Jump to content

Sharan probleme cutie automata


NxRolix
 Share

Postare recomandată

Salut! Am un sharan 1.9 tdi din 2004! Cutie automata! Dimineata cand vreau sa plec, schimba a2 si ramane in treapta 2! Daca stau cu ea si se incalzeste motorul foarte bine, plec dupa loc, sta ce sta in treapta 2, dă un scoc si dupa schimba perfect. Nici cea mai mica problema. Masina are 157.000km! O am de la 20.000! Am schimbat uleiul de 2 ori! Ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai foc....(glumesc),valve sau bloc valve,inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu am aceeasi problema, dar nu mereu. Doar diminetile mai reci.

Daca merg asa se poate strica mai rau?

Si cam cat costa inlocuirea valvelor sau a blocului de valve ?

Mersi.

Modificat de TGBabanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valvele toate in jur de 2.000 lei + manopera. Blocul de valve cam 800 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii vreun mecanic care se pricepe la constatare/schimbare/inlocuire ? Ca am inteles de la cineva ca valvele de pe Alhambra nu se potrivesc cu cele dupa Sharan. Cica ar avea alte particularitati/setari.

Mersi

 

NU mai cita postul anterior!

Este contrar regulamentului.

Multumesc.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa schimbati calculatorul de cutie cu unul la mana a 2a de proba. Daca nu cum au spus si ceilalti bloc de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poti vorbi cu userul DUDU de aici de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am achizitionat de curand un Sharan 1.9TDI,cutie automata 2003, am dus-o la tester si imi apara urmatoarea eroare:

Part No. 09B 927 750

Component AG5 Getriebe 09B 0157

2 Faults Found

17101-Transmission Imput Speed Senzor(G182)

          P0717-35-10-No signal-Intermittent

01045-Tiptronic Swich(F189)

          27-10-Implausible Signal-Intermittent

Tin sa precizez ca de la cine am cumparat masina a spus ca acum a fost schimbat uleiul in cutie, dar am patit acum la un drum Bucuresti-Valcea la iesire din Draganu e urcarea pe 2 benzi si cum am accelerat-o , a schimbat o treapta inapoi dar nu sa mai accelerat(am ramas la viteza de 60km/ora), am oprit in prima parcare ,am repornit si merge; treaba e ca mi se pare ca schimba cam des treptele(sus-jos) si parca ar " smuci" la schimbarea in treapta1-2-3.

Ce ma sfatuiti? mecanicul spune ca e ceva senzor in cutie, poate ulei putin, dar nimic concret. A mai patit cineva si a reusit sa rrezolve problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul uleiului in cutie, senzoru incearca sa-l cureti (ajungi foarte greu la el dar ajungi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, sincer nu stiu unde se verifica nivelul uleiului in cutie(pot sa verific eu sau trebuie sa ajung la un mecanic)? Senzorul acela unde il gasesc?

Mersi inca odata.

 

Nu mai cita postul anterior, se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Quote inutil la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara detin un sharan cu cutie automata an fabricatie 1997 cod motor afn adaptata la mana pentru ca sunt persoana cu dizabilitati!din pacate ieri mia crapat cutia in sensul ca sa blocat dintro data si de plecat de pe lor na mai vrut desii motorul merge ca si inainte foarte bine!intrebarea pentru cunoscatori va rog daca pot sa-mi spuna cutiile automate de pe motoarele de la audi si pasat sunt aceleasi desi motorul meu e transversal iar pe audi si passat sunt longitudinale desii sunt acelasi cod de motor afn???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile nu sunt la fel,la motoarele transversale cu cele longitudinale.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna tuturor, am si eu un Sharan 2003, motor AUY cutie tip-tronic, si ce mi se pare ciudat , desi sunt usor la picior dar am urmatoarele probleme: 1. consum 12-13 % in Bucuresti, fara clima, condus lejer;  per total oras+afara sub 10% nu prea scade; 2. la schimbarea treptelor(mai ales cand intra in treapta 3 schimba cu soc).Imi apar urmatoarele coduri de eroare:

-17101-transmission imput speed senzor G182: no signal.P0717 -Intermittent

-01192 torgue converter lock-up clutch-sporadic-defective

-17664-engine coolant tem senzor (G62) open or short to plus:P1256-static-noindication on display

Daca ma poate ajuta cineva, ii multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul la G62 - daca este ok, atunci trebuie inlocuit senzorul - cumpara numai Hella sau original.

cutia - mergi la un specialist, pentru verificare. Mai ales ca ai eroarea legata de convertizor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pagina anterioara este un manual al acestor cutii. In care se spune: The ATF oil is designed to last for the service life of the gearbox. It also lubricates the final drive.

Deci uleiul e garantat cat cutia! Azi ma uitam sa il schimb, am desfacut busonul sa vad ce culoare are, parca e galben, dar da ceva si spre rosu. Dilema mare. Sa mai schimb, sa nu mai schimb? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2008. 11 La service VW am fost si tot asta mi-au spus , ca la 250.000 e recomandat sa verifici uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un sharan 1.8T cu o cutie tiptronic la care am urmatoarea problema : de cand a inceput sa se raceasca vremea, cand motorul este rece si schimb in pozitia R masina nu reactioneaza sub nici o forma, (nu cupleaza, motorul nu se tureaza, becuriel pozitiei R de pe schimbator si din bord se aprind normal) e ca si cum as schimba in pozitia N. In momentul in care motorul se incalzeste problema dispare. Am facut o diagnoza aseara (motorul era cald, cutia schimba in R) si s-au gasit mai multe erorii, care au fost sterse cu succes in totalitate.

-Persoana care mi-a facut scanul, mi-a spus ca la o prima vedere am o problema generala de low voltage, va atasez logul, poate ma puteti ajuta cu ceva informatii.
-Ingrijorarea mea este " 01166 - Engine Torque Signal - 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent " 

PS:

-dupa ce am citit mai multe postari am vazut ca cineva a avut o problema asemanatoare cauza fiind : " banda de marsarier ce se numeste reduction brake band "

la el solutia a fost: schimbat " banda de marsarier ,discuri de frictiune de marsarier,piston dublu inversor " cost 850 euro in 2011 .

-altii zic ca tre schimbat blocul de valve sau valva N*

As aprecia orice informatie, care m-ar ajuta la diagnosticarea corecta a problemei pe care o am .

Log-BV 60PUF-WVWZZZ7MZ3V024227-205670km-127797mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banda de marsarier inca nu,la tine e din blocu de valve(oringuri) ai lucrat la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la care am cumparat masina, mi-a zis ca-i patina si a schimbat "disc de marsarier", uleiul si filtrul cutie la 178.000 km (iun.2016), eu am luat-o in iun 2017, acum am 205.000 km. Toata vara nu am avut probleme, corelez problema cu ulei rece in cutie, cand se incalzeste problema dispare. Daca ar fi blocul de valve nu ar trebui sa apara eroare la scan ? 

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reparat una si am schimbat inca 2 ?,nici un cod de defect,trebuie masurate valvele la rece dar eu tot cred ca,oringurile de pe valve (la rece se string si scapa presiune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic valvele. Daca nu ai avut probleme la cald si de cand a venit frigul iti face figura asta, cel mai bine ar fi sa schimbi valvele. Si mai bine le schimbi pe toate 9 daca tot desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți.Am si eu nevoie de puțin ajutor,am schimbat blocul de valve la sharan 1,9 116cp model 2001 si nu știu ce nu am pus in regula ,ca in toate treptele R,N,D,432 merge înainte .Daca știe cineva sa îmi explice.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat blocu jos si mare atentie la remontare adica la tija si la oringu ce vine pus in cutie(eu cred ca a picat sau nu e pus bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!