Jump to content

consum crescut


dadu221
 Share

Postare recomandată

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Lucian M

    11

  • dadu221

    10

  • pop cristian

    7

  • C o s m i n

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

afirmativ, e cu debitmetrul vechi. multumesc de link

Modificat de dadu221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La coloana MAF specified, valorile sunt citite din mapa de EGR, iar coloana de la actual e ceea ce citeste debitmetrul. Si in mod normal, la WOT, se pune in mapa valoarea maxima, pe toata plaja de turatie (de cele mai multe ori 850, stock). Nu stiu de ce la tine variaza, poate fi de la interfata (apropo, e originala?), sa fie chiar mapa scrisa asa (ceea ce ar fi ciudat, dar nu imposibil) sau ceva legat de ECU, nu stiu ce sa zic... Dar daca masina merge bine, nu ia limp, cred ca poti ignora chestia asta...

Ai facut log si mai demult si era o valoare constanta acolo?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

asap are pe pagina anterioara log si valoarea e ok , aici ma depaseste si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interfata nu e originala, recunosc insa nu am vazut sa citeasca parametrii aiurea cum se vaitau altii. Si la timing da valoare aproape identica cu interfata originala.. Se poate sa ia softul masinii pe campie?

Consmul pare sa isi fi revenit complet. O sa verific astazi pozitia tijei de la actuator sa vedem daca este vreo schimbare si pe acolo in speranta ca o pot invinui pentru consum ca sa nu raman fara explicatie ca poate s-or mai lovi si altii de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

De unde as putea sa cumpar un cablu usb pt vag com?

Si cam cat ar costa?

Am laptop si softul si nu as mai merge la toti infumuratii sa le dau cate 50 ron pt diagnosticare.

Cu ajutorul vostru(colegi de forum) as rezolva problemele mai ieftin.

Banuiesc ca nu e asa greu de facut o diagnoza.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aI PM desi ai postat total aiurea :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare prieteni.

Am o problema legata de consum care este momentan de 14-15% GPL si ma ingrijoreaza.

Pana acum ma incadram in 10-11 si acum brusc fara sa fi facut ceva deosebit a crescut.

Va rog sa-mi dati o parere(opinie)sau sfat.Masina este o Bora din 2001 1,6 bz.8 valve Motor AEH,

Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai sesizat, este un topic dedicat motorizarilor ALH (1.9 TDI), deci ai postat gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Si daca injectorul 4 cel aproape de parbriz ii inca in verde si rosu dar cu valori +  destul de mari (nu mai tin minte aproape de doi). Poate afecta asta consumul? Prin schimbarea o ringurilor se poate ameliora consumul si consumul in stationare?  Eu am 0.9 L/H  fara nici un consumabil pornit (usi inchise faruri clima tot) . cand is toate pornite ajung la 1,5 l/h.

 

Cica nu ar fi din cauza distributiei, ci din cauza injectoarelor...

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori injectoare ori avans marit. Ori senzor temperatura motorina care masoara aiurea. 

Cel mai bine e sa schimbi oringurile la injectoare, sa le reglezi ca la carte, avansul sa fie si el reglat ca lumea. Asta e varianta cea mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe baliza Bosch si vag com nu am gasit nici o aeroare de ceva senzor...  Unde ii senzorul ala sau cum se numeste.  Avansul a fost blocat, adica distributia si facuta ok.

 

Cred ca au mai ramas injectoarele... o sa incep cu ele daca sunt sanse mari sa fiele ele, adica o ringurile.

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si eu cat de curand distributia, sunt curios daca o sa imi scada si consumul. De cand am venit de la mare (ma rog, cam vreo doua saptamani dupa aceea), imi ia ceva mai mult, indraznesc sa spun aproape un litru in aceleasi conditii de mers. Inainte, la 110 cu a V-a (ca nu am mai multe trepte), drum normal, constant, imi lua intre 3,9 si 4,3, acum nu mai vad sub 4,8-5, cel mai mult o vad la 5,6-5,8. Nu mi s-au aprins becuri prin bord, iar motorina e de la petrom (uneori omv sau mol, rar rompetrol), am pus si de aia scumpa si e acelasi lucru. Motorina o mai aditivez su ulei 2T, sa fie si ala de vina? Am folosit cam de cand am luat-o (vreo 12k km) si nu a facut figuri. Recent am curatat si filtrul de aer (cand intru in iarna o sa il schimb), revizia vine cam in 3k km.

 

Un mecanic mi-a zis ca un injector nu imi merge bine, parca are un usooor tremurat motorul, dar o sa fac o scanare, daca o mai merge interfata. Unii au mai zis si de oringuri, am vazut ca-s ieftine.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e chiar langa pompa tandem, sau sub senzorul Map (subtubulatura). Uita-te ce valoare masoara pe VCDS si fa o comparatie.

Desi nu cred ca e senzorul vinovat la tine. Dar e o posibilitate si asta. 

Schimba oringurile la injectoare, regleaza-le ca lumea, regleaza si avansul pe 0.0 si trebuie sa fie ok. Consumul ar trebui sa-si revina la 0,6-0,7 la relanti fara consumatori, asta daca injectoarele au valori bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara consumatori (multi) sta la 0,5 dupa ce se incalzeste jumate de minut... Sa se deregleze dupa ceva forje? Curios, drumul la mare a fost relaxant, nu am mers tare, ca aveam si nebunia aia de portbagaj aerian, deci peste 130 nu a vazut decat pentru cateva sute de metri, in depasiri.

 

Acum am facut cont nou pe netbook, tai netul (si il las asa), instalez interfata si maine fac un scan (ala pe loc), ca in mers nu stiu cum sa operez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa era inainte sa fac distributia 0, 6 fara consumabile  si 07-08 l/h cu consumabile.

 

Avansul trebuie data distributia "jos" ... injectoarele se regleaza greu?

 

 

 

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dai distributia jos deloc. E foarte simplu de reglat avansul. Gasesti tutoriale si pe youtube si aici. Mai ales ca la inceputul topicului chiar Cosmin a atasat un document cu procedura.  Doar slabesti niste suruburi, reglezi si le strangi inapoi. (asta la avans)

La injectoare trebuie cheie dinamometrica neaparat sa le poti regla la unghi perfect. 

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acum am vazut, ii cam complicat ptr mine. Chei dinaia nu mai am, dar pot cere la un prieten sau inchiria.

 

Care ar fi ordinea de lucru , injectoare si dupa avans, sau avans si injectoare.  Care ii ordinea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nici pentru mine nu e tocmai la indemana, mai bine o duc la un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda intai injectoarele si apoi avansul. 

Rezolvi injectoarele, si apoi reglezi avansul la 0,0. Pentru motoarele noastre avansul asta e ideal.


In orice caz, nu e treaba de incepator. Daca nu aveti nici scule atunci mai bine mergeti la un service bun, platiti manopera si gata. Stati linisititi. Ca apoi va macina intrebarea: oare am facut bine? am strans destul? Asa e  bine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut corect, nu am nici scule, nici priceperea necesara. La unele chestii ma bag, dar la fineturi las un meserias. Momentan o mai las asa, mixtul (naveta si oleaca de fataiala pe ici, pe colo) e de 5,8%. In 8 km, scade pana la 6 si un pic, daca nu trag de ea (cand vin dupa-amiaza de la munca).

Grea treaba cu injectoarele astea la diesel, asta bonus la faptul ca avem motorina naspa in tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca faci drumuri scurte atunci media consumului urca foarte mult. De abia cand incepi sa mergi macar 100-200 km va incepe sa scada media. In plus de asta a cam scazut si temperatura de afara putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in vara tot la fel imi lua. Si oricum, stiu ca la drumuri scurte ia mai mult. Dar nu mai mult decat imi lua benzinarul de 1,4 inainte. La drum lung, daca nu ii dau tare (si nu ii mai dau, ca am cotizat destul la politie) si nu trec de 110-130 (ocazional), vad ca se incadreaza si sub 5. Dar cand veneam de la Brasov, in iarna, am resetat BC-ul sus, pe Oituz, iar pana acasa in Neamt mi-a halit 4,5%, un consum extraordinar pentru mine.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au mai ramas injectoarele... o sa incep cu ele daca sunt sanse mari sa fiele ele, adica o ringurile.

 

Nu e nimic din toate astea.

E AVF si multe au probleme de consum. Nimeni nu stie de ce. O fi mapa de injectie, injectoarele... cine stie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!