Jump to content

Golf 5 1.9 tdi 105 cp 6 trepte - mapat


kalinu

Postare recomandată

am sa incep cu a prezenta masina.. e vb de un golf 5, 1.9 tdi, 6 trepte, initial 105 cp, dupa mapare in jur de 130 cp.

am sa fac istoria lui in scurte imagini pt a fi mai explicit :)

totul a inceput cam asa :

post-44805-0-05474100-1307799082_thumb.j , post-44805-0-58470800-1307799101_thumb.j , post-44805-0-56262900-1307799116_thumb.j , post-44805-0-65345800-1307799129_thumb.j,

a fost luata din germania in martie-apr 2009 cu 161k km.

dupa inmatriculare ... post-44805-0-09468800-1307799311_thumb.j

urmeaza prima investitie ... ! :)

Link către comentariu
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kalinu

    32

  • lucian_90tud

    4

  • Circoloco

    3

  • ti3sto

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

prima investitie a avut un puternic impact vizual pt mine :) dupa un timp am aflat ca nu totul consta in impactul vizual ..

a fost vorba despre niste jante de mk5 gti (evident replici) care aratau foarte bine pe masina !

post-44805-0-96582400-1307799585_thumb.j, post-44805-0-95319400-1307799613_thumb.j , post-44805-0-83645100-1307799636_thumb.j ,

nu s-a dovedit a fi o investitie prea buna .. nefiind niste jante originale erau "foarte" grele .. plecarile de pe loc erau greoaie, demarajele in tromba aproape ca nu mai existau .. dar.. arata bine :) la drum intins era foarte stabila, statea lipita de sosea, dar eu circuland mai mult in oras aveam mai mult de suferit.. astfel.. primul care a avut de suferit a fost ambreiajul.

dupa investitia cu jantele a urmat o grila fata. in locul celei babesti de golf 5 am gasit una pe net care se potriveste mai bine :

post-44805-0-66244900-1307799832_thumb.j vs post-44805-0-77720100-1307800105_thumb.j, post-44805-0-77263200-1307800208_thumb.j.

am ales varianta cu grila schimbata (varianta low cost) deoarece o bara fata de gti ma ajungea destul de mult la bugetul de atunci.

vazand ca masina nu "trage" conform asteptarilor mele, prin niste recomandari am ajuns la un tip care se ocupa de mapari. cunoscand si alte g5 din oras care au mai facut mapare la el fara prb, am decis sa ma bag si eu. rezulatul a fost peste asteptari, dupa resoftare masina tragea acceptabil chiar si cu replicile mele de gti care erau f grele. in mintea mea erau intrebari de genu :oare cum trage daca pun jantele de tabla ? :) : ceea ce s-a si intamplat cand a venit iarna si am trecut la jante cu capace. (rezultatele uimitoare.. diferenta de putere se simtea in pedala).

urmeaza noi investitii ! :)

o alta investitie peste care am sarit au fost xenoanele .. cand am venit din germania cu masina ma laudam ca am lumini f bune, cele mai bune.. pana cand s-a ars un bec de faza scurta, am pus de proba un bec cu xenon si am vazut diferenta (una enorma); desi nu sunt recomandate xenoanele la far fara lupa (macar lupa) am incercat sa le reglez f bine pt a nu deranja ceilalti participanti la trafic !!!

dupa xenoane au urmat triplele spate ... zile ..poate chiar luni de cautari pe net dupa ceva bun, frumos..estetic si de calitate. cum gusturile nu se discuta varianta pt care am optat a fost urmatoarea

niste triple (exact cum arata asa au fost luate, nu sunt gazate) de la dectane luate tot din germania :

post-44805-0-00065700-1307800931_thumb.jcam asa arata ziua.. iar .. noaptea.. post-44805-0-13858400-1307801074_thumb.j , post-44805-0-09142900-1307801095_thumb.j ..

urmeaza noi modificari ! :)

Link către comentariu

si totusi..dupa micile modificari aduse masina nu prea avea nimic deosebit.. arata umpic altfel fata de un golf de pe strada dar nu iesea in evidenta .. (decat noaptea). Am pus folie 95% transparenta pe toate geamurile spate si XX% transparenta fata :) fiind un contrast foarte mare dinte fata si spate pe fata nici nu se cunoaste ca e foliat. iar dupa lungi cautari pe net (aviz amatorilor am zeci de poze cu golf V tunat pt a ma inspira) am considerat ca cea mai buna varianta pt spate este bara de R32. Nicio bara la tuning nu ii da acelasi aspect (aici vin din nou cu completarea ca gusturile nu se discuta). am cumparat doar prelungirea care e din fibra (nu e pe original) am vopsit-o si a iesit cam asa :

post-44805-0-77606600-1307803769_thumb.j, post-44805-0-91863100-1307803809_thumb.j, (lipsesc cei 2 ochi de pisica stanga dreapta pe care ii voi comanda tot din germania) - sau daca stiti in ro unde se gasesc la un pret ok va rog sa ma anuntati.

post-44805-0-20758000-1307803853_thumb.j cam asa arata bara cu toba veche !!

post-44805-0-75122500-1307803990_thumb.j

urmeaza noi schimbari ! :)

Link către comentariu

din nou o modificare peste care am sarit a fost statia magnat + subwoofer magnat ! (250 W RMS) pacat ca nu am boxe si pe usile din spate. pt pasagerii din fata se aude foarte foarte bine, cu niste mici reglaje pe statie si pe casetofon (cel original din pacate) am reusit sa obtin un sunet clar si fara distorsiuni chiar si la volum mare (pe fata doar medii si inalte, pe spate bass).

dar sa revenim la bara de r32 de mai sus.. a urmat de modificat evacuarea !! am ales cea mai simpla solutie.. am taiat teava de la toba finala, am pus un "Y" si am cumparat 2 tips-uri de la borla sub forma de palnie (efectul dorit a fost obtinut - datorita formei tips-urilor la relanti suiera ca un reactor iar in mers suieratul atrage priviri:)

si din nou.. pozee :

post-44805-0-74769600-1307805614_thumb.j Y post-44805-0-02673400-1307805639_thumb.j

post-44805-0-86543500-1307805688_thumb.j post-44805-0-97711400-1307805774_thumb.j tipsuripost-44805-0-72730700-1307805801_thumb.j

post-44805-0-92181600-1307805912_thumb.j

si.. rezultatul !

suportul facut pt Y, adica sistemul de prindere al evacuarii a fost adaptat perfect la vechiul sistem de prindere al tobei (pe aceleasi tampoane)

iar poze :

post-44805-0-36403700-1307806227_thumb.j, post-44805-0-80283700-1307806241_thumb.j,

a iesit ceva de genu :

post-44805-0-79895900-1307806391_thumb.j

Link către comentariu

alte poze :

post-44805-0-35555300-1307807292_thumb.j noaptea... post-44805-0-49221900-1307807302_thumb.j lampile de la numar au fost schimbate din filament in led

post-44805-0-44044300-1307807318_thumb.j in fata pozitia este tot cu led-uri (4xled in bec)

post-44805-0-28630300-1307807408_thumb.jin legatura cu jantele momentan m`am oprit la acest model ! sunt orig de VW (mult mai usoare decat fostele replici)iar masina trage binisor !

-> post-44805-0-67692900-1307807582_thumb.j (fostele)

pe lista urmatoarelor modificari !

se vor vopsi bandourile si manerele de culoarea masinii ! cat de curand ochii de pe pisica de pe bara spate !

fusta fata se va schimba cu una de GTI !

bara fata va fi vopsita in modelul gti ! (negru gazat cu gri la fel de partea de jos de la bara spate) ! grila va ramane aceiasi -> continuare cu negru pana la grila centrala ! (am sa revin cu poze informative)

Deocamdata cam atat !

Multumesc !

Link către comentariu

Interesant proiectul tau, arata foarte bine acum masina cu toate modificarile aduse. De unde ai comandat prelungirea barii spate si cat te-a costat? Multi km fara incidente!

Link către comentariu

nu vreau sa fac reclama gratuita firmelor de tuning dar e luata de la o firma locala de tuning din sv. initial trebuia s-o iau tot din germania de la reprezentanta.. am dat comanda dar mi-au adus fusta clasica desi am precizat de 10 ori ca vreau varianta cu evacuari pe mijloc. (oricum si pretul era suspect de ieftin - 100 eur). cand am vazut ca e fusta clasica .. s-a facut retur. cea de R32 costa 250 eur nepregatita pt vopsit si vreo 350 pregatita pt vopsit (reprezentanta Nurenberg germania). eu am dat 180 euro pe ea nevopsita (e din fibra), si montaj + vopsit a costat 250 ron.

dupa ce terminam cu spatele trecem la fata ! :)

ms !

Link către comentariu

succes la modificari,arata foarte bine masinutza

ar fi interesant sa pui un clip cu sunetul facut de evacuare,sunt curios cum se aude

Link către comentariu

m`am uitat la multe poze cu r32 si la numar cam asa se imbina, cat despre partea dreapta la aripa nu se imbina chiar perfect, dar la urmatoarea interventie va fi ok !

=====================

in leg cu sunetul de la evacuare !! se aude exact cum mi-am dorit.. am incercat sa fac filmulet dar se auzea mai mult zgomotul motorului decat suieratul (cu un tel mobil). toti prietenii cu TDI imi spun ca isi scot tobele numai sa se auda la fel :))

Modificat de kalinu
Link către comentariu

muulta pasiune si trebuie sa apreciem asta, imi place :icon_thumright: stopurile sunt chiar interesante

Link către comentariu

O bara fata de gti daca ii mai pui si neaparat sa ii vopesti bandourile si manerele si cred ca e cam gata masina la exterior :)

In rest, mai zi-ne despre masina, ai avut ceva probleme tehnice cu ea? Cati km ai acum :)

Link către comentariu

Frumoasa masina. Clar trebuie vopsite bandourile :D . Multa bafta la modificat!

fusta fata se va schimba cu una de GTI !

bara fata va fi vopsita in modelul gti ! (negru gazat cu gri la fel de partea de jos de la bara spate) ! grila va ramane aceiasi -> continuare cu negru pana la grila centrala ! (am sa revin cu poze informative)

Din pacate nu poti. Fusta de GTI nu se potriveste la bara normala de golf. Singura varianta ok ar fi cea de Individual/Young care este destul de scumpa noua.

Link către comentariu

Am o bara de gti fata fara grile, dar am inteles ca nu se potriveste la prinderi cu bara stock , am zis sa iau macar fusta de pe ea .. Ai testat tu si nu se potriveste la prinderi sau la dimensiuni ? Nu se poate adapta ?

-------

Probleme tehnice n am avut, patineaza umpic ambreiajul de la dat pedala si de la fostele jante f grele si probabil de la mapare, sunt mai multi factori adu ati !! Intr un viitor apropiat am sa l schimb cu tot cu volant !!

----

Km acu sunt cam 188k , eu de cand am masina (apr 2009) am schimbat doar filtre, ulei si ce se vede :)

Link către comentariu

Daca nu ai observat, eu am bara de gti pe masina cu grile de gt. Ca sa pui bara pe masina nu iti trebuie decat suportii de sub far. Bara se adapteaza(se taie putin, nici nu se vede) pe masina foarte usor, nu trebuie schimbat trager-ul, decat daca chiar vrei.

Iti zic sigur ca nu se potriveste pentru ca bara e mai umflata la gti.

Link către comentariu

mai revin cu niste competari si niste idei poate utile pt voi :

- becuri cu led-uri in plafoniera, se schimba foarte usor, sunt foarte ieftine (consuma putin si nu se incalzesc) si dau un aspect placut la interior; practic inlocuiti lumina galbuie a celor din fabrica cu o lumina alb albastruie (probabil multi din voi deja aveti asta);

poze :

fara blitz post-44805-0-41196100-1307822563_thumb.j . post-44805-0-10588700-1307822630_thumb.j

cu blitz post-44805-0-69771900-1307822647_thumb.j . post-44805-0-16966500-1307822681_thumb.j

iar cele de pe spate cand luminile sunt stinse trece un curent f mic prin ele si sunt aprinse f putin (ca o lumina de ambianta) stau aprinse zi si noapte ; pe spate sunt puse doar cu un led, pe fata sunt puse cu 4 led-uri;

post-44805-0-16583900-1307822826_thumb.j

-----------------------

un alt lucru super ok si util este AUX; eu personal am rcd 300 (scuze daca gresesc) care are doar track-uri si magazie de cd-uri;

am anulat magazia de cd-uri si am tras un cablu cu mufa jack 3,5 pe semnalul de la magazie, iar cand dau sa cante de pe magazie ia semnalul de pe telefon, ipod, mp3 sau orice alt disp portabil;

din nou poze :

post-44805-0-56836000-1307822963_thumb.j . post-44805-0-84833200-1307823008_thumb.j

ms !

Link către comentariu

Interesanta evolutia masinii, arata bine, cu un singur lucru care ma zgarie pe retina, :D, fusta spate, si modul cum arata la imbinari. Nu stiu poate in realitate arata bine, dar in poze parca nu prea are legatura cu bara! Sa o porti sanatos!

Link către comentariu

Sebi chiar azi special pt tine m am uitat la un vecin de cartier care are spate de r32 si fata de gti, cum se imbina bara.. Nu pot sa zic ca sunt diferente majore dar inspre bine la el :) buza de imbinare e mai iesita in afara decat partea de sus a barei .. Asa sunt toate . Am sa revin si cu poze !!

Cius !

Link către comentariu

Chiar si in cazul barii OEM exista acea treapta de nivel intre bara si prelungire... e adevarat, ceva mai mica si mai putin vizibila

post-16307-0-62604700-1307871740_thumb.j

Link către comentariu

Salut arata foarte bine pana acum ce ai lucrat la ea :icon_thumright: foarte reusita, as avea si eu cateva intrebari pentru tine si anume :ce ledurile pe pozitii ai folosit si daca iti da eroarea de bec ars si mufa jack de la rcd,vine el echipat sau avad varianta cu magazie are ceva in plus fata de rcd ul standard.ms

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu

mai intai sa raspund la intrebarile tale Razvan Ch :

1. ledurile de la pozitie din faruri au pus balast separat, cand le-am pus acu un an si ceva nu erau din astea cu cablaj pe ele; din cauza balastului nu mai da eroare de bec ars in bord; in prima faza foloseam becuri cu un led dar se ardeau f repede, dupa aia am pus bec cu 4 led-uri si din nou se ardeau la cateva luni; apoi am pus bec cu un mic cablaj si cu 4 smd-uri; le am de 5-6 luni sau mai mult si e ok; pe spate triplele cu led-uri au de asemenea un balast mare; asa au venit de la producator;

2. cam orice rcd300 are in spate mufa pt magazia de cd-uri indiferent ca o are sau nu o are din fabrica; mufa am lasat-o aceiasi, am taiat firele de la semnalul audio ce venea din magazie, am lipit 2 fire si un cablu jack si asta-i tot; investitie maxima 20 lei :)

niste poze recente :

post-44805-0-78713400-1307895000_thumb.j ->post-44805-0-72178100-1307895009_thumb.j ->post-44805-0-53472100-1307895035_thumb.j ->post-44805-0-17737000-1307895054_thumb.j ->post-44805-0-64856200-1307895070_thumb.j -> post-44805-0-92818600-1307895082_thumb.j

Link către comentariu

Nu ai avut probleme cu politia din cauza stopurilor, chiar daca asa au venit ele?

Link către comentariu

asa au venit ele de la dectane nu de la vw :) nu m`a oprit niciodata politia pt stopuri desi la ITP mi-a spus ca tot ce nu e omologat de rar si ce nu e OEM risca ridicarea certificatului, da tinand cont ca tot timpul merg cu ele aprinse si lumineaza MULT mai tare decat orice bec OEM atat ziua cat si noaptea, consider ca sunt mai bine vazut in trafic si nu pun nimanui integritatea in pericol :)

ms !

Link către comentariu

are cineva de pe forum la vanzare catadioprii IK6 945 105 A si IK6 945 106 A la un pret bun ? abia astept sa-i montez !

Link către comentariu

faina masinuta

felicitari

o idee pt stopuri (si mie imi place mult modelul asta)

pune leduri si pe hayon, o sa arate mai complet si mai bine ;)

si o mica corectie, daca imi permiti :P

la leduri, ca sa nu dea eroare, sunt rezistente (sau anulatoare de erori - same shit)

balasturile sunt doar la xenon, si au alta functie

asta ca sa nu fie confuzie de termeni :P

legat de catadioptrii, vb cu volksman ;)

spor in continuare :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!