Jump to content

Valva de relanti ( sau vacuum valve)


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

Problema consta in urmatoarele : dimineatza pornesc masina ( ca orice om ), porneste la prima cheie din scurt, la un moment dat (cateva secunde dupa pornire) incepe sa se ambaleze singura :P , dupa ceva timp se stabilizeaza relantiul la 1200 rmp ( cam mare), dau sa pornesc la drum ( asta dupa ce s-a stabilizat), accelerez si de abia trage pana la 3000 de rpm, dupa aia bang :P , ma baga in scaun de parca am turbo sau mai bine zis nitro :P , tot acest lucru se intampla numai cand am motoru' rece :P , dupa ce ajunge la temperatura normala de lucru merge struna.

Daca reglez relantiul sub 1000 rmp, dupa ce pornesc motorul incepe sa se ambaleze dar moare dupa prima tentativa. :P

Acum, am observat ca valva de vacuum este cauza ambalarii motorului (fara ca eu sa pun piciorul pe acceleratie), este vreo problema cu aceasta valva, ma gandesc ca daca nu poate sa tina relantiul la 900-950 de rpm, cat e indicat, se poate sa aiba vreo problema, se poate repara/curatza, sau in cel mai rau caz inlocui?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema consta in urmatoarele : dimineatza pornesc masina ( ca orice om ), porneste la prima cheie din scurt, la un moment dat (cateva secunde dupa pornire) incepe sa se ambaleze singura  :P , dupa ceva timp se stabilizeaza relantiul la 1200 rmp ( cam mare),  dau sa pornesc la drum ( asta dupa ce s-a stabilizat),  accelerez si de abia trage pana la 3000 de rpm, dupa aia bang  :P  , ma baga in scaun de parca am turbo sau mai bine zis nitro  :P , tot acest lucru se intampla numai cand am motoru' rece :P , dupa ce ajunge la temperatura normala de lucru merge struna.

Daca reglez relantiul sub 1000 rmp, dupa ce pornesc motorul incepe sa se ambaleze dar moare dupa prima tentativa.  :P

Acum, am observat ca valva de vacuum este cauza ambalarii motorului (fara ca eu sa pun piciorul pe acceleratie), este vreo problema cu aceasta valva, ma gandesc ca daca nu poate sa tina relantiul la 900-950 de rpm, cat e indicat, se poate sa aiba vreo problema, se poate repara/curatza, sau in cel mai rau caz inlocui?? :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ambalarea apare de la valva de aer (socul automat === valva aer + warm up regulator). Masoare tensiunea si rezistenta de pe valvla de aer. Daca tensiunea e prea mica, atunci se inchide mai greu si iti sta motorul mai mult timp turat, cum ar veni cu socul tras. Insa aceasta valva merge mana in mana cu warm-up regulator(regulatorul de pornire la rece). Daca una din ele este decalibrata, atunci ai manifestari ciudate (depinde care din ele e decalibrata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla warm up regulator?? si cum se calibreaza??

Valva de aer o aud cand incepe sa ambaleze motorul, si cred ca ea e de vina, pt ca daca scad relantiul sub 1000 de ture face cum am explicat mai sus.

Cum se poate curata sau regla aceasta valva??

Merci pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla warm up regulator?? si cum se calibreaza??

Valva de aer o aud cand incepe sa ambaleze motorul, si cred ca ea e de vina, pt ca daca scad relantiul sub 1000 de ture face cum am explicat mai sus.

Cum se poate curata sau regla aceasta valva??

Merci pt ajutor

<{POST_SNAPBACK}>

aici gasesti exact cum sa-ti faci motorul sa mearga brici:

tot ce ai nevoie e un aparat de masura si putina rabdare

http://icelord.net/vw/doc/1081-04b.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!