Jump to content

Vibreaza motorul la relanti si toata caroseria


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

cer prea mult? o poza sau un link cu acest flex pipe? si un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat si eu un Search dupa "flex pipe" si nu m gasit decat 2 topic-uri, dintre care asta e unul... Nu m-am lamurit nici eu cu ce se mananca acest flex pipe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca e vorba despre racordul flexibil dintre galerie si tobe, montat inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, care uneori se rigidizeaza si nu mai "filtreaza" bine vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca e vorba despre racordul flexibil dintre galerie si tobe, montat inainte de catalizator.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta e o chestie pe care trebuie sa o verific si eu...

OFFT: nu m-am putut abtine: @SHARANEL tare rau semnatura ta! :)) (acum am vazut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

lol, mai bine nu deschideam acest topic, daca o luam asa... cred ca si de la felul cum e orientata masina in spatiu vibreaza. Oricum ideile au fost de ajutor, acum trebuie sa le pun in practica si sa redirectionez fondurile catre service :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ieri am reusit sa-mi fac propriul vag-com !!! :D

Greul de abia acum incepe pt ca sunt bata, bineinteles....

Cine-mi spune si mie cum urc relantiul la motor AFN de pe la 803 cat e acum la 950?.... pe partea de diagnoza m-am jucat eu cu el dar la adaptations....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ieri am reusit sa-mi fac propriul vag-com !!! :offtopic:

Greul de abia acum incepe pt ca sunt bata, bineinteles....

Cine-mi spune si mie cum urc relantiul la motor AFN de pe la 803 cat e acum la 950?.... pe partea de diagnoza m-am jucat eu cu el dar la adaptations....

<{POST_SNAPBACK}>

Trebuie sa faci mai intai un login , dupa care o sa poti sa umbli la adaptation pentru a modifica relantiul.

ender: Nu trebuie "login" pentru a modifica turatia de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci mai intai un login , dupa care o sa poti sa umbli la adaptation pentru a modifica relantiul.

<{POST_SNAPBACK}>

Am intrat pe adaptation si in grup 2 este valoarea de fabrica 32768 ...cu toate astea relantiul sta tot pe la 800...

Cat trebuie sa pun pt a creste cu 100 rot? Sunt niste valori prestabilite sau pot modifica pana ajunge la 900?

mi-a fost frica sa modific pana nu intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modifica valoarea, da un "Test", vezi cit a ajuns relanti-ul si daca-ti convine da "Save"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modifica valoarea, da un "Test", vezi cit a ajuns relanti-ul si daca-ti convine da "Save"

<{POST_SNAPBACK}>

Merci frumos Mihai, o sa incerc azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat relantiul de la 861 la 903 si e perfect acum (am mai adaugat 50 la valoarea 32768 din vag-com)

:) stie cineva care e codul de login pt instruments ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci dar am impresia ca acesta este codul numai pentru engine, la instruments nu a mers

am mai aflat de pe situl lui andiTDI niste coduri pt instruments: 11463 01283 13861....o sa le incerc si pe astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
premiumfaraplumb

:D Abia astazi la cateva luni bune dupa ce am deschis acest topic, am rezolvat problema trepidatiilor.

Am schimbat flex pipeul. Era rupt, explodat. Uite ce frumos era el acolo ;) Acum nu mai trepideaza si sta si jos in ture la 830 asa. Mai ramane noua trepidatie care a aparut, la plecarea de pe loc dar este de la ambreiaj si este deja alt topic.

Schimbati flexpipeul si gata. 3 milioane piesa + maopera de sudura, doar nu o sa dati 20 milioane sau cat costa cu tot cu catalizator.

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat aceeasi problema datorita ajutorului dat de @alexander cu 80 ron piesa plus 150 ron manopera... totul a fost rezolvat in aproximativ 2 ore... si sunt foarte multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!