la pamant dar nu ma asteptam la asta.

post-16553-0-22888600-1309677127_thumb.j

post-16553-0-54061200-1309677132_thumb.j

post-16553-0-16873400-1309677136_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut lemforder sau trw sant cele mai bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rupt de la pivot, cum era de asteptat.

In nici un caz nu lua de la dezmembrari, e vorba de viata ta si a altora. Daca ai ajuns in stadiul asta e clar ca ai probleme grave (a se citi uzura extrema) la articulatiiile suspensiei si probabil chiar la diectie (ma intreb ce faci cu ITP-ul) .

Trebuie sa mergi la un service sa inlocuiesti toate elementele care au uzura, nu te juca, puteai sa patesti ceva (ceva foarte grav) in urma incidentului, si nu numai tu ci si altii din jurul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un audi trimis de mine la ITP de curand are vreo 3 brate dastea de schimbat si reparatia ca sa treaca ITP-ul costa vreo 17 milioane. Asa ca daca e unu rupt mai ai bube si la altele foarte posibi asta daca nu ai lovit bratu ala serios. Vei gasi si mai ieftine dar nu stiu cat vor tine.SH la astfel de elemente nu-ti aigura nimic ptr ca bucsaraia de calitate indoielnica, ca si bratele, ptr ca sunt acelasi lucru pana la urma, poate tine 5000 de km si vei plati iarasi inlocuirea lor.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai pus poze, cred ca ai probleme si cu semeringul sau burduful de la planetara (atentie, in ambele cazuri reparatia e scumpa daca se agraveaza), iti lipseste o protectie de plastic cu burete acolo la planetara, capatul de la planetara dinspre roata e schimbat cu unul OEM, amortizorul pare scurs (deci trebuie schimbat). Ai o scurgere de ulei pe lonjeron, cred ca de la intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valioglu-pai daca i s-a rupt bratul,automat i-a smuls si planetara!Dupa ce iti dai seama ca,capul de planetara de la roata "e schimbat cu unul OEM"?Crezi ca omul nu e constient ca trebuie sa bage niste bani in masina?Poate a patit treaba asta din cauza ca are alte cheltuieli mult mai importante(rate banci;copii de crescut;etc).Treaba cu arcurile fata la Passat(cel putin) este catusi de cat cunoscuta.Se cam rup,ptr ca apar fisuri in ele,iar la un damb pocnesc de tot.Bratul ala nu s-a rupt din cauza jocului la pivot,ci din cauza arcului care s-a rupt.De la jocuri excesive la pivot,sarea nuca pivotului nu se rupea bratul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt absolut convins ca, datorita unei lovituri puternice (acea "groapa urata" pe care a luat-o cu putin inainte de ruperea bratului!)s-a rupt acel brat.Daca era vorba de uzura extrema, ar fi cedat si pivotul, insa e de mare mirare ca nu a cedat din pivot ci s-a spart practic bratul!Va dati seama cam ce lovitura a suportat masina daca s-a rupt arcul!!Cloncanitul bucselor nu prea cred ca are legatura cu ruperea structurii bratului metalic!...In orice caz, urata patzanie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valioglu-pai daca i s-a rupt bratul,automat i-a smuls si planetara!Dupa ce iti dai seama ca,capul de planetara de la roata "e schimbat cu unul OEM"?Crezi ca omul nu e constient ca trebuie sa bage niste bani in masina?Poate a patit treaba asta din cauza ca are alte cheltuieli mult mai importante(rate banci;copii de crescut;etc).Treaba cu arcurile fata la Passat(cel putin) este catusi de cat cunoscuta.Se cam rup,ptr ca apar fisuri in ele,iar la un damb pocnesc de tot.Bratul ala nu s-a rupt din cauza jocului la pivot,ci din cauza arcului care s-a rupt.De la jocuri excesive la pivot,sarea nuca pivotului nu se rupea bratul!

Nu e obligatoriu sa sara planetara, acolo mai e un brat. Dupa surubul de la planetara imi dau seama ca e oem.

Sunt constient ca omul stie ca trebuie sa bage niste bani, e posibil sa nu aibe, dar daca tot a pus poze am zis sa-l ajutam un pic sa stie ce ar mai trebui verificat (daca i se intampla pe drum la viteza ramaneau ratele la banci neplatite, daca erai si tu pe acolo in trafic se putea sa ramana si ale tale la fel :icon_thumright: ).

Nu imi dau seama daca e de la arc (de fapt nu cred, dar se poate sa ai dreptate), dar in mod cert iti spun ca nu sare axul pivotului din nuca pentru ca greutatea masinii il tine apasat acolo. Practic, ca sa iti dai seama mai bine, bratul are o nuca, care apasa cu greutatea masinii pe axul pivotului care e presat in portfuzeta.

Oricum, foarte interesante pozele, invatam ceva din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca va ajuta pozele cat de cat ca ideesa va povestesc patania, eu arcul il aveam rupt de cand am luat masina adica 3 luni stiam ca am bucsaraea praff mai ales pe partea cu pricina clocanea rau la gropi, e dupa un drum la bucuresti am parcat masina seara cand am ajuns acasa sus pe o bordura cu ambele roti din fata a doua zi cand am plecat cum am coborat bordura sa auzit un troncanit si o vibrare ciudata la masina, m-am gandit ca sa desprins ceva la motor o curea rupta ceva dar la o analiza atenta nimic vizibil pe la motor, zic eu cine stie ce o fi hai sa plec dar noroc ca in 5m mers cu viteza 1 am auzit iar poc si sa lasat rau masina pe partea stanga fata, am oprit repede si cand ma uit roata era stramba si ce se vede rupt, planetara am scoso eu din locas dar au picat 2 rulmenti mici si sincer nu stiu de unde or fi asta sa intamplat cand am carato in parcare cu cric cu rotile, orcum ciudat defect si cu risc mare.De rupt nu sa mai rupt nimic de cat piesa din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar vezi tu ca ce faci este extrem de periculos. Suntem pe forum si incercam sa rezolvam pb aproape fara bani daca este cazul si dispare necesitatea multor mecanici si servicuri dar mare ATENTIE: nu poti merge cu masina asa. Masinile trebuie sa indeplineasca totusi niste cerinte si daca nu bagi bani in ea sa repari macar ceea ce reprezinta suguranta ta e peiculos.

Ai mare grija...

Cand ma intorceam odata din Germania era pe autostrada un accident si din ce am inteles ca unei masini i s-a rupt roata si erau vreo 5 masini implicate. Dupa cate cunosti probabil pe autoban este cam mare viteza...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii au un obicei prost de-a merge cu bataia pana cade roata.

Cum spune si doctorul, CONTEAZA intretinerea. Poate fi si Bentley, ca tot le-ar cadea roata.

Lectie de viitor. ;)

Exact asa este, mai ales ca Bentley Continental e tot Volkswagen (Phaeton), platforma D1. :icon_thumright:

cta piesa din poza nu costa mare lucru, nu stiu cat e un arc, dar planetara aia e cam scumpa, poti sa pui una de la dezmembrari (dar nu si la bratele suspensiei).

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat cumpar tot kitul pe ambele parti acum intrebarea mea este ce firma imi recomandati cam care e topul firmelor care fabrica piese de directie pentru passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a lamuri problema kitului de brate, codul setului de brate OEM este vw 8D0 498 998 iar codul fabricantului este Lemförder 2742101.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am achizitionat setul complet de brate fabricat in polonia garantie 1 an am pus si 2 poze cu modelul si marca va tin la curent cum se prezinta in timp ca si material pare destul de solid.

post-16553-0-29282700-1310042466_thumb.j

post-16553-0-11434500-1310042471_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca asta nu am mai vazut-o pana acum. Sa speram ca o sa ne tii la curent, de bine. De obicei kit-urile astea (low buget) sunt cam buclucase - cedeaza destul de repede. Acum, poate nu e cazul astuia.

P.S. -cat a costat ?

P.S.2 - ti-ai luat si arcuri pentru fata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca nu e turcism ca banuti am dat 830lei cu tot cu transport, daca te uiti pe net au site si fabrica numai articulati.

Am gasit arc la 100lei sh, inca nu am scos amortizorul sa vad cum se prezinta imi dau de furca suruburile care sunt cam greu de desfacut pana acum folosesc wd40 si ciocanul, mi sa rupt un surub in suportul de prindere amortizor+arc de caroseria masini acela cu 3 suruburi sa vedem ce e de facut daca nu cumpar altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut pana acum un kit atat de ieftin, pana si turcismele sar de 1000 lei. Site-ul lor nu merge prea bine, dar sper sa fie bune de ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!