Jump to content

Bataie motor scurta


Golf_VVS
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor

Sunt nou pe aici si am si eu o ploblema care ma framanta rau !

Am un golf 4 1.4 16v si de curand am inceput sa aud batai in motor.Ploblema e ca uleiu e schimbat (are vreo 5000) si totusi

bate da nu oricand:Numai cand acelerez sau cand masina e subturata (1200 2000 ture)

A mai avut cineva plobleme similare cu asa ceva ?

Tin sa va spun ca eu am si o ploblema carcasa de aer care e sparta putin si se aude un aer fals pe undeva

Poate fi de la asta ? Ce-mi recomandati sa fac ?ne

multumesc @Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema comuna la 1.4.E mai mult tacanit,nu bataie din cate zici.E din cauza avansului(ceva de genul cum batea la batrana Dacie).Sunt sigur ca alimentezi cu 95.Ia incearca sa mergi o perioada cu 99+ sa vezi daca mai tacane/bate.Daca intradevar e bataie,mai bine pune un filmulet.Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste tot ce are legatura cu detonatii sau cum zice mai sus " bate avansul", sau knock sensor. Zgomotul nu este mai corect descris ca un carait? Gasesti sute de pagini despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la orice masina schimbam viteza si este subturat motorul automat caraie (corect spus )dar ideea e ca la mine ploblema persista pana la vre -o 2000de ture si mai ales cand se incalzeste

Multumesc pentru raspunsutri

PS : Da numai cu 95 alimentez osa schimbam un pic foaia sa vedem oricum la avans nu a umblat nimeni nicioodata si daca ar fi avansul ce trebuie facut.Doar reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e reglat de ECU automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv

salut, la mine aceasta batae a aparut dupa ce am schimbat chitul de ambreiaj, cel putin dupa asta am inceput sal observ ca pina atunci mergeam foarte lin cu ea si nu o turam mai mult de 2500- 2800 rpm si facea volant destul zgomot ca nu se mai auzeam nimic in jur , din cite am citit aceasta problema se manifesta in deosebi la motoarele pe benzina 1.4. 1.6 dar la mine e 1.9tdi ASV si de asa sunet la diesel nu am gasit la nimeni se manifesta doar cind calc brusc acceleratia in intervalul 1400-2200 rpm si este un sunet inadusit putin metalic ear frecventa acestuia creste adata cu turatiile si cu cit acceleratiea e mai brusca sau masina mai grea de ex 4 persoane in masina se aude mai tare, la relantii in genere lipseste sau la aceleratie lina, de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi incerca sa rezolv ploblema

Osa alimentam cu "Max Motion 100" sa vedem daca persista

Daca tot va fi osa intrebam un specialist de la Midocar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv, la tine se pare a fi simptom de volant,din cate zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu_1.9tdi_asv

adica simptom de volant ? doar am schimbato si am pus cu masa simpla valeo nu ar trebui sa vina nimic de acolo, eu cred ca ar putea sa fie de la racordul flecsibil de la esapament poate sa fisurat ca cind au schimbat volant au tras si impins de motor in toate partile ca sa poata scoate cutiea de viteze, posibil sa se fi fisurat atunci . . . :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se schimba nimic daca bagati benzina mai mare de 95 eu bag numai de 99 evo de cand am luato si acceiasi problema .Am urmarit toate golfurile de 1.4 si la toate se aude caraitu ala enervant (de parca ar fi Dacia 1310 ),o sa schimb knock sensor dupa cum spune colegu Ebi .http://www.youtube.com/watch?v=0xI94ZDF54Y aici e o explicatie in engleza ce e ala si cu ce ajuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te trezesti ca iti cumperi si knock sensor degeaba...In primul rand ar trebui sa iti dea o eroare ceva sa iti semnaleze ca nu fctioneaza corespunzator...

@sergiu

Si acu spui?:) Racordul schimba in primul rand sunetul motorului,huruie,se aude mai zgomotos.E foarte posibil ca problema ta sa fie si de acolo.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap pai si daca cam marea majoritate are bataia asta la motor ce e de facut?

Bagam un ulei mai gros?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi nu ne plangem de batai la motor si nu are legatura cu uleiul. Bate avansul, detonatii, adica ia foc benzina in cilindrii prea repede fie ca scanteia este data prea repede, fie de la benzina proasta cu CO mica care ia foc din cauza compresiei inainte de a da bujia scanteia, fie de la depozite de carbon incandescente in camera de ardere sau depozite incandescente pe bujii neschimbate de mult, sau pe supape, sau avans nereglat de ecu bine, sau greseli personale de accelerari in sarcina mare la turatie mica. Adica explozia, frontul de ardere ajunge la pistonul in urcare pana nu a ajuns sus si ii da o contra in timp ce el inca urca. Contra aia distructiva da bataia de avans. Acum daca dureaza 2 secunde, cateodata, nu face nici un rau si probabil asa este normal daca asa este la toti mai ales de cand este cald afara. Numai sa nu fie la mers constant. La mine cred ca este de la bujii ca au peste 40.000 Km de cand le-am schimbat desi ele trebuie schimbate la 60.000 dar sa zicem ca masina nu mai este noua, mai consuma ulei, mai apar depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura modalitate prin care ar dispare tacanitul ar fi sa se intervina asupra hartii de avans,adicatelea un fel de resoftare.Nu merita,plus ca nu cred ca e atat de deranjant...In timp nu se accentueaza "problema" deci nu dauneaza motorului.Stiu personal vreo 2 g4 1.4 cu diferentele de kilometri destul de mari...si la fel fac toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 7 months later...

salutari,si eu am g 4 1,4 aceasi problema nerezolvata ,ma intreb daca a rezolvat-o cineva ,care ar fi cauza!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Are cineva vreun update despre ce a zis catarapid ? Ca si eu am acelasi motor, aceeasi problema :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta la tdi-ul meu si PROBLEMA s fost bucsa dintre boltul pistonului si piston. nu am gsit alta sa-mi comand si asa ca a trebuit sa caut un specialist care sa-mi masoare daca am ovalitate la boltz, etc... si sa-mi faca dupa masuratori alta bucsa din bronz grafitat. defectiune s-a produs din cauza mea pt ca de fiecare data eu porneam msina si ii dadeam direct talpa. in mod normal ar trebui sa plec cu masina din loc numai dupa ce pornesc motorul si il las sa meraga cel putin 1 min la relanti pentru a se putea produce presiunea normala la ulei si a se incalzi putin motorul.

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu la masina din semnatura la rece cand pornesc bate un pic tachetii,ca si timp sa zic undeva la 1-2 min dupa care motorul toarce frumos.La cald merge absolut impecabil.

Acum sincer vorbind nu stiu daca este normal ca la rece sa bata tachetii dar am observat ca dupa ce ii fac schimbul de ulei la rece chiar nu se mai aude asa tare tachetii.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o cautare pe youtube dupa piston slap sunt ferm convins ca am bataie de piston si tu la fel,intrebarea ar fi :ce se schimba ?pt a indeparta bataia de piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e bataie de piston nu ar trebui sa faca si la cald??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

oare a rezolvat cineva problema eu am fost

la mecanic si a zis ca nu stie toate fac asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus un clip cu zgomotul este asemanator:http://www.youtube.com/watch?v=D25l2I6a6wg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!