Jump to content

Passat B7/Superb noi vs A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc.


EmilianPop
 Share

Postare recomandată

Gps care nu ai sa gasesti pe nici cel mai tare mercedes de acum 7 ani cu harti cat de cat.

Ai idee cat costa un casco la mertanul ala de 7 ani .. (daca iti face casco =)) )

Esti constient ca 7 ani inseamna o masina din 2004, da? Nu de alta, dar vorbesti de vechimea asta de parca zici 27, nu 7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mariusx

    17

  • PTDA

    14

  • nsm

    9

  • Ice_2k

    8

Top Posters In This Topic

Am avut eu masina de 18 ani vechime ,Audi V8 quattro,am facut turul Romaniei in 2006 (1.886km) cu electromotorul stricat(se bloca la cald si pana nu se racea nu puteai reporni masina) si pierdea antigel (radiator fisurat)

Masina s-a comportat exemplar,am mers cu 270 pe autostrada,nu a facut nici cea ma mica figura.Am completat vreo 5L de antigel,dar stiam si nu m-a deranjat.Senzor nivel antigel,senzor nivel ulei (da,la masina din '89)

In rest confort maxim ,masina foarte bine izolata fonic,nu stiai ce e oboseala la volan,cutie automata in rest benzina cat cuprinde si voie buna,masina care te face sa zambesti. Era 3.3lei litru atunci si impozitul 80 lei la 3600 cc

Cine nu a avut si nu a ieist din zona asta de masina medie nu are cum sa inteleaga sentimentul.

Am condus zilele trecute la serviciu Range Rover 2004 Supercharged...a fost singura masina care mi-a trezit amintiri puternice.Mi-au zis ca pot sa conduc oricand,cu conditia sa imi alimentez calatoriile :lol: Am mers din primaverii-baneasa-pipera si retur 28% consum.

Il iau acasa cateva zile.

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pleci la drum cu electromotorul stricat...

Eu nu as incerca asa ceva la drum lung...

Pacat de masina... Merita reparata.

Am avut si eu un Audi 100 cu acea caroserie in anii 90... E o adevarata barca, spatioasa si foarte bine antifonata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu contesta faptul ca aceste masini sunt niste opere de arta.

Arata foarte bine, sunt foarte confortabile.

Dar parerea mea e ca trebuie sa fi inconstient ca sa pleci cu o masina de genul acesta in concediu mai ales ca multi dintre noi au si copii.

De exemplu nu as pleca cu baietelul meu de 1,3 ani cu un sh vechi la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pleci la drum cu electromotorul stricat...

Eu nu as incerca asa ceva la drum lung...

Pacat de masina... Merita reparata.

Am avut si eu un Audi 100 cu acea caroserie in anii 90... E o adevarata barca, spatioasa si foarte bine antifonata...

Nu am avut timp sa-l repar...l-am reparat ulterior

Si electromotorul la V8 nu se da jos repede ca la skoda...ii dai bateria jos 2 suruburi si gata.

L-am reparat cand m-am intors din vacanta,a fost nevoie de 2 mecanici, 1 dintre ei un pusti la 20 ani foarte inalt si slab.S-a pus in genunchi pe motor si si-a bagat mainile cat a putut acolo,in timp ce celalalt mecanic era sub masina

Am avut curaj sa plec in vacanta cu masin asa pt ca nu am vrut sa ratez vacanta din cauza masinii,si pt ca am avut incredere deplina in masina,incredere ce nu mi-a fost tradata niciodata.

O chestie foarte misto,pretul la piese era comparativ cu Cielo,aveam si 30% reducere din cauza varstei masinii.LUasem radiator (ala de interior) cu 300 LEI OEM de la Porsche Nord.

Citesc topicurile astea de masini noi si "sigure" gen 1.2 tsi...ma pufneste rasu ce petarde de masini,jenant,si trist in acelasi timp,sa dai atatia bani pe o masina care sa faca figuri la pornire si sa stai cu ochii pe temperatura ambientala,daca scade sub 18 grade motorul tremura sau se balbaie.

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu degeaba ora la manopera e mai mare la Audi fata de Skoda si VW. Datorita motoarelor longitudinale, multe operatii ce sunt simple devin brusc complicate datorita pozitionarii motorului.

Inca un punct in plus ptr VW/Skoda fata de masinile "premium"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot datorita pozitionarii motorului, se poate monta diferential Torsen care zic eu ca e mult mai important decat ora la manopera putin mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca unele operatii sunt mai dificile face ca numarul de ore lucrate la masina sa fie mai mare, deci oricum esti taxat mai mult. ora e mai scumpa pt ca audi e premium. Oricum cred ca pretul orei de lucru costa jumatate fata de bmw. In cluj, reprezentanta BMW practica preturi de 170 lei/ora, Mercedes sunt si mai scumpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsen e o tehnologie cu ceva avantaje fata de haldex.

Dar are si ceva dezavantaje:

- consumul e simtitor mai mare

- e folosita numai pe motoare mai mari de 2.0

- e mai greu , mai complicat si mai scum la cumparare si intretinere

per total daca faci un calcul vei vedea ca o motorizare de 2.0 cu 170 cai e suficent pentru o masina cu 4x4.

Iar urmatoarea motorizare diesel e 3.0 de 240 cai, dar raportul cai/greutate nu e asa diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.0 TDI e cu totul alt animal fata de 2.0 TDI.

Daca la o masina noua mergi la service de reprezentanta pt orice operatie fiindca te gandesti sa nu pierzi garantia (care oricum e o mare pacaleala) nu vad de ce te-ai duce la fiecare interventie si cu un second hand sa platesti o suma considerabil mai mare si sa ai parte tot de un nivel scazut de pregatire (adesea mai scazut decat la un "mester" priceput in ale marcii respective).

Pt mine regula de aur este sa nu iti cumperi o masina second la fel de scumpa ca si cea mai scumpa masina noua pe care ti-o permiti. Daca "ai bani" de o masina noua de 30.000e nu iti iei un second tot de 30.000e fiindca eventualele probleme te pot supara rau. Atata vreme cat respecti asta nu vad nici o problema in a merge pe varianta secondului.

Cine vrea sa vada cate S-klass-uri din 2004 au navigatie sa mearga pe mobile.de si o sa descopere ca o majoritate covarsitoare au acest feature.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosi o navigatie din 2004 e ca si cum ai folosi un laptop din 2004 (tot un calculator are in spate) :frigbaitata:

Dupa 10 min te umpli de nervi deoarece totul ti se pare arhaic, se misca incet, se blocheaza etc.

Eu ma uit la navigatia mea aftermarket din 2008 care ma scoate din minti. Prefer sa folosesc iphoneul in locul ei...

Din acest motiv navigatia OEM la o masina mi se par bani aruncati...

Din acest motiv mi se pare foarte ok oferta de RCD 510/Bolero de la Vw/Skoda - ai un bord dragut dar fara a trebui sa bagi bani intr-un gadget care se perimeaza in 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca au navigatie nu e buna :)

Nu stiu cat de proasta e o navigatie folosita pe o masina ce a costat noua 50-100k euro veche de 7 ani fata de una folosita si pe masini si de 15k.

Ideile preconcepute despre masinile second nu sunt prea constructive. De asemenea afirmatiile contrazise in randul urmator (vezi cum navigatia OEM = bani aruncati iar apoi navigatia OEM RCD 510 e foarte ok :) ).

Colac peste pupaza un S-klass, A8 sau Phaeton imi pare cam mult, costurile chiar pot deveni astronimice fiind toate flag-ship-uri dar un A4-A6 sau seria 3-5 3.0 diesel quattro sau x la 20-25k euro este incomparabil (dupa parerea mea) cu un B7 sau Superb nou.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Torsen e o tehnologie cu ceva avantaje fata de haldex.

Dar are si ceva dezavantaje:

- consumul e simtitor mai mare

- e folosita numai pe motoare mai mari de 2.0

- e mai greu , mai complicat si mai scum la cumparare si intretinere

Ar fi dragut sa te documentezi inainte sa zici d-astea ;)

1. Diferenta de consum intre FWD si torsen este de ~1L/100km. Nu stiu cat aduce in plus Haldex fata de fwd, dar imi vine greu sa cred ca e o diferenta simtitoare intre cele doua sisteme AWD.

2. Nu e folosit doar pe motoare mai mari de 2.0, exista si pe A4 1.9TDI (B6 spre exemplu).

3. Nu este mai complicat deloc (ba din contra, e complet mecanic, nu prea are ce sa se strice la el in timp ce haldex e plin de senzori, ambreiaje etc). Iar intretinerea - care intretinere? Nu trebuie facut nimic la el.

per total daca faci un calcul vei vedea ca o motorizare de 2.0 cu 170 cai e suficent pentru o masina cu 4x4.

Iar urmatoarea motorizare diesel e 3.0 de 240 cai, dar raportul cai/greutate nu e asa diferit.

In primul rand ca mai e si 2.7TDI. Iar in al doilea rand... compari 2.0TDI 170 cu 3.0TDI 240? :) Serios?

A folosi o navigatie din 2004 e ca si cum ai folosi un laptop din 2004 (tot un calculator are in spate) :frigbaitata:

Dupa 10 min te umpli de nervi deoarece totul ti se pare arhaic, se misca incet, se blocheaza etc.

Eu ma uit la navigatia mea aftermarket din 2008 care ma scoate din minti. Prefer sa folosesc iphoneul in locul ei...

Din acest motiv navigatia OEM la o masina mi se par bani aruncati...

Din acest motiv mi se pare foarte ok oferta de RCD 510/Bolero de la Vw/Skoda - ai un bord dragut dar fara a trebui sa bagi bani intr-un gadget care se perimeaza in 2-3 ani.

Pan-acum 4 luni aveam o navigatie OEM din 2005 care mergea IMPECABIL. Nu se misca incet, nu se bloca, nu nimic. Comparatia cu navigatia ta aftermarket din 2008 nu cred ca are vreo legatura pentru ca sunt diferente calitative intre produse OEM si aftermarket. Acum am o navigatie OEM din 2008 si din nou merge IMPECABIL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k esti tare :biggrin:

mariusx Wikipedia & Gugăl are your friends :wub:

Eu ma uit la navigatia mea aftermarket din 2008 care ma scoate din minti.

...

Din acest motiv navigatia OEM la o masina mi se par bani aruncati...

Cum vine asta? :screwy:

Passat B7, la fel ca si B6 mi se pare o porcarie...e urat! B5.5 mi se pare cel mai misto.

Superb... nu ma prea atrage Skoda cam deloc.

La un beget de 30.000 Euro, repet 30.000 Euro, iti poti permite lejer un flag-ship oricare ar fi el (de prefereat VAG :wub: )

Toata lumea e de parere ca merita sa paltesti ca ursu la reprezentanta pentru a nu pierde garantia unei masini noi, in cazul nostru B7 si Superb, nu? OK!

De ce sa nu fii tot la fel de urs dar intrun A8? Pentru ca nu e nou? La un buget de 30.000, repet 30.000, poti sa ai pretentii si poti alege ceva la fel de bun d.p.d.v. tehnic.

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spb iti dau dreptate cu "Pt mine regula de aur este sa nu iti cumperi o masina second la fel de scumpa ca si cea mai scumpa masina noua pe care ti-o permiti. Daca "ai bani" de o masina noua de 30.000e nu iti iei un second tot de 30.000e fiindca eventualele probleme te pot supara rau. Atata vreme cat respecti asta nu vad nici o problema in a merge pe varianta secondului."

Numai ca aici se compara passat-ul sau superb-ul noi cu A8 seria 7 sau S-Klasse.

Ice_2k imi pare rau sa iti zic acest lucru, dar nu inteleg cum imi spui tu sa ma documentez dar tu aduci argumente de genul "Nu stiu cat aduce in plus" sau " dar imi vine greu sa cred ca e o diferenta simtitoare".

Sa le luam pe rand:

1. Diferenta e simtitoare. In cazul Haldex consumul creste cu 0.1 litri iar in cazul torsen consumul este cum zici tu de ~1L/100km. Adica diferenta este de 10 ori mai mare sau un consum cu 20% mai mare.

2. Sa imi spui si mie pe care A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc. gasesti tu motor de 1.9TDI cu torsen? Ori vb de masini mari ori vb de tico? Si chiar daca ar fi fost, ma scuzi .. compari tu oboseala aia de motor 1.9 tdi cu 2.0 CR ? Daca da .. no coment.

3. Te inseli din nou. Din cauza sistemului 4x4 permanent, la acest sistem se va simti oboseala la multi km. Cum vb de masini sh care nu le gasesti la 7 ani vechime la 50 mii km ci vb de 150 spre 200 mii.

4. Compar 2.0 cu 3.0 de 240 de cai. Spune multumesc ca nu am comparat cu cel de 220 sau daca vb de o masina veche de 7 ani compar cu 3.0 Tdi (nu CR) de doar 200 cai sau cat o fi. Gandeste-te ca un superb combi 4x4 cu 170 cai are doar 1600 kg. Cate kg crezi ca are a8 sau S-Klass ?

In legatura cu navigatia .. depinde de model. Sunt navigatii care aveau harta romaniei in 2005 dar sunt navigatii care nu au harta romaniei nici acum.

Eu cred ca majoritatea navigatiilor din 2004-2005 nu au harta romaniei.

A si apropo de garantie si service:

Superb-ul vine nou cu 4 revizii gratuite pana la 60k inclusiv si garantie pe VIATA la motor.

Iar ca si chestie generala o revizie la skoda superb e intre 5-7 mil ceea ce e decent.

Modificat de mariusx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k imi pare rau sa iti zic acest lucru, dar nu inteleg cum imi spui tu sa ma documentez dar tu aduci argumente de genul "Nu stiu cat aduce in plus" sau " dar imi vine greu sa cred ca e o diferenta simtitoare".

Am presupus (in mod eronat se pare) ca atunci cand cineva zice ca intre 2 masini e o diferenta SIMTITOARE de consum, nu se referea la 0,x litri la 100km.

Sa le luam pe rand:

1. Diferenta e simtitoare. In cazul Haldex consumul creste cu 0.1 litri iar in cazul torsen consumul este cum zici tu de ~1L/100km. Adica diferenta este de 10 ori mai mare sau un consum cu 20% mai mare.

Asta cu 0,1 sa i-o zici lu' mutu, imi pare rau :) Macar pentru kilogramele pe care le aduce in plus si componentele in miscare (planetare spate, diferential, cardan etc) si e absurd sa zici ca e o diferenta de 0,1.

2. Sa imi spui si mie pe care A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc. gasesti tu motor de 1.9TDI cu torsen? Ori vb de masini mari ori vb de tico?

Acum o dai la intors si nu-i frumos. Tu nu te refereai la "A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse" cand ai zis ce-ai zis pentru ca daca la astea te refereai, te intreb si eu: pe care A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse gasesti tu motor sub 2.0 cu sau fara torsen?

Si chiar daca ar fi fost, ma scuzi .. compari tu oboseala aia de motor 1.9 tdi cu 2.0 CR ? Daca da .. no coment.

In primul rand ca eu n-am comparat nimic, doar am zis ca exista torsen si sub 2.0. Si chiar daca as fi comparat, nu era chiar asa grav, vorba ceea, unii compara 2.0 cu 3.0 si nu le da cu virgula asa ca 1.9 cu 2.0 e parfum.

3. Te inseli din nou. Din cauza sistemului 4x4 permanent, la acest sistem se va simti oboseala la multi km. Cum vb de masini sh care nu le gasesti la 7 ani vechime la 50 mii km ci vb de 150 spre 200 mii.

Aici vorbesti din basme. Torsenul este inauntru ca o cutie de viteze manuala, e facut din roti dintate, tu la o masina de 150-200.000km simti "oboseala" dintr-o cutie manuala? (atentie, nu vorbim de sincroanele cutiei, ci de rotile dintate din ea in sine).

4. Compar 2.0 cu 3.0 de 240 de cai. Spune multumesc ca nu am comparat cu cel de 220 sau daca vb de o masina veche de 7 ani compar cu 3.0 Tdi (nu CR) de doar 200 cai sau cat o fi. Gandeste-te ca un superb combi 4x4 cu 170 cai are doar 1600 kg. Cate kg crezi ca are a8 sau S-Klass ?

Vai, multumesc :)) Serios vorbind, iar o dai la intors si iar nu e frumos. Dar hai sa-ti facem pe plac, uite niste cifre: A4 2.0TDI 170 vs A8 3.0TDI 250CP (nu am gasit pt cel de 240, dar sper ca esti de-acord ca ar fi tot cam acelasi lucru si cu si fara 10cp):

0-100: A4 = 8.6, A8 = 6.7 (2 secunde diferenta!)

Raport: A4 = 9.45 KG/hp, A8 = 7.84 KG/hp

Vmax: A4 = 228km/h, A8 = 250km/h (limitata electronic, nu limitata de puterea motorului ca la A4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga mariusx

Nu stiu de ce aduci in discutie diferente inte torsen si haldex cand toate masinile prezente in discutie au motoare dispuse longitudinal; adica dif. torsen la sistemul 4X4.

Torsen e o tehnologie cu ceva avantaje fata de haldex.

Dar are si ceva dezavantaje:

- consumul e simtitor mai mare

- e folosita numai pe motoare mai mari de 2.0

- e mai greu , mai complicat si mai scum la cumparare si intretinere

Da, consumul e mai mare cu 5lei la 100km :somnmare: dar e mult mai sigur (as in safe) dif. torsen decat haldex.

Torsen e folosit pe 1.8T si 1.9TDI care asa cred ca sunt umpic mai mici decat 2.0, nu?

Mai greu nu stiu daca e, mai complicat sigur nu e, pretul e relativ si dif. torsen nu necesita intretinere.

3. Te inseli din nou. Din cauza sistemului 4x4 permanent, la acest sistem se va simti oboseala la multi km. Cum vb de masini sh care nu le gasesti la 7 ani vechime la 50 mii km ci vb de 150 spre 200 mii.

4. Compar 2.0 cu 3.0 de 240 de cai. Spune multumesc ca nu am comparat cu cel de 220 sau daca vb de o masina veche de 7 ani compar cu 3.0 Tdi (nu CR) de doar 200 cai sau cat o fi. Gandeste-te ca un superb combi 4x4 cu 170 cai are doar 1600 kg. Cate kg crezi ca are a8 sau S-Klass?

Eu chiar nu am auzit pe nimeni sa schimbe diferentialul sau sa se fi obosit sau stricat din cauza neintretinerii care nu este necesara.

Un A8 are 1900 la 320cai si 650 Nm :Driver: yeeeesss

Ce spui tu pe acolo nu prea are sens si chiar ar trebui sa te documentezi prima data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea e de parere ca merita sa paltesti ca ursu la reprezentanta pentru a nu pierde garantia unei masini noi, in cazul nostru B7 si Superb, nu? OK!

De ce sa nu fii tot la fel de urs dar intrun A8? Pentru ca nu e nou? La un buget de 30.000, repet 30.000, poti sa ai pretentii si poti alege ceva la fel de bun d.p.d.v. tehnic.

Mie nu mi se pare ca platesc ca ursu 150 lei manopera la un schimb de consumabile in reprezentanta o data la 15000 km, in conditiile in care eu imi duc tot ce trebuie de acasa si ma costa totul maxim 400 lei. Nu mi se par mult 1000 lei un schimb de discuri frana OEM si placute fata OEM, bani in care e inclusa si manopera, o data la 100 000 km, 5 ani in cazul meu. Nu mi se pare ca platesc ca ursu daca schimbul unei fulii de alternator OEM ma costa 230 lei TVA si manopera incluse. Hai sa fim seriosi. Mitul cu reprezentantele care te jecmanesc e dezvoltat de cei care nu au pus piciorul intr-o reprezentanta niciodata, sau de catre cei care 10-15 ani si-au reparat masinile in spatele blocului din dalta si ciocan, iar acum cand si-au luat si ei masina noua si au ajuns in reprezentanta li s-a parut ca "astia din reprezentanta le iau si hainele de pe ei"....apoi bineinteles ca se intorc la gicu mecanicu de garaj.

In legatura cu A8, mie nu mi se pare sincer ca stau ca ursu pe scaunul pe care s-a besit unu timp de 150 000 km, plus ca mie nu imi place ideea de a lua de bun ceea ce arunca altii, plus ca consider ca trebuie sa am mult mai multe afaceri, proprietati, case de vecanta, lichiditati si conturi pline ca sa imi permit moral sa stau intr-un A8. Daca as avea toate cele descrise mai sus cu siguranta mi-as luat un A8 sau Merc S sau seria 7, dar cu siguranta masina ar fi NOUA si cu siguranta ar fi benzina minim V8, pt ca dieselul nu se mai justifica pt ca banuiesc ca nu mai intereseaza 50 lei la 100 km. Altfel, as fi un alt roman imputit care ar avea masina cu lux in adevaratul sens al cuvantului, dar cu motor diesel ca sa consume putin.

Toata chestia asta tine de principii, mentalitate si de pretentiile pe care le ai de la tine si de la viata, de educatia primita de la parinti, de capacitatea ta intelectuala de a distinge anumite aspecte ale vietii, de imaginea pe care vrei sa o aiba intelectualii si oamenii de valoare despre tine, si nu cei ca si Capatos si Bianca Dragusanu. Ca sa va dau un exemplu concret in sensul asta, pot sa spun ca zilele astea am avut onoarea de a cunoaste si de a sta de vorba cateva ore cu un roman care la 50 de ani este profesor universitar in resita, unde am inteles ca exista o facultate de metalurgie, preda 5, atentie 5 materii, preda de 2 ori pe an cate 2 saptamani in franta, lucreaza in cercetarea aliajelor pt armata romana si face parte din comisia nationala de validare a diplomelor post universitare, si conduce o Dacia Sandero, cu toate ca il scot banii din casa si omul a umblat in toata lumea.

2. Sa imi spui si mie pe care A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc. gasesti tu motor de 1.9TDI cu torsen? Ori vb de masini mari ori vb de tico? Si chiar daca ar fi fost, ma scuzi .. compari tu oboseala aia de motor 1.9 tdi cu 2.0 CR ? Daca da .. no coment.

common rail :))...daca trendul ascendent pe care au pasit toate tarile la inceputul anilor 2000 ar fi continuat, crede-ma ca VW avea in continuare motoare pumpe duse. Intrucat a venit "criza" , VAG a redus cheltuielile si au adoptat si ei common rail, un motor low-cost prin comparatie cu pumpe duse. Admit, common rail este mai rafinat si este un pas inainte din acest punct de vedere, dar hai sa nu dam cu pietre in tehnologia pumpe duse, care a adus VAG acolo unde este pe clasamentul mondial a producatorilor de masini.

Passat B7, la fel ca si B6 mi se pare o porcarie...e urat! B5.5 mi se pare cel mai misto.

Superb... nu ma prea atrage Skoda cam deloc.

sunt acri strugurii

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga Konfabulator poate nu sti titlul dar este : Passat B7/Superb noi vs A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc.

Passat-ul si superb-ul nu au motoarele dispuse longitudinal si au haldex.

draga Ice_2k iti garantez eu ca exista varianta de 3.0 diesel de 220 de cai. (ex Porsche cayenne in belgia) o fi si de 240 si de 250 si mai mult.

Exista pe superb sau passat si diesel de 140 si 170 sau chiar v6 de 3.6 benzina de 240 cai care scoate 100 in 6.6 secunde, dar nu vad ce treba are aceasta in versus-ul Passat B7/Superb noi vs A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc.

Daca versus-ul era care e cea mai rapida masina din categoria x intelegeam.

Eu zic ca versus-ul acesta intre o masina noua din clasa medie si o masina sh din clasa compacta se refera la urmatoarele :

1. valoarea de cumparare

2. dotari

3. confort si spatiu

4. intretinere

5. performante

si 6. pentru uni dintre voi imagine.

Paul eu nu contest cat de bun e tdi-ul vechi dar din punctul meu de vedere e sub tdi-ul cr din cauza faptului ca nu e rafinat. De fapt si de drept e un pas mai aproape de benzina. Eu am un avensis 1.8 benzina de 129 cai si sunt multumit dar deja pentru superb combi 4x4 masina luata pentru drumuri lungi+autostrada ca sa se renteze imi trebuie diesel-ul, ca daca raportul ar fi fost asemantor as fi ramas tot la benzina.

Aa si inca o chestie de regula cine isi cumpara superb / passat nu si-o cumpara ca sa se dea mari ...

chiar din contra rade lumea de ei cand aude ca a dat 35 mii euro pe o skoda =))

Modificat de mariusx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi discutii interminabile....

Romanul a fost mereu sarac,prost,prost informat,incult,plin de idei preconcepute,asa ca nu a cunoscut si nu va cunoaste niciodata ideea :

VALUE FOR MONEY

Nu ar da cateva mii de euro pe o masina mai veche de 10-15 care ofera multe satisfactii ani dar da in schimb 100.000 Euro pe un apartament de 40 ani de 2 cam in Bucuresti,plateste rate uriase pana iese la pensie ,nu isi mai permite nimic....dar e mandru de asta,are casa lui!

Asa e si la masini,nu iau o masina veche unde a facut ala partz in ea,imi iau masina noua!

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare ca platesc ca ursu 150 lei manopera la un schimb de consumabile in reprezentanta o data la 15000 km, in conditiile in care eu imi duc tot ce trebuie de acasa si ma costa totul maxim 400 lei. Nu mi se par mult 1000 lei un schimb de discuri frana OEM si placute fata OEM, bani in care e inclusa si manopera, o data la 100 000 km, 5 ani in cazul meu. Nu mi se pare ca platesc ca ursu daca schimbul unei fulii de alternator OEM ma costa 230 lei TVA si manopera incluse. Hai sa fim seriosi. Mitul cu reprezentantele care te jecmanesc e dezvoltat de cei care nu au pus piciorul intr-o reprezentanta niciodata, sau de catre cei care 10-15 ani si-au reparat masinile in spatele blocului din dalta si ciocan, iar acum cand si-au luat si ei masina noua si au ajuns in reprezentanta li s-a parut ca "astia din reprezentanta le iau si hainele de pe ei"....apoi bineinteles ca se intorc la gicu mecanicu de garaj.

:offtopic: Paul,

1)ai idee cat este ora de manopera la VW din semnatura la o reprezentanta (din provincie !) si cat este la un service autorizat independent (in august 2011)? Din 2001 eu am calcat pragurile si unor si altora si-ti pot spune ca este o diferenta cam maricica (aceasta diferenta este mare si in cazul pieselor/consumabilelor, dar nu asa de mare ca in cazul manoperei).

2)in Resita nu este o facultate de metalurgie; in cadrul Universitatii Eftimie Murgu sunt doua facultati dintre care una este de Inginerie (care are una dintre specializarile de licenta "Ingineria procesarii materialelor"); oricum profesorul de care ai scris exista dar nu vad relevanta acestui aspect pentru topic

3)oricum, imi place limbajul utilizat, care pe alocuri este destul de colorat dar f. sugestiv :huh: .

ON TOPIC:

Daca as avea acum 30000EUR as merge pe varianta de Skoda Superb 4X4 170TDI sau as mai astepta pentru Passat in aceleasi conditii de motorizare si transmisie cu observatia ca, am inteles eu de nu stiu unde, ca ar fi posibila in viitor o transmisie automata pe BiTDI de 2 litri cu 4X4 (dar astea ar mai costa numai 30000EUR?, parca nu cred ca ar fi sub 35000EUR). Si inca ceva: Superbu'/Passatu' sa fie break.

Modificat de VNB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga Ice_2k iti garantez eu ca exista varianta de 3.0 diesel de 220 de cai. (ex Porsche cayenne in belgia) o fi si de 240 si de 250 si mai mult.

1. N-am zis ca nu exista, asa ca nu inteleg de ce trebuie sa-mi garantezi :)

2. Mai usor cu ironiile astea cu "draga", hai sa pastram discutia in niste termeni amicali.

Exista pe superb sau passat si diesel de 140 si 170 sau chiar v6 de 3.6 benzina de 240 cai care scoate 100 in 6.6 secunde, dar nu vad ce treba are aceasta in versus-ul Passat B7/Superb noi vs A8/Phaeton/Seria 7/S-Klasse, etc.

Nici eu nu vad ce treaba are 3.6-le aici, tu l-ai adus in discutie :) Ca si pe 3.0TDI de altfel ;)

Daca versus-ul era care e cea mai rapida masina din categoria x intelegeam.

Din nou, TU ai adus in discutie raportul putere/greutate, care da o idee asupra performantelor dinamice. Acum c-ai vazut ca nu e chiar cum ai zis tu, nu-i frumos s-o dai la intors ca "de fapt nu despre asta discutam". Vorba ceea, ori discutam de performante dinamice, ori nu mai discutam :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cateva lucruri:

De ce se compara Passat/Superb noi cu A8/S Klasse second? E ca si cum ai compara Logan nou cu Golf V second!

Fara supărare, nu au nicio legatura masinile astea. Exista o clasa separata de cumparatori pentru fiecare din ele si cine vrea una anume nici nu se va uita vreodata la cealalta.

De ce se vorbeste despre S-Klasse/A8/Phaeton si apoi se aduc in discutie diferente de consum de 1-2l/100Km?

Hai sa fim seriosi, cine isi ia o asemenea masina nu ar trebui in viata lui sa se uite la consum, cu atat mai putin sa strambe din nas ca e consumul mai mare cu 1-2 litri.

Acest thread este stupid si nu se va ajunge niciodata la o concluzie. Cine vrea second isi ia second cine vrea masina noua o sa-si ia o masina mai slaba/prost dotata/inferioara la aceiasi bani.

Din punctul meu de vedere ceafa care vrea S-Klasse nu o sa se simta niciodata bine intr-o masina atat de banala si comuna ca un Passat. Decat eventual cu jante cromate pe 20 cum vazut unul, ghiciti voi unde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altfel, as fi un alt roman imputit care ar avea masina cu lux in adevaratul sens al cuvantului, dar cu motor diesel ca sa consume putin.

1. La urmatoarea exprimare de genul asta vei avea warning + suspendare. Tine cont de faptul ca ai colegi de forum care au masini de genul A8 cu motoare diesel si ce-ai scris tu aici nu-ti face deloc cinste.

2. Consumul nu e singurul avantaj al motorului diesel. La faptul ca unii parcurg distante foarte mari cu o astfel de masina iar distanta pe care o pot acoperi fara realimentare este importanta, te-ai gandit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VNB mie nu trebuie sa imi spui pt ca din 2005 duc 2 masini in reprezentante pt absolut tot ce intervine, tot in provincie si repet, nu mi se pare ca platesc foarte mult. Bineinteles ca e mai mult, dar eu zic ca diferenta e justificata. Platesti scule profesionale, diagnoza precisa,efectuata de oameni specializati de catre VW, platesti ingineri mecanici, nu mecanici de garaj, platesti conditii la standardele anului in care traim. Intamplator il cunosc pe patronul de la reprezentanta Toyota Cluj si pot sa iti spun ca a costat 5 milioane de eur (teren+cladire+dotari) .

Exemplu concret la fel ca in postul de mai sus: Rulment SKF butuc roata fata pt Octavia 2: 550 lei in magazin. In reprezentanta rulmentul OEM e 650 lei, de unde am 20% discount, rezulta un pret de 520 lei, adica mai ieftin decat in magazin. Pe langa asta, pot sa ii trag la raspundere daca se intampla ceva. Si spre deosebire de cei care se plang pe forum ca reprezentantele nu ii baga in seama cand au probleme, eu chiar pot sa ii trag la raspundere pt ca sunt clientul lor de 5 ani si jumatate cu 2 masini. Asta e un alt bonus pe care il primesti atunci cand esti client fidel.

Iti mai zic o chestie: ora de manopera e aceeasi la VW indiferent de tipul masinii. Ora de manopera pt polo meu e aceeasi ca si pt touaregul tau, si cel mai important: TOTUL E NEGOCIABIL daca stii cum sa pui problema.

@Ice, desi sunt convins ca multa lume e de acord cu mine, imi cer scuze, mi-am xteriorizat gandurile. Poti chiar sa stergi chestia aia daca vrei din postul meu.

Faza cu realimentarea...e un argument bun, dar nu e destul de plauzibil din punctul meu de vedere, pt ca la un drum lung, oricum te opresti, pt ca vorbim de multe sute de km. Care e problema sa si realimentezi?

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!