Jump to content

Actuator hidraulic de comanda al ambreiajului


lmihaila
 Share

Postare recomandată

Am un Lupo 3L achizitionat de curand si de cand l-am luat curge lichid pe la cilindrul/actuator hidraulic de comanda a ambreiajului.

In acest topic s-a discutat despe reglaluj cablului de ambreiaj legat de acest actuator, dar eu am probleme cu actuatorul in sine. Schimbul de viteze functioneaza normal, numai foarte rar, nu vrea sa intre in R, clipeste R-ul si nu face nimic, apoi o trec prin R->N->E->N->R si cupleaza pana la urma.

Am atasat doua imagini cu actuatorul meu. Scurgerea de lichid se observa prin componenta electrica/electronica clutch movement sender. Nici nu vreau sa intreb cat costa un actuator hidraulic cu totul pentru ca mai mult ca sigur se gaseste numai pe original. Ma gasndesc ca sunt unul sau mai multe o-ring-uri imbatrantie, fisurate. Masina are 11 ani. Iar ca orice o-ring sau garnitura, se poate inlocui. Asadar:

- a mai desfacut cineva aceasta piesa? ce presupune demontarea ei?

- are cineva schema cu componente a pisei sau codul ei de producator?

- privind in poza, este normala pozitia burdufului pe cablul de ambreiaj?

LE: ce ar trebuie sa faca pozitia STOP de la schimbatorul de viteze? Eu daca o duc in STOP, nu se intampla nimic special, masina nu se opreste ca si cum ar fi in viteza. Daca n-as avea frana de mana nu as putea sa tin masina pe loc in parcare.

post-92837-0-38937000-1309089211_thumb.j

post-92837-0-70878500-1309089219_thumb.j

post-92837-0-22009400-1309089311_thumb.j

Modificat de lmihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand schimbatorul e in pozitia STOP se opreste motorul. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am lasat masina in garaj si s-a scurs mai tot uleiul hidraulic intr-un recipient care l-am pus sub masina. Am decuplat bateria ca sa nu mai mearga pompa in gol. De cate ori deschid usa la sofer, porneste pompa.

Ce se intampla daca merge pompa fara lichid in circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mai mult de 4 minute de mers ...se arde !

Nu iti doresti asta, nu?

p.s.

dupa primele 30 de secunde trebuie sa se opreasca in mod normal, dar daca isi pierde presiunea merge mai mult si asta-i un semn ca nu e ceva in regula!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit codul piesei: Nehmerzylinder 6N0142063B, aceasta fiind si denumirea in germana. Pretul este, dupa cum ma asteptam, mare.

wolfvw, in documentatia VW scrie ca pompa merge maxim 5 minute si se opreste automat: "In the event of a defect, e.g. in the pressure sensor, the electric motor runs on for up to 5 minutes."

A mai avut cineva probleme cu clutch slave cylinder?

post-92837-0-16867600-1311847726_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu despre ce vorbesti...eu sunt obisnuit sa aud bazaitul pompei un timp scurt( cam 30 secunde de la deschiderea usii pana la pornire), textul scris de catre tine( in engleza-din ssp221)pt. mine reprezinta o informare ori chiar un avertisment referitor la o problema a sistemului hidraulic:"In the event of a defect...." nu este o simpla propozitie , intelegi?

In diagnoza pe care o faci cu un tester original VW ( VAS 5052, VAS 5051B etc)se scrie ca functionarea mai mult de 4 minute poate duce la distrugerea pompei de presiune , iar cand citesc din manualul din care ai citat...raman mirat ca nu se spune decat ca in cazul unui defect ,pompa poate sa mearga mai mult de 5 minute dar nu se mai scrie nimic referitor la problemele care apar ( sa iti sara din viteze in timpul mersului) ori ce se poate deteriora( pompa de presiune).

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit undeva piesa 6N0142063A. Se pare ca ar fi cilindrul receptor pentru fratele Audi A2 3L.

Voi ce stiti, se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat problema prin inlocuirea cilindrului receptor. Este un entuziast Lupo 3L in Iasi care stie sa faca foarte bine treaba asta.

Multumesc lui lucianyd pentru pont.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

oricind, ma bucur ca te-am putut ajuta , la citi mai multi km cu buburuza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o intrebare exista vre-un kit de oringuri garnituri pentru pompa hydraulica la lupo 3 l ??? pierde lichid pe undeva prin jur nu stiu exact ce se intampla sau ce este acolo dar lichidul se scurge pe sub pompa . A mai facut cineva operatia aceasta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E un site german (webshop) care vinde piese pt 3L si Audi A2 pe eBay: www.3L-profi.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

lichidul curge pe la pompa hidraulica de sus sau pe la sistemul hidraulic aflat pe cutie .

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!