Jump to content

AC - nu porneste


littlebaby
 Share

Postare recomandată

On 5/13/2014 at 8:46 PM, zsolty said:

Am si eu o problema.

Cand apas butonul AC nu ramane cuplat nu se aprinde nici un bec. Cand apas revine la normal!

ma puteti ajuta in aceasta privinta?

Aceiasi problema si la mine, vad ca nu s-a vorbit aici de aceasta problema.

Apas pe buton si revine, nu se face galben, nu sta cuplat (se comporta ca si cel de ESP)

Nu am folosit AC de cam 1 an deoarece  aveam rulmentul de la fulie gripat. Acum l-am schimbat, completat cu freon dar nu merge butonul. Am verificat toate sigurantele posibile dar nimic. A mai patit cineva asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu ramane cuplat, problema este de la butonul de pe comanda AC-ului - deci, desfaceti si vedeti ce puteti repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

buna dimineata

golf 4 / 110cp / ASV / AC (nu klimatronic)

sa nu ma certati ca nu am apucat sa urmez pasii de verificare a modulului de comanda...

la actionarea butonului AC porneste electroventilatorul drept (cel mai mic), cel din stanga (cel mare) nu porneste.

tensiune la mufa deconectata de pe compresor 5V (cu rare fluctuatii la 7V)

inlocuit modul de comanda (cu unul SH), masurat din nou, 6,5V (cu aceleasi fluctuatii)

nu cupleaza compresorul.

doream sa stiu daca in cazul in care un electroventilator este defect (in cazul meu cel din stanga) atunci nici compresorul nu cupleaza?

adica in circuitul logic al modulului de comanda, pe langa temperatura de pe senzor, presiunea de pe instalatia de freon este si functionarea electroventilatoarelor?

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da, te certam.

FA verificarile si descoperi singur defectul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

PoBuna seara. Am si eu o problema, am.un golf 4 1,4 16v,cod axp.. am fost azi de am.verificat freonul, Am freon. Când dau drumul la ac pornește decât ventilatorul mic,cel mare nu. Am verificat siguranțele de pe.baterie cât și pe cea din panoul central și sunt .bune. din ce cauze nu ar merge.un electrician bun sa îi de-a de cap in buzău îmi  recomandati?. mulțumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie stricat. Verificati daca mici pe direct nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am un golf 4 alh si de prin octombrie nu vrea sa mai porneasca aerul conditionat. Astazi i-am dat drumul si dups multe incercari neteusite, la un momentbdat a pornit dar dupa 10 min de mers cu masina s-a oprit singur! Mentionez ca beculetul de ac se aprinde, sigurantele par a fi ok, iar ambreiajul compresorului nu cupleaza! De asemenea nici ventilatoarele nu pornesc! Oare din ce cauza?

Modificat de kta_kata89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă temperatura exterioara este sub 6 grade, sistemul nu permite cuplarea compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar trb sa porneasca macar ventilatoarele? E adevarat ca ac.ul.nu a mai pornit in octombrie cand temperaturile au scazut dar totusi afara sunt in jur de 10 grade si am inteles ca e bine sa-l pornesc periodic chiar si iarna! Nu ar trebui sa porneasca la 10 grade? Sa il las asa pana cand vine caldura sa vad atunci ce se intampla? Toata vara a racit foarte bine!

Modificat de kta_kata89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bobina sau releul de pe lonjeron. Al Bundy a postat un tutorial foarte bun -

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, kta_kata89 said:

Pai nu ar trb sa porneasca macar ventilatoarele? E adevarat ca ac.ul.nu a mai pornit in octombrie cand temperaturile au scazut dar totusi afara sunt in jur de 10 grade si am inteles ca e bine sa-l pornesc periodic chiar si iarna! Nu ar trebui sa porneasca la 10 grade? Sa il las asa pana cand vine caldura sa vad atunci ce se intampla? Toata vara a racit foarte bine!

La 10 grade, da. Mai jos de 6,nu

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am fost astazi la service si mi.au zis ca e o mufa oxidata undeva ca pe mufa de la compresor avea 9v. Au verificat si releul si au zis ca e ok. Au verificat sigurantele si in cele din urma au pus testerul care zicea ca nu am senzor de temperatura. Eu la masina am crezut ca nu am asa ceva pentru ca eu nu am ecranul acela in bord unde imi arata temperatura exterioara dar ei zi ca trebuie sa fie iar in locul unde ar trebui sa fie senzorul lipseste. Au zis sa vin maine sa caute unde este senzorul. Voi ce credeti? Chiar ar trebui sa am un astfel de senzor? Unde se afla? Pt ca in spatele grilei de plastic din partea soferului nu exista decat un spatiu gol si nici cablurile aferente nu sunt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are... E un switch de fapt, care nu lasă să porneasca compresorul, sub 5-6 grade. Este sub grila de la Ștergătoare, pe partea șoferului. Jos ștergătoarele scoasa grila de plastic de sub ele și o sa îl vezi. 

În rest... Ce sa crezi... Când un service sta sa caute un senzor.... Dureros. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ei ziceau totusi ca e un senzor de temperatura. Cel care a facut diagnoza a fost alt baiat si i.a zis ca nu gaseste senzorul de temperatura iar celalalt a zis ca posibil din cauza asta sa nu porneasca. A cautat in spatele plasticului din stg acel senzor si zicea ca daca nu il gaseste vrea sa dea jos bara sa il caute?. Nu prea stiu ce sa fac! Sa merg iar maine la ei sau sa merg la altcineva? Adica nu cred ca aia ar fi cauza pt ca pe tester zicea pur si simplu ca masina mu e dotata cu senzor de tem ext (afisa N/A cred)...cel putin asa am inteles eu de la cel care a facut diagnoza

Modificat de kta_kata89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am explicat unde este,degeaba da jos bara..ca nu e acolo . Mai departe, tu decizi

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si zice ca nu a gasit nimic defect. Switch.ul acela are continuitate! L-am rugat sa verifice schema postata de Al Bundy dar zice ca nu stie cum sunt nunerotati acei pini? si ca a verificat cum stie el. Si cica e service 

Modificat de kta_kata89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service uri.... Și service-uri. Faptul ca nu au reușit sa identifice unde era senzorul, spune multe. Nu trebuie sa știi totul din cap..... Dar exista documentație. Trebuie sa o ai.... Sa știi sa o folosești... Și sa o folosești. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2‎/‎20‎/‎2020 at 6:03 PM, kta_kata89 said:

Salut! Am fost astazi la service si mi.au zis ca e o mufa oxidata undeva ca pe mufa de la compresor avea 9v. Au verificat si releul si au zis ca e ok. Au verificat sigurantele si in cele din urma au pus testerul care zicea ca nu am senzor de temperatura. Eu la masina am crezut ca nu am asa ceva pentru ca eu nu am ecranul acela in bord unde imi arata temperatura exterioara dar ei zi ca trebuie sa fie iar in locul unde ar trebui sa fie senzorul lipseste. Au zis sa vin maine sa caute unde este senzorul. Voi ce credeti? Chiar ar trebui sa am un astfel de senzor? Unde se afla? Pt ca in spatele grilei de plastic din partea soferului nu exista decat un spatiu gol si nici cablurile aferente nu sunt!

POt sa masoare si daca AC este in functiune, cu mufa scoasa o sa aiba tot 9 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva din Galati care se pricepe pe grup?

 

Astazi am ublat un pic pe la sigurante si am observat ca atunci cand am scos siguranta 16 ca sa o verific a facut un zgomot ciudat ( un fel de suierat) care a durat vreo 2 3 secunde si apoi au inceput sa se invarta ventilatoarele! E normal? Are vreo legatura? Mentionez ca suieratul acela il facea cateodata cand puneam contactul dimineata de aproximativ 1 an iar ac.ul functiona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg de ce nu urmezi pasii descrisi de mine in DIY dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa si ai sa vezi cum sint numerotati. Dar baietii de la service nu stiau asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat! Senzorul de presiune era defect si cateva contacte oxidate! Multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara!

Am o bora 1.6 16v cod motor AZD. Cand pornesc clima imi pornesc ambele ventilatoare dar compresorul nu. Am masurat si nu ajunge curent la el. Care ar putea fi problema si ce sa verific? Am vcds dar nu da nici o eroare ce valori trebuie sa verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta F16 de 10A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!