Jump to content

Bluemotion pe passat, merita?


sebastianjercan
 Share

Postare recomandată

da, 1.3% si 0.0% scot si eu cand am vant din pupa si vela e intinsa la maxim.

scuze de OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum 0.0% cand iei piciorul de pe acceleratie la vale, nu va uitati la consumul instantaneu ca puteti vedea si consum de 29%, si asa nu e departe pana la infarct

eu am masina de un an si conduc in general asa cum indica bordul, am aproape 30kkm cu ea, revizii facute 2, urmeaza a treeia, la fiecare verificare turbina si celelalte ok, fara erori pe tester, cel mai mic consum l-am avut pe drumul predeal - bucuresti 3,4%, in general e sub 5% la drum lung si pana in 7,5% in oras

 am citit undeva ca Bluemotion pe 2.0 tdi nu se mai fac din cauza costurilor de productie prea mari, incepand cu a 2-a jumatate a 2010 sau inceputul 2011 Bluemution se pune doar pe 1.6 tdi, pe celelalte e doar motor Blue tdi, Bluemotion nu e doar motor, ci si cutie , si caroserie, cauciucuri etc

 

sunt foarte multumit de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu la accelerare brusca, la consum instant ajung la 49,9% si sunt convins ca este mai mare ca este limitat la afisare tocmai sa nu faci infarct. tocmai asta zic ca la deccelerare consumul este 0% dar nu inseamna ca este relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita pe Passat bluemotion daca ai de gand sa folosesti masina extraurban des. In trafic, ora de varf, nu consuma mai putin decat un PD 140 CP. In schimb in trafic normal si mai ales inafara orasului consumul este foarte ok. Personal merg in oras in trafic ok cu 7,8l/100 Km si inafara merg cu 5,6l/100Km(merg foarte turat inafara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acelasi motor il am si eu, dar nu stiu de am facut pe la bord ca nu ma mai descurc. Cartea am uita-o in Germania de unde am luat masina , Te rog daca ai cartea masini sau in format electronic ma intereseaza cum sa setez pt cunsum . Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,2% pe autostrada e un consum acceptabil, dar se poate si mai putin. eu cu focus-ul scot si 1.3/1.4%. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Te cred, ca si eu mai mint din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3,2% pe autostrada e un consum acceptabil, dar se poate si mai putin. eu cu focus-ul scot si 1.3/1.4%. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

 

Scuze de offtopic, dar i-ai pus cumva motor de scuter?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mergea la vale.. Helooo, cum puteti sa scrieti dragi colegi asa ceva 1,3%. No offence, dar cumva a aparut un hybrid la ford care poate face asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre oameni buni, terminati cu prostiile, ca glumim, radem, ne distram, da' trece cate unu' pe-aici, pica in mijlocul 'shtoului si-o ia de buna :))

Cum sa consume, frate, 3,2%? Inteleg sa consume cu 5-10% mai putin fata de un Passat cu motor echivalent "non-blue motion", da' chiar 3,2l/100 km.? Bun, inteleg, e diesel, nu-i benzinar turbo, da' serios acuma,doar nu va asteptati sa va creada cineva intreg la minte.

Daca vrei sa faci un consum care sa reflecte 100% adevarul, faci plinul pana in buza, inclusiv rezerva, mergi pana iti apare martorul de rezervol gol (pompa aia galbena) si faci din nou plinul pana in buza. Pot pune linistit, dar LINISTIT! pariu cu oricine pe cheile mele de la masina vs. cheile lui de la masina, ca nu face MEDIE de 3,2% niciodata in viata vietii lui cu un Passat diesel, Blue Motion, Bej-Motion sau ce culoare-Motion vrea el.

 

Daca e relevant, eu de cand am luat masina, asa am alimentat TOT TIMPUL: de la plin la plin si, pe ultimii 32.000 km. am o medie de 6,8%: asta include mers in Cluj bara la bara (9-10%), mers babeste Cluj-Deva si retur cu max. 90 km/h si  toti consumatorii opriti (4,9%) si o medie de mers decent cu maxim 160 km/h pe autostrada undeva pe la 6,5-7% De consumul pe care il am eu nu ma indoiesc si sunt 100% sigur ca asta e, insa cand aud de-astea cu 3%, mi se face mila. Nu mai mergeti cu ele subturate doar de dragul de a va lauda cu un consum ridicol de mic, fiindca in timp se intampla tot felul de porcarii cu masina, cu atat mai mult cu cat motorina aia din Romania ii mizerabila. Treaba voastra, faceti cum vreti, da'dupa aia se umplu forumurile degeaba cu faze gen "EGR infundat", "mama ma-sii de flitru DPF", "Ajutor! Mi s-au duc injectoarele", "Spulberarea mitului fiabilitatii VW TDI" etc...

 

Si eu am avut dizelare, si eu mergeam ca zgarcitu' de la Cluj la Bucuresti si inapoi cu Golfu' si nu treceam de 90 km/h sa nu consume, da' mi se acrea pe drum si ii mai dadeam cate o blana, si uite cum imi consuma un plin de la Cluj pana la Bucuresti si inapoi. Nu poti, merge, insa, fratilor cu 90 km/h pe ruta asta, va spun din proprie experienta, ca iti expira buletinu' pana ajungi inapoi acasa...

 

REVENIND: Io-s de parere (dupa cum am mai zis si pe pagina anterioara) ca pretul unui Blue Motion nu se amortizeaza decat in foarte, foarte, foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte multi km. Daca iei pretul unu Passat TDI normal, il scazi din celui al unui Passat echivalent ca dotari, insa Blue Motion, iar diferenta o imparti la diferenta de consum la 100 km., ramai cu gura cascata cand vezi cate sute de mii de kilometri iti trebuie sa faci ca sa zici "de aici incepe sa renteze." De regula, la vremea aia masina e de mult la casat.

Ar merita, daca impozitarea s-ar face, eventual (si) luand in calcul cantitatea de noxe eliminata, insa cum in Romania nu-i cazul, imi sustin parerea ca la noi, Blue Motion e o aiureala.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mic consum pe care l-am inregistrat eu vreodata (si sa am cunostinta despre el) a fost de 4.0 l/100 km. Am mers vreo 100 km, am urcat destul de mult, dupa care am coborat fix in acelasi loc din care am plecat. media a fost de 4.0, nu am mai scos un astfel de consum, dar nici nu mi-am mai propus. probabil ca nu as putea sa scot sub 4.0 decat in niste conditii speciale, gen vant din spate, coborare, viteza mica, etc.

Eu, de regula, scot sub 5 daca nu ma grabesc, daca ma grabesc scot intre 5 si 6. O singura data am scos peste 6, spre 7, dar am mers o bucata mare cu viteza pe o autostrada vestica.

Am scris asta pentru ca ma gandesc ca n-oi fi eu cel mai destept de pe lume si scot cel mai mic consum posibil. Daca viteza medie este mica, lipsesc depasirile, o panta minuscula, indicatiile optimiste ale CB, etc, toate aceste conditii pot duce, cred eu, la un consum sub 4. 

 

Uite, tot ziceai ca ti-e frica sa nu treaca unul pe aici si sa nu ia de bune toate exagerarile scrise pe acest topic. Ce-ar fi sa-i explici colegului prezumtiv cum naiba s-ar duce injectoarele de la mersul la "consum" al BMT-ului?

 

Nu mai mergeti cu ele subturate doar de dragul de a va lauda cu un consum ridicol de mic, fiindca in timp se intampla tot felul de porcarii cu masina, cu atat mai mult cu cat motorina aia din Romania ii mizerabila. Treaba voastra, faceti cum vreti, da'dupa aia se umplu forumurile degeaba cu faze gen "EGR infundat", "mama ma-sii de flitru DPF", "Ajutor! Mi s-au duc injectoarele", "Spulberarea mitului fiabilitatii VW TDI" etc...

 

Nu cred ca au de suferit nici injectoarele si nici dpf-ul. EGR-ul are aceeasi soarta mizerabila indiferent cum mergi. Cel putin asta e parerea mea... o astept pe a ta. :)

In rest sunt de acord cu tine. BMT-ul a fost creeat cu un scop clar, de a mai smulge niste bani in plus desi nu merita. SH probabil merita, insa sa platesti in plus pentru o economie minuscula nici pentru mine nu e acceptabil

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma, Bluemotion-ul e facut pentru economie dar si pentru a reduce noxele... incet-incet, asta-i targetul.

 

despre consumuri - s-o lasam asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa te corectez.....prima data NOXELE, dupa care economia de combustibil. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca primul (si singurul) scop este sa aduca bani suplimentari companiei producatoare. In acest scop, BMT-ul merge pe o cale putin diferita fata de restul masinilor normale din gama VW. Exploateaza mai mult nebunia asta cu VERDELE si cu reducerea consumului, incercand sa-si faca clientii sa creada ca si ei pot salva planeta prin poluarea si consumul redus. Similar este si cu hibridele. Cica sunt verzi, dar producerea unei masini hibride polueaza mai mult decat diferenta dintre o masina normala si una hibrida. Marketingul este mai important decat inovatia in sine. Nu conteaza cat de buna este masina, conteaza doar ce credem noi despre ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... noxe si consum - automat sunt direct corelate intre ele. Daca vb de cele cu AdBlue... atunci putem sa vb in primul rand de noxe.

 

Oricum, din punctul meu de vedere, mare plus nu vad la un BlueMotion - e doar opinia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua, nu cred ca-si merita banii, dar sh e f buna

post-103752-0-83897500-1360332257_thumb.

post-103752-0-42473600-1360332258_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: imi pare rau, insa eu nu ma implic in discutii contradictoriii cu moderatorii, mai ales cand acestia conduc dieseluri.

 

Ideea "urmei" de ironii, pe care se pare c-ai rarat-o, e aceea ca un TDI BM (nu BMT) nu consuma atat de putin incat sa-si merite banii, singurul motiv plauzibil pentru achizitionarea lui ar fi impozitarea mai avantajoasa daca s-ar lua in calcul noxele emise. Cum insa nu-i cazul in Romania (stii tu, tara in care viteza maxima legala pe majoritatea drumurilor este de 90 km/h), ratiunea economica a achizitionarii unui asemenea tip de motor nu mai sta in picioare (vezi calculul de la pagina 1).

 

De fapt, ASTA incercam eu sa demonstrez: consum mic si implicit, politete fata de ceilalti participanti la trafic, grija fata de membrii propriei familii si alte somnifere de-astea poti obtine si cu un TDI simplu, nu-i nevoie sa fie BM. E logic: mergi incet, consumi putin.

Daca mergi constant pe autostrada cu 130-140 pe o distanta de 400-500 km si reusesti sa scoti 4,2%, chapeau.

 

Eu imi inchei postarile pe topicul asta aici, fiindca practic, am spus ce-am avut de spus si am demonstrat logic si matematic faptul ca nu merita un TDI BM, punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contradictiile cu moderatorii, fie ei si posesori de dieseluri, sunt binevenite. Mai putin in situatia in care este vorba de regulamentul forumului, ceea ce nu este cazul aici.

 

Eu sunt de acord cu ideea principala din posturile tale, cred ca am mai spus asta. Insa faptul daca merita sau nu bluemotion-ul tine de fiecare, nu cred ca poti sa pui tu punct pentru oricine. Cum am mai spus, eu cred ca este mai mult marketing in spatele emblemei. Drept dovada, uita-te la oferta actuala si ai sa vezi ca toata gama de motoare diesel poarta emblema Bluemotion. Uite ca pentru unii se pare ca merita, ca altfel n-ar mai vinde-o.

 

Mesajele offtopic au fost sterse dupa citire

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram ironic, nu sariti :)), e clar ca nu imi consuma 1.5% :)). imi ia 5% pe national, 5.5% autostrada(130 km/h gps) si 7% in oras, consumuri calculate cu fuel log.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Modificat de Celeronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi e ceva care nu inteleg..

 

Blue TDI, e Euro 6, si are 143cp fata de 140, are acel rezervor cu aditiv blue, dar in carte la noxe scrie CO2: 144g/km

 

pe cand la Golf 6 2.0 TDI, 110cp am asa : CO2: 128g/km, si e Euro 5..

 

pt ce naiba mai e Euro 6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca fiscul/guvernele, etc nu fac decat sa bulverseze oamenii.

Emisiile de bioxid de carbon nu sunt limitate de normele de poluare (Euro). Se folosesc doar la calcularea impozitelor si a altor taxe, dar n-au nici o treaba cu normele de poluare. De regula, cu cat un motor este mai puternic, cu atat produce mai mult bioxid de carbon, pentru ca asta este un produs normal, nepoluant, al arderii. In plus, cu cat un motor respecta o norma antipoluare mai mare, cu atat va emite mai mult bioxid de carbon. De ce? Simplu, pentru ca noxele emise de un motor sufera un proces complex de reducere, avand ca rezultat emisia suplimentara de azot, apa si... bioxid de carbon.

Asadar, codoiul ala suplimentar provine din ureea AdBlue-ului, transformata in amoniac, dupa care in codoi.

 

Pentru a vedea in ce consta normele de poluare Euro, da-i click AICI

 

P.S. Nu te contrazic, insa daca in carte scrie la noxe despre CO2 inseamna ca sunt nebuni de legat. Noxe inseamna oxizi de azot (NOx), ce legatura o avea cu codoiul, nu stiu?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Vad ca a creat o polemica ultima mea postare... De obicei postez de pe telefon, unul posedat, sau inteligent ca un analfabet. Cand tastez "a", telefonul scrie "l", cand tastez "4", el scrie "9" sau eu stiu ce alta cifra sau litera... Intelegeti voi. Vroiam sa scriu 4.3l/100km... Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform google asta insemna BlueMotion pe Passat:

 

http://www.volkswagen.co.in/en/models/newpassat/blue_motion_technologies.html

 

BlueMotion Technologies in the Passat.
Optimized gear ratios:The Manual and DSG transmissions are optimized for longer ratios, early upshifts and delayed downshifts for increased energy efficiency. Another example of how smart technology in the Passat helps you drive smarter.
 
Auto start-stop:The innovative start/stop system automatically stops* the engine every time you come to a standstill, it helps you save precious fuel and cut CO2 emissions.
 
Brake energy recuperation:Every time the car brakes, kinetic energy is converted into electricity and stored in the battery. Which means, just the act of braking recharges the battery. Now, the more you brake, the further you can go.
 
Gear shift indicator:This feature in the Passat prevents energy loss while shifting gears. It does this by recommending the optimum time for you to shift a gear. The result is a most satisfying fuel efficiency.
 
Nu este obligatoriu ca o masina BlueMotion sa le includa pe toate.
 
Eu detin un BlueMotion 1.9, si nu am start-stop, in schimb sunt modificate rapoartele de la cutie pentru un consum mai bun la aceeasi viteza. Adica la 2000 ture am 110 km/h fata de un 1.9 clasic care ar avea 100 km/h. La 140 km/h pe pilot am 2500 ture si un consum de 5.4. NU zic ca este mult sau putin, doar o informatie. Un motor de 2.0 CR. 110 CP, cred ca consuma mai putin are 6 trepte ;).
Modificat de REMUSGL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna tuturor. sunt si eu un posesor de passat bluemotion 2.0 . Ce va pot spune real este ca la inceput cand aveam 110 c.p. am avut un consum de 3.9% aratat de bord,dar la un mers domol fara accelerari bruste si viteze de sub max. 120km/h . De cand am schimbat softul(REVO) am un consum mai mare,dar am reusit sa-l scot tot cu mersul de mai sus la 4.3%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
BluemotionTDI

Buna seara tuturor.

Sunt nou pe aici,dar cautand ceva informatii am gasit am gasit acest topic...si e plin de pareri gresite.

M-am gandit sa clarific un pic cu ceea ce am experimentat eu.

Am cumparat un VW Golf Plus Bluemotion 1.9 TDI 103 CP cu Diesel Particulate Filter (DPF) si l-am condus vreo 8 luni si in oras si in afara.Mai precis cel mai des am condus vreo 40 km de acasa la servici.Asta e de undeva din afara Londrei in Londra: exact 30 km afara si 10 km in oras.Si masina consuma exact ca in carte: 4.8l/100 km in medie.Nu imi spuneti ca aici sunt drumurile bune,ca nu e trafic ca in Bucuresti (ma veti face sa zambesc: Londra e ceva de 5 ori mai mare decat Bucuresti si de vreo 10 ori mai multe masini).De altfel am condus si in Bucuresti si problema nu e ca sunt masini multe ci drumuri fara cap (adica lente si intersectii unde adormi la volan daca vrei sa schimbi directia).

Sa revin la topic: am vazut ca era cineva (vwBlue) care are un Passat cu exact motorizarea mea si spunea ca ii consuma foarte putin si l-ati bombardat cu contraargumente.Banuiesc ca Golf Plus-ul meu cu aceeasi motorizare si dotare e un fel de Passat deghizat.Deci eu pot sa confirm ca poate avea un consum foarte mic,iar diferenta fata de un Passat clasic cu 7l/100 km e mare,orice veti spune (si cum preturile sunt ca in vest,dar salariile ca in est!).

Printre alte drumuri am mers odata ceva mai mult pe autostrada (vreo 50 km) si mi-a aratat consum mediu mai mult de 70mpg (asta e undeva 3.8l/100 km).Am facut si poza cu tel cand a ajuns la 70mpg (4l/100 km).Abia astept sa vin in Romania si sa vad ce consum are la un drum asa lung (ma astept la 1280 km cu 55l-adica un plin sau 800 mile cu 12 galoni sau mai putin).Am observat ca daca mergi cu 120 km/ora (75 mile/ora-max in UK sa nu iei amenda) se tureaza la 2000 rot/min si consumul e minim.

Si in UK diferenta e uriasa cand platesti Road Tax: daca masina are noxe ridicate (la Bluemotion noxe 127gCO2-£110/an fata de 156gCO2standard £180/an-dar diferenta e de la DPF).Am citit pe aici ca se numeste Bluemotion deoarece are un saculet cu chimicale (albastre poate!) undeva in spate (sau rezervor-nu imi aduc aminte).Eu va spun ca nu am vazut nimic de acest gen,dar stiu ca are Diesel Particulate Filter (DPF) si aici este explicatia sa   http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

Ca divertisment pot sa va spun ca masina avea ceva probleme (MassAirFlow - MAF mizerabil) si daca merg pe autostrada cu 75 mile/ora aprox 15 km imi aparea sarma aia galbena cu un mesaj de eroare (Turbocharger underbust - P0299).M-am dus la service si aia: 90% turbosuflanta defecta si o schimbam cu numai £595 piesa plus manopera vreo £200.

Asa ca am luat un spray special de curatat MAF de pe ebay cu £10 si am rezolvat eu.Nu mai zic ca vroiau sa imi citeasca ei codul de eroare cu £60 (le-am zis ca nu e nevoie, fac eu asta cu o masinarie de £10 luata din China si au ramas tablou).Dar mi-au prezis corect ca trebuie sa schimb volant si ambreiajul curand (frecandu-si mainile in gand ca o sa imi ceara,vreo £1000 cel putin).Fara succes insa: am luat piese Sachs de aici cu £300 si le schimb in Romania.

In concluzie,bucurati-va ca puteti locui in Romania (e tare frumoasa) si puteti repara masinile bine si ieftin.

Si luati-va VW Bluemotion,merita din plin,parerea mea.Sau de ce nu masinile electrice pe care le-au scos acum e-up! s.a.m.d

Salve Romania,pe curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!