Jump to content

Senzor(potentiometru) acceleratie.


driver_tdi
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

Pune testeru vezi ce eroare ai si posteaza aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mare e ca sunt in germania ,si nu am numere,si din cauza asta nu pot circula cu masina,nu pot merge la service,nr toll am sa scot cand merg acasa dar nu stiu ce poa sa fie cu acest martor care e defectul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Si de la switch-ul de la pedala de frana, poate sa faca asa.....

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit si eu problema asta ieri si am si rezolvat-o intre timp, asa c-am zis sa scriu si aici daca mai are careva nevoie. Deci, comportamentul era cam asa: porneam motorul, totul normal. In momentul in care atingeam acceleratia, se aprindea becul de ESP si spirala de bujii incepea sa clipeasca. Din momentul ala, pedala de acceleratie era complet dezactivata iar motorul se ducea automat la 1200rpm si ramanea acolo. Presupun ca acesta este un mod de avarie si iti tureaza motorul ca sa poti sa mergi cu ea fara acceleratie. Partea ciudata e ca pe modulul Engine, la Measuring Blocks, valoarea citita de la pedala de acceleratie parea corecta... cand n-o atingeam era 0%, la podea era 100% iar intre, parea sa mearga liniar. Toate astea, in timp ce pedala in sine era dezactivata, adica motorul nu se tura cand apasam acceleratia. Eroarea stocata pe engine era:

1 Fault Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

Am desfacut cele 3 suruburi care tin pedala de acceleratie (toate 3 imbus), unul din ele f usor de scos, in partea de jos a modulului de acceleratie (cutia din care pleaca pedala) iar 2 in partea de sus. Acestea 2 au fost un cosmar de scos, accesul este foarte greoi. Tinand cont ca mai multi oameni cu care-am vorbit au zis ca le-au scos relativ usor, tind sa cred ca la mine e putin altfel datorita tractiunii integrale, pe centru de-a lungul masinii fiind o "ridicatura" pe unde trece cardanul. Anyway, mai putin important asta. Ideea e ca dupa lupte seculare ce-au durat vreo ora jumate, am reusit sa scot pedala de acceleratie de-acolo. Am desfacut cele 5 suruburi care tin capacul modulului iar inauntru am gasit 2 lamele care se plimbau pe niste circuite. Presupun ca una din acele lamele nu mai facea contact cum trebuie, rezultand in eroarea de semnal neplauzibil (cele 2 lamele nu mai ziceau acelasi lucru) dar totodata, valoarea era afisata in vag-com. Am ridicat putin lamelele ca sa vina in contact mai bine cu placa si am montat inapoi capacul, punand temporar doar 2 din cele 5 suruburi. Am conectat mufa pedalei si-am pornit motorul. Vestea buna, a disparut eroarea si cand misc de pedala, masina accelereaza. Vestea proasta, noul meu "relanti" este 1300-1400rpm laugh.gif Dupa putin scarpinat dupa ceafa, m-am lamurit ca strangand si celelalte 3 suruburi, capacul se mai misca cu juma' de milimetru, relanti-ul revenind la 900rpm. Am montat pedala inapoi, am sters eroarea si acum totul e bine smile.gif

Tre' sa-i multumesc lu' noname00 pentru ajutorul dat :beerchug:

Exact asa am patit si eu ; spirala in bord, turatie la 1200, daca reporneam totul ok pana ce apasam din nou pedala de acceleratie ; am fost la mecanic, am demontat pedala ( tot la fel, cu un surub a fost chin mare...) ; ne-am uitat la ea, tocmai cand vroiam sa o desfacem am observat apa in mufa aceea ; am curarat-o, suflat-o, pusa la loc cu greu, mers fara probleme ; acum, intrebarea mea este de unde apa acolo ?! Daca stau sa ma gandesc cred ca aveam putina apa si pe pres, dar nu am facut legatura la momentul respectiv si nu mi-am pus intrebarea de ce era apa pe pres daca nu plouase..( vremea era cam schimbatoare ) ; pe la parbriz ( pe sub grila de la stergatoare ) nu cred ca are cum sa intre ; am mai tot spalat masina de atunci si nu am mai observat apa si nici inainte de acest incident nu am mai remarcat ; deci intrebarea mea ar fi cum de a ajuns apa in mufa pedalei? Condens ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine intr-un final eroarea s-a dovedit a fi din alta parte. Dupa povestea de mai sus mi s-a intamplat iar, am schimbat pedala cu totul, same shit. Intr-un final am ajuns la un electrician bun care s-a dus direct la sursa problemei. A desfacut cutia de la ecu (sub parbriz) si acolo a descoperit un contact oxidat. Cineva umblase anterior acolo, n-a pus toate suruburile capacului la loc (unul era extrem de greu de pus si nu l-a mai pus deloc, probabil pe principiul merge si-asa) si in timp intrase umezeala inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1 Fault Found:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185)

P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Mi-a facut azi asta, am adus-o cu rampa acasa. Cand am dat-o jos si-a revenit. Intrebarea mea este: daca ma duc maine cu ea la munca, face din nou? N-am nicio scula si nici nu pot spune ca ma pricep sa desfund scurgerile alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca trebuie sa schimbi pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!