Jump to content

VW Jetta 2.0 TDI Highline 2011


Baboon

Postare recomandată

Tocmai am facut un drum cu adevarat lung cu masina, Romania-Italia plus plimbat prin Italia, 4700 km in  7 zile, consum mediu 5 L/100km, viteza medie intre 105 si 118 km/h. Masina s-a comportat excelent.

Momentan masina are 47000 km :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Baboon

    80

  • Hayate

    9

  • Muale

    7

  • _adi_

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, oare ti-ai pus tipsuri? se potrivesc?Mersi

Drumuri bune

Link către comentariu
  • 2 months later...

Astazi am facut a 4-a revizie, la 55000 km, tot la Avia Militari.

Costul: 620 lei, uleiul si toate filtrele schimbate.

Fara probleme in continuare.

Modificat de Baboon
Link către comentariu

Steff1 de ce nu ti faci o prezentare a masinii in aria: "Masina mea"? Sunt curios ce dotari are, vad ca ai park assist(nu stiu daca e 1 sau 2), poze etc :icon_thumleft:

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
  • 7 months later...

64000 km si urmeaza un schimb de placute de frana fata-spate.

Aveti vreo recomandare? Din fabrica am avut Bosch si au fost destul de bune :icon_thumleft:

Link către comentariu

ATE.

Ma mir ca s-au uzat egal la tine. La mine cele pe spate au tinut 70k iar pe fata cred ca ajung la 100k.

Link către comentariu

Nu s-au uzat chiar egal, alea de pe spate ar mai tine ceva, iar din cate stiu eu, cele de pe fata se uzeaza primele.

Link către comentariu

Nu este o regula, la mine si nu sunt sigurul primele s-au dus cele pe spate, cred ca depinde mult si de stilul de mers si in ce regim(urban/extraurban).

Daca ma luam dupa senzori faceam praf discurile sau etrierii(am patit la landcruiser)

Modificat de TDR
Link către comentariu

intr-un caz ideal, se uzeaza cele de pe fata (de aia si senzorul de uzura e pe fata).

in cazurile " lumesti" pe spate se uzeaza din cauza etrierilor putin defecti ce tin placutele in contact cu discul, in mers.

Link către comentariu
  • 1 month later...

67000 km

Zilele astea am facut RCA-ul si Casco-ul pentru 12 luni.

550 lei pentru RCA- City Insurance

1720 lei pentru Casco- Generali

 

Placutele inca nu le-am schimbat, pentru ca fiecare mecanic imi spune altceva, ba ca sa le schimb, ba ca mai tin.

Totusi, in august am de facut un drum, in afara, de aproximativ 3-4000 km si nu vreau sa risc, drept urmare in 2-3 saptamani le schimb.

 

In rest, fara probleme si consumuri mici ( ieri 4,5% pe ruta Botosani-Bucuresti, cu medie de viteza 84 km/h, 2 pers+bagaje) :Driver:

Link către comentariu

Azi am cumparat placute de frana fata-spate ATE - 400 lei. Bosch costau cu 70 lei mai putin, dar le-am avut din fabrica pe masina si cam scartaiau.

Acum sa vedem cand le schimb si cum se comporta :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 1 month later...

Tocmai m-am intors din concediu, unde am facut 2500 km cu un consum mediu de 4,9%. De exemplu, cu un rezervor am mers pe distanta Bucuresti-Igoumenitsa, la fel si la intoarcere( putin peste 1000 km).

Franele sunt ok, nimic diferit fata de cele din fabrica. Jantele nu se murdaresc de la placute aproape deloc.

Urmeaza a 5-a revizie, la 71000 km si in continuare sunt foarte multumit de masina :icon_thumleft:

Link către comentariu

Drumul asta urmează sa îl fac și eu, din păcate nu cu o mașină ca a ta ci cu un Peugeot.

Ai scos consum f bun dar și asfaltul a ajutat.

Link către comentariu

Din pacate eu cu jetta mea din 2006  si jante pe 18 am scos 6.1 % Bucuresti-Lefkada , ma gandesc serios sa trec din nou pe 17 :((

Link către comentariu

@Muale- Sa fii convins ca Peugeot-ul ala daca e diesel o sa consume mai putin decat Jetta. Eu am fost incantat de Hdi, il consider superior din toate punctele de vedere Tdi-ului CR (flexibilitate in ture, consum, fiabilitate).

Link către comentariu

este diese, o sa consume putin.

dar minusuri mairi la partea de dotari,confort.

prefer sa am 1l in plus si sa merg cu jetta

Link către comentariu
  • 1 month later...

72000 km

Am facut a 5-a revizie la Avia Militari, dar de data aceasta cu uleiul si filtrele mele.

310 lei 5 L ulei Castrol Longlife, filtru aer, ulei si habitaclu, toate Mann.

150 lei manopera.

Saptamana viitoare voi schimba radiatorul, deoarece se pare ca s-a spart. Am avut o pierdere de aproximativ 800 ml de lichid in 4000 km, iar acum la revizie s-a dovedit a fi de la radiator.

Pretul radiatorului 570 lei varianta OEM.

Revin cu feedback de la schimbarea radiatorului.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!