Jump to content

Motorizari Lupo


bandi1

Recommended Posts

buna. poate sa mi spuna cineva,ceva despre un lupo,din 1998... arata bine, am vazut in poza, dar are euro 2 doar... si atunci oare e pe carburator? masina are 114.000 km, si nu stiu daca merita...

Edited by WVWZZZ
Link to post
Share on other sites

sigur are EURO2 ? ce motor are?

eu cred ca este EURO 3,dar poate ma insel...carburator pe Lupo? sa ne zica si noua cine are Lupo cu carburator.." sus mana"

Link to post
Share on other sites

intreb si eu... ca nu stiu. poate are euro 3 , nu stiu... si nu stiu daca sint bune lupo din 98... sau mai bine dupa anii 2000

Edited by bandi1
Link to post
Share on other sites

Nu exista motorizari euro 2 pe lupo. In cel mai rau caz D3 care e catalogat la nemti Euro 3 dar la noi nu e asa.

Din ce stiu eu nu a existat lupo cu carburator. Toate au avut injectie.

Ce motorizare e Lupo care te intereseaza?

Link to post
Share on other sites

lupo de 1.2,sau 1.4, in schimb cu fiat punto al meu.

Link to post
Share on other sites

Pai ... la 1.2 e o singura motorizare si aceea TDI cu cutie electro-manuala(automata).

1.4 benzina are injectie ... nu are cum sa aiba carburator. Sunt doua motorizari 1.4 8v - 60CP si 1.4 16v - 75cp.

1.4 poate fi si diesel - 75CP.

Daca mai ai nevoie de ajutor ne gasesti pe aici!

:)

O zi buna!

Link to post
Share on other sites

salutare!din cate stiu eu daca motorul are egr e euro 4 daca nu e euro 3 si asta la motoarele pe benzina.si da toate motorizarile pe benzina sunt pe injectie si nu pe carburatie.

numai bine.respect

ps.mai avem 1,4 fsi si 1,6 de pe gti

Edited by djpagany
Link to post
Share on other sites

Salut!

Maine ma duc sa vad un Lupo de 1.4 benzina (euro 4 si 60 cai). Spuneti-mi va rog la ce sa fiu atent?

Multumesc mult

Link to post
Share on other sites

intrebi :" la ce sa fiu atent?"

-sa primesti cartea de service a masinii

-sa primesti si cea de a 2-a cheie de contact

-la cum intra in viteze( cum cupleaza), daca pleaca brusc de pe loc la ridicarea piciorului de pe frana( asta nu-i o.k.) , daca se tureaza motorul dar masina nu prinde si viteza( ambreiajul are discul uzat)

-la zgomotul motorului( zgomot mai mare inseamna o presiune de ulei si o ungere slaba a motorului( adica posibile ori viitoare probleme la motor) , pierderi de ulei( de la motor ori de la c.v.), lipsa de putere in demaraj asta se vede mai ales daca este diesel( probleme turbo?)

-incuietorile de pe usi si portbagaj ( functioneaza ori sunt stricate)

-zgomote in mers( rulmenti cu zgomot , anvelope uzate, discuri de frana uzate , trage frana de stationare si vezi cat de sus "tine"( daca-i prea sus , sigur sunt uzati sabotii si trebuie schimbati)

-trepidatii la volan(jante deformate, capete de bara-directie cu joc ) trepidatii la franare( discuri franare ovalizate)

- daca se aude un semnal sonor la aparatele de bord atunci cand pleci de pe loc cu usa deschisa, ori daca se aprinde plafoniera la deschiderea usii si se stinge lumina la inchiderea ei ( probleme la un swich de pe usa de la sofer)

Daca dupa asemenea verificari ( par multe...dar cuvintele sunt multe , nu si timpul de executare ) iti poti face o idee de starea masinii ( te poti uita si la tapiteria masinii , este uzata ori murdara , asta insemnand de cele mai multe ori o lipsa de interes pt. masina).

Daca esti incantat de masina pe care o gasesti, nu uita sa verifici si seriile din acte ( cele de la caroserie si de la motor) apoi vorbesti de pretul pe care il crezi de cuvinta.

Daca propietarul iti cere 2500 Euro si tu gasesti ceva probleme pe care el le trece sub tacere...negociaza , incearca sa mai scazi din pret, nu te grabi sa bagi mana in buzunar , banii dati sunt ...dati.

p.s.

sunt si altele , dar sa fie cat mai atent verificate macar astea ( cateva)

in fiecare paranteza ai eventualele probleme...si fiecare din ele inseamna reparatii ...bani , timp pierdut si nervi

Edited by wolfvw
Link to post
Share on other sites

Salut, iti multumesc mult pt raspuns. L-am cumparat :) Are mici probleme estetice dar nimic grav si merge excelent.

In schimb dupa achizitionare am fost la peco sa-i fac plinul. Am bagat fortat 37 de litri, si dupa ce am achitat la casa am observat ca sub masina se facuse balta de benzina... am plecat cu ea de acolo si cand am ajuns in cartierul meu nu mai curgea tare dar mai picura din cand in cand. Apoi am vazut ca pe cartea masinii este scris ca rezervorul are 34 de litri. Eu ma gandeam ca daca nu mai are loc nu o sa ma mai lase sa bag. E normal sa faca asa?

O mai las o ora si o bag iar la teste. Maine i-o fac cadou sotiei si vreau sa fie OK.

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati trecut prin asta...

Multumesc

Link to post
Share on other sites

nu iti recomand sa ii mai faci plinul "ochi" ...risti sa se aprinda becul de motor :(

Langa busonul de umplere este o gaurica care corespunde cu o conducta care trece pe langa roata dr. spate si iti arunca benzina care curge pe langa buson ( la alimentare)...posibil de acolo sa vina benzina ...ori de la garnitura care etanseaza sonda litrometrica si pompa de benzina( aflata in rezervor)

Edited by wolfvw
Link to post
Share on other sites

nu iti recomand sa ii mai faci plinul "ochi" ...risti sa se aprinda becul de motor :(

Langa busonul de umplere este o gaurica care corespunde cu o conducta care trece pe langa roata dr. spate si iti arunca benzina care curge pe langa buson ( la alimentare)...posibil de acolo sa vina benzina ...ori de la garnitura care etanseaza sonda litrometrica si pompa de benzina( aflata in rezervor)

Cred ca pe la furtunul de care zici, curge. Cat sa bag maxim in rezervor?

Multumesc

Link to post
Share on other sites

salutare !daca ai becul aprins poti baga fara grija 28 litri si asta daca ai rezervorul de 34 litri.

rezerva de benzina la rezervorul de 34 l e de 6 l.

numai bine.respect

Edited by djpagany
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Eu am pe Lupo 1.4 16v 74kw[101cai] :icon_cheesygrin: ,cam rar la,lupi motorul asta,sunt curios daca mai este cineva cu motorizarea asta :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

eu am luat un lupo din 2001,cu motor de 1000 cmc...deja au aparut probleme... saboti spate tr schimbati,si cil.receptor... sa mai aprisns si becul de chekc cu motorasul ala,am dus la tester,si zicea ca nu e grav,la anulat. arata detonatie prea mare la careva cilindru... oare se va repeta?ijn rest sper sa nu asiba nimic...ma deranjeaza un pic,cind e motorul cald,se aude o bataie undeva....

Link to post
Share on other sites
  • 8 years later...

Saloot.

Am si eu o intrebare intrebatoare,  ce motorizari ar pute fi puse pe un lupo, in afara de cele standard(inclusiv GTI)? Ma refer la 1.8 ,2  si asa mai departe, bineinteles  in limitele reale.

Link to post
Share on other sites

Limitele reale sau legale?:))

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...