Jump to content

Cutie automata. Probleme


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Am schimbat uleiul din prima...si filtrul...am incalizt pana la 40 de grade.

Iar a fost turnat...am tot schimbat intre trepte sa ajunga peste tot...si nimic.

Despre update de soft...nu stiu cine si unde ar face asa ceva :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare!

Am un golf 4 , tip motor AVU, 1.6 ,cutie automata (p+r+n+d+3+2+1).

pe vara mi-a mers perfect cutia, in schimb de cand sa racit afara "patineaza" in primele doua trepte in principiu.

mai exact dimineata se tureaza si pleaca dupa cateva secunde, iar daca apas pedala maxim imi da soc, dupa care pleaca cu demaraj.

acum 3 luni am verificat uleiul si era galben, curat... treaba se schimba dupa ce ajunge la 90 grade... daca apas pedala incet ruleaza normal fara soc....dar tot are o intarziere de 1-2 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil din cauza frigului uleiul este responsabil, nu patineaza, dar pana se subtiaza putin atunci intra in parametrii cutia, l-ai schimbat vreodata?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...doar l-am verificat la un Servis acum câteva lunii...si era chiar ca nou...acum văd ca parca pe măsura ce trece timpul se accentuează ....cam de o luna a început.....crezi ca uleiul ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa tii masina undeva la caldura o noapte si vezi daca mai face la prima pornire, nu stiu prea multe dar incepi prin eliminare cu ce este mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la tine problema este din blocul de valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update:

mie imi baga ulei in vasu de expansiune.

acum am zis sa incerc sa fac un nivel la ulei cutie...si surpriza... ulei 0.... este foarte posibil ca uleiul sa fie din cutie.

schimbat tot ulei si filtru si acuma merge foarte bine masina.

ideea este acum unde ar putea sa faca tranzitia asta incat sa o stopez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor :), 

Am cumpărat de curând un T4 Caravelle 2.5 TDI 102 CP automat. Persoana de la care am cumpărat-o a adus-o din Olanda cu scopul de a-i schimba cutia cu una manuala dar datorita faptului ca nu a mai avut timp sa se ocupe s-a hotărât sa o vândă. Mi-a spus caci cutia nu cuplează cum trebuie pentru ca nu pleacă singura în Drive, smuceste în poziția Drive în treapta 1 și din 3 în 4 schimband un pic mai târziu în 4. În manual 1-2-3 merge ok. Pentru ca masina deși cu o dotare speciala nu a fost "iubită", zicea ca sigur uleiul nu a fost schimbat de mult și ca poate scăpăm asa cu schimbul. Mecanicul a desfăcut baia cutiei ieri, și deși uleiul nu arata de loc bine (foarte maroniu), nu se vedeau urme de span în baie sau pe joja de metal. Doua valve însă de pe blocul cu valve erau gripate, le-a desfăcut pe toate, le-a curatat, au fost apoi ok, a desfăcut și placa sa se scurgă cât mai mult ulei afara după care a curatat-o si pe aceasta. A pus ulei ATF IID de calitate (Total) conform specificație cutiei, a schimbat filtrul, a încălzit uleiul pana la 35 grade după care a scos surplusul de ulei din baie. În total au întrat aproape 5 litri de ulei. După toate acestea cutia se comporta la fel la apăsarea hotărâtă a pedalei, și când uleiul se încălzește bine în cutie, mai apare o problema: patinează în treapta 1 drive printr-o trepidație. În același regim de mers sau chiar sportiv, în opțiunea manual nu are nici-un fel de problema. Pana voi găsi un mecanic ce cunoaște bine cutiile automate în zona Sibiu, m-am gândit sa va întreb și pe voi ce parare aveți, și poate aveți și o recomandare de mecanic bun pe asa ceva pe care l-as putea consulta. Pe tester nu a dat nici-o eroare, însă problema pare a fi din felul în care se transmite informația în valve. În rest, masina trage, se duce în 140-150 fără probleme, mai ales la rece dacă se accelerează destul de ușor in drive. Va mulțumesc foarte mult, anticipat, pentru raspunsuri și le aștept cu interes! 

Modificat de Bulli T1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot eu revin cu informații. Se pare ca după schimbarea uleiului, cel proaspăt mai puțin vâscos a scos în evidenta și alta problemă, cea a patinarii. După discuții cu mecanici și firme de recondiționare a cutiilor automate (cost recondiționare integrala 1.200 - 1.500 Euro) am decis sa cumpăr o cutie second hand care este promovata ca fiind în parametrii (pana la proba contrarie). Deși problema poate fi în cel puțin una din componentele de baza ale cutiei (angrenaj, convertizor, bloc de valve - la mine apare în blocul de valve și convertizor) se recomanda recondiționare totala dacă se alege aceasta varianta, întrucât mizeria sau alte erori ascunse pot cauza ulterior. Săptămâna aceasta urcam cutia achiziționată pe mașina și vedem ce se intampla, dacă nu, înapoi cu ea.

Pana la o noua reauzire va doresc drumuri bune și erori în bord - zero :)! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!